OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE w ramach Programu Ministerstwa Rodziny,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE w ramach Programu Ministerstwa Rodziny, Pracy I Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKętrzyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-14
  • ZamawiającyMIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KĘTRZYNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00045671
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE w ramach Programu Ministerstwa Rodziny, Pracy I Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KĘTRZYNIE

1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS W KĘTRZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004451082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POCZTOWA 11

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: (89) 751-29-01

1.5.8.) Numer faksu: (89) 751-74-11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopsketrzyn@miastoketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mopsketrzyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE w ramach Programu Ministerstwa Rodziny, Pracy I Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef358c18-a817-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012486/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej, na rzecz osób będących mieszkańcami Gminy Miejskiej Kętrzyn, które są uczestnikami Programu „AOON”- edycja 2021”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.mopsketrzyn.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w KĘTRZYNIE Ul. POCZTOWA 11, 11-400 KĘTRZYN. 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodmops@miastoketrzyn.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 288000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej, na rzecz osób będących mieszkańcami Gminy Miejskiej Kętrzyn, które są uczestnikami Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”- edycja 2021. 1) Zadanie nr 1 – świadczenie usług w ramach realizacji Programu przez okres max 7 miesięcy od dnia podpisania umowy do 21.12.2021 r. , max 1800 godzin w okresie trwania umowy. Wspólne warunki ww. zadań: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych (oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85311200 – 4 usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych) w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 21.12.2021r.2. Usługi świadczone będą na rzecz: a)niepełnosprawnych dzieci do 16 roku życia z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji oraz b) osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności (zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych Dz. U. z 2019 r. poz. 1172 z późn. zm. albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionych, które wymagają ww. formy wsparcia) z terenu Gminy Miejskiej Kętrzyn zwanych dalej uczestnikami Programu. 3. Pierwszeństwo korzystania z usług mają osoby wymagające wysokiego poziomu wsparcia, w tym osoby z niepełnosprawnościami sprzężonymi i trudnościami związanymi z mobilnością i komunikacją (tj. osoby ze znacznym stopniem niepełnosprawności, oraz dzieci niepełnosprawne z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami pkt. 7 i 8 w orzeczeniu o niepełnosprawności. Program ma na celu: Wprowadzenie usługi asystenta jako formy ogólnodostępnego wsparcia dla: 1) Dzieci do 16 r. ż. z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności stałej i długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współdziałania na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji, 2) Osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym lub umiarkowanym lub równoważnym do wymienionych, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym. Program ma zapewnić: 1)Możliwość skorzystania przez dzieci do 16 r. ż. z orzeczeniem o niepełnosprawności oraz dorosłe osoby niepełnosprawne z pomocy asystenta przy wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym; 2 Ograniczenie skutków niepełnosprawności oraz stymulowanie uczestników Programu do podejmowania aktywności i umożliwienia realizowania prawa do niezależnego życia; 3) Przeciwdziałanie dyskryminacji ze względu na niepełnosprawność oraz wykluczeniu społecznemu osób niepełnosprawnych, umożliwienie osobom niepełnosprawnym uczestnictwo w życiu lokalnej społeczności np. poprzez udział w wydarzeniach społecznych, kulturalnych, rozrywkowych czy też sportowych. Usługi asystenta mogą polegać na pomocy asystenta w: 1) wyjściu, powrocie lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie i terapeutyczne, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne lub sportowe); 2) zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji; 3) załatwianiu spraw urzędowych; 4) nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami; 5) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy); 6) wykonywaniu czynności dnia codziennego – w tym przez dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności – także w zaprowadzaniu i przyprowadzaniu ich do lub z placówki oświatowej (usługa asystenta na terenie szkoły może być realizowana wyłącznie w przypadku, gdy szkoła nie zapewnia tej usługi). Czas trwania usług asystenta: 1) Usługi realizowane są przez 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. 2) Usługi nie są realizowane w święta określone w przepisach o dniach wolnych od pracy. 3) Limit godzin usług asystenta przypadających na 1 uczestnika wynosi nie więcej niż 60 godzin miesięcznie. 4) Limit godzin usług asystenta przypadających na 1 uczestnika będącego dzieckiem niepełnosprawnym wynosi nie więcej niż 30 godzin miesięcznie. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się wydłużenie tych godzin, ale po uzyskaniu akceptacji Koordynatora Programu. 5) Praca na obszarze województwa warmińsko – mazurskiego w którym zamieszkuje uczestnik programu (w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej bądź w miejscach aktywności społecznej w zależności od potrzeb), w oparciu o kartę zlecenia usługi zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji usługi.

4.2.5.) Wartość części: 72000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Zgodność zakresu oferowanej usługi z przedmiotem zamówienia oraz przedłożenie wszystkich wymaganych dokumentów stanowi warunek formalny. Niespełnienie prze Wykonawcę warunku formalnego powoduje odrzucenie złożonej oferty. 5. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 punktów. 4. Wyboru ofert Wykonawców, którzy przejdą do kolejnego etapu Komisja Przetargowa dokona w oparciu o następujące kryteria: 1) Cena – waga 60 pkt.  Cena brutto za 1h świadczonych usług. Oferta z najniższą ceną przedstawiona w załączniku nr 1 – formularzu ofertowym otrzyma maksymalną liczbę punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Zastosowany wzór do obliczenia punktowego: gdzie: • Cena najniższa – najniższa wartość brutto spośród ofert nieodrzuconych, • Cena badana – wartość brutto badanej oferty, • 60 – wskaźnik stały. 2) Ocena merytoryczna – waga 40 pkt. ( kwalifikacje, doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, rozmowa kwalifikacyjna)- Gdzie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi: • Poniżej 6 miesięcy – 0 punktów, • 6 miesięcy - 15 punktów, • Powyżej 6 miesięcy – 25 punktów. 6. Zamówienia zostaną udzielone Wykonawcom, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert. 7. Zamawiający skontaktuj się wyłącznie z wybranymi przez Komisję Przetargową Wykonawcami. 8. W razie nie udzielenia zamówienia Zamawiający niezwłocznie zamieści o tym fakcie informację w Biuletynie Zamówień Publicznych i stronie internetowej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje, doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

3. Zgodność zakresu oferowanej usługi z przedmiotem zamówienia oraz przedłożenie wszystkich wymaganych dokumentów stanowi warunek formalny. Niespełnienie prze Wykonawcę warunku formalnego powoduje odrzucenie złożonej oferty. 5. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 punktów. 4. Wyboru ofert Wykonawców, którzy przejdą do kolejnego etapu Komisja Przetargowa dokona w oparciu o następujące kryteria: 1) Cena – waga 60 pkt.  Cena brutto za 1h świadczonych usług. Oferta z najniższą ceną przedstawiona w załączniku nr 1 – formularzu ofertowym otrzyma maksymalną liczbę punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Zastosowany wzór do obliczenia punktowego: gdzie: • Cena najniższa – najniższa wartość brutto spośród ofert nieodrzuconych, • Cena badana – wartość brutto badanej oferty, • 60 – wskaźnik stały. 2) Ocena merytoryczna – waga 40 pkt. ( kwalifikacje, doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, rozmowa kwalifikacyjna)- Gdzie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi: • Poniżej 6 miesięcy – 0 punktów, • 6 miesięcy - 15 punktów, • Powyżej 6 miesięcy – 25 punktów. 6. Zamówienia zostaną udzielone Wykonawcom, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert. 7. Zamawiający skontaktuj się wyłącznie z wybranymi przez Komisję Przetargową Wykonawcami. 8. W razie nie udzielenia zamówienia Zamawiający niezwłocznie zamieści o tym fakcie informację w Biuletynie Zamówień Publicznych i stronie internetowej.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej, na rzecz osób będących mieszkańcami Gminy Miejskiej Kętrzyn, które są uczestnikami Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”- edycja 2021. 1) Zadanie nr 2 – świadczenie usług w ramach realizacji Programu przez okres max 7 miesięcy od dnia podpisania umowy do 21.12.2021 r. , max 1800 godzin w okresie trwania umowy. Wspólne warunki ww. zadań: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych (oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85311200 – 4 usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych) w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 21.12.2021r.2. Usługi świadczone będą na rzecz: a)niepełnosprawnych dzieci do 16 roku życia z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji oraz b) osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności (zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych Dz. U. z 2019 r. poz. 1172 z późn. zm. albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionych, które wymagają ww. formy wsparcia) z terenu Gminy Miejskiej Kętrzyn zwanych dalej uczestnikami Programu. 3. Pierwszeństwo korzystania z usług mają osoby wymagające wysokiego poziomu wsparcia, w tym osoby z niepełnosprawnościami sprzężonymi i trudnościami związanymi z mobilnością i komunikacją (tj. osoby ze znacznym stopniem niepełnosprawności, oraz dzieci niepełnosprawne z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami pkt. 7 i 8 w orzeczeniu o niepełnosprawności. Program ma na celu: Wprowadzenie usługi asystenta jako formy ogólnodostępnego wsparcia dla: 1) Dzieci do 16 r. ż. z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności stałej i długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współdziałania na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji, 2) Osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym lub umiarkowanym lub równoważnym do wymienionych, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym. Program ma zapewnić: 1)Możliwość skorzystania przez dzieci do 16 r. ż. z orzeczeniem o niepełnosprawności oraz dorosłe osoby niepełnosprawne z pomocy asystenta przy wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym; 2 Ograniczenie skutków niepełnosprawności oraz stymulowanie uczestników Programu do podejmowania aktywności i umożliwienia realizowania prawa do niezależnego życia; 3) Przeciwdziałanie dyskryminacji ze względu na niepełnosprawność oraz wykluczeniu społecznemu osób niepełnosprawnych, umożliwienie osobom niepełnosprawnym uczestnictwo w życiu lokalnej społeczności np. poprzez udział w wydarzeniach społecznych, kulturalnych, rozrywkowych czy też sportowych. Usługi asystenta mogą polegać na pomocy asystenta w: 1) wyjściu, powrocie lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie i terapeutyczne, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne lub sportowe); 2) zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji; 3) załatwianiu spraw urzędowych; 4) nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami; 5) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy); 6) wykonywaniu czynności dnia codziennego – w tym przez dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności – także w zaprowadzaniu i przyprowadzaniu ich do lub z placówki oświatowej (usługa asystenta na terenie szkoły może być realizowana wyłącznie w przypadku, gdy szkoła nie zapewnia tej usługi). Czas trwania usług asystenta: 1) Usługi realizowane są przez 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. 2) Usługi nie są realizowane w święta określone w przepisach o dniach wolnych od pracy. 3) Limit godzin usług asystenta przypadających na 1 uczestnika wynosi nie więcej niż 60 godzin miesięcznie. 4) Limit godzin usług asystenta przypadających na 1 uczestnika będącego dzieckiem niepełnosprawnym wynosi nie więcej niż 30 godzin miesięcznie. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się wydłużenie tych godzin, ale po uzyskaniu akceptacji Koordynatora Programu. 5) Praca na obszarze województwa warmińsko – mazurskiego w którym zamieszkuje uczestnik programu (w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej bądź w miejscach aktywności społecznej w zależności od potrzeb), w oparciu o kartę zlecenia usługi zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji usługi.

