DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJaroszowiec
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-06-28
  • ZamawiającyMAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00086645
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294214

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1A

1.5.2.) Miejscowość: Jaroszowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326428090

1.5.8.) Numer faksu: 326428100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wschp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76026875-ce8a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086645

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010576/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa produktów leczniczych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.wschp.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz w Regulaminie ePUAP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna
- w przypadku pozyskiwania danych od osoby, której dane dotyczą zgodnie z art. 13 RODO -
przetwarzanie danych na podstawie wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
podstawa z art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Informacje podawane w przypadku pozyskiwania danych od osoby, której dane dotyczą:
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego dalej RODO*– informuje się, że:
1) Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Małopolski Szpital chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły , adres do korespondencji: ul. Kolejowa 1 a, 32-310 Jaroszowiec
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych – adres do korespondencji: ul. Kolejowa 1 a, 32-310 Jaroszowiec,
email: iodo@wschp.pl
2) Cele przetwarzania danych
Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.), oraz zawarciem i realizacją umowy .
3) Informacja o wymogu podania danych wynikających z przepisu prawa
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych, o których mowa jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Konsekwencje niepodania danych osobowych
Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
5) Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
6) Prawa osób, których dane dotyczą
Posiada Pani/Pan prawo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
7) Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione innym podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
9) Informacja dotycząca zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dodatkowe informacje
Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.I.2.224/03/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 658058,21 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE nr 1 -PŁYNY DOŻYLNE
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych
zgodnie z asortymentem szczegółowo opisanym w Załączniku nr 1a do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 46520,05 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33692500-2 - Płyny dożylne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Nr Nazwa kryterium Waga/Znaczenie
1 Cena [C] 100 pkt

2. Dla zastosowanego kryterium oceny ofert Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujący wzór:

Cena [C]
Kryterium wyliczane będzie w następujący sposób:
C = (Cn / Cx) x 100
gdzie:
C liczba pkt uzyskana za kryterium cena
Cn najniższa cena ofertowa spośród ważnych ofert
Cx cena ocenianej oferty.
W ramach kryterium może zostać przyznanych maksymalnie 100 punktów.

3. Oferta z najwyższą ilością punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
5. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE nr 2 -PRODUKTY LECZNICZE – heparyny (środki obniżające krzepliwość krwi)
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych zgodnie z asortymentem szczegółowo opisanym w Załączniku nr 1a do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 90961,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33621100-0 - Środki obniżające krzepliwość krwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Nr Nazwa kryterium Waga/Znaczenie
1 Cena [C] 100 pkt

2. Dla zastosowanego kryterium oceny ofert Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujący wzór:

Cena [C]
Kryterium wyliczane będzie w następujący sposób:
C = (Cn / Cx) x 100
gdzie:
C liczba pkt uzyskana za kryterium cena
Cn najniższa cena ofertowa spośród ważnych ofert
Cx cena ocenianej oferty.
W ramach kryterium może zostać przyznanych maksymalnie 100 punktów.

3. Oferta z najwyższą ilością punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
5. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE nr 3 -PRODUKTY LECZNICZE -antybiotyki i leki p/gruźlicze, różne produkty lecznicze
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych zgodnie z asortymentem szczegółowo opisanym w Załączniku nr 1a do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 199053,80 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Nr Nazwa kryterium Waga/Znaczenie
1 Cena [C] 100 pkt

2. Dla zastosowanego kryterium oceny ofert Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujący wzór:

Cena [C]
Kryterium wyliczane będzie w następujący sposób:
C = (Cn / Cx) x 100
gdzie:
C liczba pkt uzyskana za kryterium cena
Cn najniższa cena ofertowa spośród ważnych ofert
Cx cena ocenianej oferty.
W ramach kryterium może zostać przyznanych maksymalnie 100 punktów.

3. Oferta z najwyższą ilością punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
5. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE- nr 4 -PRODUKTY LECZNICZE - różne produkty lecznicze
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych zgodnie z asortymentem szczegółowo opisanym w Załączniku nr 1a do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 5548,63 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Nr Nazwa kryterium Waga/Znaczenie
1 Cena [C] 100 pkt

2. Dla zastosowanego kryterium oceny ofert Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujący wzór:

Cena [C]
Kryterium wyliczane będzie w następujący sposób:
C = (Cn / Cx) x 100
gdzie:
C liczba pkt uzyskana za kryterium cena
Cn najniższa cena ofertowa spośród ważnych ofert
Cx cena ocenianej oferty.
W ramach kryterium może zostać przyznanych maksymalnie 100 punktów.

3. Oferta z najwyższą ilością punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
5. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE nr 5 - PRODUKTY LECZNICZE - różne produkty lecznicze, jednorazowe niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne, lancety
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych zgodnie z asortymentem szczegółowo opisanym w Załączniku nr 1a do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 181966,13 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

33141900-9 - Lancety

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Nr Nazwa kryterium Waga/Znaczenie
1 Cena [C] 100 pkt

2. Dla zastosowanego kryterium oceny ofert Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujący wzór:

Cena [C]
Kryterium wyliczane będzie w następujący sposób:
C = (Cn / Cx) x 100
gdzie:
C liczba pkt uzyskana za kryterium cena
Cn najniższa cena ofertowa spośród ważnych ofert
Cx cena ocenianej oferty.
W ramach kryterium może zostać przyznanych maksymalnie 100 punktów.

3. Oferta z najwyższą ilością punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
5. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE nr 6 -PRODUKTY LECZNICZE - różne produkty lecznicze w ramach importu docelowego
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych zgodnie z asortymentem szczegółowo opisanym w Załączniku nr 1a do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 37777,45 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Nr Nazwa kryterium Waga/Znaczenie
1 Cena [C] 100 pkt

2. Dla zastosowanego kryterium oceny ofert Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujący wzór:

Cena [C]
Kryterium wyliczane będzie w następujący sposób:
C = (Cn / Cx) x 100
gdzie:
C liczba pkt uzyskana za kryterium cena
Cn najniższa cena ofertowa spośród ważnych ofert
Cx cena ocenianej oferty.
W ramach kryterium może zostać przyznanych maksymalnie 100 punktów.

3. Oferta z najwyższą ilością punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
5. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE nr 7 -PRODUKTY LECZNICZE - roztwory do wstrzykiwań
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych zgodnie z asortymentem szczegółowo opisanym w Załączniku nr 1a do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 29254,15 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Nr Nazwa kryterium Waga/Znaczenie
1 Cena [C] 100 pkt

2. Dla zastosowanego kryterium oceny ofert Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujący wzór:

Cena [C]
Kryterium wyliczane będzie w następujący sposób:
C = (Cn / Cx) x 100
gdzie:
C liczba pkt uzyskana za kryterium cena
Cn najniższa cena ofertowa spośród ważnych ofert
Cx cena ocenianej oferty.
W ramach kryterium może zostać przyznanych maksymalnie 100 punktów.

3. Oferta z najwyższą ilością punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
5. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE nr 8 -PRODUKTY LECZNICZE - roztwory do wstrzykiwań
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych zgodnie z asortymentem szczegółowo opisanym w Załączniku nr 1a do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 66976,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Nr Nazwa kryterium Waga/Znaczenie
1 Cena [C] 100 pkt

2. Dla zastosowanego kryterium oceny ofert Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujący wzór:

Cena [C]
Kryterium wyliczane będzie w następujący sposób:
C = (Cn / Cx) x 100
gdzie:
C liczba pkt uzyskana za kryterium cena
Cn najniższa cena ofertowa spośród ważnych ofert
Cx cena ocenianej oferty.
W ramach kryterium może zostać przyznanych maksymalnie 100 punktów.

