DIALIZA NERKOZASTĘPCZA

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DIALIZA NERKOZASTĘPCZA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-05-14
  • ZamawiającyZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00047255
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DIALIZA NERKOZASTĘPCZA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304409

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WYSOKIE BRZEGI 4

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitaloswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitaloswiecim.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DIALIZA NERKOZASTĘPCZA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-149ce74a-ad78-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003594/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dializa nerkozastępcza

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu oudzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogąelektroniczną przyużyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace naportaluhttps://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznejprzekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy podadresem:https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Regulacje iproceduryprocesu zakupowego/Deklaracja dostępności. Wykonawca przystępując do niniejszegopostępowaniao udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z portaluMarketplanet OnePlace,określone w Instrukcji dla wykonawcy oraz zobowiązuje się korzystając zportalu MarketplanetOnePlace przestrzegać postanowień tej instrukcji. Maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty orazkomunikacji wynosi: 100MB. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami zapomocą poczty elektronicznej,email: zamowienia@szpitaloswiecim.pl. Dokumenty elektroniczne,oświadczenia lub elektronicznekopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę zapośrednictwem PlatformyZakupowej Marketplanet OnePlace lub za pomocą poczty elektronicznej, naadres email:zamowienia@szpitaloswiecim.pl.Szczególne wymagania określone w Dziale XV SWZobowiązują wprzypadku składania ofert. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych,oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiamiokreślonymi wrozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznychoraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.z 2020 r. poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalejRODO,informuję, iż: Administratorem jest ZOZ w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 OświęcimDanekontaktowe Inspektor Ochrony Danych:W ZOZ w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600Oświęcimzostał wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, dane kontaktowe: tel. 33 8448 487, adresemail:iod@szpitaloswiecim.pl; Cele przetwarzania danych osobowych: Dane osobowe są zbierane wceluniezbędnym dla udostępniania dokumentacji dotyczącej prowadzenia postępowań oudzieleniezamówień publicznych, w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego/daneidentyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym, napodstawieart. 275 pkt 1 ustawy Pzp;Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:Przetwarzanie jestniezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze(podstawa prawna z art.6 ust. 1 lit. c RODO) Przetwarzanie danych osobowych dotyczących wyrokówskazujących i naruszeńprawa (podstawa prawna z art. 10 RODO) Ustawa z dnia 11 września 2019 r.Prawo zamówieńpublicznych oraz wydane na jej podstawie akty wykonawcze. Informacje o odbiorcachdanychosobowych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są osoby lub podmioty, którymudostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019r. Prawo zamówień publicznych. Ponadto odbiorcami danych zawartych w dokumentachpostępowaniamogą być podmioty, z którymi administrator zawarł umowy lub porozumienie nakorzystanie zudostępnianych przez nie systemów informatycznych, przy czym zakres przekazanychdanych tymodbiorcom ograniczony jest do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku zeświadczeniemusług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzulazachowaniapoufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danychosobowych. Okres,przez który dane osobowe będą przechowywane: Dane osobowe sąprzechowywane, zgodnie z art. 78ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.Uprawnienia z art. 15-21RODO:Przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo dostępu doswoich danych osobowychoraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania swoich danych osobowych; prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z wyjątkiem sytuacjiokreślonych wprzepisach prawa; Prawo do wniesienia skargi: Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi doPrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Panadanychosobowych przez Administratora narusza przepisy RODO. Obowiązek podania danychPodaniedanych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonychdanychwynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Informacjeozautomatyzowanym podejmowaniu decyzjiPani/Pana dane nie będą przetwarzane wsposóbzautomatyzowany, w tym w oparciu o profilowanie.Pełne informacje dotyczące RODO opisanezostały w dziale XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ.DZP.271.10.IV.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 442074,80 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków wraz z dzierżawą aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej-materiały zużywalne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33181510-0 - Płyny do terapii nerkowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33181000-2 - Urządzenia do terapii nerkowej

33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Przez „Wykonawcę” rozumie się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która oferuje na rynku wykonanie robót budowlanych lub obiektu budowlanego, dostawę produktów lub świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego (art. 7 pkt 30 ustawy Pzp). „Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego” (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 58 ustawy Pzp.1.1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże on, że posiada aktualną koncesję Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - oświadczenie załącznik nr 3a do SWZ, koncesja.2. W sytuacji spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Informacja dotycząca udostępnienia zasobów.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.6. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wymienionych warunków na podstawie danych i informacji zawartych w oświadczeniu załączonym do oferty, zgodnie z wzorem – Załącznik nr 3a do SWZ oraz w przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie dokumentów złożonych na wezwanie Zamawiającego potwierdzających powyższe oświadczenie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe: Oświadczenia Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe: Oświadczenia Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy jedynie w przypadku nie wyczerpania przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3. Na wniosek Zamawiającego może być zawarty aneks o przedłużeniu trwania umowy na warunkach z niej wynikających do czasu wyczerpania asortymentu i wartości umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia dostaw w zależności od jego potrzeb do wysokości 50 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania całego zakresu przedmiotu umowy.3. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 455 ust. 1 pkt 2 do 4 oraz art. 455 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.). 4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitaloswiecim.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-12

2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam groty solnej - Bolechowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam groty solnej. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.