4.2.5.) Wartość części: 72000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Zgodność zakresu oferowanej usługi z przedmiotem zamówienia oraz przedłożenie wszystkich wymaganych dokumentów stanowi warunek formalny. Niespełnienie prze Wykonawcę warunku formalnego powoduje odrzucenie złożonej oferty. 5. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 punktów. 4. Wyboru ofert Wykonawców, którzy przejdą do kolejnego etapu Komisja Przetargowa dokona w oparciu o następujące kryteria: 1) Cena – waga 60 pkt.  Cena brutto za 1h świadczonych usług. Oferta z najniższą ceną przedstawiona w załączniku nr 1 – formularzu ofertowym otrzyma maksymalną liczbę punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Zastosowany wzór do obliczenia punktowego: gdzie: • Cena najniższa – najniższa wartość brutto spośród ofert nieodrzuconych, • Cena badana – wartość brutto badanej oferty, • 60 – wskaźnik stały. 2) Ocena merytoryczna – waga 40 pkt. ( kwalifikacje, doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, rozmowa kwalifikacyjna)- Gdzie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi: • Poniżej 6 miesięcy – 0 punktów, • 6 miesięcy - 15 punktów, • Powyżej 6 miesięcy – 25 punktów. 6. Zamówienia zostaną udzielone Wykonawcom, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert. 7. Zamawiający skontaktuj się wyłącznie z wybranymi przez Komisję Przetargową Wykonawcami. 8. W razie nie udzielenia zamówienia Zamawiający niezwłocznie zamieści o tym fakcie informację w Biuletynie Zamówień Publicznych i stronie internetowej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje, doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

3. Zgodność zakresu oferowanej usługi z przedmiotem zamówienia oraz przedłożenie wszystkich wymaganych dokumentów stanowi warunek formalny. Niespełnienie prze Wykonawcę warunku formalnego powoduje odrzucenie złożonej oferty. 5. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 punktów. 4. Wyboru ofert Wykonawców, którzy przejdą do kolejnego etapu Komisja Przetargowa dokona w oparciu o następujące kryteria: 1) Cena – waga 60 pkt.  Cena brutto za 1h świadczonych usług. Oferta z najniższą ceną przedstawiona w załączniku nr 1 – formularzu ofertowym otrzyma maksymalną liczbę punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Zastosowany wzór do obliczenia punktowego: gdzie: • Cena najniższa – najniższa wartość brutto spośród ofert nieodrzuconych, • Cena badana – wartość brutto badanej oferty, • 60 – wskaźnik stały. 2) Ocena merytoryczna – waga 40 pkt. ( kwalifikacje, doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, rozmowa kwalifikacyjna)- Gdzie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi: • Poniżej 6 miesięcy – 0 punktów, • 6 miesięcy - 15 punktów, • Powyżej 6 miesięcy – 25 punktów. 6. Zamówienia zostaną udzielone Wykonawcom, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert. 7. Zamawiający skontaktuj się wyłącznie z wybranymi przez Komisję Przetargową Wykonawcami. 8. W razie nie udzielenia zamówienia Zamawiający niezwłocznie zamieści o tym fakcie informację w Biuletynie Zamówień Publicznych i stronie internetowej.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej, na rzecz osób będących mieszkańcami Gminy Miejskiej Kętrzyn, które są uczestnikami Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”- edycja 2021. 1) Zadanie nr 3 – świadczenie usług w ramach realizacji Programu przez okres max 7miesięcy od dnia podpisania umowy do 21.12.2021 r. , max 1800 godzin w okresie trwania umowy. Wspólne warunki ww. zadań: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych (oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85311200 – 4 usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych) w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 21.12.2021r.2. Usługi świadczone będą na rzecz: a)niepełnosprawnych dzieci do 16 roku życia z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji oraz b) osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności (zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych Dz. U. z 2019 r. poz. 1172 z późn. zm. albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionych, które wymagają ww. formy wsparcia) z terenu Gminy Miejskiej Kętrzyn zwanych dalej uczestnikami Programu. 