3. Oferta z najwyższą ilością punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
5. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wnika to z odrębnych przepisów.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie obrotu środkami farmaceutycznymi lub inny dokument równoważny umożliwiający obrót przedmiotem zamówienia, jeśli jest wymagany przez przepisy prawa.
Dokument, o którym mowa powyżej to np.:
- Kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i środki odurzające - odpowiednio wymagane zezwolenie; lub
- Kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie, jeżeli Wykonawca jest wytwórcom.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe
1.1. Do składanej oferty Wykonawca dołączy:
1.1. 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
• Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
• W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
• Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
1.1.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
1.1.3. Zezwolenia w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenia na wytwarzanie, jeżeli Wykonawca jest wytwórcom środków farmaceutycznych lub innego dokumentu równoważnego umożliwiającego obrót przedmiotem zamówienia, jeśli jest wymagany przez przepisy prawa.
Wymagania w powyższym zakresie Zamawiający określił w sekcji VII pkt. 1 ppkt. 1.2 SWZ.
1.2. Zamawiający (przed wyborem najkorzystniejszej oferty) wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualny na dzień złożenia podmiotowy środek dowodowy, którym jest:
1.2.1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie Wykonawcy stanowi wzór załącznik nr 2A do SWZ.
1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składa oświadczenia i dokumenty określone w sekcji VIII. pkt. 1.1. i 1.2.
1.5. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń i dokumentów, o których mowa sekcji VIII. Pkt. 1.1-1.2 powyżej, lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie, poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
1.6. Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa powyżej.
1.7. Jeżeli zajdą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
1.8. Zapisy art. 128, 274 ust. 2 – 4 ustawy Zamawiający stosuje odpowiednio.
1.9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. ust. 1.5. stosuję się odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zezwolenie na prowadzenie obrotu środkami farmaceutycznymi lub inny dokument równoważny umożliwiający obrót przedmiotem zamówienia, jeśli jest wymagany przez przepisy prawa.
Dokument, o którym mowa powyżej to np.:
- Kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i środki odurzające - odpowiednio wymagane zezwolenie; lub
- Kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie, jeżeli Wykonawca jest wytwórcom.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) wypełniony formularz oferty – Załącznik nr 1 do SWZ;
2) uzupełnione Formularze asortymentowe – szczegółowa oferta cenowa – Załącznik nr 1a do SWZ, w zakresie Zadań od nr 1 do nr 8.
3) oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.
4) w przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane.
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji VIII pkt. 1 składa również Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia.
6. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólni ubiegających się o udzielenie zamówienia , zamawiający może zadać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
7. Postanowienia sekcji VIII ust.1.4 stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany do umowy zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do SWZ będącym projektem umowy.
1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach art. 455 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Działając na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie:
a) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku gdy ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie brutto Wykonawcy określone w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostanie niezmienione. Zmiana, o której mowa w niniejszym punkcie, nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki podatku od towarów i usług.
b) możliwości realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż w Formularzu cenowym, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy,
c) nazwy lub producenta danego asortymentu – w przypadku braku dostępności asortymentu objętego umową - pod warunkiem zachowania tej samej postaci, dawki i drogi podania oraz tej samej substancji czynnej. Cena zamiennika nie może być wyższa od ceny podanej w Formularzu cenowym oraz ofercie Wykonawcy.
d) zastąpienia opakowania asortymentu wymienionego w Formularzu cenowym i ofercie Wykonawcy opakowaniem tego samego asortymentu zawierającym inną liczbę jednostek tego asortymentu. Cena jednostki asortymentu w opakowaniu zastępującym nie może być wyższa od ceny jednostki asortymentu w opakowaniu zastępowanym.
e) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy o 30 dni z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych w Formularzu cenowym, w sytuacji niewykorzystania ilości asortymentu wskazanych w tym załączniku, z zastrzeżeniem ust. 4, oraz pod warunkiem, że nie zostanie przekroczona maksymalna wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w § 4 ust. 2 niniejszej umowy.
3. Wykonawca zobowiązuje się - w przypadku wprowadzenia promocji cenowych - do objęcia nimi także Zamawiającego, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
4. W przypadku kiedy zapotrzebowanie medycznych komórek organizacyjnych Zamawiającego na dany asortyment przewyższy ilości tego asortymentu określone w załączniku nr: 1 do umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość, a Wykonawca wyraża zgodę, na zmianę ilości poszczególnego asortymentu określonych w tym załączniku, poprzez zwiększenie zamówienia w danej pozycji o maksymalnie 25% w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr: 1 do umowy, kompensując to odpowiednim zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie asortymentu wskazanego w załączniku nr 1 do umowy z zastrzeżeniem, że zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie mogą doprowadzić do przekroczenia maksymalnej wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w § 4 ust. 2 niniejszej umowy. Zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie stanowią zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksów.
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust.2, jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-28 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-27

2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam terapeuty Gestalt, który przeprowadzi mnie przez 100h terapii własnej- Chełmiec
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam terapeuty Gestalt, który przeprowadzi mnie przez 100h terapii własnej. Poszukuję terapeuty z certyfikatem PTPG lub EAGT i z conajmniej 5-letnim doświadczeniem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI