Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa wody mineralnej na zlecenie JW 4026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4026
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220713764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rondo Bitwy pod Oliwą 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-103
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4026.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://formoza.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa wody mineralnej na zlecenie JW 4026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4d000aa-7a61-44a1-b663-abbf6c72868e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223981/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa wody
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/jw4026
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/jw4026/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w
szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazania oświadczeń lub dokumentów określone zostały w Rozdziale XIV Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział II "Ochrona danych osobowych" Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział II "Ochrona danych osobowych" Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 013/PTP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wody mineralnej na zlecenie JW 4026
- Zamawiający określił przedmiot zamówienia z podaniem ilości butelek przewidzianej do dostarczenia kwartalnego.
- Zamawiający wymaga realizowania sukcesywnej dostawy do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez okres 17 miesięcy, nie dłużej niż do dnia 31.12.2025 r.
- Wykonawca zobowiązany w trakcie trwania umowy do przestrzegania wymagań w zakresie produkcji lub w obrocie naturalną wodą mineralną oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów na podstawie Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności
i żywienia.
- Zamawiający wymaga, aby termin ważności dostarczanych produktów (wody) nie był krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy do magazynu Zamawiającego.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający skorzysta z prawa opcji na zasadach określonych w dokumentach postępowania
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale XI pkt. 1 oraz w pkt. 5 ppkt. 1) potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,
w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument,
o którym mowa w Rozdziale XI pkt. 5 ppkt. 2) składa co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczają możliwość dokonania stosownych zmian w umowie na mocy porozumienia stron.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian w umowie w następujących przypadkach i na następujących warunkach:
1) Zmiany miejsca dostawy – na inne miejsce na terenie kraju w przypadku wystąpienia okoliczności, które w sposób obiektywny uniemożliwiają dokonanie dostawy w pierwotne miejsce,
2) Zmiany asortymentu – gdy oferowany asortyment nie będzie dostępny u na rynku, które nie dało się przewidzieć w dniu zawarcia umowy, pod warunkiem, że asortyment zamienny będzie spełniał wymagania określone w specyfikacji warunków zamówienia i każdy z jego jakościowych parametrów będzie co najmniej równoważny z pierwotnie oferowanym asortymentem,
3) sytuacjach określonych w przepisach prawa w tym w ustawie Pzp.
3. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją umowy. Przez zmianę kosztów rozumie się wzrost kosztów, jak i ich obniżenie, względem cen jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w ofercie.
4. Wynagrodzenie składnika określonego w ust. 3 może podlegać waloryzacji w oparciu o średnioroczny wskaźnik cen i towarów konsumpcyjnych, opublikowany w formie komunikaty Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Dzienniku Urzędowym RP „Monitor Polski”.
5. Po 6 miesiącach liczonych od dnia zawarcia Umowy Strony mogą żądać zmiany składników/składnika wynagrodzenia, jeżeli wskaźnik wzrostu lub obniżenia cen towarów i usług o którym mowa w ust. 4 przekroczy 106,6%.
6. Waloryzacja danego składnika wynagrodzenia, będzie obliczana według Wskaźnika, o którym mowa w ust. 4 za pół roku poprzedzającego złożenie wniosku o waloryzację. Waloryzacja wynagrodzenia będzie następować o różnicę pomiędzy ustalanym wskaźnikiem, o którym mowa w ust. 4 a wskaźnikiem 106,6% o którym mowa w ust. 5.
7. Cena może ulec zmianie łącznie, nie więcej niż 10 % wartości pierwotnie przewidzianej
8. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2023 r. poz.1893),
2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki ja ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
3) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2023 r. poz. 46).
4) zmiany stawki podatku od towarów i usług.
9. Propozycje zmian do umowy, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z sytuacji wymienionych wymagają formy pisemnej oraz zawierają uzasadnienie i dowody wykazujące okoliczności.
10. Każda ze stron ma prawo nie wyrazić zgody na proponowane zmiany. W takim przypadku żadnej ze stron nie przysługuje roszczenie o ich wprowadzenie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-02 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/jw4026
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
W związku z ograniczeniami wynikającymi z formularza ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający doprecyzowuje termin zawarcia umowy tzn. 17 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2025 r.