Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
˜Wymiana odcinków kabli zasilających w kompleksach wojskowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: ˜Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: ˜261 554 591/592/593
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
˜Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Wymiana odcinków kabli zasilających w kompleksach wojskowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-f7a19656-cab7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00003942/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Naprawa 8 odcinków kabla zasilającego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜[1] Uczestnictwo w postepowaniu wymaga założenia konta użytkownika w sposób określony w „Regulaminie platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)”, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.[2] Korzystanie z Platformy Zakupowej jest bezpłatne.[3] Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej (platformazakupowa.pl): stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platformazakupowa.pl działa wedługstandardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. [4] Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje[5] Do przygotowania oferty oraz złożenia ewentualnych wyjaśnień oraz dokumentów uzupełniających na etapie badania i oceny ofert, konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.[6] Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania kontaktu z Zamawiającym w sprawie wyjaśnień w zakresie złożonej oferty i śledzenia komunikatów prywatnych oraz publicznych w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że: [1] Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.[2] Inspektorem ochrony danych osobowych w32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email:p.rogala@ron.mil.pl.[3] Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Wymianę odcinków kabli zasilających w kompleksach wojskowych, nr ref. 26/T.[4] Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”. [5] Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.[6] Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.[7] W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.[8] Wykonawcy przysługuje:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.[9] Wykonawcy nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜26/TP1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na jednorazowej wymianie odcinków kabli zasilających w kompleksach wojskowych w 32 BLT.2. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:2.1. Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 a, b, c do SWZ2.2. Formularza cenowego - załącznik nr 3 do SWZ3. Oferowana usługa musi odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 a, b, c do SWZ, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.4. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Usługa ma charakter jednorodny. Usługa wykonywana będzie na terenie jednostki w ramach jednej lokalizacji i określonym przedziale czasowym (wykonywana będzie na terenie jednostki i nie ma potrzeby dzielenia jej na części, aby każdy odcinek kabla wymieniał inny podmiot).5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: 5.1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu zabudowania starych kabli na terenie Zamawiającego, 32 Baza Lotnictwa Taktycznego, w kompleksie: Gucin 58A, 98-113 Buczek oraz 98-100 Łask, 9-go Maja 95.5.2. Dostarczone przez Wykonawcę materiały (kable elektroenergetyczne miedziane o izolacji i powłoce polwinitowej norma jakościowa: PN-93/E-90401 oraz PN-93/E-90400, ZN-97/MP-13-K-119 IEC60502-1, PN-HD 603 S1) i części zamienne muszą być fabrycznie nowe, nie może być to sprzęt i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp. Dokumentacja eksploatacyjno-techniczna w języku polskim.5.3. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta oraz pozytywne wyniki pomiarów elektrycznych.5.4. Na wykonaną usługę i zamontowane materiały Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancję.5.4.1. Wymagana gwarancja jakości i rękojmi za wady na wykonane usługi i użyte materiały wynosi 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy.5.4.2. Wykonanie uprawnień z tytułu rękojmi może nastąpić niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Postanowienia Umowy nie zastępują przepisów powszechnie obowiązujących w zakresie rękojmi, wolą Stron nie jest wyłączenie ani ograniczenie przepisów dotyczących rękojmi wynikających z przepisów Kodeksu cywilnego.5.4.3. Wykonawca gwarantuje jakościowo dobre wykonanie usług, zgodnie z warunkami Umowy oraz bez wad pomniejszających ich wartość lub czyniących obiekt nieprzydatnym do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem.5.4.4. Zamawiający będzie dokonywać konserwacji przedmiotu umowy we własnym zakresie przy zachowaniu uprawnień z gwarancji.5.4.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia wad zgłoszonych przez Zamawiającego.5.4.6. Droga zgłoszenia reklamacyjnego: w formie pisemnej, telefoniczna, elektronicznej lub ustnej. 5.4.7. Termin zgłoszenia reklamacyjnego: 30 dni od powzięcia wiadomości przez Zamawiającego o istnieniu wady usługi lub wbudowanego materiału.5.4.8. Gwarancją objęty jest zamontowany kabel elektroenergetyczny oraz wykonana usługa jego ułożenia i podłączenia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.5.4.9. Czas reakcji na zgłoszoną reklamację: 7 dni od dnia wpłynięcia zgłoszenia reklamacyjnego Wykonawca przystąpi do oględzin zgłoszonych przez Zamawiającego wad i sporządzi z nich protokół dla każdej ze stron. Nieprzystąpienie do oględzin przez Wykonawcę nie tamuje terminu na usunięcie stwierdzonej wady. Zamawiający w przypadku nieobecności Wykonawcy sporządzi jednostronnie protokół oględzin.5.4.10. Wszelkie koszty związane z usunięciem wady pokrywa Wykonawca. Odbiór usunięcia wady prowadzony będzie w miejscu montażu uszkodzonego odcinka, po włączeniu go do systemu zasilania.5.4.11. Wykonawca usunie wady stwierdzone w okresie gwarancji niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty zgłoszenia wady, z prawem do wystąpienia o jego przedłużenie, jeżeli technologia usunięcia wady wymaga dłuższego terminu.5.4.12. W przypadku nieprzystąpienia przez Wykonawcę w terminie wynikającym z ust. 7 do usunięcia wady Zamawiający może powierzyć usunięcie wad osobom trzecim na koszt i ryzyko Wykonawcy zachowując uprawnienia z gwarancji.5.4.13. Strony potwierdzą usunięcie wady protokolarnie.5.5. W związku ze specyfiką wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do:5.5.1. ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez Zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym i innymi zadaniami jednostki;5.5.2. przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki;5.5.3. bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki; 5.6. W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy. 5.7. Pojazdy Wykonawcy po terenie Zamawiającego mogą poruszać się tylko i wyłącznie po wyznaczonych drogach, określonych podczas instruktażu przed rozpoczęciem prac z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa w ruchu drogowym.5.8. Wykonawca bierze pełna odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego pojazdy w mieniu Zamawiającego.5.9. Wykonawcy zabrania się używać na terenie Jednostki Wojskowej urządzeń latających, zdolnych do przetwarzania obrazu i dźwięku.5.10. Ilościowy i jakościowy odbiór usługi będącej przedmiotem umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego wykonania osobno dla każdego odcinka (protokół Wykonawcy z pomiarów i uruchomienia) i zbiorczo (protokół odbioru robót Zamawiającego)5.11. Zamawiający wymaga, aby wraz z protokołem uruchomienia Wykonawca dostarczył „Deklarację zgodności WE” ;6. Zamawiający zastosował w opisie przedmiotu wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50532400-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznego sprzętu przesyłowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin wykonania od podpisania umowy
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8