Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy materiałów opatrunkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W TOMASZOWIE LUBELSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304444
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Grunwaldzkie 1
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6644411-19
1.5.8.) Numer faksu: 84 6642521
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpital-tomaszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital-tomaszow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy materiałów opatrunkowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a867feba-179b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00114256/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/spzoztl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/spzoztl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej.2. Postępowanie zostało umieszczone na Platformie zakupowej https://portal.smartpzp.pl/spzoztl 3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując w przypadku posiadani akonta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie Portalu e-Usług zamieszczonym na stronie internetowej Smart PZP w zakładce E-LEARNING oraz uznaje ten regulamin za wiążący.4. Instrukcja obsługi Portalu e-Usług Smart PZP została zamieszczona w zakładce E-LEARNING.5. Korzystanie z Systemu możliwe jest, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych: a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości, nie mniejszej niż 1 Mb/s b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji:pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje. c) Przeglądarki internetowe:- Mozzilla Firefoxver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver.58 i późniejsze, Microsoft Edgever 18 i późniejsze, Internet Explorer 11 - Lista zalecanych przeglądarek internetowych: GoogleChrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek .d)Dodatkowe oprogramowanie: - zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre) - w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatekdo przeglądarki Szafir SDK Web. -oprogramowania Szafir Host w systemie operacyjnym.-oprogramowanie Acrobat Reader lub inne umożliwiające obsługę formatów .pdf.6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .xlc, .xlsx, .jpg, .png.7.Wykonawca może skompresować dokumenty do jednego pliku archiwum „.zip”. 8. Zgodnie z przepisem art. 64 ustawy PZP System jest kompatybilny ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. W postępowaniach prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku postępowań o wartości zamówienia poniżej progów unijnych, użytkownik jest zobowiązany do złożenia podpisu kwalifikowanego lub podpisu za pomocą profilu zaufanego lub podpisu osobistego za pomocą warstwy elektronicznej na dowodzie osobistym(e-dowód) przy wysyłaniu oferty. 1)Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym http://www.nccert.pl/kontakt.htm2)Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi profilu zaufanego można znaleźć pod adresem internetowym https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany3) Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania podpisu osobistego można znaleźć pod adresem internetowym https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty9. Ważne zalecenie! W zależności od formatu kwalifikowanego podpisu(PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny)Wykonawca dołącza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny): 1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać tylko formatem PAdES; 2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Sekcja XXVII SWZ zawiera informacje przewidziane w art.13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu Nr SZZ.251.34.2021.K
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZZ.251.34.2021.K
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Dostawy materiałów opatrunkowych.
Zadanie I – MATERIAŁY OPATRUNKOWE – PAKIET 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla poszczególnych pakietów) zawarty został w Załączniku nr 2 do SWZ – FORMULARZU CENOWYM.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych.
Zamówienie dotyczy sukcesywnych dostaw w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego. Dostawę przedmiotu zamówienia do Apteki SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim przy Alejach Grunwaldzkich 1 zapewnia Wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko transportu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru:
X= Cmin/Co x 100
gdzie:
X – wartość punktowa ocenianego kryterium
Cmin – najniższa cena ze złożonych ofert
Co – cena ocenianej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Dostawy materiałów opatrunkowych.
Zadanie II – MATERIAŁY OPATRUNKOWE – PAKIET 2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla poszczególnych pakietów) zawarty został w Załączniku nr 2 do SWZ – FORMULARZU CENOWYM.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych.
Zamówienie dotyczy sukcesywnych dostaw w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego. Dostawę przedmiotu zamówienia do Apteki SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim przy Alejach Grunwaldzkich 1 zapewnia Wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko transportu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru:
X= Cmin/Co x 100
gdzie:
X – wartość punktowa ocenianego kryterium
Cmin – najniższa cena ze złożonych ofert
Co – cena ocenianej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Dostawy materiałów opatrunkowych.
Zadanie III – OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla poszczególnych pakietów) zawarty został w Załączniku nr 2 do SWZ – FORMULARZU CENOWYM.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych.
Zamówienie dotyczy sukcesywnych dostaw w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego. Dostawę przedmiotu zamówienia do Apteki SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim przy Alejach Grunwaldzkich 1 zapewnia Wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko transportu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru:
X= Cmin/Co x 100
gdzie:
X – wartość punktowa ocenianego kryterium
Cmin – najniższa cena ze złożonych ofert
Co – cena ocenianej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Dostawy materiałów opatrunkowych.
Zadanie IV – FOLIA CHIRURGICZNA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla poszczególnych pakietów) zawarty został w Załączniku nr 2 do SWZ – FORMULARZU CENOWYM.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych.
Zamówienie dotyczy sukcesywnych dostaw w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego. Dostawę przedmiotu zamówienia do Apteki SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim przy Alejach Grunwaldzkich 1 zapewnia Wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko transportu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru:
X= Cmin/Co x 100
gdzie:
X – wartość punktowa ocenianego kryterium
Cmin – najniższa cena ze złożonych ofert
Co – cena ocenianej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: Dostawy materiałów opatrunkowych.
Zadanie V – OPATRUNKI HYDROŻELOWE
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla poszczególnych pakietów) zawarty został w Załączniku nr 2 do SWZ – FORMULARZU CENOWYM.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych.
Zamówienie dotyczy sukcesywnych dostaw w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego. Dostawę przedmiotu zamówienia do Apteki SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim przy Alejach Grunwaldzkich 1 zapewnia Wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko transportu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Liczba punktów jaką można uzyskać w kryterium cena, obliczona zostanie na podstawie następującego wzoru:
X= Cmin/Co x 100
gdzie:
X – wartość punktowa ocenianego kryterium
Cmin – najniższa cena ze złożonych ofert
Co – cena ocenianej oferty
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
ZADANIE 1-MATERIAŁY OPATRUNKOWE – PAKIET 1 dla inwazyjnych wyrobów chirurgicznych do krótkotrwałego użytku wymaga się klasyfikacji w kl. II A - reguła 7 dla poz.: od 1 do 10 – do oferty należy załączyć stosowne dokumenty.
ZADANIE 2 - MATERIAŁY OPATRUNKOWE – PAKIET 2 dla inwazyjnych wyrobów chirurgicznych do krótkotrwałego użytku wymaga się klasyfikacji w kl. II A - reguła 7 dla poz.: od 1 do 3 – do oferty należy załączyć stosowne dokumenty.
Próbki wzorcowe (W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania bezpłatnych próbek wzorcowych w toku badania i oceny ofert, w celu weryfikacji zgodności asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia. W sytuacji niezgodności produktu z opisem przedmiotu zamówienia oferta zostanie odrzucona).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
ZADANIE 1-MATERIAŁY OPATRUNKOWE – PAKIET 1 dla inwazyjnych wyrobów chirurgicznych do krótkotrwałego użytku wymaga się klasyfikacji w kl. II A - reguła 7 dla poz.: od 1 do 10 – do oferty należy załączyć stosowne dokumenty.
ZADANIE 2 - MATERIAŁY OPATRUNKOWE – PAKIET 2 dla inwazyjnych wyrobów chirurgicznych do krótkotrwałego użytku wymaga się klasyfikacji w kl. II A - reguła 7 dla poz.: od 1 do 3 – do oferty należy załączyć stosowne dokumenty.
Próbki wzorcowe (W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania bezpłatnych próbek wzorcowych w toku badania i oceny ofert, w celu weryfikacji zgodności asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia. W sytuacji niezgodności produktu z opisem przedmiotu zamówienia oferta zostanie odrzucona).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Klauzula informacyjna RODO - Załącznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/spzoztl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-28 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni