Świadczenie usług kierowcy w transporcie sanitarnym

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług kierowcy w transporcie sanitarnym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbrowa Górnicza
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającyZagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00044758
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług kierowcy w transporcie sanitarnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 13

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zco-dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zco-dg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług kierowcy w transporcie sanitarnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36a263d0-a9a2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, oświadczeń, wniosków, dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie poprzez:a) platformę zakupową: https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg z użyciem formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie dotyczącej postępowania. UWAGA: formularz Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert. b) pocztę elektroniczną: zzamowienia.publiczne@zco-dg.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta musi być sporządzona pod rygorem nieważności w formie w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (podpis osobisty – podpis dowodem osobistym z warstwą elektroniczną) osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu WykonawcyOświadczenia, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe i inne dokumenty należy złożyć w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale VIII SWZ oraz Rozdziale IX ust. 3 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:1. Administratorem danych osobowych jest Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej, ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, tel/fax 32 621 20 48, e-mail: szpital@zco-dg.pl 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej, ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych na adres poczty elektronicznej iod@zco-dg.pl3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa i zawartych umów.4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji umów zawartych z kontrahentami,5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 4, a po tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa,7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: • prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;• prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;• prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,• prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:• prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:1) zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora, 2) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów maja interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/29/ZCO/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

świadczenie usług kierowcy transportu sanitarnego w ilości 2520 godzin łącznie (tj. 960 godzin wykonywania kursu i 1560 godzin pozostawania w dyspozycji).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:Cena - C – 60%Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – D – 40%2. Sposób obliczania liczby punktów badanej oferty za cenę :a) w kryterium cena:C = ( Cmin / Cn ) x 100 x 60% Cmin – cena najniższa spośród badanych ofert, Cn – cena badanej oferty100 – stały współczynnik, P – liczba punktówMaksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 60. Otrzyma ją oferta z najniższą oferowaną ceną brutto.b) w kryterium doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (kierowcy):Zamawiający będzie przyznawał punkty za doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - kierowców - według następujących kryteriów:kierowca wyznaczony do realizacji zamówienia ma doświadczenie w wykonywaniu zawodu kierowcy 2 lata 0 ppkt.kierowca wyznaczony do realizacji zamówienia ma doświadczenie w wykonywaniu zawodu kierowcy powyżej 2 lat do 4 lat 50 ppkt.kierowca wyznaczony do realizacji zamówienia ma doświadczenie w wykonywaniu zawodu kierowcy powyżej 4 lat 100 ppkt.Oferta Wykonawcy, który zaoferuje osobę o doświadczeniu wskazanym w tabeli powyżej otrzyma odpowiednią (wynikającą z tabeli) ilość podpunktów. Uzyskana ilość podpunktów zostanie przeliczona przez wagę procentową – 40%Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 40. Podstawą przyznania punktów będzie informacja podana w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1do SWZ.Brak podania doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w Formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Oferty zostaną uszeregowane zgodnie z przyznaną liczbą zsumowanych punktów w obu kryteriach od tej, która uzyska najwięcej punktów w dół. Najwyższa liczba zsumowanych punktów w obu kryteriach oceny wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w części pierwszej. Oferta kolejna w rankingu będzie ofertą najkorzystniejszą w drugiej części zamówienia z zastrzeżeniem określonym w Rozdziale III pkt. 10 niniejszej SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (kierowcy):

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:Cena - C – 60%Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – D – 40%2. Sposób obliczania liczby punktów badanej oferty za cenę :a) w kryterium cena:C = ( Cmin / Cn ) x 100 x 60% Cmin – cena najniższa spośród badanych ofert, Cn – cena badanej oferty100 – stały współczynnik, P – liczba punktówMaksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 60. Otrzyma ją oferta z najniższą oferowaną ceną brutto.b) w kryterium doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (kierowcy):Zamawiający będzie przyznawał punkty za doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - kierowców - według następujących kryteriów:kierowca wyznaczony do realizacji zamówienia ma doświadczenie w wykonywaniu zawodu kierowcy 2 lata 0 ppkt.kierowca wyznaczony do realizacji zamówienia ma doświadczenie w wykonywaniu zawodu kierowcy powyżej 2 lat do 4 lat 50 ppkt.kierowca wyznaczony do realizacji zamówienia ma doświadczenie w wykonywaniu zawodu kierowcy powyżej 4 lat 100 ppkt.Oferta Wykonawcy, który zaoferuje osobę o doświadczeniu wskazanym w tabeli powyżej otrzyma odpowiednią (wynikającą z tabeli) ilość podpunktów. Uzyskana ilość podpunktów zostanie przeliczona przez wagę procentową – 40%Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 40. Podstawą przyznania punktów będzie informacja podana w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1do SWZ.Brak podania doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w Formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Oferty zostaną uszeregowane zgodnie z przyznaną liczbą zsumowanych punktów w obu kryteriach od tej, która uzyska najwięcej punktów w dół. Najwyższa liczba zsumowanych punktów w obu kryteriach oceny wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w części pierwszej. Oferta kolejna w rankingu będzie ofertą najkorzystniejszą w drugiej części zamówienia z zastrzeżeniem określonym w Rozdziale III pkt. 10 niniejszej SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

