„Kompleksowe usługi wsparcia rodzin i dzieci w projekcie „Aktywna rodzina mocno

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Kompleksowe usługi wsparcia rodzin i dzieci w projekcie „Aktywna rodzina mocno się trzyma”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGłogów Małopolski
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-12
  • ZamawiającyMiejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00257735
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Kompleksowe usługi wsparcia rodzin i dzieci w projekcie
„Aktywna rodzina mocno się trzyma”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790196563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 17

1.5.2.) Miejscowość: Głogów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-060

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: glogowmlp@ops.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.glogow-mlp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowe usługi wsparcia rodzin i dzieci w projekcie
„Aktywna rodzina mocno się trzyma”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1daad97-3d6f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257735

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00247822/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Punkt Konsultacyjny: Konsultacje i poradnictwo specjalistyczne dla rodzin

1.3.2 Terapie dla rodzin

1.3.3 Trening kompetencji społecznych dla dzieci młodzieży - usługi w PWD

1.3.4 Zajęcia plenerowe dla dzieci i młodzieży - streetworking - usługi w PWD

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Aktywna rodzina mocno się trzyma”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1daad97-3d6f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/Utworz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem:
- dedykowanych formularzy ePUAP: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,
- poczty elektronicznej na adres wskazany w pkt 5.2.1 wynosi 3,5 MB.

Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH zawiera Rozdział XVIII SWZ Część I

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MGOPS.261.18.1.2.TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie 1 – Indywidualne konsultacje i poradnictwo specjalistyczne dla rodzin.

1) Specjalistyczne usługi poradnictwa i konsultacji obejmują realizację 1035 godzin zegarowych usług na rzecz uczestników projektu zamieszkałych na terenie Gminy Głogów Małopolski.
2) Zamawiający skieruje do udziału w konsultacjach do 150 uczestników projektu tj. 60. rodzin.
3) Specjalistyczne wsparcie w punkcie konsultacyjnym będzie obejmować usługi
w zakresie:
(a) wsparcia psychologa dla dorosłych
(b) wsparcia psychologa dziecięcego
(c) wsparcia logopedy
(d) wsparcia pedagogicznego.
Celem działalności Punktu Konsultacyjnego będzie wstępne zdiagnozowanie problemów rodzin oraz zaplanowanie wsparcia dla osób i rodzin korzystających z jego usług. Specjaliści będą służyć bezpłatną pomocą w bezpiecznych warunkach potrzebnych do dzielenia się problemami i doświadczeniami osób potrzebujących wsparcia. Specjaliści udzielą fachowych porad, zmotywują do podjęcia działań mających na celu poprawę sytuacji życiowej korzystających ze wsparcia rodzin.
4) Szacunkowa kalkulacyjna liczba godzin usług wsparcia wynosi a) wsparcie psychologa dla dorosłych – 184 godzin (b) wsparcie psychologa dziecięcego - 207 godzin (c) wsparcie logopedy - 276 godzin (d) wsparcie pedagogiczne – 368 godzin.
2. Zadanie 2 – Terapia grupowa dla rodzin.

1) Specjalistyczne wsparcie grupowe w zakresie terapii rodzin obejmuje realizację 1265 godzin zegarowych usług na rzecz uczestników projektu zamieszkałych na terenie Gminy Głogów Małopolski.
2) Zamawiający skieruje do udziału w zajęciach do 150 beneficjentów tj. 60 rodzin.

3) Zadanie ma charakter zajęć grupowych i realizowane będzie w grupach obejmujących max do 20 osób w tym zarówno dorosłych członków rodzin, młodzieży i dzieci.
4) Specjalistyczne usługi terapii grupowej obejmować będą w szczególności usługi
(a) terapeuty zajęciowego
(b) terapeuty rodzinnego
(c) mediatora
(d) psychoprofilaktyka
Szacunkowa kalkulacyjna liczba godzin usług wsparcia wynosi dla poszczególnych zajęć: (a) terapeuty zajęciowego - 368 godzin, (b) terapeuty rodzinnego - 207 godzin, (c) mediatora - 207 godzin, (d) psychoprofilaktyka. – 480 godzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 52

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 48

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Trening kompetencji społecznych z elementami socjoterapii

