Dostawa urządzeń stacji uzdatnia wody dla Stacji Dializ

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa urządzeń stacji uzdatnia wody dla Stacji Dializ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
  • Termin składania wniosków2021-05-28
  • ZamawiającyUniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00059292
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urządzeń stacji uzdatnia wody dla Stacji Dializ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288975

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Banacha 1A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-097

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@uckwum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: uckwum.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń stacji uzdatnia wody dla Stacji Dializ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8ed553a-b8a1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008148/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.64 Sprzęt Dializacyjny

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uckwum.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja międzyZamawiającym a Wykonawcami odbywa się w przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wrozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017r.poz. 1219 ze zm., przy użyciu Platformy zakupowej „e-zamawiający”, zgodnie z informacją zawartą wRozdziale II ust. 3, z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału XIV ust. 5 SWZ.2. Adres stronyinternetowej: https://uckwum.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Przystąpienie do udziału w niniejszym postępowaniu wymaga posiadania konta na Platformie.2.Wzakładce „Lista przetargów i Dialogów technicznych”, „Aktualne” należy wybrać niniejszepostępowanie ikliknąć pole „Przystąp do postępowania”. Jeżeli Wykonawca nie posiada konta naPlatformie, pokliknięciu pola „Przystąp do postępowania” zostanie automatycznie przekierowany dopanelurejestracyjnego, w którym wymagane jest wprowadzenie danych użytkownika. RejestracjaWykonawcytrwa do 2 dni roboczych, w związku z powyższym zaleca się uwzględnienie czasuniezbędnego narejestrację w celu złożenia oferty. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.3. Informacjedotycząceobsługi Platformy, w tym złożenia oferty, opisane zostały w instrukcji obsługi Platformydostępnej wzakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”:3.1. dopuszczany formatkwalifikowanegopodpisu elektronicznego: a) dokumenty w formacie .pdf zaleca się użycie formatuPAdES; b) dokumentyw formacie innym niż .pdf, należy użyć formatu XAdES.3.2. niezbędnewymagania sprzętowo –aplikacyjne: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowościnie mniejszej niż 512kb/s;b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor IntelIV2GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac Os x 10.4,Linux lub ich nowsze wersje; c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,najlepiej w najnowszej wersji, wprzypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) włączonaobsługa JavaScript;e) zainstalowanyprogram Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf.3.3.dopuszczalnymi formatamiprzesyłanych danych są: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .zip; 3. 4.maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem Platformy: 100 MB.3.5. informacje natemat kodowania i czasu odbiorudanych: a) plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformiewidoczny jest na Platformie jakozaszyfrowany w formacie kodowania UTF8. Odszyfrowanie plikunastępuje automatycznie z chwiląupływu terminu otwarcia ofert; b) oznaczenie czasu odbioru danychprzez Platformę zawiera datę orazdokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnegoserwera synchronizowanego zegaremGłównego Urzędu Miar; c) w przypadku komunikacjipomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym zapośrednictwem poczty elektronicznej, w okolicznościachjn. oznaczeniem czasu odbioru danych będziepotwierdzenie dostarczenia wiadomości zserwera pocztowego Zamawiającego.4. Zamawiającydopuszcza możliwość komunikacji przy użyciupoczty elektronicznej, na adres wskazany poniżej, zzastrzeżeniem, że dokumenty, o których mowa w Rozdziale XV ust. 3 i 5, składane są wyłącznie zapośrednictwem Platformy 5. Oferta powinnabyć złożona w formie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanymlub podpisem osobistym.6. Podmiotowe środkidowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia,o których mowa w rozporządzeniu, składa się wformie elektronicznej, w postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisachwydanych na podstawie art. 70ustawy Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią rozporządzenia ParlamentuEuropejskiegoi Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119 z4.5.2016),zwanegodalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestUCKWUM, ul.Banacha 1a, 02-097 Warszawa, POLSKA. 2. w ramach postępowania o udzieleniezamówieniapublicznego administrator przetwarza dane osobowe w postaci m.in. imienia, nazwiska,numerutelefonu, adresu e-mail oraz adresu do korespondencji oraz innych danych wymaganych dowskazaniaw ramach przetargu. Administrator przetwarza dane, które dotyczą osób fizycznych:—pozyskiwanebezpośrednio od osób fizycznych, których one dotyczą,— od innych podmiotów, np. wimieniu którychosoby te działają,— od innych podmiotów, np. które wskazują dane osobowe w treściprzekazywanychdokumentów i ofert. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jestjednocześnie wymogiemustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, warunkującym udział wpostępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawyPzp;3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym zpostępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i f. Wodniesieniu do Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, w tym dane nie będąpodlegały profilowaniu;4. odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania napodstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawyPrawo zamówień publicznych oraz ustawy o dostępie doinformacji publicznej;5. posiada Pani/Pan:1)napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danychosobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Panadanych osobowych;3) na podstawie art. 18RODOprawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODOoraz ograniczeniami wynikającymi z ustawy Pzp;4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczących narusza przepisy RODO. Nie przysługujePani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, dlub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2)prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO;3)na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO;6.Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane przez administratora, zgodnie z art. 97ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeli czas trwania umowy lub zasady orazwytyczne dot. przechowywania i archiwizacji dokumentacjiprojektowej przekraczają 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub okreswskazany wdokumentach. Pełnainformacja dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje sięw rozdzialeXXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZPUCK.262.048.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń stacji uzdatnia wody dla Stacji Dializ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz Parametrów Technicznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33181000-2 - Urządzenia do terapii nerkowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowaWarunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie urządzeń stacji uzdatnia wody dla Stacji Dializ, na kwotę łączną min. 230 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa „e-zamawiający” Firmy Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. – Marketplanet, ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, dostępna pod adresem: https://uckwum.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-27

2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zdjęcie szwów-staplery, Jaktorów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zdjęcie szwów-staplery 13 szt kręgosłup lędzwiowy. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI