Dostawa radiofarmaceutyków

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa radiofarmaceutyków
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbrowa Górnicza
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-22
  • ZamawiającyZagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00082252
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawa radiofarmaceutyków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000310077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Szpitalna 13

1.5.2.) Miejscowość: ˜Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia.publiczny@zco-dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.zco-dg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

˜Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Dostawa radiofarmaceutyków

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-58c09ac8-cd05-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, oświadczeń, wniosków, dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie poprzez:a) platformę zakupową: https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg z użyciem formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie dotyczącej postępowania. UWAGA: formularz Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert. b) pocztę elektroniczną: zamowienia.publiczne@zco-dg.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanympodpisemelektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Komunikacja pomiędzyZamawiającym awykonawcami w szczególności składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,oświadczeń, wniosków,dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu na wezwanieZamawiającego orazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie poprzez:a) platformęzakupową:https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg zużyciem formularza Wyślij wiadomość dostępnegona stroniedotyczącej postępowania. UWAGA:formularz Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert.b) pocztęelektroniczną:zamowienia.publiczne@zco-dg.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ogólnegorozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:1.Administratorem danych osobowych jest Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im.Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej, ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, tel/fax 32 621 2048, e-mail:szpital@zco-dg.pl 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzaniaPani/Pana danych osobowych w zakresie działania Zagłębiowskie Centrum Onkologii SzpitalSpecjalistyczny im. Ogłoszenie nr 2021/BZP 00025924/01 z dnia 2021-03-312021-03-31 BiuletynZamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowymna podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneSz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej,ul.Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, możesięPani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych na adres pocztyelektronicznejiod@zco-dg.pl3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawieobowiązującychprzepisów prawa i zawartych umów.4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wcelu realizacjiumów zawartych z kontrahentami,5. W związku z przetwarzaniem danych w celach októrych mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznejoraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, wzakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, 6. Pani/Panadane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 4, apo tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującegoprawa,7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panunastępujące uprawnienia: •prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tychdanych;• prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane sąnieprawidłowe lub niekompletne;• prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do byciazapomnianym), w przypadku gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub winny sposóbprzetwarzane, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,• prawo doprzenoszenia danych– w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:• prawosprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następująceprzesłanki:1) zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadkuprzetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramachsprawowania władzy publicznej przez Administratora, 2) przetwarzanie jest niezbędne do celówwynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronętrzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów maja interesy lubpodstawowe prawa iwolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, wszczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.8. W przypadku powzięcia informacji oniezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawowniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.9.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankęprzetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.10.Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP/34/ZCO/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa radiofarmaceutyków do Pracowni PET-CT ZMN.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SWZ.3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33124210-0 - Wyroby radiodiagnostyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:2. Kryterium oceny ofert:Cena – 100%Sposób obliczania liczby punktów badanej oferty za cenę :Cmin – cena najniższa spośród badanych ofert, Cn – cena badanej oferty100 – stały współczynnik, P – liczba punktówP = ( Cmin / Cn ) x 100 x 100% Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.2. Punktacja przyznawana ofertom w powyższych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (Zamawiający nie wprowadza fakultatywnych przesłanek wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp); 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w pkt. 2 niniejszego Rozdziału.