3. Pierwszeństwo korzystania z usług mają osoby wymagające wysokiego poziomu wsparcia, w tym osoby z niepełnosprawnościami sprzężonymi i trudnościami związanymi z mobilnością i komunikacją (tj. osoby ze znacznym stopniem niepełnosprawności, oraz dzieci niepełnosprawne z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami pkt. 7 i 8 w orzeczeniu o niepełnosprawności. Program ma na celu: Wprowadzenie usługi asystenta jako formy ogólnodostępnego wsparcia dla: 1) Dzieci do 16 r. ż. z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności stałej i długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współdziałania na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji, 2) Osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym lub umiarkowanym lub równoważnym do wymienionych, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym. Program ma zapewnić: 1)Możliwość skorzystania przez dzieci do 16 r. ż. z orzeczeniem o niepełnosprawności oraz dorosłe osoby niepełnosprawne z pomocy asystenta przy wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym; 2 Ograniczenie skutków niepełnosprawności oraz stymulowanie uczestników Programu do podejmowania aktywności i umożliwienia realizowania prawa do niezależnego życia; 3) Przeciwdziałanie dyskryminacji ze względu na niepełnosprawność oraz wykluczeniu społecznemu osób niepełnosprawnych, umożliwienie osobom niepełnosprawnym uczestnictwo w życiu lokalnej społeczności np. poprzez udział w wydarzeniach społecznych, kulturalnych, rozrywkowych czy też sportowych. Usługi asystenta mogą polegać na pomocy asystenta w: 1) wyjściu, powrocie lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie i terapeutyczne, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne lub sportowe); 2) zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji; 3) załatwianiu spraw urzędowych; 4) nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami; 5) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy); 6) wykonywaniu czynności dnia codziennego – w tym przez dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności – także w zaprowadzaniu i przyprowadzaniu ich do lub z placówki oświatowej (usługa asystenta na terenie szkoły może być realizowana wyłącznie w przypadku, gdy szkoła nie zapewnia tej usługi). Czas trwania usług asystenta: 1) Usługi realizowane są przez 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. 2) Usługi nie są realizowane w święta określone w przepisach o dniach wolnych od pracy. 3) Limit godzin usług asystenta przypadających na 1 uczestnika wynosi nie więcej niż 60 godzin miesięcznie. 4) Limit godzin usług asystenta przypadających na 1 uczestnika będącego dzieckiem niepełnosprawnym wynosi nie więcej niż 30 godzin miesięcznie. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się wydłużenie tych godzin, ale po uzyskaniu akceptacji Koordynatora Programu. 5) Praca na obszarze województwa warmińsko – mazurskiego w którym zamieszkuje uczestnik programu (w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej bądź w miejscach aktywności społecznej w zależności od potrzeb), w oparciu o kartę zlecenia usługi zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji usługi.

4.2.5.) Wartość części: 72000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Zgodność zakresu oferowanej usługi z przedmiotem zamówienia oraz przedłożenie wszystkich wymaganych dokumentów stanowi warunek formalny. Niespełnienie prze Wykonawcę warunku formalnego powoduje odrzucenie złożonej oferty. 5. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 punktów. 4. Wyboru ofert Wykonawców, którzy przejdą do kolejnego etapu Komisja Przetargowa dokona w oparciu o następujące kryteria: 1) Cena – waga 60 pkt.  Cena brutto za 1h świadczonych usług. Oferta z najniższą ceną przedstawiona w załączniku nr 1 – formularzu ofertowym otrzyma maksymalną liczbę punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Zastosowany wzór do obliczenia punktowego: gdzie: • Cena najniższa – najniższa wartość brutto spośród ofert nieodrzuconych, • Cena badana – wartość brutto badanej oferty, • 60 – wskaźnik stały. 2) Ocena merytoryczna – waga 40 pkt. ( kwalifikacje, doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, rozmowa kwalifikacyjna)- Gdzie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi: • Poniżej 6 miesięcy – 0 punktów, • 6 miesięcy - 15 punktów, • Powyżej 6 miesięcy – 25 punktów. 6. Zamówienia zostaną udzielone Wykonawcom, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert. 7. Zamawiający skontaktuj się wyłącznie z wybranymi przez Komisję Przetargową Wykonawcami. 8. W razie nie udzielenia zamówienia Zamawiający niezwłocznie zamieści o tym fakcie informację w Biuletynie Zamówień Publicznych i stronie internetowej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje, doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

3. Zgodność zakresu oferowanej usługi z przedmiotem zamówienia oraz przedłożenie wszystkich wymaganych dokumentów stanowi warunek formalny. Niespełnienie prze Wykonawcę warunku formalnego powoduje odrzucenie złożonej oferty. 5. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 punktów. 4. Wyboru ofert Wykonawców, którzy przejdą do kolejnego etapu Komisja Przetargowa dokona w oparciu o następujące kryteria: 1) Cena – waga 60 pkt.  Cena brutto za 1h świadczonych usług. Oferta z najniższą ceną przedstawiona w załączniku nr 1 – formularzu ofertowym otrzyma maksymalną liczbę punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Zastosowany wzór do obliczenia punktowego: gdzie: • Cena najniższa – najniższa wartość brutto spośród ofert nieodrzuconych, • Cena badana – wartość brutto badanej oferty, • 60 – wskaźnik stały. 2) Ocena merytoryczna – waga 40 pkt. ( kwalifikacje, doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, rozmowa kwalifikacyjna)- Gdzie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi: • Poniżej 6 miesięcy – 0 punktów, • 6 miesięcy - 15 punktów, • Powyżej 6 miesięcy – 25 punktów. 6. Zamówienia zostaną udzielone Wykonawcom, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert. 7. Zamawiający skontaktuj się wyłącznie z wybranymi przez Komisję Przetargową Wykonawcami. 8. W razie nie udzielenia zamówienia Zamawiający niezwłocznie zamieści o tym fakcie informację w Biuletynie Zamówień Publicznych i stronie internetowej.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej, na rzecz osób będących mieszkańcami Gminy Miejskiej Kętrzyn, które są uczestnikami Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”- edycja 2021. 1) Zadanie nr 4 – świadczenie usług w ramach realizacji Programu przez okres max 7 miesięcy od dnia podpisania umowy do 21.12.2021 r. , max 1800 godzin w okresie trwania umowy. Wspólne warunki ww. zadań: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych (oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85311200 – 4 usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych) w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 21.12.2021r.2. Usługi świadczone będą na rzecz: a)niepełnosprawnych dzieci do 16 roku życia z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji oraz b) osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności (zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych Dz. U. z 2019 r. poz. 1172 z późn. zm. albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionych, które wymagają ww. formy wsparcia) z terenu Gminy Miejskiej Kętrzyn zwanych dalej uczestnikami Programu. 3. Pierwszeństwo korzystania z usług mają osoby wymagające wysokiego poziomu wsparcia, w tym osoby z niepełnosprawnościami sprzężonymi i trudnościami związanymi z mobilnością i komunikacją (tj. osoby ze znacznym stopniem niepełnosprawności, oraz dzieci niepełnosprawne z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami pkt. 7 i 8 w orzeczeniu o niepełnosprawności. Program ma na celu: Wprowadzenie usługi asystenta jako formy ogólnodostępnego wsparcia dla: 1) Dzieci do 16 r. ż. z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności stałej i długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współdziałania na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji, 2) Osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym lub umiarkowanym lub równoważnym do wymienionych, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym. Program ma zapewnić: 1)Możliwość skorzystania przez dzieci do 16 r. ż. z orzeczeniem o niepełnosprawności oraz dorosłe osoby niepełnosprawne z pomocy asystenta przy wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym; 2 Ograniczenie skutków niepełnosprawności oraz stymulowanie uczestników Programu do podejmowania aktywności i umożliwienia realizowania prawa do niezależnego życia; 3) Przeciwdziałanie dyskryminacji ze względu na niepełnosprawność oraz wykluczeniu społecznemu osób niepełnosprawnych, umożliwienie osobom niepełnosprawnym uczestnictwo w życiu lokalnej społeczności np. poprzez udział w wydarzeniach społecznych, kulturalnych, rozrywkowych czy też sportowych. Usługi asystenta mogą polegać na pomocy asystenta w: 1) wyjściu, powrocie lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie i terapeutyczne, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne, rozrywkowe, społeczne lub sportowe); 2) zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji; 3) załatwianiu spraw urzędowych; 4) nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami; 5) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy); 6) wykonywaniu czynności dnia codziennego – w tym przez dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności – także w zaprowadzaniu i przyprowadzaniu ich do lub z placówki oświatowej (usługa asystenta na terenie szkoły może być realizowana wyłącznie w przypadku, gdy szkoła nie zapewnia tej usługi). Czas trwania usług asystenta: 1) Usługi realizowane są przez 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. 2) Usługi nie są realizowane w święta określone w przepisach o dniach wolnych od pracy. 3) Limit godzin usług asystenta przypadających na 1 uczestnika wynosi nie więcej niż 60 godzin miesięcznie. 4) Limit godzin usług asystenta przypadających na 1 uczestnika będącego dzieckiem niepełnosprawnym wynosi nie więcej niż 30 godzin miesięcznie. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się wydłużenie tych godzin, ale po uzyskaniu akceptacji Koordynatora Programu. 5) Praca na obszarze województwa warmińsko – mazurskiego w którym zamieszkuje uczestnik programu (w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej bądź w miejscach aktywności społecznej w zależności od potrzeb), w oparciu o kartę zlecenia usługi zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji usługi.

4.2.5.) Wartość części: 72000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Zgodność zakresu oferowanej usługi z przedmiotem zamówienia oraz przedłożenie wszystkich wymaganych dokumentów stanowi warunek formalny. Niespełnienie prze Wykonawcę warunku formalnego powoduje odrzucenie złożonej oferty. 5. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 punktów. 4. Wyboru ofert Wykonawców, którzy przejdą do kolejnego etapu Komisja Przetargowa dokona w oparciu o następujące kryteria: 1) Cena – waga 60 pkt.  Cena brutto za 1h świadczonych usług. Oferta z najniższą ceną przedstawiona w załączniku nr 1 – formularzu ofertowym otrzyma maksymalną liczbę punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Zastosowany wzór do obliczenia punktowego: gdzie: • Cena najniższa – najniższa wartość brutto spośród ofert nieodrzuconych, • Cena badana – wartość brutto badanej oferty, • 60 – wskaźnik stały. 2) Ocena merytoryczna – waga 40 pkt. ( kwalifikacje, doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, rozmowa kwalifikacyjna)- Gdzie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi: • Poniżej 6 miesięcy – 0 punktów, • 6 miesięcy - 15 punktów, • Powyżej 6 miesięcy – 25 punktów. 6. Zamówienia zostaną udzielone Wykonawcom, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert. 7. Zamawiający skontaktuj się wyłącznie z wybranymi przez Komisję Przetargową Wykonawcami. 8. W razie nie udzielenia zamówienia Zamawiający niezwłocznie zamieści o tym fakcie informację w Biuletynie Zamówień Publicznych i stronie internetowej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje, doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

3. Zgodność zakresu oferowanej usługi z przedmiotem zamówienia oraz przedłożenie wszystkich wymaganych dokumentów stanowi warunek formalny. Niespełnienie prze Wykonawcę warunku formalnego powoduje odrzucenie złożonej oferty. 5. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksimum 100 punktów. 4. Wyboru ofert Wykonawców, którzy przejdą do kolejnego etapu Komisja Przetargowa dokona w oparciu o następujące kryteria: 1) Cena – waga 60 pkt.  Cena brutto za 1h świadczonych usług. Oferta z najniższą ceną przedstawiona w załączniku nr 1 – formularzu ofertowym otrzyma maksymalną liczbę punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. Zastosowany wzór do obliczenia punktowego: gdzie: • Cena najniższa – najniższa wartość brutto spośród ofert nieodrzuconych, • Cena badana – wartość brutto badanej oferty, • 60 – wskaźnik stały. 2) Ocena merytoryczna – waga 40 pkt. ( kwalifikacje, doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, rozmowa kwalifikacyjna)- Gdzie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi: • Poniżej 6 miesięcy – 0 punktów, • 6 miesięcy - 15 punktów, • Powyżej 6 miesięcy – 25 punktów. 6. Zamówienia zostaną udzielone Wykonawcom, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert. 7. Zamawiający skontaktuj się wyłącznie z wybranymi przez Komisję Przetargową Wykonawcami. 8. W razie nie udzielenia zamówienia Zamawiający niezwłocznie zamieści o tym fakcie informację w Biuletynie Zamówień Publicznych i stronie internetowej.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki formalne, sprawdzane we wstępnej kwalifikacji: 1) Biegła znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego); 2) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 2. Wymagania obligatoryjne: 1) Podsianie dokumentu potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny; 2) Osoby posiadające co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym, np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu; 3) Do ofert Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w oryginale lub kserokopiach dokumenty potwierdzające kwalifikacje kandydata wymienione w ww. pkt. 1 i 2 niniejszego ogłoszenia oraz: a) list motywacyjny; b) CV zawierające doświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1). Podanie danych osobowych jest dobrowolne a podstawą do ich przetwarzania jest moja zgoda”. c) Wypełniony „Formularz ofertowy” ze wskazaniem nr zadania – (skan - załącznik nr 1); d) Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe- załącznik nr 2 (skan); e) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - załącznik nr 3(skan); f) Klauzulę informacyjną RODO – załącznik nr 4(skan). 3. Wymagania dodatkowe, związane ze stanowiskiem asystenta: 1) Umiejętność dobrej organizacji czasu pracy; 2) Predyspozycje osobowościowe do pracy z osobami niepełnosprawnymi; 3) Dyspozycyjność, możliwość pomocy osobie niepełnosprawnej w ustalonych porach; 4) Dyskrecja, konieczność zachowania w tajemnicy informacji, dotyczących osoby z niepełnosprawnością i jej otoczenia; 5) Komunikatywność, wrażliwość, empatia i umiejętność współpracy z ludźmi – nawiązanie pozytywnych relacji z osobą niepełnosprawnością i jej rodziną, opartych na wzajemnym szacunku i zaufaniu. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1)Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ustawy. 2)Asystentem nie może być członek rodziny, opiekun prawny faktycznie zamieszkujący z konkretnym uczestnikiem Programu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) list motywacyjny; b) CV zawierające doświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1). Podanie danych osobowych jest dobrowolne a podstawą do ich przetwarzania jest moja zgoda”.c) Wypełniony „Formularz ofertowy” ze wskazaniem nr zadania – (skan - załącznik nr 1); d) Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe- załącznik nr 2 (skan); e) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - załącznik nr 3(skan); f) Klauzulę informacyjną RODO – załącznik nr 4(skan), załącznik nr 7 (JEDZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

nie dotyczy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci Aneksu. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w niżej wymienionych przypadkach:1) zmiana danych teleadresowych stron,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 14:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Pani Anna Pawlik, pod nr tel. (89) 751-74-15.ZAŁĄCZNIKI:1. Formularz ofertowy ( załącznik nr 1).2. Oświadczenie ( załącznik nr 2).3. Oświadczenie ( załącznik nr 3).4. Klauzula RODO ( załącznik nr 4).5. Projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 5).6. Karta realizacji usług asystenckich w ramach Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2021 ( załącznik nr 6).7. JEDZ ( załącznik nr7).Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się z warunkami zawartymi w Ogłoszeniu i w pełni je akceptuje.
2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie włosów, Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Interesuje mnie przedłużenie włosów. Moje włosy obecnie mają długość poza ramiona. Są naturalnie faliste i farbowane na blond. Chciałabym mieć długość do pasa, ale ze względu na rozjaśnione i wykruszone końce, trudno mi je zapuścić. Termin przed 6 grudnia. Jaka byłaby cena?
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa leku- Nadroparyna.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kętrzyn: „CENTRUM OPIEKUŃCZO-MIESZKALNE KĘTRZYŃSKI DOM WSPARCIA”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa leku- Nadroparyna.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa materiałów opatrunkowych oraz zestawów do podciśnieniowej terapii leczenia ran
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI