Wykonanie remontów dróg inwentarzowych oraz naprawa i bieżące utrzymanie dróg leśnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie remontów dróg inwentarzowych oraz naprawa i bieżące utrzymanie dróg leśnych i szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Głogów w 2021 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGłogów Małopolski
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-11-19
  • ZamawiającySkarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Głogów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-04
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00257816
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie remontów dróg inwentarzowych oraz naprawa i bieżące utrzymanie dróg leśnych i szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Głogów w 2021 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Głogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690028679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 57

1.5.2.) Miejscowość: Głogów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-060

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 851 74 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: glogow@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glogow.krosno.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontów dróg inwentarzowych oraz naprawa i bieżące utrzymanie dróg leśnych i szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Głogów w 2021 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b852d81-3d7f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257816

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00172117/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie remontów dróg inwentarzowych oraz naprawa i bieżące utrzymanie dróg leśnych i szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Głogów w 2021 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_glogow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_glogow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Kontakt pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym odbywać się będzie za pośrednictwem dedykowanej Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_glogow. Szczegóły zawiera rozdział 8 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO), stosownie do
wymogów wynikających z art. 13 ust. 1 i ust. 2 tego aktu prawnego informujemy, że
administratorem Państwa danych osobowych jest Nadleśnictwo Głogów z siedzibą 36-060 Głogów
Małopolski, ul. Fabryczna 57.
Z administratorem można skontaktować się: osobiście w siedzibie Nadleśnictwa Głogów
telefonicznie pod numerem 178517428 lub 606439364, za pomocą poczty elektronicznej e-mail
pod adresem: glogow@krosno.lasy.gov.pl .
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować
się w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw za pomocą adresu:
e-mail: iod@comp-net.pl .
Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest dokonywane w celu prawidłowej realizacji
obowiązków ustawowych tj. przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego i zawarcia umowy z wybranym wykonawcą. Dane osobowe są przetwarzane na
podstawie prawnej art. 6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest
warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia
umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.39.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Remont drogi o nr inw. 220/376 w Leśnictwie Czarna.
Remont polegający na odbudowie nawierzchni drogi poprzez wyrównanie, dostarczenie i wbudowanie kruszywa łamanego frakcji 32-63 stabilizowanego mechanicznie. Droga długości 343mb, szerokości 3,5 m, średnia warstwa zabudowy 0,20m, kruszywo w ilości 392 tony.
2. Remont odcinkowy drogi o nr inw. 220/354 w Leśnictwie Budy.
Remont polegający na odbudowie nawierzchni drogi poprzez wyrównanie, dostarczenie i wbudowanie kruszywa łamanego frakcji 32-63 stabilizowanego mechanicznie. Droga długości 150mb, szerokości 3,5 m, średnia warstwa zabudowy 0,20m, kruszywo w ilości 168 ton.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opis zakresu prac:
1. Remont drogi o nr inw. 220/419 w Leśnictwie Turza.
Remont polegający na odbudowie nawierzchni drogi poprzez wyrównanie, dostarczenie i wbudowanie kruszywa łamanego frakcji 32-63 stabilizowanego mechanicznie. Szerokości 3,5 m, średnia warstwa zabudowy 0,20m, kruszywo w ilości 250 ton.
2. Remont punktowy drogi o nr inw. 220/410 w Leśnictwie Turza.
Remont punktowy polegający na dostarczeniu i wbudowaniu kruszywa łamanego frakcji 0-32 wraz ze stabilizacją w punktach wskazanych przez Zamawiającego w ilości 54 ton.
3. Remont punktowy drogi o nr inw. 220/413 w Leśnictwie Turza.
Remont punktowy polegający na dostarczeniu i wbudowaniu kruszywa łamanego frakcji 0-32 wraz ze stabilizacją w punktach wskazanych przez Zamawiającego w ilości 54 ton.
4. Remont drogi o nr inw. 220/372 w Leśnictwie Czarna – zwiększenie zakresu.
Remont polegający na odbudowie nawierzchni drogi poprzez wyrównanie, dostarczenie i wbudowanie kruszywa łamanego frakcji 32-63 stabilizowanego mechanicznie. Szerokości 3,5 m, średnia warstwa zabudowy 0,20m, kruszywo w ilości 298 ton.

