Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego do wykonywania zabiegów z zakresu kardiologii interwencyjnej (powtórzenie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010669853
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bursztynowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-749
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 47 35 127
1.5.8.) Numer faksu: (22) 613 19 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mssw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego do wykonywania zabiegów z zakresu kardiologii interwencyjnej (powtórzenie)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee94e04b-75d5-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mssw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mssw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj: 1.1 Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;1.2 Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;1.3 Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2., najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;1.4 Włączona obsługa JavaScript;1.5 Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie „pdf”2. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:2.1 Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.3. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu– zegarem Głównego Instytutu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) Zamawiający informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, adres: ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy o współpracy. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji ww. celów.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@mssw.pl3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarcie umowy.4. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacja usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych).5. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.6. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.7. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO Zamawiający informuje, że:a) Państwa dane osobowe będą przechowywane do momentu upływu okresu przedawnienia wynikającego z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny;b) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;c) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencja niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;d) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: D-4/P/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 335000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do wykonywania zabiegów z zakresu kardiologii interwencyjnej dla potrzeb Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie w asortymencie oraz ilościach wykazanych szczegółowo na załączonym do SWZ Formularzu cenowym.Zadanie 1Asortyment do zabiegów angioplastyki w zmianach o różnych stopniach trudności1.1. Stenty DES kobaltowo-chromowe uwalniające lek antyproliferacyjny – przeznaczone do zmian krótkich lub o pośredniej długości• stent ze stopu kobaltowo-chromowego• uwalniany lek antyproliferacyjny: sirolimus lub jego analog• lek uwalniany z biokompatybilnego polimeru• grubość przęsła stentu – nie większa niż 0.0032” dla wszystkich rozmiarów• szeroki zakres średnic stentów: od 2,25 mm do 4,0 mm (dostępne średnice: 2,25; 2,5; 2,75;• 3,0; 3,25; 3,5; 4,0 mm)• oferowany zakres długości stentów od co najwyżej 8.0 mm, do co najmniej 28 mm• stopień skrócenia stentu po rozprężeniu = 0% (przy ciśnieniu nominalnym)• profil wejścia – nie większy niż 0,017”• profil przejścia dla stentu zamontowanego na baloniku o średnicy 3.0 mm i długości 18 mm - nie większy niż 0.042”• ciśnienie RBP – co najmniej 16 atm., dla wszystkich średnic stentów• duża siła radialna – co najmniej 24 PSI dla wszystkich dostępnych rozmiarów• długość systemu dostarczającego – co najmniej 140 cm1.2. Prowadniki do angioplastyki wieńcowej, uniwersalne oraz do trudnej anatomii• co najmniej 20 różnych rodzajów prowadników specyficznie dostosowanych do charakteru• zmian i anatomii naczyń wieńcowych• dostępne prowadniki ze stopów metali oraz stalowe• dostępne długość prowadników - podstawowe 190 cm, oferowane również w długości 300 cm• ukształtowanie końcówki dystalnej: prosta lub o krzywiźnie „J”• dostępne prowadniki zapewniające duże podparcie• dostępne prowadniki z powłoką hydrofilną na całej długości• średnica prowadnika – nie większa niż 0,014”• dostępne prowadniki ze ściętym szpicem końcówki, o średnicy 0,009”• oferowane prowadniki specjalnego przeznaczenia, umożliwiające udrożnianie zmian twardych2. Dostawy sprzętu będą następowały w sposób ciągły poprzez magazyn komisowy.3. Płatności za przedmiot umowy dostarczony do magazynu komisowego będą dokonywane po jego wykorzystaniu.4. Zamawiający będzie przedstawiał Wykonawcy zestawienie wykorzystanego przedmiotu umowy, w zależności od intensywności jego wykorzystania – raz w miesiącu, na podstawie którego Wykonawca wystawi fakturę.5. Podana w Formularzu cenowym ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna ilość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy.6. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej w obrębie danego zadania.7. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.8. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.9. Oferowany w postępowaniu przetargowym asortyment wymieniony w Formularzu cenowym musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.10. Nie spełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów daję podstawę Zamawiającemu do odrzucenia oferty.11. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia ważnej umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.12. Oferty będą oceniane na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale XV niniejszej SWZ.13. Projektowane postanowienia umowy stanowią Załącznik nr 1 do SWZ, który jest integralną częścią niniejszej dokumentacji. Zapisy zawarte w SWZ należy traktować jako warunki udzielenia zamówienia.14. Podwykonawstwo1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,2. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców.3. Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.4. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.