Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urządzeń stacji uzdatnia wody dla Stacji Dializ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288975
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Banacha 1A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-097
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@uckwum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: uckwum.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń stacji uzdatnia wody dla Stacji Dializ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8ed553a-b8a1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008148/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.64 Sprzęt Dializacyjny
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://uckwum.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja międzyZamawiającym a Wykonawcami odbywa się w przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wrozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017r.poz. 1219 ze zm., przy użyciu Platformy zakupowej „e-zamawiający”, zgodnie z informacją zawartą wRozdziale II ust. 3, z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału XIV ust. 5 SWZ.2. Adres stronyinternetowej: https://uckwum.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Przystąpienie do udziału w niniejszym postępowaniu wymaga posiadania konta na Platformie.2.Wzakładce „Lista przetargów i Dialogów technicznych”, „Aktualne” należy wybrać niniejszepostępowanie ikliknąć pole „Przystąp do postępowania”. Jeżeli Wykonawca nie posiada konta naPlatformie, pokliknięciu pola „Przystąp do postępowania” zostanie automatycznie przekierowany dopanelurejestracyjnego, w którym wymagane jest wprowadzenie danych użytkownika. RejestracjaWykonawcytrwa do 2 dni roboczych, w związku z powyższym zaleca się uwzględnienie czasuniezbędnego narejestrację w celu złożenia oferty. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.3. Informacjedotycząceobsługi Platformy, w tym złożenia oferty, opisane zostały w instrukcji obsługi Platformydostępnej wzakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”:3.1. dopuszczany formatkwalifikowanegopodpisu elektronicznego: a) dokumenty w formacie .pdf zaleca się użycie formatuPAdES; b) dokumentyw formacie innym niż .pdf, należy użyć formatu XAdES.3.2. niezbędnewymagania sprzętowo –aplikacyjne: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowościnie mniejszej niż 512kb/s;b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor IntelIV2GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac Os x 10.4,Linux lub ich nowsze wersje; c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,najlepiej w najnowszej wersji, wprzypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) włączonaobsługa JavaScript;e) zainstalowanyprogram Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf.3.3.dopuszczalnymi formatamiprzesyłanych danych są: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .zip; 3. 4.maksymalny rozmiar plikówprzesyłanych za pośrednictwem Platformy: 100 MB.3.5. informacje natemat kodowania i czasu odbiorudanych: a) plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformiewidoczny jest na Platformie jakozaszyfrowany w formacie kodowania UTF8. Odszyfrowanie plikunastępuje automatycznie z chwiląupływu terminu otwarcia ofert; b) oznaczenie czasu odbioru danychprzez Platformę zawiera datę orazdokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnegoserwera synchronizowanego zegaremGłównego Urzędu Miar; c) w przypadku komunikacjipomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym zapośrednictwem poczty elektronicznej, w okolicznościachjn. oznaczeniem czasu odbioru danych będziepotwierdzenie dostarczenia wiadomości zserwera pocztowego Zamawiającego.4. Zamawiającydopuszcza możliwość komunikacji przy użyciupoczty elektronicznej, na adres wskazany poniżej, zzastrzeżeniem, że dokumenty, o których mowa w Rozdziale XV ust. 3 i 5, składane są wyłącznie zapośrednictwem Platformy 5. Oferta powinnabyć złożona w formie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanymlub podpisem osobistym.6. Podmiotowe środkidowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia,o których mowa w rozporządzeniu, składa się wformie elektronicznej, w postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisachwydanych na podstawie art. 70ustawy Pzp.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią rozporządzenia ParlamentuEuropejskiegoi Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119 z4.5.2016),zwanegodalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestUCKWUM, ul.Banacha 1a, 02-097 Warszawa, POLSKA. 2. w ramach postępowania o udzieleniezamówieniapublicznego administrator przetwarza dane osobowe w postaci m.in. imienia, nazwiska,numerutelefonu, adresu e-mail oraz adresu do korespondencji oraz innych danych wymaganych dowskazaniaw ramach przetargu. Administrator przetwarza dane, które dotyczą osób fizycznych:—pozyskiwanebezpośrednio od osób fizycznych, których one dotyczą,— od innych podmiotów, np. wimieniu którychosoby te działają,— od innych podmiotów, np. które wskazują dane osobowe w treściprzekazywanychdokumentów i ofert. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jestjednocześnie wymogiemustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, warunkującym udział wpostępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawyPzp;3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym zpostępowaniem o udzieleniezamówienia publicznego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i f. Wodniesieniu do Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, w tym dane nie będąpodlegały profilowaniu;4. odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania napodstawie art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawyPrawo zamówień publicznych oraz ustawy o dostępie doinformacji publicznej;5. posiada Pani/Pan:1)napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danychosobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Panadanych osobowych;3) na podstawie art. 18RODOprawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODOoraz ograniczeniami wynikającymi z ustawy Pzp;4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczących narusza przepisy RODO. Nie przysługujePani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, dlub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2)prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO;3)na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO;6.Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane przez administratora, zgodnie z art. 97ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, ajeżeli czas trwania umowy lub zasady orazwytyczne dot. przechowywania i archiwizacji dokumentacjiprojektowej przekraczają 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub okreswskazany wdokumentach. Pełnainformacja dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje sięw rozdzialeXXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZPUCK.262.048.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń stacji uzdatnia wody dla Stacji Dializ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz Parametrów Technicznych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33181000-2 - Urządzenia do terapii nerkowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10