Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Odczynniki, materiały kalibracyjne, materiały kontrolne i materiały eksploatacyjne do diagnostyki infekcji markerów nowotworowych oraz markerów kardiologicznych z dzierżawą automatycznego analizatora
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304409
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WYSOKIE BRZEGI 4
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitaloswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitaloswiecim.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odczynniki, materiały kalibracyjne, materiały kontrolne i materiały eksploatacyjne do diagnostyki infekcji markerów nowotworowych oraz markerów kardiologicznych z dzierżawą automatycznego analizatora
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5f4c71b-ad87-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003594/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Odczynniki, materiały kalibracyjne, materiały kontrolne i materiały eksploatacyjne do diagnostyki infekcji, markerów nowotworowych oraz markerów kardiologicznych z dzierżawą automatycznego analizatora
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przyużyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace na portaluhttps://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznejprzekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem:https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Regulacje i proceduryprocesu zakupowego/Deklaracja dostępności. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z portalu Marketplanet OnePlace,określone w Instrukcji dla wykonawcy oraz zobowiązuje się korzystając z portalu MarketplanetOnePlace przestrzegać postanowień tej instrukcji. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz komunikacji wynosi: 100MB. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,email: zamowienia@szpitaloswiecim.pl. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektronicznekopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem PlatformyZakupowej Marketplanet OnePlace lub za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:zamowienia@szpitaloswiecim.pl.Szczególne wymagania określone w Dziale XV SWZ obowiązują wprzypadku składania ofert. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi wrozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.z 2020 r. poz. 2452)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO,informuję, iż: Administratorem jest ZOZ w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim Danekontaktowe Inspektor Ochrony Danych:W ZOZ w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcimzostał wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, dane kontaktowe: tel. 33 8448 487, adres email:iod@szpitaloswiecim.pl; Cele przetwarzania danych osobowych: Dane osobowe są zbierane w celuniezbędnym dla udostępniania dokumentacji dotyczącej prowadzenia postępowań o udzieleniezamówień publicznych, w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /daneidentyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawieart. 275 pkt 1 ustawy Pzp;Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: Przetwarzanie jestniezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (podstawa prawna z art.6 ust. 1 lit. c RODO) Przetwarzanie danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeńprawa (podstawa prawna z art. 10 RODO) Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych oraz wydane na jej podstawie akty wykonawcze. Informacje o odbiorcach danychosobowych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych. Ponadto odbiorcami danych zawartych w dokumentach postępowaniamogą być podmioty, z którymi administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie zudostępnianych przez nie systemów informatycznych, przy czym zakres przekazanych danych tymodbiorcom ograniczony jest do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniemusług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowaniapoufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. Okres,przez który dane osobowe będą przechowywane: Dane osobowe są przechowywane, zgodnie z art. 78ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Uprawnienia z art. 15-21RODO:Przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych osobowychoraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania swoich danych osobowych ; prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z wyjątkiem sytuacji określonych wprzepisach prawa; Prawo do wniesienia skargi: Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danychosobowych przez Administratora narusza przepisy RODO. Obowiązek podania danych Podaniedanych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Informacje ozautomatyzowanym podejmowaniu decyzjiPani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposóbzautomatyzowany, w tym w oparciu o profilowanie Informacja o ograniczeniach w realizacji prawokreślonych w art. 15, 16 i 18 rozporządzenia 2016/679 (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych)Pełne informacje dotyczące RODO opisane zostały w dziale XXII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ.DZP.271.8.IV.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 385500,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: Testów immunoenzymatycznych do diagnostyki infekcji, materiałów nowotworowych oraz materiałów kardiologicznych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora immunologicznego – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38434580-5 - Analizatory testów immunologicznych