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:a1) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na obrót produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne – tj. zezwolenie (Decyzja) Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie w zakresie obrotu hurtowego, udzielone przez właściwy organ państwa, na terenie którego dany podmiot ma siedzibę (dotyczy państwa członkowskiego UE lub państwa członkowskiego EFTA - strony umowy o EOG) lub ważne na dzień składania dokumentu zezwolenie na wytwarzanie oferowanego produktu leczniczego wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w przypadku kiedy wykonawca jest wytwórcą, co uprawnia wykonawcę do prowadzenia obrotu produktami leczniczymi zgodnie z art. 42 ust. 1 pkt 2b w zw. z art. 2 pkt 42 i 43 ustawy z dnia 06 września 2001 Prawo Farmaceutyczne.a2) posiadają zgodnie z ustawą z 29 listopada 2000r. Prawo atomowe, zezwolenia na wykonywanie działalności związanej z narażeniem, polegającej na: wytwarzaniu, przetwarzaniu, przechowywaniu, transporcie materiałów jądrowych lub źródeł promieniotwórczych i obrocie tymi materiałami lub źródłami na terenie Polski i Unii Europejskiej Państwowej Agencji Atomistyki dla przedmiotu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdz. V pkt. 2. b) niniejszej SWZ, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:  zezwolenie na obrót produktami leczniczymi zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne – tj. zezwolenie (Decyzja) Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie w zakresie obrotu hurtowego, udzielone przez właściwy organ państwa, na terenie którego dany podmiot ma siedzibę (dotyczy państwa członkowskiego UE lub państwa członkowskiego EFTA - strony umowy o EOG) lub ważne na dzień składania dokumentu zezwolenie na wytwarzanie oferowanego produktu leczniczego wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w przypadku kiedy wykonawca jest wytwórcą, co uprawnia wykonawcę do prowadzenia obrotu produktami leczniczymi zgodnie z art. 42 ust. 1 pkt 2b w zw. z art. 2 pkt 42 i 43 ustawy z dnia 06 września 2001 Prawo Farmaceutyczne. posiadają zgodnie z ustawą z 29 listopada 2000r. Prawo atomowe, zezwolenia na wykonywanie działalności związanej z narażeniem, polegającej na: wytwarzaniu, przetwarzaniu, przechowywaniu, transporcie materiałów jądrowych lub źródeł promieniotwórczych i obrocie tymi materiałami lub źródłami na terenie Polski i Unii Europejskiej Państwowej Agencji Atomistyki dla przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie V niniejszej SWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie VI SWZ.2. Ponadto ww. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy również spółki cywilnej). 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z treści umowy zawartej przez podmioty wspólnie składające ofertę. 4. W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale V pkt. 2b) SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku, o którym mowa w pkt. 4, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika)7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o którym mowa w Rozdziale VI pkt. 1 SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 8. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.9.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile takie zostało ustanowione przez Zamawiającego).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku:a) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, b) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),c) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,d) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,e) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,f) zmian mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,g) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,h) zmiany sposobu i okresów fakturowania dostaw;i) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy (jednak nie dłużej niż o dwa miesiące) jeżeli nie zostanie wyczerpana wartość umowy.j) zmiany umowy w zakresie: producenta leku, nazwy handlowej, sposobu konfekcjonowania, o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny produktu (w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania ceny w przeliczeniu do nowej objętości lub gramatury leku). Zmiany są dopuszczalne w przypadku jeżeli produkt dotychczas dostarczany zostanie wstrzymany, jego zakup na rynku będzie znacząco utrudniony lub niemożliwy albo wprowadzony zostanie nowy produkt ulepszony w stosunku do pierwotnie zaoferowanego. Zmiany takie możliwe są również w przypadku jeżeli np. zmiana formy konfekcjonowania zostanie zaproponowana przez Zamawiającego. k) zmiany sposobu oraz godzin dokonywania dostaw, składania zamówień oraz zmiany dokumentów, które są wymagane przy dostawie przedmiotu zamówienia oraz zasad ich wystawiania,l) zmiany na nowy produkt leczniczy równoważny (zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne, po cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie w przypadku braku oferowanego produktu leczniczego (zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu, utraty refundacji leku).m) stałego, czasowego lub dotyczącego konkretnej ilości obniżenia cen jednostkowych produktu leczniczego na podstawie rabatów (upustów, itp.) udzielonych przez Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-21

2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję opiekunkę 24 h, do starszej Pani mobilnej - Bielsko-Biała
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję opiekunkę 24 h, do starszej Pani mobilnej, z wyżywieniem, zamieszkaniem i wynagrodzeniem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI