Dostawa wyrobów medycznych: membran, akcesoriów do aparatu do znieczulania, czujników...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wyrobów medycznych: membran, akcesoriów do aparatu do znieczulania, czujników oraz głowic do pompy certyfugalnej, elektrod dwupłaszczyznowych oraz innych wyrobów medycznych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-07-16
  • ZamawiającyKrakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00108507
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych: membran, akcesoriów do aparatu do znieczulania, czujników oraz głowic do pompy certyfugalnej, elektrod dwupłaszczyznowych oraz innych wyrobów medycznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290073

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prądnicka 80

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-202

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitaljp2.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyrobów medycznych: membran, akcesoriów do aparatu do znieczulania, czujników oraz głowic do pompy certyfugalnej, elektrod dwupłaszczyznowych oraz innych wyrobów medycznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18d074d7-df0f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010568/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.34 Dostawa różnych wyrobów medycznych: membran, akcesorii do apratu do znieczulania, czujników oraz głowic do pompy certyfugalnej, elektrod dwupłaszczyznowych oraz innych wyrobów medycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/szpitaljp2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/szpitaljp2

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta
powinna być: a) sporządzona na podstawie załączników SWZ w języku polskim. b) złożona w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za
pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego. Wykonawca jest zobligowany do złożenia ofert,
oświadczeń, informacji oraz dokumentów w sposób zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma”)
pod adresem: https://platformazakupowa.pl 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w
tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie
elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „wyślij wiadomość”. Za datę przekazania
(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „wyślij wiadomość” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 3. Zamawiający z Wykonawcami
będzie przekazywał informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje
dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający
będzie zamieszczał na platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami
adresatem jest konkretny Wykonawca będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy do tego konkretnego Wykonawcy.4. Niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji:
pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje. c) zainstalowana
dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona
obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format
plików .pdf.5.
Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 75 MB. - Zalecany format: pdf.
Zamawiający dopuszcza również inne powszechnie stosowane formaty takie jak na przykład: doc,
docx, xls, jpg, zip, 7Z.6. Zalecany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dokumenty w
formacie pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w
formacie innym niż .pdf, wtedy zaleca się użyć formatu XAdES.7. Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacjiskładania wniosków o wyjaśnienie treści swz, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w
niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla
Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy zamieścić na Platformie pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/szpitaljp2 w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Po wypełnieniu Formularza składania oferty i
załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do
podsumowania”. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy Wykonawca może złożyć
podpis w następujący sposób: - bezpośrednio na dokumencie przesłanym do Platformy lub/i – dla
całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty (po kliknięciu w przycisk „Przejdź
do podsumowania”).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarto w pkt 40 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarto w pkt 40 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.271.59.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Głowica do pompy centryfugalnej
2. Plasterek czujnika spływu

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu wyrobów medycznych w ilości mniejszej (maksymalnie o 50 %) niż określona w odpowiednim załączniku do umowy, jeżeli realne
zapotrzebowanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy okaże się mniejsze od
zakładanego. W przypadku zmniejszenia zamówienia zgodnie ze zdaniem powyżej, Wykonawcy
nie przysługują wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Okres
obowiązywania umowy może zostać wydłużony na okres kolejnych 12 miesięcy w przypadku,
gdyby z powodu mniejszej ilości świadczeń zdrowotnych udzielonych z wykorzystaniem
wyrobów medycznych w okresie trwania umowy, Zamawiający nie zakupił ilości wyrobów
medycznych wskazanych w odpowiednich załącznikach umowy. Przedłużenie umowy nie
wymaga zawarcia aneksu do umowy, lecz złożenia przez Zamawiającego i Wykonawcę zgodnej
treści oświadczeń w formie pisemnej na co najmniej 2 tygodnie przed końcem jej
obowiązywania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Membrana (pojemnik do podawania leku)
2. Łącznik typu "T"
3. Zestaw do nebulizacji dla pacjentów wentylowanych mechanicznie

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu wyrobów medycznych w ilości mniejszej
(maksymalnie o 50 %) niż określona w odpowiednim załączniku do umowy, jeżeli realne
zapotrzebowanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy okaże się mniejsze od
zakładanego. W przypadku zmniejszenia zamówienia zgodnie ze zdaniem powyżej, Wykonawcy
nie przysługują wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Okres
obowiązywania umowy może zostać wydłużony na okres kolejnych 12 miesięcy w przypadku,
gdyby z powodu mniejszej ilości świadczeń zdrowotnych udzielonych z wykorzystaniem
wyrobów medycznych w okresie trwania umowy, Zamawiający nie zakupił ilości wyrobów
medycznych wskazanych w odpowiednich załącznikach umowy. Przedłużenie umowy nie
wymaga zawarcia aneksu do umowy, lecz złożenia przez Zamawiającego i Wykonawcę zgodnej
treści oświadczeń w formie pisemnej na co najmniej 2 tygodnie przed końcem jej
obowiązywania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pułapka wodna do aparatu do znieczulenia
2. Lina próbkująca
3. Czujnik saturacji dla noworodków
4. czujnik saturacji dla dzieci

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu wyrobów medycznych w ilości mniejszej
(maksymalnie o 50 %) niż określona w odpowiednim załączniku do umowy, jeżeli realne
zapotrzebowanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy okaże się mniejsze od
zakładanego. W przypadku zmniejszenia zamówienia zgodnie ze zdaniem powyżej, Wykonawcy
nie przysługują wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Okres
obowiązywania umowy może zostać wydłużony na okres kolejnych 12 miesięcy w przypadku,
gdyby z powodu mniejszej ilości świadczeń zdrowotnych udzielonych z wykorzystaniem
wyrobów medycznych w okresie trwania umowy, Zamawiający nie zakupił ilości wyrobów
medycznych wskazanych w odpowiednich załącznikach umowy. Przedłużenie umowy nie
wymaga zawarcia aneksu do umowy, lecz złożenia przez Zamawiającego i Wykonawcę zgodnej
treści oświadczeń w formie pisemnej na co najmniej 2 tygodnie przed końcem jej
obowiązywania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Elektroda do ablacji dwupłaszczyznowa
2. Kabel połączeniowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu wyrobów medycznych w ilości mniejszej
(maksymalnie o 50 %) niż określona w odpowiednim załączniku do umowy, jeżeli realne
zapotrzebowanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy okaże się mniejsze od
zakładanego. W przypadku zmniejszenia zamówienia zgodnie ze zdaniem powyżej, Wykonawcy
nie przysługują wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Okres
obowiązywania umowy może zostać wydłużony na okres kolejnych 12 miesięcy w przypadku,
gdyby z powodu mniejszej ilości świadczeń zdrowotnych udzielonych z wykorzystaniem
wyrobów medycznych w okresie trwania umowy, Zamawiający nie zakupił ilości wyrobów
medycznych wskazanych w odpowiednich załącznikach umowy. Przedłużenie umowy nie
wymaga zawarcia aneksu do umowy, lecz złożenia przez Zamawiającego i Wykonawcę zgodnej
treści oświadczeń w formie pisemnej na co najmniej 2 tygodnie przed końcem jej
obowiązywania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda jedynie oświadczenia o którym mowa w punkcie 5.5 niniejszego ogłoszenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. oświadczenie Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 5) dotyczące zaoferowania wyrobów medycznych w zakresie ich zgodności z przepisami prawa – dotyczy jedynie w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wyrobu medycznego
2. katalogi lub ulotki producenta dla zaoferowanych wyrobów medycznych w języku polskim lub angielskim- dotyczy wszystkich pakietów

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W powyższym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie
o którym mowa w pkt 5.5 niniejszego ogłoszenia składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Opisane w § 6 ust. 3 i 4 załącznika nr 2 - wzór umowy
§ 6
ust. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obydwie strony w szczególności w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
1) zmiany stawki VAT, jednakże zmiany w tym zakresie obowiązują dopiero po podpisaniu aneksu. W przypadku obniżenia stawki VAT, Wykonawca nie może uchylić się od podpisania aneksu,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002
r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę(Dz. U. 2002 Nr 200 poz. 1679 z późn. zm.),
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach
kapitałowych (Dz.U. 2018 poz. 2215 z późn. zm
-jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
ust. 4. Strony zmienią wynagrodzenie Wykonawcy, określone w § 2 niniejszej Umowy,
w terminie nie krótszym niż 3 (trzech) miesięcy od daty zaistnienia zmian, o których mowa w §6 ust. 3 Umowy. Zmiana wynagrodzenia, z przyczyn opisanych w ust. 3 powyżej, powinna więc być proporcjonalna i adekwatna do zmiany wysokości obciążeń publicznoprawnych, jednak nie może przekraczać 10% wartości wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 2 niniejszej Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitaljp2

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-14

2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam groty solnej - Bolechowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam groty solnej. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.