Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoAleksandrów Kujawski
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-08-05
  • ZamawiającyPOWIATOWY SZPITAL W ALEKSANDROWIE KUJAWSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-25
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00431173
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY SZPITAL W ALEKSANDROWIE KUJAWSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 911344332

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cf93ee0-04bd-425d-aa01-cea00f639b97

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069771/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Sprzęt medyczny jednorazowego użytku z podziałem na pakiety - opatrunki, rękawice, sprzęt

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8cf93ee0-04bd-425d-aa01-cea00f639b97

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl; email: zamowieniapubliczne@vp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 18/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr IV Rękawice winylowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr VI Sprzęt różny
Pakiet Nr VII Worki stomijne
Pakiet Nr VIII Dezynfekcja ran i przedmiotów wrażliwych niewrażliwych na alkohole
Pakiet Nr IX Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Pakiet Nr X Szkiełka podstawowe i nakrywkowe medyczne
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,II – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr III, IV, V – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr VI – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr VII – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr VIII, IX - 33.63.16.00-8
Pakiet Nr X – 33.14.00.00-3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

lipiec 2025

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr IV Rękawice winylowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr VI Sprzęt różny
Pakiet Nr VII Worki stomijne
Pakiet Nr VIII Dezynfekcja ran i przedmiotów wrażliwych niewrażliwych na alkohole
Pakiet Nr IX Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Pakiet Nr X Szkiełka podstawowe i nakrywkowe medyczne
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,II – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr III, IV, V – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr VI – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr VII – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr VIII, IX - 33.63.16.00-8
Pakiet Nr X – 33.14.00.00-3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

lipiec 2025

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr IV Rękawice winylowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr VI Sprzęt różny
Pakiet Nr VII Worki stomijne
Pakiet Nr VIII Dezynfekcja ran i przedmiotów wrażliwych niewrażliwych na alkohole
Pakiet Nr IX Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Pakiet Nr X Szkiełka podstawowe i nakrywkowe medyczne
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,II – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr III, IV, V – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr VI – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr VII – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr VIII, IX - 33.63.16.00-8
Pakiet Nr X – 33.14.00.00-3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

lipiec 2025

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr IV Rękawice winylowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr VI Sprzęt różny
Pakiet Nr VII Worki stomijne
Pakiet Nr VIII Dezynfekcja ran i przedmiotów wrażliwych niewrażliwych na alkohole
Pakiet Nr IX Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Pakiet Nr X Szkiełka podstawowe i nakrywkowe medyczne
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,II – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr III, IV, V – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr VI – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr VII – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr VIII, IX - 33.63.16.00-8
Pakiet Nr X – 33.14.00.00-3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

lipiec 2025

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr IV Rękawice winylowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr VI Sprzęt różny
Pakiet Nr VII Worki stomijne
Pakiet Nr VIII Dezynfekcja ran i przedmiotów wrażliwych niewrażliwych na alkohole
Pakiet Nr IX Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Pakiet Nr X Szkiełka podstawowe i nakrywkowe medyczne
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,II – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr III, IV, V – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr VI – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr VII – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr VIII, IX - 33.63.16.00-8
Pakiet Nr X – 33.14.00.00-3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

lipiec 2025

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr IV Rękawice winylowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr VI Sprzęt różny
Pakiet Nr VII Worki stomijne
Pakiet Nr VIII Dezynfekcja ran i przedmiotów wrażliwych niewrażliwych na alkohole
Pakiet Nr IX Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Pakiet Nr X Szkiełka podstawowe i nakrywkowe medyczne
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,II – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr III, IV, V – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr VI – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr VII – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr VIII, IX - 33.63.16.00-8
Pakiet Nr X – 33.14.00.00-3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141640-8 - Dreny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141642-2 - Akcesoria do drenażu

33697100-3 - Preparaty do lewatywy

33157110-9 - Maski tlenowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

lipiec 2025

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr IV Rękawice winylowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr VI Sprzęt różny
Pakiet Nr VII Worki stomijne
Pakiet Nr VIII Dezynfekcja ran i przedmiotów wrażliwych niewrażliwych na alkohole
Pakiet Nr IX Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Pakiet Nr X Szkiełka podstawowe i nakrywkowe medyczne
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,II – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr III, IV, V – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr VI – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr VII – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr VIII, IX - 33.63.16.00-8
Pakiet Nr X – 33.14.00.00-3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

lipiec 2025

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr IV Rękawice winylowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr VI Sprzęt różny
Pakiet Nr VII Worki stomijne
Pakiet Nr VIII Dezynfekcja ran i przedmiotów wrażliwych niewrażliwych na alkohole
Pakiet Nr IX Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Pakiet Nr X Szkiełka podstawowe i nakrywkowe medyczne
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,II – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr III, IV, V – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr VI – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr VII – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr VIII, IX - 33.63.16.00-8
Pakiet Nr X – 33.14.00.00-3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

lipiec 2025

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr IV Rękawice winylowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr VI Sprzęt różny
Pakiet Nr VII Worki stomijne
Pakiet Nr VIII Dezynfekcja ran i przedmiotów wrażliwych niewrażliwych na alkohole
Pakiet Nr IX Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Pakiet Nr X Szkiełka podstawowe i nakrywkowe medyczne
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,II – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr III, IV, V – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr VI – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr VII – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr VIII, IX - 33.63.16.00-8
Pakiet Nr X – 33.14.00.00-3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

lipiec 2025

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I Środki opatrunkowe
Pakiet Nr II Środki opatrunkowe
Pakiet Nr III Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Pakiet Nr IV Rękawice winylowe
Pakiet Nr V Rękawice diagnostyczne nitrylowe do podajnika na szynę Modura
Pakiet Nr VI Sprzęt różny
Pakiet Nr VII Worki stomijne
Pakiet Nr VIII Dezynfekcja ran i przedmiotów wrażliwych niewrażliwych na alkohole
Pakiet Nr IX Środki dezynfekcyjne na blok operacyjny
Pakiet Nr X Szkiełka podstawowe i nakrywkowe medyczne
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet Nr I,II – 33.14.11.10-4
Pakiet Nr III, IV, V – 18.42.43.00-0
Pakiet Nr VI – 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.69.71.00-3, 33-15-71-10-9
Pakiet Nr VII – 33.14.16.00-6
Pakiet Nr VIII, IX - 33.63.16.00-8
Pakiet Nr X – 33.14.00.00-3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.
Dostawa następować będzie na koszt ryzyko Wykonawcy.
Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SWZ oraz załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

lipiec 2025

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie obrotu środkami farmaceutycznymi./dotyczy Pakietu Nr VIII/

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego oraz w oświadczeniu Wykonawcy dotyczącym przepisów sankcyjnych - załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej na dostawę produktów leczniczych./dotyczy Pakietu Nr VIII/

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z SWZ rozdział X pkt. 2

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z SWZ rozdział X pkt. 2

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. X.1.1) i X.1.2) SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-05 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma ezamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie podstawowych usług fryzjerskich i kosmetycznych - Krzyżówki
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie podstawowych usług fryzjerskich i kosmetycznych dla podopiecznych DDP. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Sukcesywna dostawa wody mineralnej na zlecenie JW 4026
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Aleksandrów Kujawski: Dostawa leku /Tachosil/
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa leku /Tachosil/