„Dostawa sprzętu ginekologicznego na potrzeby Oddziału Ginekologiczno-Położnicze

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa sprzętu ginekologicznego na potrzeby Oddziału Ginekologiczno-Położniczego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbrowa Górnicza
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-10
  • ZamawiającyZagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00042148
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa sprzętu ginekologicznego na potrzeby Oddziału Ginekologiczno-Położniczego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 13

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zco-dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zco-dg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu ginekologicznego na potrzeby Oddziału Ginekologiczno-Położniczego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ae51130-a742-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: KomunikacjapomiędzyZamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie wniosków o wyjaśnienie treściSWZ,oświadczeń, wniosków, dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu nawezwanieZamawiającego oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie poprzez:a)platformęzakupową: https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg z użyciem formularza Wyślijwiadomośćdostępnego na stronie dotyczącej postępowania. UWAGA: formularz Wyślij wiadomość niesłuży doskładania ofert. b) pocztę elektroniczną: zamowienia.publiczne@zco-dg.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisemelektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, oświadczeń, wniosków, dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego orazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie poprzez:a) platformę zakupową: https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg zużyciem formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie dotyczącej postępowania. UWAGA:formularz Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert. b) pocztęelektroniczną:zamowienia.publiczne@zco-dg.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:1. Administratorem danych osobowych jest Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej, ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, tel/fax 32 621 20 48, e-mail: szpital@zco-dg.pl 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej, ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych na adres poczty elektronicznej iod@zco-dg.pl3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa i zawartych umów.4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji umów zawartych z kontrahentami,5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 4, a po tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa,7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: • prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;• prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;• prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,• prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:• prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:1) zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora, 2) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów maja interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/28/ZCO/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„ Sprzęt laparoskopowy do zabiegów ginekologicznych"

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Pakiet nr 1 i Pakiet nr 4 Kryterium Waga[%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru Cena - C 60% 60 Cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert, C = ----------------------------------------- x 100x 60 % Cena badanej oferty Najniższa oferowana cena otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 60 pktKażda wyższa otrzyma ilość punktów wyliczoną wg. proporcji matematycznej w stosunku do ceny najniższej.Ocena punktowa w kryterium „cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej. Gwarancja- G 20 % 20 Zamawiający będzie przyznawał punkty za gwarancje według następujących kryteriów: 24 m-ce - 0 pkt 36 m-ce – 10 pkt Brak podania terminu gwarancji w Formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Parametr techniczny- P 20% 20 ilość podpunktów w badanej ofercieP = ---------------------------------------- x100 x 20 %maksymalna ilość podpunktów do uzyskaniaw kryterium „parametr techniczny”Szczegółowy opis sposobu oceny (badanych elementów) w kryterium „Parametr techniczny” znajduje się w Formularzach asortymentowo-cenowych (załącznik nr 1a do SWZ) w poszczególnych zaznaczonych pozycjach formularza. Zamawiający przyzna podpunkty w kryterium „Parametr techniczny” zgodnie z parametrami określonymi w tabeli zamieszczonej w załączniku asortymentowo-cenowym – nr 1a do SWZ./Kolumna „Punktacja”/Maksymalna ilość punktów w ramach kryterium „Parametr techniczny” określona jest w tabelach w załączniku 1a asortymentowo-cenowym. UWAGA: Podstawa oceny: Potwierdzenie w katalogu lub karcie produktowej/technicznej Oferta Wykonawcy, który zaoferuje przedmiot zamówienia o cechach wskazanych w tabeli otrzyma odpowiednią (wynikającą z tabeli) ilość podpunktów. Uzyskana ilość podpunktów zostanie przeliczona przez wagę procentową – 20%Brak potwierdzenia lub określenia parametrów w Załączniku nr 1a Formularz asortymentowo-cenowym- w kolumnie „Wartość oferowana” skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwrancja

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametr techniczny

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Pakiet nr 1 i Pakiet nr 4 Kryterium Waga[%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru Cena - C 60% 60 Cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert, C = ----------------------------------------- x 100x 60 % Cena badanej oferty Najniższa oferowana cena otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 60 pktKażda wyższa otrzyma ilość punktów wyliczoną wg. proporcji matematycznej w stosunku do ceny najniższej.Ocena punktowa w kryterium „cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej. Gwarancja- G 20 % 20 Zamawiający będzie przyznawał punkty za gwarancje według następujących kryteriów: 24 m-ce - 0 pkt 36 m-ce – 10 pkt Brak podania terminu gwarancji w Formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Parametr techniczny- P 20% 20 ilość podpunktów w badanej ofercieP = ---------------------------------------- x100 x 20 %maksymalna ilość podpunktów do uzyskaniaw kryterium „parametr techniczny”Szczegółowy opis sposobu oceny (badanych elementów) w kryterium „Parametr techniczny” znajduje się w Formularzach asortymentowo-cenowych (załącznik nr 1a do SWZ) w poszczególnych zaznaczonych pozycjach formularza. Zamawiający przyzna podpunkty w kryterium „Parametr techniczny” zgodnie z parametrami określonymi w tabeli zamieszczonej w załączniku asortymentowo-cenowym – nr 1a do SWZ./Kolumna „Punktacja”/Maksymalna ilość punktów w ramach kryterium „Parametr techniczny” określona jest w tabelach w załączniku 1a asortymentowo-cenowym. UWAGA: Podstawa oceny: Potwierdzenie w katalogu lub karcie produktowej/technicznej Oferta Wykonawcy, który zaoferuje przedmiot zamówienia o cechach wskazanych w tabeli otrzyma odpowiednią (wynikającą z tabeli) ilość podpunktów. Uzyskana ilość podpunktów zostanie przeliczona przez wagę procentową – 20%Brak potwierdzenia lub określenia parametrów w Załączniku nr 1a Formularz asortymentowo-cenowym- w kolumnie „Wartość oferowana” skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Morcelator z wyposażeniem”

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Pakiet nr 2 Kryterium Waga[%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru Cena - C 60% 60 Cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert, C = ----------------------------------------- x 100x 60 % Cena badanej oferty Najniższa oferowana cena otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 60 pktKażda wyższa otrzyma ilość punktów wyliczoną wg. proporcji matematycznej w stosunku do ceny najniższej.Ocena punktowa w kryterium „cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej. Gwarancja- G 20 % 20 Zamawiający będzie przyznawał punkty za gwarancje według następujących kryteriów: 24 m-ce - 0 pkt 36 m-ce – 10 pkt Brak podania terminu gwarancji w Formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Termin dostawy- D 20 % 20 Zamawiający będzie przyznawał punkty za termin dostawy według następujących kryteriów:5 dni roboczych – 10 pktPowyżej 5 dni roboczych – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Pakiet nr 2 Kryterium Waga[%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru Cena - C 60% 60 Cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert, C = ----------------------------------------- x 100x 60 % Cena badanej oferty Najniższa oferowana cena otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 60 pktKażda wyższa otrzyma ilość punktów wyliczoną wg. proporcji matematycznej w stosunku do ceny najniższej.Ocena punktowa w kryterium „cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej. Gwarancja- G 20 % 20 Zamawiający będzie przyznawał punkty za gwarancje według następujących kryteriów: 24 m-ce - 0 pkt 36 m-ce – 10 pkt Brak podania terminu gwarancji w Formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Termin dostawy- D 20 % 20 Zamawiający będzie przyznawał punkty za termin dostawy według następujących kryteriów:5 dni roboczych – 10 pktPowyżej 5 dni roboczych – 0 pkt

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Imadła laparoskopowe wielorazowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Pakiet nr 3 Kryterium Waga[%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru Cena - C 60% 60 Cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert, C = ----------------------------------------- x 100x 60 % Cena badanej oferty Najniższa oferowana cena otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 60 pktKażda wyższa otrzyma ilość punktów wyliczoną wg. proporcji matematycznej w stosunku do ceny najniższej.Ocena punktowa w kryterium „cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej. Gwarancja- G 40 % 40 Zamawiający będzie przyznawał punkty za gwarancje według następujących kryteriów: 24 m-ce - 0 pkt 36 m-ce – 10 pkt Brak podania terminu gwarancji w Formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Pakiet nr 3 Kryterium Waga[%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru Cena - C 60% 60 Cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert, C = ----------------------------------------- x 100x 60 % Cena badanej oferty Najniższa oferowana cena otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 60 pktKażda wyższa otrzyma ilość punktów wyliczoną wg. proporcji matematycznej w stosunku do ceny najniższej.Ocena punktowa w kryterium „cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej. Gwarancja- G 40 % 40 Zamawiający będzie przyznawał punkty za gwarancje według następujących kryteriów: 24 m-ce - 0 pkt 36 m-ce – 10 pkt Brak podania terminu gwarancji w Formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Diatermia chirurgiczna z argonem z wyposażeniem

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium Waga[%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru Cena - C 60% 60 Cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert, C = ----------------------------------------- x 100x 60 % Cena badanej oferty Najniższa oferowana cena otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 60 pktKażda wyższa otrzyma ilość punktów wyliczoną wg. proporcji matematycznej w stosunku do ceny najniższej.Ocena punktowa w kryterium „cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej. Gwarancja- G 20 % 20 Zamawiający będzie przyznawał punkty za gwarancje według następujących kryteriów: 24 m-ce - 0 pkt 36 m-ce – 10 pkt Brak podania terminu gwarancji w Formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Parametr techniczny- P 20% 20 ilość podpunktów w badanej ofercieP = ---------------------------------------- x100 x 20 %maksymalna ilość podpunktów do uzyskaniaw kryterium „parametr techniczny”Szczegółowy opis sposobu oceny (badanych elementów) w kryterium „Parametr techniczny” znajduje się w Formularzach asortymentowo-cenowych (załącznik nr 1a do SWZ) w poszczególnych zaznaczonych pozycjach formularza. Zamawiający przyzna podpunkty w kryterium „Parametr techniczny” zgodnie z parametrami określonymi w tabeli zamieszczonej w załączniku asortymentowo-cenowym – nr 1a do SWZ./Kolumna „Punktacja”/Maksymalna ilość punktów w ramach kryterium „Parametr techniczny” określona jest w tabelach w załączniku 1a asortymentowo-cenowym. UWAGA: Podstawa oceny: Potwierdzenie w katalogu lub karcie produktowej/technicznej Oferta Wykonawcy, który zaoferuje przedmiot zamówienia o cechach wskazanych w tabeli otrzyma odpowiednią (wynikającą z tabeli) ilość podpunktów. Uzyskana ilość podpunktów zostanie przeliczona przez wagę procentową – 20%Brak potwierdzenia lub określenia parametrów w Załączniku nr 1a Formularz asortymentowo-cenowym- w kolumnie „Wartość oferowana” skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametr techniczny

4.3.6.) Waga: 20

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryterium Waga[%] Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru Cena - C 60% 60 Cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert, C = ----------------------------------------- x 100x 60 % Cena badanej oferty Najniższa oferowana cena otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 60 pktKażda wyższa otrzyma ilość punktów wyliczoną wg. proporcji matematycznej w stosunku do ceny najniższej.Ocena punktowa w kryterium „cena” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej. Gwarancja- G 20 % 20 Zamawiający będzie przyznawał punkty za gwarancje według następujących kryteriów: 24 m-ce - 0 pkt 36 m-ce – 10 pkt Brak podania terminu gwarancji w Formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Parametr techniczny- P 20% 20 ilość podpunktów w badanej ofercieP = ---------------------------------------- x100 x 20 %maksymalna ilość podpunktów do uzyskaniaw kryterium „parametr techniczny”Szczegółowy opis sposobu oceny (badanych elementów) w kryterium „Parametr techniczny” znajduje się w Formularzach asortymentowo-cenowych (załącznik nr 1a do SWZ) w poszczególnych zaznaczonych pozycjach formularza. Zamawiający przyzna podpunkty w kryterium „Parametr techniczny” zgodnie z parametrami określonymi w tabeli zamieszczonej w załączniku asortymentowo-cenowym – nr 1a do SWZ./Kolumna „Punktacja”/Maksymalna ilość punktów w ramach kryterium „Parametr techniczny” określona jest w tabelach w załączniku 1a asortymentowo-cenowym. UWAGA: Podstawa oceny: Potwierdzenie w katalogu lub karcie produktowej/technicznej Oferta Wykonawcy, który zaoferuje przedmiot zamówienia o cechach wskazanych w tabeli otrzyma odpowiednią (wynikającą z tabeli) ilość podpunktów. Uzyskana ilość podpunktów zostanie przeliczona przez wagę procentową – 20%Brak potwierdzenia lub określenia parametrów w Załączniku nr 1a Formularz asortymentowo-cenowym- w kolumnie „Wartość oferowana” skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.- załącznik nr 4 – nie dotyczy 3. Oświadczenie – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby. 4. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SWZ lub podmiotowe środki dowodowe dotyczące tego podwykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ należy przedłożyć wraz z ofertą opisy oferowanych produktów w postaci katalogu, karty produktowej/technicznej dla najmowanego sprzętu. 2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.3. Postanowień ust. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego określonym w SWZ należy przedłożyć wraz z ofertą opisy oferowanych produktów w postaci katalogu, karty produktowej/technicznej dla najmowanego sprzętu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Następujące przedmiotowe środki dowodowe: określone w rozdziale XVI pkt 2 przy kryterium „Parametr techniczny „ dot. Pakietu nr 1 i Pakietu nr 4 - Potwierdzenie w katalogu lub karcie produktowej/technicznej. UWAGA: dokumenty z informacjami potrzebnymi do dokonania oceny złożonej oferty w ramach kryterium „Parametr techniczny „ stanowią treść oferty i nie będzie miał zastosowania w stosunku do nich art. 107 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp – muszą być w ofercie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie V niniejszej SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie VI SWZ.2. Ponadto ww. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.4. W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu o kreślonego w Rozdziale V pkt. 2d) SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia, w przypadku, o którym mowa w pkt. 4, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o którym mowa w Rozdziale VI pkt. 1SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 8. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulujące j współpracę tych Wykonawców.9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile takie zostało ustanowione przez Zamawiającego).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku:a) gdy, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy.b) obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy,c) gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalonyd) zmiany:– numeru katalogowego przedmiotu umowy lub– nazwy przedmiotu umowy przy zachowaniu jego tożsamości i parametrów lub– parametrów przedmiotu umowy na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktue) w przypadku zmian określonych w pkt. c) i d), Wykonawca przekaże Zamawiającemu odpowiednie, aktualne dokumenty wymagane w SIWZ co do przedmiotu zamówienia.f) Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego.g) Zmiany wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-08

2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie zmysłowego masażu z dojazdem do klienta- Czeladź
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie zmysłowego masażu z dojazdem do klienta. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa drogi gminnej ul. Wodnej w Strzegomiu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Dąbrowa Górnicza: Świadczenie usług kierowcy w transporcie sanitarnym
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa wraz z montażem i instalacją Diatermii – szt. 4 dla potrzeb CTO
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa opatrunków
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI