Wykonanie kotłowni gazowej dla budynku przychodni specjalistycznych przy ul. Petera...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie kotłowni gazowej dla budynku przychodni specjalistycznych przy ul. Petera w Tomaszowie Lubelskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTomaszów Lubelski
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-09-10
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W TOMASZOWIE LUBELSKIM
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-25
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie kotłowni gazowej dla budynku przychodni specjalistycznych przy ul. Petera w Tomaszowie Lubelskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W TOMASZOWIE LUBELSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304444

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Grunwaldzkie 1

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 6644411-19

1.5.8.) Numer faksu: 84 6642521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpital-tomaszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital-tomaszow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie kotłowni gazowej dla budynku przychodni specjalistycznych przy ul. Petera w Tomaszowie Lubelskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0ad042c-058d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/spzoztl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/spzoztl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej.2. Postępowanie zostało umieszczone na
Platformie zakupowej https://portal.smartpzp.pl/spzoztl 3. Wykonawca przystępując do postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując w przypadku posiadania
konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie
Portalu e-Usług zamieszczonym na stronie internetowej SmartPZP w zakładce E-LEARNING oraz
uznaje ten regulamin za wiążący.4. Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP została zamieszczona
w zakładce E-LEARNING.5. Korzystanie z Systemu możliwe jest, pod warunkiem spełnienia
następujących minimalnych wymagań technicznych: a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości, nie mniejszej niż 1 Mb/s b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji:
pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel
4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje. c) Przeglądarki internetowe:- Mozzilla Firefox
ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge
ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11 - Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google
Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek .d)
Dodatkowe oprogramowanie: - zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre) - w przypadku
przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web. -
oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.- oprogramowanie Acrobat Reader lub inne
umożliwiające obsługę formatów .pdf.6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych
danych: .pdf, .doc, .docx, .xlc, .xlsx, .jpg, .png.7. Wykonawca może skompresować dokumenty do
jednego pliku archiwum „.zip”.8. Zgodnie z przepisem art. 64 ustawy PZP System jest kompatybilny ze
wszystkimi podpisami elektronicznymi. W postępowaniach prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy
Prawo zamówień publicznych, w przypadku postępowań o wartości zamówienia poniżej progów
unijnych, użytkownik jest zobowiązany do złożenia podpisu kwalifikowanego lub podpisu za pomocą
profilu zaufanego lub podpisu osobistego za pomocą warstwy elektronicznej na dowodzie osobistym
(e-dowód) przy wysyłaniu oferty. 1) Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi
kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na stronach
internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym http://www.nccert.pl/kontakt.htm2) Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi
profilu zaufanego można znaleźć pod adresem internetowym https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profilzaufany3)
Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania podpisu osobistego można znaleźć pod
adresem internetowym https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty9. Ważne zalecenie! W
zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny)
Wykonawca dołącza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem
podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny): 1) dokumenty w
formacie „pdf” należy podpisywać tylko formatem PAdES; 2) Zamawiający dopuszcza podpisanie
dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Sekcja XXVI SWZ zawiera informacje przewidziane w art.
13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), wobec osób fizycznych, od których dane
osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia
publicznego w postępowaniu Nr SZZ.251.31.2021.K

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZZ.251.31.2021.K

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie kotłowni gazowej dla budynku przychodni specjalistycznych przy ul. Petera w Tomaszowie Lubelskim” obejmujące wykonanie zewnętrznej kotłowni gazowej o mocy 98,4kW
2. Zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez biuro projektowe projekty-sanitarne.pl Marcin Andrzyk ul. Matejki 4/18, 22-600 Tomaszów Lubelski.
3. Wykonawca wykona prace i działania niezbędne dla wykonania zamówienia, obejmujące w szczególności:
a) przygotowanie placu budowy, w tym: organizacja ruchu w otoczeniu budowy, urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy,
b) wydzielenie i zabezpieczenia terenu budowy;
c) doprowadzenie mediów niezbędnych dla Wykonawcy dla potrzeb prac budowlanych,
d) umieszczenie w powszechnie dostępnym i widocznym dla osób trzecich miejscu na terenie inwestycji, tablice informacyjne zgodne z wymogami i wytycznymi,
e) wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem niniejszej Umowy zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową,
f) w przypadku wystąpienia zmian, wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej (w 3 egz.) i elektronicznej;
g) przygotowanie dokumentacji odbiorowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy w sposób nie kolidujący z wykonywaną przez Zamawiającego działalnością.
5. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do pracy niezwłocznie po przekazaniu terenu budowy
w terminie określonym w umowie.
6. Zamawiający zaleca Wykonawcom, którzy będą składać oferty dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń kotłowni dla budynku przychodni specjalistycznych przy ul. Petera w Tomaszowie Lubelskim
7. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w załącznikach do SWZ: Załącznik nr 2 do SWZ – Dokumentacja techniczna (Projekt, Przedmiary, Specyfikacja techniczna), Załącznik nr 3 do SWZ – Projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2. Uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wnika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez:
1) wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie kotłowni gazowej lub olejowej o mocy min. 80 kW
2) wykazanie, że dysponuje co najmniej 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami instalacyjnymi (kierownik robót) posiadającą uprawnienia w specjalności inżynierii sanitarnej bez ograniczeń.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe
1.1. Do składanej oferty Wykonawca dołączy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy.
• Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
• W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
• Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
• W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w Sekcji VII ust. 1.4, Wykonawca przedłoży:
1) sporządzony wg Załącznika nr 4 do SWZ wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, obejmujący co najmniej 2 roboty budowlane których przedmiotem było wykonanie kotłowni gazowej lub olejowej o mocy min. 80 kW
2) dowody poświadczające, że roboty budowlane wskazane przez Wykonawcę w wykazie zostały wykonane należycie, w szczególności zawierające informację o tym, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Zgodnie z postanowieniami § 9 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawca nie jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów, które dotyczyłyby zamówień wykonanych na rzecz Zamawiającego,
3) sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznika nr 4 do SWZ wykaz osób, w którym należy wskazać co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia przewidzianą do kierowania robotami instalacyjnymi (kierownik robót) posiadającą uprawnienia w specjalności inżynierii sanitarnej bez ograniczeń i doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy minimum 3 lata.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe
1.1. Do składanej oferty Wykonawca dołączy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy.
• Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
• W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
• Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
• W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w Sekcji VII ust. 1.4, Wykonawca przedłoży:
1) sporządzony wg Załącznika nr 4 do SWZ wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, obejmujący co najmniej 2 roboty budowlane których przedmiotem było wykonanie kotłowni gazowej lub olejowej o mocy min. 80 kW
2) dowody poświadczające, że roboty budowlane wskazane przez Wykonawcę w wykazie zostały wykonane należycie, w szczególności zawierające informację o tym, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Zgodnie z postanowieniami § 9 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawca nie jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów, które dotyczyłyby zamówień wykonanych na rzecz Zamawiającego,
3) sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznika nr 4 do SWZ wykaz osób, w którym należy wskazać co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia przewidzianą do kierowania robotami instalacyjnymi (kierownik robót) posiadającą uprawnienia w specjalności inżynierii sanitarnej bez ograniczeń i doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy minimum 3 lata.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym
mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. 3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie
zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.4. W przypadku wspólnego
ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia
wskazane w sekcji VIII tabeli 1 pkt. 1 składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia. Postanowienia sekcji VIII ust. 1.3 stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana Umowy
1. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu wykonania robót wyłącznie w następujących przypadkach:
a. wystąpią okoliczności będące następstwem COVID-19,
b. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
Przedłużenie terminu może nastąpić wyłącznie o okres występowania ww. okoliczności bez zmiany wynagrodzenia.
2. Na wniosek Wykonawcy i po spełnieniu warunków określonych w Umowie dotyczących podwykonawstwa, Wykonawca może modyfikować w trakcie wykonywania zamówienia złożone
w ofercie deklaracje odnośnie podwykonawstwa poprzez:
a. wskazanie innych podwykonawców,
b. rezygnację z podwykonawców.
3. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy na podstawie powyższych zapisów, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
4. Wniosek, o którym mowa w ust. 3 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie do 14 dni od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się lub powinien dowiedzieć się
o danym zdarzeniu lub okolicznościach.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 3, wszelkich informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. Brak uzasadnienia żądania zmiany umowy spowoduje odrzucenie takiego wniosku.
6. W terminie do 14 dni od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
7. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego
i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
8. Przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
a. danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, w tym osób wyznaczonych do kontaktów,
b. danych teleadresowych.
c. danych rejestrowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/spzoztl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-10 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI