Dostawa podłoży i pożywek

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa podłoży i pożywek
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-04-13
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W OLSZTYNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00110672
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa podłoży i pożywek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000092663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szarych Szeregów 7

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-072

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 524 14 50

1.5.8.) Numer faksu: 89 524 14 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.wiw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

działalność administracji publicznej w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz, utylizacji, nadzoru farmaceutycznego, bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwierząt oraz w zakresie wykonywania badań lab.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa podłoży i pożywek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02045750-b4d7-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032236/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa podłoży i pożywek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.olsztyn.wiw.gov.pl/bip/przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.olsztyn.wiw.gov.pl/bip/przetargi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
b) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz
c) poczty elektronicznej.
2) Osoby wskazane do porozumiewania się z Wykonawcami
a) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Justyna Olendrzyńska,
b) w zakresie dotyczącym zagadnień proceduralnych i komunikacji elektronicznej: Katarzyna Kawecka.
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:
a) „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku’’ oraz
b) „Formularz do komunikacji”.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku’’ i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7) Instrukcja korzystania z systemu stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Instrukcja została zamieszona także bezpośrednio na
miniPortalu. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania
z systemu.
8) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania
w załączniku nr 8 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając
wcześniej opcję „Dla Wykonawców’’ lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii w Olsztynie, ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn, reprezentujący Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie.
Z administratorem danych można kontaktować się poprzez adres e-mail: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl, telefonicznie pod numerem telefonu 89 524 14 50 lub pisemnie na adres siedziby.
3. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Olsztynie, który dostępny jest pod nr tel. 89 524-14-92, rodo@olsztyn.wiw.gov.pl. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.
4. Pani/Pana dane osobowe zostały przekazane przez Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie w związku ze złożeniem oferty przez podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego. Informacje o niekaralności, skazaniu lub naruszeniu prawa w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o której mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu do ich wniesienia.
5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych zgodnie z art. 15 RODO.
6. Skorzystanie przez Pana/Panią z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16
RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
7. Skorzystanie przez Pana/Panią z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu lub jego załączników.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIW-A-AGZ.272.1.07.2022.KK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pożywek podstawowych i ekstraktów biologicznych , o parametrach, w ilościach i terminach dostawy określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny związany z zakupem dodatkowych ilości pożywek podstawowych i ekstraktów biologicznych, którego wykorzystanie zależne jest od możliwości
finansowych Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 – cena brutto oferty, waga – 60% (1% = 1 pkt).
(najniższa cena wśród wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu / cena oferty badanej) x 100 pkt x 60%
K2 – termin realizacji dostawy częściowej, waga – 40% (1%= 1 pkt.)
(najkrótszy termin dostawy częściowej ze wszystkich ofert / termin oferty badanej) x 100 pkt x 40%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Łączna punktacja będzie wyliczona według wzoru: K = K1 + K2

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podłoży złożonych i dodatków do podłoży, o parametrach, w ilościach i terminach dostawy określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny związany z zakupem dodatkowych ilości podłoży złożonych i dodatków do podłoży, którego wykorzystanie zależne jest od możliwości finansowych Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 – cena brutto oferty, waga – 60% (1% = 1 pkt).
(najniższa cena wśród wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu / cena oferty badanej) x 100 pkt x 60%
K2 – termin realizacji dostawy częściowej, waga – 40% (1%= 1 pkt.)
(najkrótszy termin dostawy częściowej ze wszystkich ofert / termin oferty badanej) x 100 pkt x 40%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Łączna punktacja będzie wyliczona według wzoru: K = K1 + K2

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podłoży RAPID, o parametrach, w ilościach i terminach dostawy określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny związany z zakupem dodatkowych ilości podłoży RAPID, którego wykorzystanie zależne jest od możliwości finansowych Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 – cena brutto oferty, waga – 60% (1% = 1 pkt).
(najniższa cena wśród wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu / cena oferty badanej) x 100 pkt x 60%
K2 – termin realizacji dostawy częściowej, waga – 40% (1%= 1 pkt.)
(najkrótszy termin dostawy częściowej ze wszystkich ofert / termin oferty badanej) x 100 pkt x 40%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Łączna punktacja będzie wyliczona według wzoru: K = K1 + K2

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pożywek gotowych do kontroli czystości środowiska , o parametrach, wilościach i terminach dostawy określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny związany z zakupem dodatkowych ilości pożywek gotowych do kontroli czystości środowiska, którego wykorzystanie zależne jest od możliwości finansowych Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: K1 – cena brutto oferty, waga – 60% (1% = 1 pkt).
(najniższa cena wśród wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu / cena oferty badanej) x 100 pkt x 60%
K2 – termin realizacji dostawy częściowej, waga – 40% (1%= 1 pkt.)
(najkrótszy termin dostawy częściowej ze wszystkich ofert / termin oferty badanej) x 100 pkt x 40%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Łączna punktacja będzie wyliczona według wzoru: K = K1 + K2

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy częściowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył następujące przedmiotowe środki dowodowe (np. opisy, katalogi, specyfikacje techniczne
z danymi, zgodność z normami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie wymagań technicznych stawianych przez Zamawiającego dla oferowanego przedmiotu zamówienia):
Dla części nr 1 - 3:
1) dokumenty potwierdzające skład wszystkich oferowanych podłoży
i suplementów oraz sposobu przygotowania pożywek;
2) dokument dokładnego przeliczenia ilości suplementu niezbędnego do wykonania pożywek z 500 g podłoża podstawowego (dotyczy tylko części
nr 2);
3) świadectwo kontroli jakości lub dokument równoważny (od producenta) zawierające w szczególności następujące informacje:
a) właściwości fizyczne pożywki (kolor, pH, sterylność),
b) wykaz szczepów testowych z kolekcji ATCC lub wg katalogu WDCM wraz
z charakterystyką mikrobiologiczną drobnoustrojów użytych do testowania,
c) liczbowe oznaczenie żyzności dla pożywek do metod ilościowych wraz
z opisem morfologii kolonii wyrosłych na pożywce,
d) procentowy odzysk drobnoustrojów z pożywki badanej, datę wystawienia świadectwa.
Dla części nr 4:
1) dokument potwierdzający powierzchnię odcisku 25 cm2,
2) świadectwo kontroli jakości lub dokument równoważny (od producenta) zawierające w szczególności następujące informacje:
a) świadectwo/ certyfikat kontroli jakości danej partii produktu od producenta,
b) nazwę pożywki,
c) listę składników,
d) numer katalogowy,
e) numer partii produkcyjnej,
f) datę przydatności do użycia,
g) wartość pH,
h) potwierdzony test sterylności pożywki,
i) dane dotyczące kontroli mikrobiologicznej pożywki – wskazanie użytych drobnoustrojów, wynik ich wzrostu na oferowanej pożywce oraz ocena
w porównaniu do wzrostu na pożywce referencyjnej,
j) kartę charakterystyki pożywki w języku polskim.
2. Wykaz wymaganych dokumentów – przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie równoważności wskazany został w rozdziale II podrozdziale 2 ust. 8 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z treścią art. 107 ust. 2, 4 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia lub
uzupełnienia w wyznaczonym terminie w/w przedmiotowych środków dowodowych w przypadku, jeżeli Wykonawca nie
złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie
zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo, które powinno być załączone do oferty i powinno zawierać
w szczególności wskazanie:
postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem
adresu siedziby,
3. ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W sytuacji wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może żądać
umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, zgodnie z art. 455 ust. 1, a w szczególności pkt 1 ustawy Pzp, w następującym zakresie i przy wystąpieniu
określonych warunków:
1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług - nastąpi zmiana wynagrodzenia Wykonawcy. Zmianie ulegnie cena jednostkowa brutto
w zakresie odpowiadającym zmianie stawki podatku VAT,
2) w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-13 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Rehabilitacja/fizjoterapia kobiety z orzeczeniem o całkowitej niepełnosprawności - Zalewo
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Rehabilitacja/fizjoterapia kobiety z orzeczeniem o całkowitej niepełnosprawności. Będzie przebywała od 20 maja w Siemianach. Dotychczasowa fizjoterapia pomogła (staje na nogi).
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI