Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350995109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kronikarza Galla 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-053
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozmswiakrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmswiakrakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41175487-a349-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004430/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zestaw kardiomonitorów z centralą
1.2.2 Zestaw pomp infuzyjnych (strzykawkowych, objętościowych) ze stacją dokującą
1.2.3 Urządzenie do terapii wysokoprzepływowej
1.2.8 Skaner żylny
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswkrakow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswkrakow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty lub wniosku (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania).2.Postępowanie prowadzone jest pisemnie w językupolskim w formie lub postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswkrakowW celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi napytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkieoświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej zapośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.3.Za datęprzekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ichprzesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość dozamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.W sytuacjach awaryjnych np.: w przypadku nie działania platformazakupowa.pl Zamawiający możerównież komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, emailzamowienia@zozmswiakrakow.pl 4.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje wformie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi napytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będziezamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymiprzepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej zapośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.5.Wykonawca jako podmiotprofesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio naplatformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awariiZamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługilub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.6.Wykonawca, przystępując do niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego:akceptuje warunki korzystania zplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem wzakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,zapoznał i stosuje się do Instrukcji składaniaofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcjeUWAGA!Zamawiający podał niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne, umożliwiające pracę na PlatformieZakupowej w Rozdziale XI punkt 5 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarto w Rozdziale XXV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarto w Rozdziale XXV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-02/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wysokospecjalistycznej aparatury medycznej dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie w ramach 4 wydzielonych pakietów:Pakiet nr 1 – Zestaw kardiomonitorów z centralą (1 kpl.)2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych pakietach:a) Oferowany sprzęt medyczny musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 2 do SWZ w zakresie danego pakietu;b) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Nie dopuszcza się sprzętu rekondycjonowanego oraz sprzętu demonstracyjnego, używanego;c) przedmiot zamówienia winien być wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych;d) przedmiot zamówienia winien posiadać wszelkie wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane w ustawie z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 186) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski oraz dopuszczające do stosowania na terenie krajów UE przedmiotu oferty tj. certyfikat CE /deklaracja zgodności.4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego oraz do przeprowadzenia szkoleń wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. 5. Zapłata za przedmiot dostawy następować będzie przelewem w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.6. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 24 miesiące7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w ramach 4 wydzielonych pakietówa) Zastrzega się częściowy wybór ofert, gdzie część stanowi poszczególny pakiet. b) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie, określonego w zał. nr 2 do SWZ będą podlegały odrzuceniu.c) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części (pakietów) niniejszego zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wysokospecjalistycznej aparatury medycznej dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie w ramach 4 wydzielonych pakietów:Pakiet nr 2 – Zestaw pomp infuzyjnych (strzykawkowych, objętościowych) ze stacją dokującą (9 kpl.)2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych pakietach:a) Oferowany sprzęt medyczny musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 2 do SWZ w zakresie danego pakietu;b) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Nie dopuszcza się sprzętu rekondycjonowanego oraz sprzętu demonstracyjnego, używanego;c) przedmiot zamówienia winien być wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych;d) przedmiot zamówienia winien posiadać wszelkie wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane w ustawie z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 186) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski oraz dopuszczające do stosowania na terenie krajów UE przedmiotu oferty tj. certyfikat CE /deklaracja zgodności.4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego oraz do przeprowadzenia szkoleń wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. 5. Zapłata za przedmiot dostawy następować będzie przelewem w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.6. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 24 miesiące7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w ramach 4 wydzielonych pakietówa) Zastrzega się częściowy wybór ofert, gdzie część stanowi poszczególny pakiet. b) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie, określonego w zał. nr 2 do SWZ będą podlegały odrzuceniu.c) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części (pakietów) niniejszego zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33194110-0 - Pompy infuzyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wysokospecjalistycznej aparatury medycznej dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie w ramach 4 wydzielonych pakietów:Pakiet nr 3 – Urządzenie do terapii wysokoprzepływowej (5 szt.)2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych pakietach:a) Oferowany sprzęt medyczny musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 2 do SWZ w zakresie danego pakietu;b) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Nie dopuszcza się sprzętu rekondycjonowanego oraz sprzętu demonstracyjnego, używanego;c) przedmiot zamówienia winien być wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych;d) przedmiot zamówienia winien posiadać wszelkie wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane w ustawie z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 186) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski oraz dopuszczające do stosowania na terenie krajów UE przedmiotu oferty tj. certyfikat CE /deklaracja zgodności.4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego oraz do przeprowadzenia szkoleń wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. 5. Zapłata za przedmiot dostawy następować będzie przelewem w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.6. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 24 miesiące7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w ramach 4 wydzielonych pakietówa) Zastrzega się częściowy wybór ofert, gdzie część stanowi poszczególny pakiet. b) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie, określonego w zał. nr 2 do SWZ będą podlegały odrzuceniu.c) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części (pakietów) niniejszego zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33157810-6 - Urządzenia do terapii tlenowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wysokospecjalistycznej aparatury medycznej dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie w ramach 4 wydzielonych pakietów:Pakiet nr 4 – Skaner żylny (5 szt.)2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych pakietach:a) Oferowany sprzęt medyczny musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 2 do SWZ w zakresie danego pakietu;b) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Nie dopuszcza się sprzętu rekondycjonowanego oraz sprzętu demonstracyjnego, używanego;c) przedmiot zamówienia winien być wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych;d) przedmiot zamówienia winien posiadać wszelkie wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane w ustawie z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 186) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski oraz dopuszczające do stosowania na terenie krajów UE przedmiotu oferty tj. certyfikat CE /deklaracja zgodności.4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego oraz do przeprowadzenia szkoleń wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. 5. Zapłata za przedmiot dostawy następować będzie przelewem w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.6. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 24 miesiące7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w ramach 4 wydzielonych pakietówa) Zastrzega się częściowy wybór ofert, gdzie część stanowi poszczególny pakiet. b) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie, określonego w zał. nr 2 do SWZ będą podlegały odrzuceniu.c) Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części (pakietów) niniejszego zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33158500-7 - Przyrządy medyczne na podczerwień
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9