świadczenie usług kierowcy transportu sanitarnego w ilości 2520 godzin łącznie (tj. 960 godzin wykonywania kursu i 1560 godzin pozostawania w dyspozycji).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:Cena - C – 60%Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – D – 40%2. Sposób obliczania liczby punktów badanej oferty za cenę :a) w kryterium cena:C = ( Cmin / Cn ) x 100 x 60% Cmin – cena najniższa spośród badanych ofert, Cn – cena badanej oferty100 – stały współczynnik, P – liczba punktówMaksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 60. Otrzyma ją oferta z najniższą oferowaną ceną brutto.b) w kryterium doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (kierowcy):Zamawiający będzie przyznawał punkty za doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - kierowców - według następujących kryteriów:kierowca wyznaczony do realizacji zamówienia ma doświadczenie w wykonywaniu zawodu kierowcy 2 lata 0 ppkt.kierowca wyznaczony do realizacji zamówienia ma doświadczenie w wykonywaniu zawodu kierowcy powyżej 2 lat do 4 lat 50 ppkt.kierowca wyznaczony do realizacji zamówienia ma doświadczenie w wykonywaniu zawodu kierowcy powyżej 4 lat 100 ppkt.Oferta Wykonawcy, który zaoferuje osobę o doświadczeniu wskazanym w tabeli powyżej otrzyma odpowiednią (wynikającą z tabeli) ilość podpunktów. Uzyskana ilość podpunktów zostanie przeliczona przez wagę procentową – 40%Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 40. Podstawą przyznania punktów będzie informacja podana w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1do SWZ.Brak podania doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w Formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Oferty zostaną uszeregowane zgodnie z przyznaną liczbą zsumowanych punktów w obu kryteriach od tej, która uzyska najwięcej punktów w dół. Najwyższa liczba zsumowanych punktów w obu kryteriach oceny wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w części pierwszej. Oferta kolejna w rankingu będzie ofertą najkorzystniejszą w drugiej części zamówienia z zastrzeżeniem określonym w Rozdziale III pkt. 10 niniejszej SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (kierowcy):

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:Cena - C – 60%Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – D – 40%2. Sposób obliczania liczby punktów badanej oferty za cenę :a) w kryterium cena:C = ( Cmin / Cn ) x 100 x 60% Cmin – cena najniższa spośród badanych ofert, Cn – cena badanej oferty100 – stały współczynnik, P – liczba punktówMaksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 60. Otrzyma ją oferta z najniższą oferowaną ceną brutto.b) w kryterium doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (kierowcy):Zamawiający będzie przyznawał punkty za doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - kierowców - według następujących kryteriów:kierowca wyznaczony do realizacji zamówienia ma doświadczenie w wykonywaniu zawodu kierowcy 2 lata 0 ppkt.kierowca wyznaczony do realizacji zamówienia ma doświadczenie w wykonywaniu zawodu kierowcy powyżej 2 lat do 4 lat 50 ppkt.kierowca wyznaczony do realizacji zamówienia ma doświadczenie w wykonywaniu zawodu kierowcy powyżej 4 lat 100 ppkt.Oferta Wykonawcy, który zaoferuje osobę o doświadczeniu wskazanym w tabeli powyżej otrzyma odpowiednią (wynikającą z tabeli) ilość podpunktów. Uzyskana ilość podpunktów zostanie przeliczona przez wagę procentową – 40%Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 40. Podstawą przyznania punktów będzie informacja podana w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1do SWZ.Brak podania doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w Formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Oferty zostaną uszeregowane zgodnie z przyznaną liczbą zsumowanych punktów w obu kryteriach od tej, która uzyska najwięcej punktów w dół. Najwyższa liczba zsumowanych punktów w obu kryteriach oceny wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w części pierwszej. Oferta kolejna w rankingu będzie ofertą najkorzystniejszą w drugiej części zamówienia z zastrzeżeniem określonym w Rozdziale III pkt. 10 niniejszej SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował jednym kierowcą spełniającym następujące wymagania:d1) posiada prawo jazdy min. kat. B,d2) posiada aktualne pozwolenie na prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych,d3) posiada min. 2 letnie doświadczenie w świadczeniu usług kierowcy w transporcie sanitarnym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (prawo jazdy kat. B), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

oświadczenie o wykonaniu usługi przy zachowaniu wszelkich wymogów określonych w obowiązujących przepisach prawa oraz przy pomocy kierowcy spełniającego wymogi określone w Rozdziale III ust. 4 niniejszej SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

oświadczenie o wykonaniu usługi przy zachowaniu wszelkich wymogów określonych w obowiązujących przepisach prawa oraz przy pomocy kierowcy spełniającego wymogi określone w Rozdziale III ust. 4 niniejszej SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.3. Oświadczenie – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby. 4. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SWZ lub podmiotowe środki dowodowe dotyczące tego podwykonawcy.d) Stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy,e) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. c) i d) niniejszego ustępu musi być złożone przez Wykonawcę w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby udzielającej pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie V niniejszej SWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie VI SWZ.2. Ponadto ww. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.4. W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale V pkt. 2d) SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku, o którym mowa w pkt. 4, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o którym mowa w Rozdziale VI pkt. 1 SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 8. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile takie zostało ustanowione przez Zamawiającego).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w następujących przypadkach:a) w trakcie trwania umowy ceny ulegną zmianie w przypadku zmian (obniżka) stawek podatku VAT bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia,b) obniżenia przez Wykonawcę ceny usługi będącej przedmiotem umowy,c) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonywanie przedmiotu urnowy,d) wystąpią okoliczności. których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę· e) nie wykorzystania przedmiotu umowy, poprzez wydłużenie czasu realizacji umowy, o którym mowa w § 8 niniejszej umowy o okres nie dłuższy niż 3 miesiące.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-09

2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę transportową w związku z udziałem w konferencji - Gliwice/Szczyrk
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę transportową w związku z udziałem w konferencji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI