Kompleksowa organizacja indywidualnego poradnictwa zawodowego i wsparcia psychologicznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa organizacja indywidualnego poradnictwa zawodowego i wsparcia psychologicznego dla uczestników Projektu RPLU.11.01.00-06-002/18 „Stop dla wykluczenia – nowa szansa”,
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNiemce
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-04-30
  • ZamawiającyOśrodek Pomocy Społecznej w Niemcach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00038690
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa organizacja indywidualnego poradnictwa zawodowego i wsparcia psychologicznego dla uczestników Projektu RPLU.11.01.00-06-002/18 „Stop dla wykluczenia – nowa szansa”,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Niemcach

1.3.) Oddział zamawiającego: OPS Niemce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004168110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 119

1.5.2.) Miejscowość: Niemce

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-025

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 518119440

1.5.8.) Numer faksu: 817561029

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@niemce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsniemce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa organizacja indywidualnego poradnictwa zawodowego i wsparcia psychologicznego dla uczestników Projektu RPLU.11.01.00-06-002/18 „Stop dla wykluczenia – nowa szansa”,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd3963a6-a355-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Stop dla wykluczenia – nowa szansa”, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 11 „Włączenie społeczne”, Działanie 11.1 „Aktywne włączenie”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014- 2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.opsniemce.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal/(dane odbiorcy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Niemcach, adres skrzynki ePUAP: /OPSNiemce/SkrzynkaESP) oraz poczty elektronicznej (email: ops@niemce.pl).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email ops@niemce.pl3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email.4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych przez OPS w Niemcach, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie przez Panią/Pana określonych danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa, w celu uzyskania świadczenia realizowanego przez OPS w Niemcach lub w celu wykonania umowy.W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny, jednakże odmawia ich podania wiąże się z odmową podjęcia działań realizowanych przez OPS w Niemcach. We wszystkich kwestiach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych można się kontaktować Inspektora Ochrony Danych, pod adresem: maciej.muzyka@popikkonarzewski.com.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy: - osoba, której dane dotyczą są niezgodne z prawem, - przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięcia danych, żądając w zamian ich ograniczenia, - Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń, - osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu, e) prawo do przenoszenia danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: - przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tę osobę, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę, - przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany; f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: - zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora, - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OPS.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Indywidualnego poradnictwa psychologicznego.W ramach części I zamówienia przewiduje się następujące czynności:Realizację indywidualnego poradnictwa psychologicznego w liczbie 20 h (10 Uczestników Projektu x 2 godziny doradztwa), przy czym 1 godzina to 60 minut.Wsparcie rozwoju osobistego uczestników projektu, pomoc w budowie poczucia własnej wartości oraz wspierania zmiany postaw z biernej-roszczeniowej na aktywnego uczestnika. Realizacja zadania: V. 2021 r., Łącznie 20 godzin doradztwa psychologicznego (po 2 h doradztwa indywidualnego na osobę).Minimalny zakres doradztwa: rozpoznanie sytuacji związanej z problemem osoby i jej rodziny, diagnoza potrzeb pod kątem społecznym, pomoc w jej przełamaniu oraz motywowanie do udziału w projekcie i podtrzymywanie aktywności.Wykonawca zapewnia kadrę trenerską (posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe lub 200 godzin szkoleniowych), materiały dydaktyczne, materiały szkoleniowe (dostosowane do potrzeb uczestników). Zamawiający zapewnia salę szkoleniową. 2. Doradztwo psychologiczne indywidualne – 10 Uczestników Projektu, 4 godziny dla każdego Uczestnika Projektu. Łączna liczba wsparcia - 40 h (10 Uczestników Projektu x 4 godziny doradztwa), przy czym 1 godzina to 60 minut.Realizacja zadania: : V – VI. 2021 r., Łącznie 40 godzin doradztwa psychologicznego (po 4 h doradztwa indywidualnego na osobę).Minimalny zakres doradztwa: rozpoznanie sytuacji związanej z problemem osoby i jej rodziny, diagnoza potrzeb pod kątem społecznym, pomoc w jej przełamaniu oraz motywowanie do udziału w projekcie i podtrzymywanie aktywności.Wykonawca zapewnia kadrę trenerską (posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe lub 200 godzin szkoleniowych), materiały dydaktyczne, materiały szkoleniowe (dostosowane do potrzeb uczestników). Zamawiający zapewnia salę szkoleniową. 3. Doradztwo psychologiczne grupowe – grupa - 10 Uczestników Projektu,liczba godzin na grupę 4 h (10 Uczestników Projektu x 4 godziny doradztwa), Łączna liczba wsparcia na grupę – 4 h, przy czym 1 godzina to 60 minut.Realizacja zadania: V-VI.2021 r., Warsztaty kompetencji społecznych i życiowych. Wsparcie będzie uwzględniać potrzeby Uczestników projektu, identyfikację barier psychologicznych i ich przełamywanie, osiąganie celów, komunikacja, radzenie sobie z emocjami, radzenie sobie ze stresem. Naukę umiejętności gospodarowania budżetem domowym, zarządzanie czasem, załatwianie spraw w instytucjach, redagowanie pism urzędowych.Wykonawca zapewnia kadrę trenerską (posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe lub 200 godzin szkoleniowych), materiały dydaktyczne, materiały szkoleniowe.Zamawiający zapewnia salę szkoleniową.4. Wyjazdowy trening kompetencji społecznych (Zakopane):Doradztwo psychologiczna indywidualne – trening indywidualny,10 Uczestników Projektu, 2 godziny dla każdego Uczestnika Projektu. Łączna liczba wsparcia - 20 h (10 Uczestników Projektu x średnio 2 godziny doradztwa), przy czym 1 godzina to 60 minut.Realizacja zadania: IX.2021 r.Wykonawca zapewnia kadrę trenerską (posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe lub 200 godzin szkoleniowych), materiały dydaktyczne, materiały szkoleniowe (dostosowane do potrzeb uczestników). Warsztaty grupowe z kompetencji społecznych i życiowych - grupowe poradnictwo psychologiczne- 10 Uczestników Projektu,Łączna liczba wsparcia - 4 godziny dla grupy. (10 Uczestników Projektu x 4 godziny doradztwa), przy czym 1 godzina to 60 minut.Realizacja zadania: IX.2021 r.Wykonawca zapewnia kadrę trenerską (posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe lub 200 godzin szkoleniowych), materiały dydaktyczne, materiały szkoleniowe (dostosowane do potrzeb uczestników). Przez 3 dni sesji wyjazdowej Uczestnicy Projektu będą angażowani w zajęcia edukacyjne: trening kompetencji emocjonalnych, trening kompetencji rodzicielskich i trening dorosłości. Wsparcie będzie uwzględniać indywidualne potrzeby Uczestników Projektu, identyfikować bariery psychologiczne i pomagać je przełamywać. Zakwaterowanie i wyżywienie po stronie wykonawcy.Do obowiązków psychologa należeć będzie: 1. Przygotowanie harmonogramu spotkań z uczestnikami, zawiadamianie uczestników projektu o terminach spotkań, prowadzenie dokumentacji uczestnictwa.2. Przygotowanie i wydruk materiałów, ankiet oraz innej dokumentacji niezbędnej do prowadzenia treningu umiejętności społecznych.3. Wzmacniania samoświadomości klientów co do posiadanych zasobów oraz sfer wymagających dalszego rozwoju.4. Współpraca z Koordynatorem projektu 5. Sporządzenie raportów, analiz i opracowań pisemnych dotyczących grupy docelowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:[C] Cena – waga 60%,[K] Kadra – waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: kadra

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:[C] Cena – waga 60%,[K] Kadra – waga 40%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Indywidualne doradztwo zawodoweW ramach tego zadania przewiduje się następujące czynności:Realizację indywidualnego poradnictwa zawodowego w liczbie 20 h (10 Uczestników Projektu x 2 godziny doradztwa) przy czym 1 godzina to 60 minut.Opracowanie diagnozy potrzeb i jej ewaluacja w trakcie trwania projektu, Indywidualnego Planu Działania dla każdego Uczestnika Projektu.Świadczenie poradnictwa zawodowego uwzględniającego możliwości psychofizyczne i sytuację życiową i potrzeby rynku pracy oraz możliwości systemu edukacyjnego.Zajęcia realizowane: V.2021 r.Łącznie 20 godzin doradztwa zawodowego indywidualnego. Wykonawca zapewnia kadrę trenerską (posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe lub 200 godzin szkoleniowych), materiały dydaktyczne, materiały szkoleniowe (dostosowane do potrzeb uczestników). Zamawiający zapewnia salę szkoleniową.2. Doradztwo zawodowe indywidualne -10 Uczestników Projektu, średnio 3 godziny dla każdego Uczestnika Projektu. Łączna liczba wsparcia - 30 h (10 Uczestników Projektu x 3 godziny doradztwa), przy czym 1 godzina to 60 minut.Doradztwo ma na celu m.in. podniesienie poziomu wiedzy z zakresu aktywnego poruszania się po rynku pracy oraz motywacji do podjęcia zatrudnienia. Doradztwo jest niezbędne do przełamania kluczowych problemów uczestników projektu, które wynikają często z przebywania bez pracy, jego celem będzie także motywowanie ich do udziału w zajęciach i dalszego rozwoju, itp. Każdy z Uczestnik Projektu otrzyma ofertę wsparcia obejmującą formy pomocy, które zostaną zidentyfikowane u niego jako niezbędne w celu poprawy sytuacji na rynku pracy/uzyskanie zatrudnienia. Doradca m.in. określi trudności zawodowe, rozpozna wstępne cele zawodowe, oceni postawy w stosunku do przyszłości, postrzeganie samego siebie; zainteresowania, wartości i cele, doświadczenia życiowe, zawodowe i umiejętności, wykształcenie i przebyte szkolenia, wzory pracy i uczenia się oraz uzdolnienia, czynniki społeczno-ekonomiczne oraz uzdolnienia przedsiębiorczości.Zajęcia realizowane: : V – IX.2021 r.Łącznie 30 godzin doradztwa zawodowego indywidualnego. Wykonawca zapewnia kadrę trenerską (posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe lub 200 godzin szkoleniowych), materiały dydaktyczne, materiały szkoleniowe (dostosowane do potrzeb uczestników). Zamawiający zapewnia salę szkoleniową. 3. Doradztwo zawodowe grupowe- Grupa: 10 Uczestników Projektu.Liczba godzin 2 h, (10 Uczestników Projektu x 2 godziny doradztwa), przy czym 1 godzina to 60 minut. Realizacja zadania: V – IX.2020 r. W ramach spotkań grupowych zostanie przeprowadzony blok wsparcia „Poszukiwanie pracy”, zasady rekrutacji w firmach, określenie list potencjalnych pracodawców oraz przygotowanie aplikacji (życiorysu zawodowego, listu motywacyjnego), ćwiczenie autoprezentacji (rozmowa z pracodawcą).Wykonawca zapewnia kadrę trenerską (posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe lub 200 godzin szkoleniowych), materiały dydaktyczne, materiały szkoleniowe (dostosowane do potrzeb uczestników). Zamawiający zapewnia salę szkoleniową. 4. POŚREDNIK PRACYUsługa będzie polegała na kompleksowym i indywidualnym pośrednictwie pracy dla 10 UP w zakresie wyboru zawodu zgodnego z kwalifikacjami i kompetencjami wspieranych osób. Pośrednik pracy będzie udzielał pomocy UP w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia w kontekście ich kompetencji i umiejętności zatrudnienia. Pośrednictwo pracy będzie miało charakter ciągły, nieodłącznie towarzyszyć będzie UP przez całą zaplanowaną ścieżkę wsparcia. Pośrednik pracy ma pobudzać do samodzielnego działania i poszukiwania pracy oraz monitorować aktywność UP w tym zakresie. Pośrednik pracy będzie aktywizował UP ukazując im korzyści wynikające z podjęcia pracy oraz będzie monitorował stopień realizacji IPD. Rolą pośrednika pracy będzie także zdecydowanie czy dana osoba kwalifikuje się do podjęcia pracy, czy też na tym etapie korzystne będzie dla niej podjęcie szkoleń w celu uzupełnienia/zmiany kwalifikacji. Każdy UP otrzyma oferty pracy i innych form aktywizacji np. dodatkowe kształcenie, a także zostaną UP przekazane informacje zachęcające do samozatrudnienia. Plan pracy z Uczestnikami Projektu: 1) Przeprowadzenie wstępnej indywidualnej rozmowy z UP - zebranie niezbędnych informacji w celu poszukania odpowiedniej pracy dla UP; 2) Przeprowadzenie kolejnych indywidualnych rozmów z klientem, w celu weryfikacji efektów poszukiwania pracy; 3) Pozyskiwanie ofert pracy i udzielanie pracodawcom informacji o kandydatach; 4) Upowszechnianie ofert pracy wśród UP - informowanie UP o aktualnej sytuacji na lokalnym/regionalnym rynku pracy; 5) Inicjowanie i organizowanie kontaktów UP z pracodawcami; 6) Informowanie UP o przysługujących im prawach i obowiązkach.Łącznie 20 godzin na grupę (10 Uczestników Projektu x średnio 2 godziny na1 uczestnika).Realizacja zadania: VI – X.2021 r. Wykonawca zapewnia kadrę trenerską (posiadającą min. 3 letnie doświadczenie zawodowe lub 200 godzin szkoleniowych), materiały dydaktyczne, materiały szkoleniowe (dostosowane do potrzeb uczestników). Zamawiający zapewnia salę szkoleniową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:[C] Cena – waga 60%,[K] Kadra – waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kadra

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:[C] Cena – waga 60%,[K] Kadra – waga 40%

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał usługę polegająca na prowadzeniu poradnictwa psychologicznego (zadanie 1) lub zawodowego (zadanie 2) obejmującej min. 200 godz. w ramach jednego zamówienia w okresie ostatnich 3 lat.Ocena dokonana zostanie na podstawie wykazu usług oraz dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług w ramach różnych umów, zamówień i kontraktów, nawet świadczonych dla jednego usługodawcy w ramach odrębnych zamówień, kontraktów lub umów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty składane wraz z ofertą:a) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.Oświadczenie składają odrębnie:- wykonawcy – każdy z wykonawców obiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu,- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy,- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw do wykluczenia podwykonawcy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

2) Dokumenty składane na wezwanie :1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik do SWZ;2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument lub dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które zakresy prac wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem ich nieważności.2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy jeżeli:a) nie jest możliwe zrealizowanie części przedmiotu umowy w związku z zaistnieniem następujących okoliczności: nastąpią zdarzenia losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć, zagrażające życiu lub zdrowiu ludzi, wystąpią przyczyny organizacyjne.b) nastąpi zmiana dotychczasowego Wykonawcy wynikająca z połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 możliwe jest w szczególności zmiana sposobu i terminu wykonywania zamówienia.4. Okoliczności wymienione w ust. 2 stanowią zamknięty katalog przesłanek do zmian umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie wiążącej podstawy do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Formularza dostępnego na ePUAP, (Dane odbiorcy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Niemcach, adres skrzynki ePUAP: /OPSNiemce/SkrzynkaESP uprzednio zaszyfrowaną za pomocą miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-30 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-29

2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ułożenie planu dietetycznego - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam serdecznie. Jestem zainteresowana zakupem diety plan na 3 tygodnie. Proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI