Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z uruchomieniem dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w zakresie 3 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294214
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1A
1.5.2.) Miejscowość: Jaroszowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326428090
1.5.8.) Numer faksu: 326428100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wschp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z uruchomieniem dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w zakresie 3 zadań.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6c99a4b-9ea3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010576/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z uruchomieniem dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawarte zostały w rozdziale H SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający,b) Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: iodo@wschp.plc) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP oraz odpowiednie organy kontrole w zakresie ich kompetencji; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustaw,f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany stosownie do art.22 RODO;h) posiada Pani/Pan:• prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania)• prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) nie przysługuje Pani/Panu:• prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych;• prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym. 2) Ponadto Zamawiający informuje, iż: • w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;• wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.I.2.224/02/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu rehabilitacyjnego zgodnie z załącznikiem nr 3b do SWZ:Nr zadania 1Przedmiot zamówienia 1. Bieżnia elektryczna sztuk 22) Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym i polskim.3) 3) Oferowane sprzęty rehabilitacyjne, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać przewidziane prawem świadectwa rejestracji, atesty, świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności (w tym oznakowanie znakiem CE) lub zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania, a ponadto właściwe oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4) Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia nie może wywierać wpływu na działanie innych urządzeń, szczególnie urządzeń służących udzielaniu świadczeń zdrowotnych.10. Szczegółowe wymagania dotyczące parametrów jakościowych sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia znajdują się w Załączniku nr 3b do swz, tj. w Formularzach Ofertowych (2)„Zestawienie wymaganych parametrów jakościowych’’. Wykonawca winien uzupełnić powyższy załącznik poprzez podanie informacji (opisu) o zaoferowanym urządzeniu lub potwierdzenie parametrów podanych przez zamawiającego i wpisanie „TAK- Zgodnie z SWZ”. W przedmiotowym Załączniku 3b wykonawca winien również podać producenta, miejsce produkcji, nazwę, typ, model zaoferowanego urządzenia oraz jego rok produkcji.Kryterium oceny: Cena - 60% Termin dostawy 40%Termin dostawy do 14 dni (podana wartość będzie przedmiotem oceny oferty w kryterium "TERMIN DOSTAWY")Termin gwarancji minimum 24 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według opisu zawartego w treści SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Według opisu zawartego w treści SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu rehabilitacyjnego zgodnie z załącznikiem nr 3b do SWZ:Nr zadania 2Przedmiot zamówienia Kamizelka drenażowa 3 sztuki2) Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym i polskim.3) 3) Oferowane sprzęty rehabilitacyjne, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać przewidziane prawem świadectwa rejestracji, atesty, świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności (w tym oznakowanie znakiem CE) lub zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania, a ponadto właściwe oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4) Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia nie może wywierać wpływu na działanie innych urządzeń, szczególnie urządzeń służących udzielaniu świadczeń zdrowotnych.10. Szczegółowe wymagania dotyczące parametrów jakościowych sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia znajdują się w Załączniku nr 3b do swz, tj. w Formularzach Ofertowych (3) – „Zestawienie wymaganych parametrów jakościowych’’. Wykonawca winien uzupełnić powyższy załącznik poprzez podanie informacji (opisu) o zaoferowanym urządzeniu lub potwierdzenie parametrów podanych przez zamawiającego i wpisanie „TAK- Zgodnie z SWZ”. W przedmiotowym Załączniku 3b wykonawca winien również podać producenta, miejsce produkcji, nazwę, typ, model zaoferowanego urządzenia oraz jego rok produkcji.Kryterium oceny: Cena - 60% Termin dostawy 40%Termin dostawy do 14 dni (podana wartość będzie przedmiotem oceny oferty w kryterium "TERMIN DOSTAWY")Termin gwarancji minimum 24 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według opisu zawartego w treści SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Według opisu zawartego w treści SWZ4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu rehabilitacyjnego zgodnie z załącznikiem nr 3b do SWZ:Nr zadania 3 Przedmiot zamówienia 3. Kamizelka wibracyjna 1 sztuka2) Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym i polskim.3) 3) Oferowane sprzęty rehabilitacyjne, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać przewidziane prawem świadectwa rejestracji, atesty, świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności (w tym oznakowanie znakiem CE) lub zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania, a ponadto właściwe oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4) Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia nie może wywierać wpływu na działanie innych urządzeń, szczególnie urządzeń służących udzielaniu świadczeń zdrowotnych.10. Szczegółowe wymagania dotyczące parametrów jakościowych sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia znajdują się w Załączniku nr 3b do swz, tj. w Formularzach Ofertowych – (4) – „Zestawienie wymaganych parametrów jakościowych’’. Wykonawca winien uzupełnić powyższy załącznik poprzez podanie informacji (opisu) o zaoferowanym urządzeniu lub potwierdzenie parametrów podanych przez zamawiającego i wpisanie „TAK- Zgodnie z SWZ”. W przedmiotowym Załączniku 3b wykonawca winien również podać producenta, miejsce produkcji, nazwę, typ, model zaoferowanego urządzenia oraz jego rok produkcji.Kryterium oceny: Cena - 60% Termin dostawy 40%Termin dostawy do 14 dni (podana wartość będzie przedmiotem oceny oferty w kryterium "TERMIN DOSTAWY")Termin gwarancji minimum 24 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii