Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów promocyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa nr 3964
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017172392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bystra 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-700
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozjw3964@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozjw3964.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa jednoska budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów promocyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9385f47a-7676-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/jw39643.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://platformazakupowa.pl/pn/jw3964
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2517; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0, d. włączona obsługa JavaScript, e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf, f. Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 6) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 6 do SWZ Klauzula informacyjna art 13 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): załącznik nr 7 do SWZ klauzula informacyjna art 14 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Sprawa7/2021/Z
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem płatności2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Kryterium oceny ofert: a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów: 1) Cena oferty brutto – znaczenie 60%, 2) Termin płatności (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.). b. W przypadku kryterium nr 1: 1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt, 2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w ppkt d. c. W przypadku kryterium nr 2: 1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt; 2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt; 3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt; 4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt. d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady: X = (Cn : Cb) x 60 gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty Cb – cena oferty badanej e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 14.1 ppkt c. f. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady: W= X + YOpis kryteriów i ich wag oraz sposobu oceny oferty szczegółowy opis w Rozdziale XVI.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem płatności2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Kryterium oceny ofert: a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów: 1) Cena oferty brutto – znaczenie 60%, 2) Termin płatności (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.). b. W przypadku kryterium nr 1: 1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt, 2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w ppkt d. c. W przypadku kryterium nr 2: 1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt; 2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt; 3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt; 4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt. d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady: X = (Cn : Cb) x 60 gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty Cb – cena oferty badanej e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 14.1 ppkt c. f. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady: W= X + YOpis kryteriów i ich wag oraz sposobu oceny oferty szczegółowy opis w Rozdziale XVI.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa materiałów promocyjnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem płatności2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Kryterium oceny ofert: a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów: 1) Cena oferty brutto – znaczenie 60%, 2) Termin płatności (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.). b. W przypadku kryterium nr 1: 1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt, 2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w ppkt d. c. W przypadku kryterium nr 2: 1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt; 2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt; 3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt; 4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt. d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady: X = (Cn : Cb) x 60 gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty Cb – cena oferty badanej e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 14.1 ppkt c. f. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady: W= X + Y
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem płatności2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Kryterium oceny ofert: a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów: 1) Cena oferty brutto – znaczenie 60%, 2) Termin płatności (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.). b. W przypadku kryterium nr 1: 1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt, 2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w ppkt d. c. W przypadku kryterium nr 2: 1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt; 2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt; 3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt; 4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt. d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady: X = (Cn : Cb) x 60 gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty Cb – cena oferty badanej e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 14.1 ppkt c. f. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady: W= X + Y4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa materiałów promocyjnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem płatności2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Kryterium oceny ofert: a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów: 1) Cena oferty brutto – znaczenie 60%, 2) Termin płatności (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.). b. W przypadku kryterium nr 1: 1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt, 2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w ppkt d. c. W przypadku kryterium nr 2: 1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt; 2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt; 3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt; 4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt. d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady: X = (Cn : Cb) x 60 gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty Cb – cena oferty badanej e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 14.1 ppkt c. f. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady: W= X + Y
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem płatności2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Kryterium oceny ofert: a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów: 1) Cena oferty brutto – znaczenie 60%, 2) Termin płatności (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.). b. W przypadku kryterium nr 1: 1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt, 2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w ppkt d. c. W przypadku kryterium nr 2: 1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt; 2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt; 3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt; 4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt. d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady: X = (Cn : Cb) x 60 gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty Cb – cena oferty badanej e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 14.1 ppkt c. f. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady: W= X + Y4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa materiałów promocyjnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem płatności2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Kryterium oceny ofert: a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów: 1) Cena oferty brutto – znaczenie 60%, 2) Termin płatności (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.). b. W przypadku kryterium nr 1: 1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt, 2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w ppkt d. c. W przypadku kryterium nr 2: 1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt; 2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt; 3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt; 4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt. d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady: X = (Cn : Cb) x 60 gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty Cb – cena oferty badanej e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 14.1 ppkt c. f. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady: W= X + Y
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 57,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem płatności2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Kryterium oceny ofert: a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów: 1) Cena oferty brutto – znaczenie 60%, 2) Termin płatności (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.). b. W przypadku kryterium nr 1: 1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt, 2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w ppkt d. c. W przypadku kryterium nr 2: 1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt; 2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt; 3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt; 4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt. d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady: X = (Cn : Cb) x 60 gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty Cb – cena oferty badanej e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 14.1 ppkt c. f. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady: W= X + Y4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa materiałów promocyjnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem płatności2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Kryterium oceny ofert: a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów: 1) Cena oferty brutto – znaczenie 60%, 2) Termin płatności (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.). b. W przypadku kryterium nr 1: 1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt, 2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w ppkt d. c. W przypadku kryterium nr 2: 1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt; 2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt; 3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt; 4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt. d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady: X = (Cn : Cb) x 60 gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty Cb – cena oferty badanej e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 14.1 ppkt c. f. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady: W= X + Y
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem płatności2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Kryterium oceny ofert: a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów: 1) Cena oferty brutto – znaczenie 60%, 2) Termin płatności (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.). b. W przypadku kryterium nr 1: 1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt, 2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w ppkt d. c. W przypadku kryterium nr 2: 1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt; 2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt; 3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt; 4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt. d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady: X = (Cn : Cb) x 60 gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty Cb – cena oferty badanej e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 14.1 ppkt c. f. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady: W= X + Y4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa materiałów promocyjnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem płatności2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Kryterium oceny ofert: a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów: 1) Cena oferty brutto – znaczenie 60%, 2) Termin płatności (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.). b. W przypadku kryterium nr 1: 1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt, 2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w ppkt d. c. W przypadku kryterium nr 2: 1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt; 2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt; 3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt; 4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt. d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady: X = (Cn : Cb) x 60 gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty Cb – cena oferty badanej e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 14.1 ppkt c. f. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady: W= X + Y
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem płatności2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Kryterium oceny ofert: a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów: 1) Cena oferty brutto – znaczenie 60%, 2) Termin płatności (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.). b. W przypadku kryterium nr 1: 1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt, 2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w ppkt d. c. W przypadku kryterium nr 2: 1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt; 2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt; 3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt; 4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt. d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady: X = (Cn : Cb) x 60 gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty Cb – cena oferty badanej e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 14.1 ppkt c. f. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady: W= X + Y4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa materiałów promocyjnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem płatności2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Kryterium oceny ofert: a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów: 1) Cena oferty brutto – znaczenie 60%, 2) Termin płatności (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.). b. W przypadku kryterium nr 1: 1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt, 2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w ppkt d. c. W przypadku kryterium nr 2: 1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt; 2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt; 3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt; 4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt. d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady: X = (Cn : Cb) x 60 gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty Cb – cena oferty badanej e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 14.1 ppkt c. f. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady: W= X + Y
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium: cena oferty brutto i terminem płatności2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.3. Kryterium oceny ofert: a. Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów: 1) Cena oferty brutto – znaczenie 60%, 2) Termin płatności (nie mniej jak 7 dni i nie więcej, jak 30 dni) – znaczenie 40% zgodnie z ustawą o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013 r. poz. 403 z późn. zm.). b. W przypadku kryterium nr 1: 1) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt, 2) pozostałe oferty są punktowane linowo wedle formuły arytmetycznej, określonej w ppkt d. c. W przypadku kryterium nr 2: 1) oferta z najdłuższym terminem płatności do 30 dni otrzymuje 40 pkt; 2) oferta z terminem płatności do 10 dni otrzymuje 20 pkt; 3) oferta z najkrótszym terminem płatności do 7 dni otrzymuje 0 pkt; 4) Wykonawca składający ofertę z terminem płatności dłuższym niż 30 dni, w kryterium oceny ofert „termin płatności” otrzyma nie więcej jak 40 pkt. d. Za kryterium cenowe X (cena oferty brutto) przyznane będą punkty wg zasady: X = (Cn : Cb) x 60 gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty Cb – cena oferty badanej e. Za kryterium cenowe Y (termin płatności) przyznane będą punkty wg zasady określonej w pkt 14.1 ppkt c. f. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady: W= X + Y4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa materiałów reklamowych