IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena brutto oferty |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w postaci następujących postanowień:1) wprowadzenie nowego produktu o wyższych parametrach lub rozszerzonym zakresie w tej samej cenie lub niższej, jeżeli Wykonawca i Zamawiający zgodnie potwierdzą, że nowy produkt jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego (określonymi na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie którego zawarto niniejszą umowę);2) obniżenie ceny jednostkowej asortymentu netto i brutto, w przypadku, gdy Wykonawca zawnioskuje do Zamawiającego o obniżenie ceny jednostkowej, pod warunkiem, że Wykonawca przedstawi uzasadnienie takiego wniosku, a Zamawiający zaakceptuje to uzasadnienie;3) obniżenie ceny jednostkowych netto i brutto asortymentu objętego przedmiotem zamówienia,w przypadku, gdy Zamawiający zawnioskuje do Wykonawcy o obniżenie ceny jednostkowych, pod warunkiem, że Zamawiający przedstawi uzasadnienie takiego wniosku, a Wykonawca zaakceptuje to uzasadnienie i będzie w stanie obniżyć ceny jednostkowe;4) podwyższenie ceny jednostkowej asortymentu netto i brutto, w przypadku zastosowania wcześniej zmiany umowy o której mowa w pkt 2 i 3, przy założeniu, że podwyższenie ceny nie może skutkować wprowadzeniem ceny wyższej niż zaoferowane w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia, pod warunkiem, że Wykonawca uzasadni podwyższenie ceny jednostkowej asortymentu, a Zamawiający zaakceptuje to uzasadnienie lub w przypadku, gdy wnioskując o zmianę, o której mowa w pkt 2 i 3 Wykonawca poinformował Zamawiającego, że obniżenie ceny jednostkowej jest możliwe na określony czas;5) zamiana towaru na towar o tych samych parametrach lecz niższej lub równej cenie, jeżeli zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, a jego równoważność zostanie potwierdzona przez Zamawiającego i Wykonawcę, który zobligowany będzie przedstawić informację (dokumenty) potwierdzające równoważność nowego towaru z towarem zaoferowanym na etapie postępowania o udzielenie zamówienia;6) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania jego produkcji lub czasowego jej wstrzymania, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik, tj. asortyment równoważny - pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową netto i brutto, tzn. produkt będzie zgodny z wymaganiami stawianymi na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, a jego cena będzie nie wyższa niż asortymentu zaoferowanego pierwotnie w ofercie;7) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta i zaprzestaniu produkcji asortymentu w opakowaniach o wielkości wskazanej w ofercie, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, z tym, że zmiana taka nie może obowiązywać przed datą zaprzestania produkcji asortymentu;8) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonania takich zmian, zmiana taka obowiązywać będzie od dnia obowiązywania uregulowań prawa powszechnie obowiązującego na podstawie których została dokonana;9) zmiana numeru katalogowego lub oznaczenia danego asortymentu, na wniosek Wykonawcy, w dowolnym momencie trwania umowy, o ile Wykonawca przedstawi wiarygodne uzasadnienie takiej zmiany i wykaże, iż dostarczany będzie nadal asortyment określony w umowie, tj. jedyną zmianą będzie zmiana numeru katalogowego lub oznaczenia asortymentu;10) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 11 ust. 1 umowy, w przypadku niewykorzystania w tym terminie przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, o okres nie dłuższy niż 48 miesięcy od daty zawarcia