1) Specjalistyczne warsztaty w zakresie treningu kompetencji społecznych z elementami socjoterapii obejmują realizację 736 godzin zegarowych usług na rzecz uczestników projektu zamieszkałych na terenie Gminy Głogów Małopolski.
2) Zamawiający skieruje do udziału w zajęciach do 75 dzieci.
3) Zadanie ma charakter zajęć grupowych i realizowane będzie w grupach obejmujących do 15 dzieci w wieku od 6 lat do 15 lat.
4) Tematyka zajęć w formie warsztatowej obejmie między innymi: zagadnienia w obszarze rozwoju umiejętności społecznych. Regularne spotkania będą miały na celu integrację grupy oraz korekturę zaburzeń zachowania jak też zapoznanie uczestników zajęć
z umiejętnościami społecznymi co oznacza posiadanie wiedzy na temat tego co, jak
i kiedy należy zrobić, aby osiągnąć zmierzony cel interpersonalny oraz rozumienie tego dlaczego coś działa lub nie w relacjach między ludzkich. Tematyka warsztatów zostanie dostosowana do potrzeb i możliwości każdej z grup. Zajęcia poświęcone tematyce rozwijania kompetencji społecznych z elementami socjoterapii poprzedzone zostaną cyklem kilku spotkań z zakresu analizy własnych słabych i mocnych stron, predyspozycji i preferencji, gdzie uczestnicy za pomocą ćwiczeń i technik zwiększą swoją samoświadomość. Rozwijanie podczas zajęć kompetencji społecznych pozwoli uczestnikom na zwiększenie kompetencji interpersonalnych jak i intrapsychicznych. Program zajęć przewiduje także zagadnienia dotyczące rozwijania kompetencji liderskich, tak by kształtować wśród młodych postawę prospołeczną i proobywatelską, ukierunkowując na podejmowanie działań na rzecz innych. Podczas warsztatów uczestnicy poznają zasady, metody i techniki efektywnej komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów, negocjacji itp. przy jednoczesnym ćwiczeniu nabywanych kompetencji w bezpiecznych warsztatowych warunkach. W aktywny sposób przećwiczą techniki informacji zwrotnej. Zdobędą umiejętność komunikacji werbalnej
i pozawerbalnej, która jest nieodłącznym elementem porozumiewania się z innymi ludźmi.

5) Zamawiający jest zobowiązany do zamówienia łącznie 736 godzin zajęć z zakresu Kompetencji Społecznych z Elementami Socjoterapii.


Zadanie nr 4 – Streetworking

1) Specjalistyczne warsztaty w formie zajęć plenerowych - streetworkingu obejmują realizację 966 godzin zegarowych usług na rzecz uczestników projektu zamieszkałych na terenie Gminy Głogów Małopolski.
2) Zamawiający skieruje do udziału w zajęciach do 75 dzieci.
3) Zadanie ma charakter zajęć grupowych dostosowanych do indywidualnych preferencji dzieci z podziałem na grupy obejmujące od 3 do 15 dzieci w wieku od 6 do 15 lat.
4) Zajęcia plenerowe streetworking realizowane będą przez specjalistów z określonej dziedziny:
(a) Animator zabaw

(b) Trener sztuki cyrkowej

(c) Trener fitness

(d) Instruktor tańca street dance

(e) Instruktor nauki pływania

(f) Fotograf

(g) Plastyk

(h) Trener śpiewu

(i) Instruktor gry na gitarze
5) Szacunkowa kalkulacyjna liczba godzin wsparcia specjalistów wynosi dla poszczególnych zajęć: (a) animator zabaw - 200 godzin, (b) trener sztuki cyrkowej - 120 godzin, (c) trener fitness - 120 godzin, (d) instruktor nauki pływania – 80 godzin,
e) instruktor tańca street dance - 120 godzin, f) fotograf – 46 godzin, g) plastyk – 140 godzin, h) trener śpiewu – 60 godzin, i) instruktor gry na gitarze – 80 godzin

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie peronelu

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa tego warunku udziału w Postępowaniu dla żadnej z części zamówienia.

2. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej:
Zamawiający nie określa tego warunku udziału w Postępowaniu dla żadnej z części zamówienia.

3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie ustanawia żadnych wymagań w odniesieniu do niniejszego warunku.
4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej doświadczenia wykonawcy:
Część 1:
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert w Postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane - usługi w zakresie poradnictwa i/lub terapii w wymiarze co najmniej po 100 godzin zegarowych/dydaktycznych w 8 zakresach niżej wymienionych, tj. zrealizował łącznie co najmniej 800 godzin:
Indywidualne konsultacje i poradnictwo:
1) usługi wsparcia / terapii psychologicznej dla dorosłych,
2) usługi wsparcia / terapii psychologicznej dla dzieci,
3) usługi wsparcia logopedy
4) usługi wsparcia pedagogicznego
Terapia grupowa dla rodzin
5) usługi terapii zajęciowej
6) usługi poradnictwa i/lub terapii terapeuty rodzinnego,
7) usługi mediacji rodzinnej,
8) usługi poradnictwa i/lub terapii psychoprofilaktyka,
które to usługi skierowane były do „osób, lub rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym”.


Część 2:
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert w Postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane -usługi w wymiarze co najmniej po 400 godzin zegarowych/dydaktycznych spośród 2 niżej wymienionych zakresów, tj. zrealizował łącznie co najmniej 800 godzin:
1) Trening kompetencji społecznych z elementami socjoterapii
2) Usługi w zakresie streetworkingu,
które to usługi skierowane były do dzieci i młodzieży.

UWAGA:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach dotyczących doświadczenia tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców.

5. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej posiadania personelu zapewniającego zdolność do realizacji zamówienia:
5.1. Część 1:
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca wykaże, że posiada odpowiedni zespół zapewniający zdolność do realizacji zamówienia, tj. w skład zespołu skierowanego do realizacji zamówienia będzie wchodzić co najmniej 8 osób prowadzących formy wsparcia objęte przedmiotem zamówienia, posiadające minimum 2-letnie doświadczenie (każda) w pracy z „osobami lub rodzinami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym” w zakresie:
a) usług psychologa dla dorosłych - punkt konsultacyjny (co najmniej 1 osoba legitymująca się wykształceniem wyższym na kierunku psychologia),
b) usług psychologa dziecięcego - punkt konsultacyjny (co najmniej 1 osoba legitymująca się wykształceniem wyższym na kierunku psychologia, posiadająca przygotowanie pedagogiczne lub doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą),
c) usług logopedy - punkt konsultacyjny (co najmniej 1 osoba legitymująca się wyksztalceniem wyższym na kierunku Pedagogika specjalna ze specjalnością logopedyczną, lub Studia na kierunku Logopedia ogólna i kliniczna lub Studia na kierunku Logopedia z audiologią lub studia magisterskie pedagogiczne lub osoba z ukończonym dowolnym kierunkiem i posiadająca przygotowanie pedagogiczne oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii),
d) usług pedagoga - punkt konsultacyjny (co najmniej 1 osoba legitymująca się wyksztalceniem wyższym o profilu pedagogicznym lub psychoprofilaktycznym wraz ze studiami podyplomowymi z zakresu pedagogiki),
e) usług terapeuty zajęciowego (co najmniej 1 osoba legitymująca się wykształceniem średnim medycznym w zawodzie terapeuty zajęciowego lub osoba, która ukończyła studia wyższe na kierunku lub specjalizacji terapia zajęciowa),
f) usług terapeuty rodzinnego (co najmniej 1 osoba legitymująca się wykształceniem wyższym psychologicznym oraz posiadająca kierunkowe szkolenia związane z terapią rodzinną),
g) usług mediatora (co najmniej 1 osoba preferowana z wyksztalceniem wyższym na kierunku psychologia, prawo, socjologia lub ukończyła studia podyplomowe z mediacji i negocjacji lub ukończonym szkoleniem w zakresie mediacji).
h) usług psychoprofilaktyka (co najmniej 1 osoba legitymująca się wyksztalceniem wyższym na kierunku psychoprofilaktyka społeczna lub osoba która ukończyła studia wyższe na kierunku pedagogika o specjalności psychoprofilaktyka społeczna).

Liczba lat doświadczenia liczona jest jako suma okresów pracy spełniającej wymagania powyższego warunku udziału.

5.2. Część 2:
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca wykaże, że posiada odpowiedni zespół zapewniający zdolność do realizacji zamówienia, tj. w skład zespołu skierowanego do realizacji zamówienia będzie wchodzić co najmniej 6 osób prowadzących formy wsparcia objęte przedmiotem zamówienia, posiadające minimum 2-letnie doświadczenie (każda) w pracy z dziećmi lub młodzieżą w zakresie:
a) usług trenera kompetencji społecznych / socjoterapeuty (co najmniej 1 osoba legitymująca się wykształceniem wyższym magisterskim oraz posiadająca ukończony kurs trenera w zakresie kompetencji społecznych lub osoba legitymująca się wykształceniem wyższym magisterskim na kierunku pedagogika, psychologia lub pokrewne i/lub ukończone studia podyplomowe /kurs kwalifikacyjny z zakresu socjoterapii dzieci i młodzieży).
b) usług w zakresie streetworkingu (co najmniej 5 osób w tym co najmniej 2 osoby posiadające ukończony kurs/szkolenie w zakresie streetworkingu/pedagogiki ulicy):
1) animator zabaw co najmniej 1 osoba legitymująca się wyksztalceniem wyższym na kierunku Pedagogika lub osoba z ukończonym dowolnym kierunkiem i posiadająca przygotowanie pedagogiczne oraz osoba z ukończonym min. 20-godzinnym kursem animatora czasu wolnego/ pedagogiki zabaw (certyfikat/ zaświadczenie).
2) trener sztuki cyrkowej co najmniej 1 osoba legitymująca się wykształceniem wyższym na kierunku Pedagogika lub osoba z ukończonym dowolnym kierunkiem i posiadająca przygotowanie pedagogiczne oraz osoba z ukończonym kursem/szkoleniem z zakresu: pedagogiki cyrku/sztuki cyrkowej (certyfikat/ zaświadczenie),
3) trener fitness co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie min. średnie oraz certyfikat instruktora /trenera fitness,
4) instruktor tańca street dance co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie min. średnie oraz certyfikat instruktora /trenera tańca,
5) instruktor nauki pływania co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie min. średnie oraz certyfikat instruktora pływania,
6) fotograf co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie min. średnie i ukończony kurs/szkoła policealna z zakresu fotografii (certyfikat, zaświadczenie),
7) plastyk co najmniej 1 osoba legitymująca się wykształceniem wyższym na kierunku Pedagogika lub osoba z ukończonym dowolnym kierunkiem i posiadająca przygotowanie pedagogiczne i kursu rysunku/arteterapii/ grafiki inne pokrewne,
8) trener śpiewu co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie min. średnie i/lub ukończenie szkoły muzycznej/kursu/szkolenia instruktorskiego nauki śpiewu,
9) instruktor gry na gitarze co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie min. średnie i/lub ukończenie szkoły muzycznej/kursu/szkolenia instruktorskiego nauki gry na instrumencie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym przez Zamawiającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: .1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert);
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz ma dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 2.1. – 2.2. składa odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt VII i VIII IDW.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Wzór oświadczenia zawarto w Części IV SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony mogą dokonać zmian w umowie, w przypadku zaistnienia okoliczności dopuszczonych przepisem art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp określa się następujące okoliczności i warunki zmiany umowy:
1) zmiana umowy jest dopuszczalna w związku ze zmianą umowy o dofinasowanie projektu, w ramach którego realizowany jest Przedmiot umowy, gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści umowy do warunków wynikających ze zmiany umowy o dofinansowanie;
2) zmiana umowy jest dopuszczalna w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści umowy do zmienionych przepisów prawa, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;
3) zmiana umowy jest dopuszczalna, gdy zaistnieją nowe, szczególne okoliczności, niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmiany terminów realizacji zadań lub umowy, przy czym zmiany terminów mogą być dokonane tylko w zakresie wynikającym z tych okoliczności, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;
4) zmiana umowy jest dopuszczalna, gdy zaistnieje siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy, przy czym za siłę wyższą (w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, epidemie, pandemie), gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści umowy celem uchylenia negatywnych skutków siły wyżej na realizację Przedmiotu umowy, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1-3 Część III SWZ
4. Zmiany umowy okresla § 6 Część III SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/Utworz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-11

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie peruki albo systemu włosów dla chłopca 12 lat- Narol
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie peruki albo systemu włosów dla chłopca 12 lat z łysieniem plackowatym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI