Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa 87 telefonów komórkowych standardowych oraz 35 telefonów komórkowych ponadstandardowych do siedziby KSSiP mieszczącej się pod adresem 31-574 Kraków, ul. Przy Rondzie 5”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140580428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przy Rondzie 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 617 9695
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kssip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny- jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa 87 telefonów komórkowych standardowych oraz 35 telefonów komórkowych ponadstandardowych do siedziby KSSiP mieszczącej się pod adresem 31-574 Kraków, ul. Przy Rondzie 5”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb6c57f1-de2a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.kssip.gov.pl/Postepowania_w_trybie_ustawy_Pzp3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.soldea.pl/epz/epz/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja wykonawców z Zamawiającym, w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za
pośrednictwem kanału elektronicznej komunikacji pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
2. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest założyć
konto na bezpłatnej Platformie komunikacji elektronicznej EPZ pod adresem
https://www.soldea.pl/epz/epz/ co oznacza konieczność akceptacji regulaminu Platformy i zapoznaniu
się z instrukcjami korzystania z konta na platformie.
3.Szczegółowe informacje są zawarte w rozdziale 8 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO znajdują się
w SWZ, w zał. nr 1 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BA-X.2611.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 164000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 87 telefonów komórkowych (smartfonów) standardowych
do siedziby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury mieszczącej się pod adresem 31-574
Kraków, ul. Przy Rondzie 5.
Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo
określony w załącznikach do SWZ:
- opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SWZ)
- projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4.2.5.) Wartość części: 60214,08 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać w
wyznaczonym terminie udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej przez niego oferty.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i
ich wagami:
Cena brutto zamówienia – 60 pkt [C]
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 60,00 pkt, pozostali
odpowiednio mniej wg wzoru: (najniższa cena brutto )/(cena brutto oferty ocenianej) x 60,00 pkt=liczba
punktów oferty ocenianej
Parametry techniczne – bateria o pojemności min.5000 mAh – 20 pkt [B]
Zamawiający będzie przyznawał punkty w kryterium bateria o pojemności min 5000 mAh na podstawie
deklaracji Wykonawcy w Formularzu ofertowym, w następujący sposób:
- telefon nie ma baterii o pojemności min. 5000 mAh – 0 pkt
- telefon ma baterię o pojemności min. 5000 mAh lub więcej – 20 pkt
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Maksymalna możliwa do uzyskania ilość punktów w kryterium bateria o pojemności min. 5000 mAh
wynosi 20 pkt. Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji
zawartych w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ). Termin dostawy – 20 pkt [T]
Zamawiający będzie przyznawał punkty w kryterium termin dostawy na podstawie deklaracji
Wykonawcy w Formularzu ofertowym, w następujący sposób:
- termin dostawy do 7 dni – 20 pkt
- termin dostawy 8 dni do 14 dni – 10 pkt
- termin dostawy 15 dni do 21 – 0 pkt
Maksymalna możliwa do uzyskania ilość punktów w kryterium termin dostawy wynosi 20 pkt.
Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w
formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w
SWZ, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska
największą liczbę punktów [P]. Suma punktów w kryterium „cena brutto zamówienia”, „bateria o
pojemności min. 5000 mAh” i , „termin dostawy”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne – bateria o pojemności min.5000 mAh
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 35 telefonów komórkowych (smartfonów)
ponadstandardowych do siedziby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury mieszczącej się
pod adresem 31-574 Kraków, ul. Przy Rondzie 5.
2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo
określony w załącznikach do SWZ:
- opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SWZ)
- projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4.2.5.) Wartość części: 103296,24 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać w
wyznaczonym terminie udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej przez niego oferty.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i
ich wagami:
Cena brutto zamówienia – 60 pkt.
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia otrzyma 60,00 pkt, pozostali
odpowiednio mniej wg wzoru:
(najniższa cena brutto)/(cena brutto oferty ocenianej) x60,00 pkt=liczba punktów oferty ocenianej
2) Parametry techniczne – czytnik linii papilarnych w ekranie - 20 pkt [Cz]
Zamawiający będzie przyznawał punkty w kryterium czytnik linii papilarnych w ekranie na podstawie
deklaracji Wykonawcy w Formularzu ofertowym, w następujący sposób:
- telefon nie ma czytnika linii papilarnych w ekranie – 0 pkt;
- telefon ma czytnik linii papilarnych w ekranie – 20pkt.
Maksymalna możliwa do uzyskania ilość punktów w kryterium czytnik linii papilarnych wynosi 20 pkt.
Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w
formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Termin dostawy – 20 pkt [T]
Zamawiający będzie przyznawał punkty w kryterium termin dostawy na podstawie deklaracji
Wykonawcy w Formularzu ofertowym, w następujący sposób:
- termin dostawy do 7 dni – 20 pkt
- termin dostawy 8 dni do 14 dni – 10 pkt
- termin dostawy 15 dni do 21 – 0 pkt
Maksymalna możliwa do uzyskania ilość punktów w kryterium termin dostawy wynosi 20 pkt.
Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w
formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w
SWZ, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach uzyska
największą liczbę punktów [P]. Suma punktów w kryterium „cena brutto zamówienia”, „czytnik linii
papilarnych w ekranie” i „termin dostawy”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne – czytnik linii papilarnych w ekranie
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
2) Przedmiotowe środki dowodowe:a) pozwalające na ocenę zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami określonymi w
załączniku nr 2 do SWZ (OPZ):
- specyfikacja oferowanego sprzętu sporządzona przez producenta lub;
- wydruk/i ze stron internetowych producenta lub;
- karty katalogowe produktu lub;
- inny przedmiotowy środek dowodowy;
Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą one, że
oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
b) pozwalające ocenić, że oferowane rozwiązania o których mowa w Rozdziale 3 ust. 2 i 3 SWZ
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (jeśli
dotyczy).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
2) Przedmiotowe środki dowodowe:a) pozwalające na ocenę zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami określonymi w
załączniku nr 2 do SWZ (OPZ):
- specyfikacja oferowanego sprzętu sporządzona przez producenta lub;
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
- wydruk/i ze stron internetowych producenta lub;
- karty katalogowe produktu lub;
- inny przedmiotowy środek dowodowy;
Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą one, że
oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, októrym mowa w rozdziale 7 ust. 2 pkt 1) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia w
postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
2. Dokumenty rejestrowe / pełnomocnictwo:
a) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub
informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru
Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego
rejestru jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
b) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę obejmujące swym zakresem
umocowanie do reprezentowania w postępowaniu w szczególności
do złożenia oferty lub do złożenia oferty i zawarcia umowy, gdy prawo
do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru;
c) Pełnomocnictwo dla ustanowionego Pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
– dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane
w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca, wraz z
przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje,
że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie może zastrzec
informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp. Sposób przekazania plików z
zastrzeżeniem tajemnicy przedsiębiorstwa został opisany w rozdziale 11 ust. 8 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, októrym mowa w rozdziale 7 ust. 2 pkt 1) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia w
postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
Pełnomocnictwo dla ustanowionego Pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
– dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostanąwprowadzone do umowy zostały opisane w załączniku nr 3 do SWZ. Złożenie oferty przez
Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy.
2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian i nowych postanowień do umowy możliwe jest tylko w
granicach unormowania art. 455 ustawy Pzp.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy
na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy przedkłada Zamawiającemu pisemne
uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
5. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym, że ostateczna decyzja co
do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem kanału elektronicznejkomunikacji pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-16 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.