umowy, w zależności od wysokości kwoty niewykorzystanych środków na realizację niniejszej umowy (wartości brutto umowy) – zmiana może zostać dokonana na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy;11) zmiany postanowień umowy w zakresie obowiązku odbierania i akceptowania faktur oraz sposobu i miejsca ich dostarczania, w przypadku wprowadzenia przepisów obligujących do zmian w powyższym zakresie;12) zmiany terminu realizacji dostaw w przypadkach uzasadnionych, związanych z sytuacją wynikającą ze stanu epidemii lub sytuacji związanej z koronawirusem (COVID-19), zmiana może polegać na wydłużeniu terminu dostaw określonego w § 3 ust. 11, ewentualna zmiana musi wynikać z sytuacji jaka zaistniała po zawarciu umowy i miała negatywny i możliwy do wykazania wpływ na możliwość terminowego wykonania zamówienia w zakresie dostaw częściowych;13) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia – w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego;14) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia – w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego;15) zmiany ceny brutto asortymentu, w przypadku zmiany stawki podatku VAT (niezależnie od powodu zmiany i rozmiaru zmiany stawki podatku od towarów i usług), tak by stała pozostała cena jednostkowa netto asortymentu – zmiana taka obowiązywać będzie od dnia zmiany podatku VAT;16) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia; zmiana będzie obowiązywała od dnia obowiązywania zmienionych zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;17) zmiana / wykreślenie poszczególnych pozycji asortymentu w przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy, jeśli Wykonawca uzależnia od tego zawarcie aneksu wydłużającego termin obowiązywania umowy, a wydłużenie terminu obowiązywania umowy wynika z inicjatywy Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
05.01.2021, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Stapler okrężny z zakrzywionym trzonem o średnicy 25 mm, długość trzonu 35cm, z łamanym kowadełkiem po oddaniu strzału, zszywki tytanowe obustronnie spłaszczone na całej długości, wysokość zszywek 3,5 mm do tkanki normalnej, automatyczny docisk tkanki gwarantujący idealne formowanie się zszywki w kształt litery B, gumowana rękojeść sterylny, jednorazowego użytku (opakowanie zbiorcze 3 szt.) szt. 12 2 Stapler okrężny z zakrzywionym trzonem o średnicy 28 mm, długość trzonu 35 cm, z łamanym kowadełkiem po oddaniu strzału, zszywki tytanowe obustronnie spłaszczone na całej długości, wysokość zszywek 4,8 mm do tkanki grubej, automatyczny docisk tkanki gwarantujący idealne formowanie się zszywki w kształt litery B, gumowana rękojeść sterylny, jednorazowego użytku (opakowanie zbiorcze 3 szt.) szt. 12 3 Stapler okrężny z zakrzywionym trzonem o średnicy 31 mm, długość trzonu 35 cm, z łamanym kowadełkiem po oddaniu strzału, zszywki tytanowe obustronnie spłaszczone na całej długości, wysokość zszywek 4,8 mm do tkanki grubej, automatyczny docisk tkanki gwarantujący idealne formowanie się zszywki w kształt litery B, gumowana rękojeść sterylny, jednorazowego użytku (opakowanie zbiorcze 3 szt.) szt. 6 4 Stapler okrężny z zakrzywionym trzonem o średnicy 25 mm, długość trzonu 22 cm, z łamanym kowadełkiem po oddaniu strzału, zszywki tytanowe obustronnie spłaszczone na całej długości, wysokość zszywek 4,8 mm do tkanki grubej, automatyczny docisk tkanki gwarantujący idealne formowanie się zszywki w kształt litery B, gumowana rękojeść sterylny, jednorazowego użytku (opakowanie zbiorcze 3 szt.) szt. 6 5 Stapler okrężny z zakrzywionym trzonem o średnicy 