Szczegółowe informacje dotyczące okoliczności skorzystania z opcji zostały zawarte w § 1 pkt 5 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp –o wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla zamówienia podstawowego oraz
opcjonalnego, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
– Cena – 60%
- Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40%

W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać łącznie maksymalnie 100 pkt, co po przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia ” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (częśći) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Remont drogi o nr inw. 220/378 w Leśnictwie Czarna.
Remont polegający na odbudowie nawierzchni drogi poprzez wyrównanie, dostarczenie i wbudowanie kruszywa łamanego frakcji 32-63 stabilizowanego mechanicznie. Droga długości 670mb, szerokości 3,5 m, średnia warstwa zabudowy 0,20m, kruszywo w ilości 756 tony.
2. Remont punktowy drogi o nr inw. 220/373 w Leśnictwie Czarna.
Remont punktowy polegający na dostarczeniu i wbudowaniu kruszywa łamanego frakcji 0-32 wraz ze stabilizacją w punktach wskazanych przez Zamawiającego w ilości 28 ton.
3. Remont punktowy drogi o nr inw. 220/372 w Leśnictwie Czarna.
Remont punktowy polegający na dostarczeniu i wbudowaniu kruszywa łamanego wraz ze stabilizacją w punktach wskazanych przez Zamawiającego w ilości 28 ton frakcji 32-63 i 28 ton frakcji 0-32.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opis zakresu prac:
1. Remont drogi o nr inw. 220/380 w Leśnictwie Budy – oddział 32.
Remont polegający na odbudowie nawierzchni drogi poprzez wyrównanie, dostarczenie i wbudowanie kruszywa łamanego frakcji 32-63 stabilizowanego mechanicznie. Szerokości 3,5 m, średnia warstwa zabudowy 0,20m, kruszywo w ilości 528 ton.
2. Remont drogi o nr inw. 220/382 w Leśnictwie Budy.
Remont polegający na odbudowie nawierzchni drogi poprzez wyrównanie, dostarczenie i wbudowanie kruszywa łamanego frakcji 32-63 stabilizowanego mechanicznie. Szerokości 3,5 m, średnia warstwa zabudowy 0,20m, kruszywo w ilości 1108 ton.
3. Remont drogi o nr inw. 220/358 w Leśnictwie Budy – oddział 42.
Remont polegający na odbudowie nawierzchni drogi poprzez wyrównanie, dostarczenie i wbudowanie kruszywa łamanego frakcji 32-63 stabilizowanego mechanicznie. Szerokości 3,5 m, średnia warstwa zabudowy 0,20m, kruszywo w ilości 440 ton.

Szczegółowe informacje dotyczące okoliczności skorzystania z opcji zostały zawarte w § 1 pkt 5 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp –o wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla zamówienia podstawowego oraz
opcjonalnego, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
– Cena – 60%
- Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40%

W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać łącznie maksymalnie 100 pkt, co po przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia ” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (częśći) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Naprawa drogi DL6/35 w Leśnictwie Czarna.
Naprawa polegająca na wyrównaniu odkształconej istniejącej nawierzchni, ścięciu i wyrównaniu kolein, lokalne uzupełnienie gruntem miejsc zaniżonych oraz dostawa wraz z wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m na odcinku 350 mb, szerokości 3,0m.
2. Naprawa drogi DL 6/16 w Leśnictwie Czarna.
Naprawa polegająca na wyrównaniu odkształconej istniejącej nawierzchni, ścięciu i wyrównaniu kolein, lokalne uzupełnienie gruntem miejsc zaniżonych oraz dostawa wraz z wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m na odcinku 110 mb, szerokości 3,0m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opis zakresu prac:
1. Naprawa drogi DL 11/96 w Leśnictwie Kłapówka
Naprawa polegająca na punktowym wyrównaniu odkształconej istniejącej nawierzchni, ścięciu i wyrównaniu kolein, lokalne uzupełnienie gruntem miejsc zaniżonych oraz dostawa wraz z wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m na odcinku 60 mb, szerokości 3,0m.

Szczegółowe informacje dotyczące okoliczności skorzystania z opcji zostały zawarte w § 1 pkt 5 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp –o wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla zamówienia podstawowego oraz
opcjonalnego, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
– Cena – 60%
- Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40%

W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać łącznie maksymalnie 100 pkt, co po przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia ” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (częśći) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Naprawa drogi DL 5/110 w Leśnictwie Krzywa
Naprawa polegająca na punktowym wyrównaniu odkształconej istniejącej nawierzchni, ścięciu i wyrównaniu kolein, lokalne uzupełnienie gruntem miejsc zaniżonych oraz dostawa wraz z wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m na odcinku 130 mb, szerokości 3,0m.
2. Naprawa drogi DL 5/96 w Leśnictwie Krzywa Naprawa polegająca na punktowym wyrównaniu odkształconej istniejącej nawierzchni, ścięciu i wyrównaniu kolein, lokalne uzupełnienie gruntem miejsc zaniżonych oraz dostawa wraz z wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m na odcinku 280 mb, szerokości 3,0m.
3. Naprawa drogi DL 5/13 w Leśnictwie Krzywa
Naprawa polegająca na punktowym wyrównaniu odkształconej istniejącej nawierzchni, ścięciu i wyrównaniu kolein, lokalne uzupełnienie gruntem miejsc zaniżonych oraz dostawa wraz z wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m na odcinku 50 mb, szerokości 3,0m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opis zakresu prac:
1. Naprawa drogi DL 13/3 w Leśnictwie Turza
Naprawa polegająca na punktowym wyrównaniu odkształconej istniejącej nawierzchni, ścięciu i wyrównaniu kolein, lokalne uzupełnienie gruntem miejsc zaniżonych oraz dostawa wraz z wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m na odcinku 50 mb, szerokości 3,0m.
2. Naprawa drogi DL 13/73 w Leśnictwie Turza
Naprawa polegająca na punktowym wyrównaniu odkształconej istniejącej nawierzchni, ścięciu i wyrównaniu kolein, lokalne uzupełnienie gruntem miejsc zaniżonych oraz dostawa wraz z wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m na odcinku 110 mb, szerokości 3,0m.

Szczegółowe informacje dotyczące okoliczności skorzystania z opcji zostały zawarte w § 1 pkt 5 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp –o wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla zamówienia podstawowego oraz
opcjonalnego, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
– Cena – 60%
- Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40%

W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać łącznie maksymalnie 100 pkt, co po przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia ” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (częśći) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Naprawa drogi DL 14/19 (oddział 138a) w Leśnictwie Wysoka
Naprawa polegająca na odprowadzeniu poza drogę wody gruntowej i opadowej, wyrównaniu odkształconej istniejącej nawierzchni, ścięciu i wyrównaniu kolein, lokalne uzupełnienie gruntem miejsc zaniżonych oraz dostawa wraz z wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m na odcinku 100 mb, szerokości 3,0m.
2. Naprawa drogi DL 1/15 (oddział 184 i 185) w Leśnictwie Bratkowice
Naprawa polegająca na odprowadzeniu poza drogę wody gruntowej i opadowej, wyrównaniu odkształconej istniejącej nawierzchni, ścięciu i wyrównaniu kolein, lokalne uzupełnienie gruntem miejsc zaniżonych oraz dostawa wraz z wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m na odcinku 350 mb, szerokości 3,0m.
3. Naprawa drogi DL 1/30 (oddział 184c) w Leśnictwie Bratkowice
Naprawa polegająca na odprowadzeniu poza drogę wody gruntowej i opadowej, wyrównaniu odkształconej istniejącej nawierzchni, ścięciu i wyrównaniu kolein, lokalne uzupełnienie gruntem miejsc zaniżonych oraz dostawa wraz z wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m na odcinku 500 mb, szerokości 3,0m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opis zakresu prac:
1. Naprawa drogi DL 13/7 w Leśnictwie Turza
Naprawa polegająca na punktowym wyrównaniu odkształconej istniejącej nawierzchni, ścięciu i wyrównaniu kolein, lokalne uzupełnienie gruntem miejsc zaniżonych oraz dostawa wraz z wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m na odcinku 60 mb, szerokości 3,0m.
2. Naprawa drogi DL 13/19 i DL 13/20 w Leśnictwie Turza
Naprawa polegająca na punktowym wyrównaniu odkształconej istniejącej nawierzchni, ścięciu i wyrównaniu kolein, lokalne uzupełnienie gruntem miejsc zaniżonych oraz dostawa wraz z wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m na odcinku 80 mb, szerokości 3,0m.
3. Naprawa drogi DL 13/14 w Leśnictwie Turza
Naprawa polegająca na punktowym wyrównaniu odkształconej istniejącej nawierzchni, ścięciu i wyrównaniu kolein, lokalne uzupełnienie gruntem miejsc zaniżonych oraz dostawa wraz z wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m na odcinku 80 mb, szerokości 3,0m.

Szczegółowe informacje dotyczące okoliczności skorzystania z opcji zostały zawarte w § 1 pkt 5 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp –o wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla zamówienia podstawowego oraz
opcjonalnego, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
– Cena – 60%
- Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40%

W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać łącznie maksymalnie 100 pkt, co po przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia ” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (częśći) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Naprawa szlaku zrywkowego oddział 18-19 w Leśnictwie Czarna.
Roboty polegają na odspojeniu gruntu na szerokości 3m w gruncie rodzimym, bieżące odprowadzenie poza szlak wody gruntowej i opadowej, wyrównanie nierówności, kolein, oraz dostawą, wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m. wykonanie tymczasowych przejazdów przez rowy rurą PP Dn 800 mm długości 6m, oraz rurą PP Dn300 długości 6m. Długość szlaku 550mb.
2. Naprawa szlaku zrywkowego oddział 17-18 i przez oddział 17 w Leśnictwie Czarna.
Roboty polegają na odspojeniu gruntu na szerokości 3m w gruncie rodzimym, bieżące odprowadzenie poza szlak wody gruntowej i opadowej, wyrównanie nierówności, kolein, oraz dostawą, wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m. Długość szlaku 470mb.
3. Wykonanie szlaku zrywkowego oddział 14 w Leśnictwie Czarna.
Roboty polegają na usunięciu pni i karpin, odspojeniu i wyrównaniu gruntem na szerokości 3m w gruncie rodzimym, bieżące odprowadzenie poza szlak wody gruntowej i opadowej, wyrównanie nierówności, kolein oraz dostawą, wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m. Długość szlaku - 300mb.
4. Naprawa szlaku zrywkowego oddział 66-91 w Leśnictwie Czarna
Roboty polegają na odspojeniu gruntu na szerokości 3m w gruncie rodzimym, bieżące odprowadzenie poza szlak wody gruntowej i opadowej, wyrównaniu odkształconej istniejącej nawierzchni, ścięciu zawyżonych poboczy, lokalne uzupełnienie gruntem miejsc zaniżonych oraz dostawa, wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m. Długość szlaku - 330mb.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opis zakresu prac:
1. Naprawa szlaku zrywkowego oddział 47-63 w Leśnictwie Turza.
Roboty polegają na usunięciu pni i karpin, odspojeniu i wyrównaniu gruntem na szerokości 3m w gruncie rodzimym, bieżące odprowadzenie poza szlak wody gruntowej i opadowej, wyrównanie nierówności, kolein oraz dostawą, wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m. Długość szlaku - 80mb.
2 Naprawa drogi szlaku zrywkowego oddział 17-25 w Leśnictwie Turza
Naprawa polegająca na punktowym wyrównaniu odkształconej istniejącej nawierzchni, ścięciu i wyrównaniu kolein, lokalne uzupełnienie gruntem miejsc zaniżonych oraz dostawa wraz z wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m na odcinku 50 mb, szerokości 3,0m.


Szczegółowe informacje dotyczące okoliczności skorzystania z opcji zostały zawarte w § 1 pkt 5 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp –o wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla zamówienia podstawowego oraz
opcjonalnego, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
– Cena – 60%
- Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40%

W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać łącznie maksymalnie 100 pkt, co po przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia ” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (częśći) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Naprawa szlaku zrywkowego oddział 234-235 w Leśnictwie Krzywa.
Roboty polegają na odspojeniu gruntu na szerokości 3m w gruncie rodzimym, bieżące odprowadzenie poza szlak wody gruntowej i opadowej, wyrównaniu odkształconej istniejącej nawierzchni, ścięciu zawyżonych poboczy, lokalne uzupełnienie gruntem miejsc zaniżonych oraz dostawa, wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m. Długość szlaku - 500mb.
2. Naprawa szlaku zrywkowego oddział 245-246 w Leśnictwie Krzywa, oraz wykonanie czasowego szlaku w oddziale 245.
Roboty polegają na odspojeniu gruntu na szerokości 3m w gruncie rodzimym, bieżące odprowadzenie poza szlak wody gruntowej i opadowej, wyrównaniu odkształconej istniejącej nawierzchni, ścięciu zawyżonych poboczy, lokalne uzupełnienie gruntem miejsc zaniżonych oraz dostawa, wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,4 m. Długość szlaku - 400mb.
Wykonanie czasowego szlaku - roboty polegają na usunięciu pni i karpin, odspojeniu i wyrównaniu gruntem na szerokości 3m w gruncie rodzimym, bieżące odprowadzenie poza szlak wody gruntowej i opadowej, wyrównanie nierówności, kolein. Długość szlaku czasowego - 300mb.
3. Naprawa szlaku zrywkowego oddział 241-242 w Leśnictwie Krzywa.
Roboty polegają na odspojeniu gruntu na szerokości 3m w gruncie rodzimym, bieżące odprowadzenie poza szlak wody gruntowej i opadowej, wyrównaniu odkształconej istniejącej nawierzchni, ścięciu zawyżonych poboczy, lokalne uzupełnienie gruntem miejsc zaniżonych oraz dostawa, wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m. Długość szlaku- 600 mb.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opis zakresu prac:
1. Wykonanie szlaku zrywkowego oddział 114b w Leśnictwie Wysoka.
Roboty polegają na usunięciu pni i karpin, odspojeniu i wyrównaniu gruntem na szerokości 3m w gruncie rodzimym, bieżące odprowadzenie poza szlak wody gruntowej i opadowej, wyrównanie nierówności, kolein oraz dostawą, wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m. Długość szlaku - 200mb.
2. Naprawa szlaku zrywkowego oddział 163i w Leśnictwie Bratkowice.
Roboty polegają na usunięciu pni i karpin, odspojeniu i wyrównaniu gruntem na szerokości 3m w gruncie rodzimym, bieżące odprowadzenie poza szlak wody gruntowej i opadowej, wyrównanie nierówności, kolein oraz dostawą, wbudowaniem i stabilizacją mechaniczną pospółki żwirowo-piaskowej o średniej grubości warstwy 0,2 m. Długość szlaku - 100mb.

Szczegółowe informacje dotyczące okoliczności skorzystania z opcji zostały zawarte w § 1 pkt 5 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp –o wartości do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla zamówienia podstawowego oraz
opcjonalnego, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
– Cena – 60%
- Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40%

W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać łącznie maksymalnie 100 pkt, co po przeliczeniu przez odpowiednia wagę procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można otrzymać maksymalnie 60 pkt, natomiast w kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia ” można otrzymać maksymalnie 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (częśći) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dla części 1 zamówienia -
1) w zakresie doświadczenia
Zamawiający wymaga wykazania realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej charakterem odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebudowy,remontów dróg lub szlaków zrywkowych) co najmniej na wartość brutto 15 tys. zł łącznie, w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
2) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi
osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:
- operator maszyn - 1 osoba
3) w zakresie urządzeń przeznaczonych do realizacji zamówienia
- koparka -1 szt.
- spycharka - 1 szt.

Dla części 2 zamówienia -
1) w zakresie doświadczenia
Zamawiający wymaga wykazania realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej charakterem odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebudowy, remontów dróg lub szlaków zrywkowych) co najmniej na wartość brutto 15 tys. zł łącznie, w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
2) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi
osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:
- operator maszyn - 1 osoba
3) w zakresie urządzeń przeznaczonych do realizacji zamówienia
- koparka -1 szt.
- spycharka - 1 szt.

Dla części 3 zamówienia -
1) w zakresie doświadczenia
Zamawiający wymaga wykazania realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej charakterem odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebudowy, remontów dróg lub szlaków zrywkowych) co najmniej na wartość brutto 15 tys. zł łącznie, w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
2) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi
osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:
- operator maszyn - 1 osoba
3) w zakresie urządzeń przeznaczonych do realizacji zamówienia
- koparka -1 szt.
- spycharka - 1 szt.

Dla części 4 zamówienia -
1) w zakresie doświadczenia
Zamawiający wymaga wykazania realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej charakterem odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebudowy, remontów dróg lub szlaków zrywkowych) co najmniej na wartość brutto 15 tys. zł łącznie, w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
2) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi
osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:
- operator maszyn - 1 osoba
3) w zakresie urządzeń przeznaczonych do realizacji zamówienia
- koparka -1 szt.
- spycharka - 1 szt.

Dla części 5 zamówienia -
1) w zakresie doświadczenia
Zamawiający wymaga wykazania realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej charakterem odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebudowy, remontów dróg lub szlaków zrywkowych) co najmniej na wartość brutto 15 tys. zł łącznie, w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
2) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi
osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:
- operator maszyn - 1 osoba
3) w zakresie urządzeń przeznaczonych do realizacji zamówienia
- koparka -1 szt.
- spycharka - 1 szt.

Dla części 6 zamówienia -
1) w zakresie doświadczenia
Zamawiający wymaga wykazania realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej charakterem odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebudowy, remontów dróg lub szlaków zrywkowych) co najmniej na wartość brutto 15 tys. zł łącznie, w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
2) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi
osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:
- operator maszyn - 1 osoba
3) w zakresie urządzeń przeznaczonych do realizacji zamówienia
- koparka -1 szt.
- spycharka - 1 szt.

Dla części 7 zamówienia -
1) w zakresie doświadczenia
Zamawiający wymaga wykazania realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej charakterem odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie budowy, przebudowy, remontów dróg lub szlaków zrywkowych) co najmniej na wartość brutto 15 tys. zł łącznie, w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
2) w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi
osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:
- operator maszyn - 1 osoba
3) w zakresie urządzeń przeznaczonych do realizacji zamówienia
- koparka -1 szt.
- spycharka - 1 szt.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda:
17
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie
publiczne tytułem środka karnego – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej
złożeniem;
b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej
grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie
oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór
oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ);
c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu
o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie
publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia
mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat
(liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2 niniejszego SWZ
(wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ);
b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2
niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta musi być sporządzona zgodnie z treścią formularza "Oferta Wykonawcy" (wzór formularza oferty stanowi załącznik nr 1 do SWZ). Integralną część oferty stanowi wypełniona kalkulacja ofertowa (w wersji pdf lub excel).
2. Wraz z ofertą musi zostać złożone oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ),
2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdziale 7 ust. 2 pkt 2) niniejszego SWZ, potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
(wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
4) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy,
5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody obu stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Wprowadzenie zmian do umowy może wynikać z następujących okoliczności:
1. Zmiana Terminu Wykonania Umowy
1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie tj.:
a) klęski żywiołowe mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla danej pory roku (nawalne deszcze,podtopienia) uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
1.2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:
a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1.1 – 1.2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
a) Zmiany osobowe. Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana może być dokonana tylko na osoby spełniające wymogi SWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie uprzedniej zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę.
3. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ;
b) zmiana obowiązującej stawki VAT;
c) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego;
d) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca
niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_glogow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-19 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji w zakresie wszystkich
części, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję osoby do sprzątania domu - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję osoby do sprzątania domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI