Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług kierowcy w transporcie sanitarnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 13
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zco-dg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług kierowcy w transporcie sanitarnym
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36a263d0-a9a2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, oświadczeń, wniosków, dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie poprzez:a) platformę zakupową: https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg z użyciem formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie dotyczącej postępowania. UWAGA: formularz Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert. b) pocztę elektroniczną: zzamowienia.publiczne@zco-dg.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta musi być sporządzona pod rygorem nieważności w formie w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (podpis osobisty – podpis dowodem osobistym z warstwą elektroniczną) osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu WykonawcyOświadczenia, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe i inne dokumenty należy złożyć w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale VIII SWZ oraz Rozdziale IX ust. 3 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:1. Administratorem danych osobowych jest Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej, ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, tel/fax 32 621 20 48, e-mail: szpital@zco-dg.pl 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej, ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych na adres poczty elektronicznej iod@zco-dg.pl3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa i zawartych umów.4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji umów zawartych z kontrahentami,5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 4, a po tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa,7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: • prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;• prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;• prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,• prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:• prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:1) zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora, 2) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów maja interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/29/ZCO/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług kierowcy transportu sanitarnego w ilości 2520 godzin łącznie (tj. 960 godzin wykonywania kursu i 1560 godzin pozostawania w dyspozycji).
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:Cena - C – 60%Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – D – 40%2. Sposób obliczania liczby punktów badanej oferty za cenę :a) w kryterium cena:C = ( Cmin / Cn ) x 100 x 60% Cmin – cena najniższa spośród badanych ofert, Cn – cena badanej oferty100 – stały współczynnik, P – liczba punktówMaksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 60. Otrzyma ją oferta z najniższą oferowaną ceną brutto.b) w kryterium doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (kierowcy):Zamawiający będzie przyznawał punkty za doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - kierowców - według następujących kryteriów:kierowca wyznaczony do realizacji zamówienia ma doświadczenie w wykonywaniu zawodu kierowcy 2 lata 0 ppkt.kierowca wyznaczony do realizacji zamówienia ma doświadczenie w wykonywaniu zawodu kierowcy powyżej 2 lat do 4 lat 50 ppkt.kierowca wyznaczony do realizacji zamówienia ma doświadczenie w wykonywaniu zawodu kierowcy powyżej 4 lat 100 ppkt.Oferta Wykonawcy, który zaoferuje osobę o doświadczeniu wskazanym w tabeli powyżej otrzyma odpowiednią (wynikającą z tabeli) ilość podpunktów. Uzyskana ilość podpunktów zostanie przeliczona przez wagę procentową – 40%Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 40. Podstawą przyznania punktów będzie informacja podana w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1do SWZ.Brak podania doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w Formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Oferty zostaną uszeregowane zgodnie z przyznaną liczbą zsumowanych punktów w obu kryteriach od tej, która uzyska najwięcej punktów w dół. Najwyższa liczba zsumowanych punktów w obu kryteriach oceny wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w części pierwszej. Oferta kolejna w rankingu będzie ofertą najkorzystniejszą w drugiej części zamówienia z zastrzeżeniem określonym w Rozdziale III pkt. 10 niniejszej SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (kierowcy):
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:Cena - C – 60%Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – D – 40%2. Sposób obliczania liczby punktów badanej oferty za cenę :a) w kryterium cena:C = ( Cmin / Cn ) x 100 x 60% Cmin – cena najniższa spośród badanych ofert, Cn – cena badanej oferty100 – stały współczynnik, P – liczba punktówMaksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 60. Otrzyma ją oferta z najniższą oferowaną ceną brutto.b) w kryterium doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia (kierowcy):Zamawiający będzie przyznawał punkty za doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - kierowców - według następujących kryteriów:kierowca wyznaczony do realizacji zamówienia ma doświadczenie w wykonywaniu zawodu kierowcy 2 lata 0 ppkt.kierowca wyznaczony do realizacji zamówienia ma doświadczenie w wykonywaniu zawodu kierowcy powyżej 2 lat do 4 lat 50 ppkt.kierowca wyznaczony do realizacji zamówienia ma doświadczenie w wykonywaniu zawodu kierowcy powyżej 4 lat 100 ppkt.Oferta Wykonawcy, który zaoferuje osobę o doświadczeniu wskazanym w tabeli powyżej otrzyma odpowiednią (wynikającą z tabeli) ilość podpunktów. Uzyskana ilość podpunktów zostanie przeliczona przez wagę procentową – 40%Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta wynosi 40. Podstawą przyznania punktów będzie informacja podana w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1do SWZ.Brak podania doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w Formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Oferty zostaną uszeregowane zgodnie z przyznaną liczbą zsumowanych punktów w obu kryteriach od tej, która uzyska najwięcej punktów w dół. Najwyższa liczba zsumowanych punktów w obu kryteriach oceny wyznaczy najkorzystniejszą ofertę w części pierwszej. Oferta kolejna w rankingu będzie ofertą najkorzystniejszą w drugiej części zamówienia z zastrzeżeniem określonym w Rozdziale III pkt. 10 niniejszej SWZ.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług kierowcy transportu sanitarnego w ilości 2520 godzin łącznie (tj. 960 godzin wykonywania kursu i 1560 godzin pozostawania w dyspozycji).
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60140000-1 - Nieregularny transport osób