28 mm, długość trzonu 22 cm, z łamanym kowadełkiem po oddaniu strzału, zszywki tytanowe obustronnie spłaszczone na całej długości, wysokość zszywek 4,8 mm do tkanki grubej, automatyczny docisk tkanki gwarantujący idealne formowanie się zszywki w kształt litery B, gumowana rękojeść sterylny, jednorazowego użytku, opakowanie zbiorcze 3 szt. szt. 6 6 Stapler okrężny z zakrzywionym trzonem o średnicy 31 mm, długość trzonu 22 cm, z łamanym kowadełkiem po oddaniu strzału, zszywki tytanowe obustronnie spłaszczone na całej długości, wysokość zszywek 4,8 mm do tkanki grubej, automatyczny docisk tkanki gwarantujący idealne formowanie się zszywki w kształt litery B, gumowana rękojeść sterylny, jednorazowego użytku (opakowanie zbiorcze 3 szt.) szt. 6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto oferty |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Stapler liniowy automatyczny, długość szwu 45 mm, dwa rzędy tytanowych zszywek obustronnie spłaszczonych na całej długości, wysokość zszywek 3,5 mm lub 4,8 mm (każdorazowo do wyboru przez zamawiającego), łącznie do 8 strzałów, z prowadnikiem tnącym po wyzwoleniu ładunku, rękojeść gumowana, sterylny, jednorazowego użytku, opakowanie zbiorcze 3 szt. szt. 12 2 Stapler liniowy automatyczny, długość szwu 60 mm, dwa rzędy tytanowych zszywek obustronnie spłaszczonych na całej długości, wysokość zszywek 3,5 mm lub 4,8 mm (każdorazowo do wyboru przez zamawiającego), łącznie do 8 strzałów, z prowadnikiem tnącym po wyzwoleniu ładunku, rękojeść gumowana, sterylny, jednorazowego użytku, opakowanie zbiorcze 3 szt. szt. 72 3 Stapler liniowy automatyczny, długość szwu 90 mm, dwa rzędy tytanowych zszywek obustronnie spłaszczonych na całej długości, wysokość zszywek 3,5 mm, lub 4,8 mm (każdorazowo do wyboru przez zamawiającego), łącznie do 8 strzałów, z prowadnikiem tnącym po wyzwoleniu ładunku, rękojeść gumowana, sterylny, jednorazowego użytku, opakowanie zbiorcze 3 szt. szt. 12 4 Ładunek do staplera liniowego, długość szwu 45 mm, dwa rzędy tytanowych zszywek obustronnie spłaszczonych na całej długości, wysokość zszywek 3,5 mm lub 4,8 mm(każdorazowo do wyboru przez zamawiającego), sterylny jednorazowego użytku (opakowanie zbiorcze 6 szt.) szt. 12 5 Ładunek do staplera liniowego, długość szwu 60 mm, dwa rzędy tytanowych zszywek obustronnie spłaszczonych na całej długości, wysokość zszywek 3,5 mm lub 4,8 mm (każdorazowo do wyboru przez zamawiającego), sterylny jednorazowego użytku (opakowanie zbiorcze 6 szt.) szt. 12 6 Ładunek do staplera liniowego, długość szwu 90 mm, dwa rzędy tytanowych zszywek obustronnie spłaszczonych na całej długości, wysokość zszywek 3,5 mm lub 4,8 mm (każdorazowo do wyboru przez zamawiającego), sterylny jednorazowego użytku (opakowanie zbiorcze 6 szt.) szt. 12 7 Stapler liniowy z nowym nożem w każdym ładunku, długość 60 mm, ładowalny do 8 strzałów, zszywki tytanowe obustronnie spłaszczone na całej długości, wysokość zszywek 3,8 mm, rękojeść gumowana, brak pinu na ładunku, system zabezpieczający przed przedwczesnym wystrzyleniem ładunku oraz plastikowa osłona noża uruchamiana po wystrzeleniu ładunku zabezpieczająca przed jego ponownym zamknięciem i użyciem, obustronny mechanizm wystrzału, sterylny, jednorazowego użytku, opakowanie zbiorcze 3 szt. szt. 72 8 Ładunek do staplera liniowego z nożem w ładunku, długość 60 mm, wysokość zszywek 3,8 mm, zszywki tytanowe obustronnie spłaszczone na całej długości, sterylny, jednorazowego użytku (opakowanie zbiorcze 6 szt.) szt. 12 9 Stapler liniowy z nowym nożem w każdym ładunku, długość 100 mm, ładowalny do 8 strzałów, zszywki tytanowe obustronnie spłaszczone na całej długości, wysokość zszywek 3,8 mm lub 4,8 mm, rękojeść gumowana, brak pinu na ładunku, system zabezpieczający przed przedwczesnym wystrzyleniem ładunku oraz plastikowa osłona noża uruchamiana po wystrzeleniu ładunku zabezpieczająca przed jego ponownym zamknięciem i użyciem, obustronny mechanizm wystrzału, sterylny, jednorazowego użytku, opakowanie zbiorcze 3 szt. szt. 6 10 Ładunek do staplera liniowego z nożem w ładunku, długość 100 mm, wysokość zszywek 3,8 mm lub 4,8 mm, zszywki tytanowe obustronnie spłaszczone na całej długości, sterylny, jednorazowego użytku, opakowanie zbiorcze 6 szt. szt. 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto oferty |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Narzędzie jednorazowego użytku wykonujące szew kapciuchowy długości 45 mm lub 65 mm, umocowanego stalowymi zszywkami. Zszywki mocują niewchłanialny szew 2-0 do struktury czy narządu, na którą zakładany jest kapciuch. (opakowanie=3 szt.) szt. 6 2 Ładunek z nożem do staplera endoskopowego jednorazowego użytku długości 60 mm z możliwością zginania do 45°, sztywne kowadełko, wysokość zszywek tytanowych od wewnątrz 3,0-3,5-4,0 mm do tkanki średnio-grubej, stopniowana powierzchnia ładunku, sterylny, opakowanie zbiorcze 6 szt. szt. 12 3 Kleszczyki do uszczelniania naczyń krwionośnych i pęczków tkankowych do 7 mm włącznie, długość elektrody 16,5 mm , bransze zagięte pod kątem 28º, długość 18 – 19 cm , z przewodem, wbudowanym nożem aktywowanym ręcznie, kompatybilny z systemem zamykania naczyń LigaSure, opakowanie zbiorcze 6 szt. szt. 12 4 Laparoskopowe narzędzie do preparowania, uszczelniania i rozdzielania naczyń i pęczków tkankowych, długość 37 cm, średnica trzonu 5 mm z obracanym trzonem 350°, z szczękami unilateralnymi typu Maryland, aktywowany ręcznie lub nożnie, z wbudowanym nożem, z przewodem, obracanym trzonem, kompatybilny z generatorem LigaSure, opakowanie zbiorcze 6 szt. szt. 48 5 Jednorazowa elektroda kleszczyków do zamykania naczyń do 7 mm włącznie, aktywowana przełącznikiem ręcznym lub nożnym. Długość Elektrody 25 mm, długość narzędzia 25 cm, kleszczyki zagięte pod kątem 34 stopni, opakowanie zbiorcze 3 szt. szt. 6 6 Uniwersalna rękojeść do staplera laparoskopowego, do minimum 25 strzałów podczas jednej operacji, długość trzonu 16 cm, średnica trzonu 12 mm współpracująca z ładunkami 30, 45 oraz 60 mm, z możliwością artykulacji do 45 stopni, trzon obrotowy 360 stopni, opakowanie zbiorcze 3 szt. szt. 6 7 Uniwersalna rękojeść do staplera laparoskopowego, do minimum 25 strzałów podczas jednej operacji, długość trzonu 16 cm, średnica trzonu 12 mm współpracująca z ładunkami 30, 45 oraz 60 mm, z możliwością artykulacji do 45 stopni (5 pozycji pośrednich na stronę oraz pozycja neutralna 0°), możliwość otwierania bransz staplera poprzez wypchnięcie dźwigni zamykająco-spustowej, obrotowa 360 stopni, gumowana rękojeść, opakowanie zbiorcze 3 szt. szt. 6 8 Ładunek z nożem do staplera endoskopowego jednorazowego użytku długości 60 mm z możliwością zginania do 45°, ruchome kowadełko, wysokość zszywek tytanowych 3,5 mm do tkanki normalnej, opakowanie zbiorcze 6 szt. szt. 12 9 Ładunek z nożem do staplera endoskopowego jednorazowego użytku długości 60 mm z możliwością zginania do 45°, ruchome kowadełko, wysokość zszywek tytanowych 4,8 mm do tkanki grubej, wymaga trokara o średnicy 15 mm, opakowanie zbiorcze 6 szt. szt. 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141121-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto oferty |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: