Dostawa aparatury medycznej do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa aparatury medycznej do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWałbrzych
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-22
  • ZamawiającySpecjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00032174
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa aparatury medycznej do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-301

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74/ 88 77 101

1.5.8.) Numer faksu: 74/77 88 103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.walbrzych.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

SPZOZ

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatury medycznej do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aab4d5b-9ce5-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014966/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 dostawa aparatury medycznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ssg.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ssg.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:1.1. Elektronicznie na adres e-mail: zamowieniapubliczne@szpital.walbrzych.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://ssg.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ na podstawie art.. 284 ustawy Pzp. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego , uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 7:30 – 15:00 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział IX SWZ informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział IX SWZ informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/4/DA/DT/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 563976,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

aparat do znieczulenia szt. 1 szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 5 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 125000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cenę oferty należy określić w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ilekroć mowa o cenie należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Cena w przypadku Wykonawców nie mających siedziby lub miejsca zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest ceną netto.2. Cena podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) musi być całkowitą ceną brutto za wykonanie zamówienia.2.1 Za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://ssg.ezamawiajacy.pl w zakładce Oferty, Wykonawca uzupełnia ceny dla każdej Części zamówienia. W celu poprawnego uzupełnienia danych, należy manualnie wpisać cenę netto, po wybraniu stawki VAT w menu rozwijanym, zostanie automatycznie obliczona cenna brutto. W przypadku różnych stawek VAT, zwolnienia z VAT, należy wpisać cenę netto, w menu rozwijanym wybrać „Różne stawki VAT”, bądź „Zwolniony”, a następnie manualnie wpisać cenę brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji powyżej 36 m-cy

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Cenę oferty należy określić w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ilekroć mowa o cenie należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Cena w przypadku Wykonawców nie mających siedziby lub miejsca zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest ceną netto.2. Cena podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) musi być całkowitą ceną brutto za wykonanie zamówienia.2.1 Za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://ssg.ezamawiajacy.pl w zakładce Oferty, Wykonawca uzupełnia ceny dla każdej Części zamówienia. W celu poprawnego uzupełnienia danych, należy manualnie wpisać cenę netto, po wybraniu stawki VAT w menu rozwijanym, zostanie automatycznie obliczona cenna brutto. W przypadku różnych stawek VAT, zwolnienia z VAT, należy wpisać cenę netto, w menu rozwijanym wybrać „Różne stawki VAT”, bądź „Zwolniony”, a następnie manualnie wpisać cenę brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

stanowisko do resuscytacji noworodka szt. 4 szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 5 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 93100,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cenę oferty należy określić w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ilekroć mowa o cenie należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Cena w przypadku Wykonawców nie mających siedziby lub miejsca zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest ceną netto.2. Cena podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) musi być całkowitą ceną brutto za wykonanie zamówienia.2.1 Za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://ssg.ezamawiajacy.pl w zakładce Oferty, Wykonawca uzupełnia ceny dla każdej Części zamówienia. W celu poprawnego uzupełnienia danych, należy manualnie wpisać cenę netto, po wybraniu stawki VAT w menu rozwijanym, zostanie automatycznie obliczona cenna brutto. W przypadku różnych stawek VAT, zwolnienia z VAT, należy wpisać cenę netto, w menu rozwijanym wybrać „Różne stawki VAT”, bądź „Zwolniony”, a następnie manualnie wpisać cenę brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji powyżej 36 m-cy

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Cenę oferty należy określić w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ilekroć mowa o cenie należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Cena w przypadku Wykonawców nie mających siedziby lub miejsca zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest ceną netto.2. Cena podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) musi być całkowitą ceną brutto za wykonanie zamówienia.2.1 Za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://ssg.ezamawiajacy.pl w zakładce Oferty, Wykonawca uzupełnia ceny dla każdej Części zamówienia. W celu poprawnego uzupełnienia danych, należy manualnie wpisać cenę netto, po wybraniu stawki VAT w menu rozwijanym, zostanie automatycznie obliczona cenna brutto. W przypadku różnych stawek VAT, zwolnienia z VAT, należy wpisać cenę netto, w menu rozwijanym wybrać „Różne stawki VAT”, bądź „Zwolniony”, a następnie manualnie wpisać cenę brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

aparat USG dla noworodków szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 5 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 290000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cenę oferty należy określić w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ilekroć mowa o cenie należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Cena w przypadku Wykonawców nie mających siedziby lub miejsca zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest ceną netto.2. Cena podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) musi być całkowitą ceną brutto za wykonanie zamówienia.2.1 Za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://ssg.ezamawiajacy.pl w zakładce Oferty, Wykonawca uzupełnia ceny dla każdej Części zamówienia. W celu poprawnego uzupełnienia danych, należy manualnie wpisać cenę netto, po wybraniu stawki VAT w menu rozwijanym, zostanie automatycznie obliczona cenna brutto. W przypadku różnych stawek VAT, zwolnienia z VAT, należy wpisać cenę netto, w menu rozwijanym wybrać „Różne stawki VAT”, bądź „Zwolniony”, a następnie manualnie wpisać cenę brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji powyżej 36 m-cy

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Cenę oferty należy określić w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ilekroć mowa o cenie należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Cena w przypadku Wykonawców nie mających siedziby lub miejsca zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest ceną netto.2. Cena podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) musi być całkowitą ceną brutto za wykonanie zamówienia.2.1 Za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://ssg.ezamawiajacy.pl w zakładce Oferty, Wykonawca uzupełnia ceny dla każdej Części zamówienia. W celu poprawnego uzupełnienia danych, należy manualnie wpisać cenę netto, po wybraniu stawki VAT w menu rozwijanym, zostanie automatycznie obliczona cenna brutto. W przypadku różnych stawek VAT, zwolnienia z VAT, należy wpisać cenę netto, w menu rozwijanym wybrać „Różne stawki VAT”, bądź „Zwolniony”, a następnie manualnie wpisać cenę brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dygestorium do Pracowni Histopatologicznej szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 5 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 14100,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cenę oferty należy określić w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ilekroć mowa o cenie należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Cena w przypadku Wykonawców nie mających siedziby lub miejsca zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest ceną netto.2. Cena podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) musi być całkowitą ceną brutto za wykonanie zamówienia.2.1 Za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://ssg.ezamawiajacy.pl w zakładce Oferty, Wykonawca uzupełnia ceny dla każdej Części zamówienia. W celu poprawnego uzupełnienia danych, należy manualnie wpisać cenę netto, po wybraniu stawki VAT w menu rozwijanym, zostanie automatycznie obliczona cenna brutto. W przypadku różnych stawek VAT, zwolnienia z VAT, należy wpisać cenę netto, w menu rozwijanym wybrać „Różne stawki VAT”, bądź „Zwolniony”, a następnie manualnie wpisać cenę brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji powyżej 36 m-cy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Cenę oferty należy określić w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ilekroć mowa o cenie należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Cena w przypadku Wykonawców nie mających siedziby lub miejsca zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest ceną netto.2. Cena podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) musi być całkowitą ceną brutto za wykonanie zamówienia.2.1 Za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://ssg.ezamawiajacy.pl w zakładce Oferty, Wykonawca uzupełnia ceny dla każdej Części zamówienia. W celu poprawnego uzupełnienia danych, należy manualnie wpisać cenę netto, po wybraniu stawki VAT w menu rozwijanym, zostanie automatycznie obliczona cenna brutto. W przypadku różnych stawek VAT, zwolnienia z VAT, należy wpisać cenę netto, w menu rozwijanym wybrać „Różne stawki VAT”, bądź „Zwolniony”, a następnie manualnie wpisać cenę brutto.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. Wykonawca do oferty dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oświadczenie składanie na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp.3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych:a) wykazu dostaw a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane , oraz załącznikiem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,b) dostarczenia kart katalogowych wraz z opisem technicznym w języku polskim, dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie CE zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 ze zm. ).4. Wykonawca wraz z ofertą składa przedmiotowe wraz z ofertą składa przedmiotowe środki dowodowe:a) Wypełniony i podpisany załącznik nr 5 - Specyfikację techniczną oferowanej aparatury medycznej;b) dostarczenia kart katalogowych wraz z opisem technicznym w języku polskim – potwierdzające spełnianie wymagań SWZ,c) dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie CE zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 ze zm. ).5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.6. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są nie kompletne, Zamawiający wezwie do złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 , składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w postępowaniu zamiast podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w §2 ust. 1 pkt 1, 2 lub 4-6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r (Dz. U. poz. 2415), żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej żąda wykazu dostaw a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane , oraz załącznikiem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, dla:- dla części nr 1 – wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie do szpitali aparatury medycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 130 000,00 zł każde;- dla części nr 2 – wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie do szpitali aparatury medycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł każde;- dla części nr 3 – wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie do szpitali aparatury medycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 zł każde;- dla części nr 4 – wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie do szpitali aparatury medycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 15 000,00 zł każde;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca wraz z ofertą składa przedmiotowe wraz z ofertą składa przedmiotowe środki dowodowe:a) Wypełniony i podpisany załącznik nr 5 - Specyfikację techniczną oferowanej aparatury medycznej;b) dostarczenia kart katalogowych wraz z opisem technicznym w języku polskim – potwierdzające spełnianie wymagań SWZ,c) dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie CE zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 ze zm. ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykonawca wraz z ofertą składa przedmiotowe wraz z ofertą składa przedmiotowe środki dowodowe:a) Wypełniony i podpisany załącznik nr 5 - Specyfikację techniczną oferowanej aparatury medycznej;b) dostarczenia kart katalogowych wraz z opisem technicznym w języku polskim – potwierdzające spełnianie wymagań SWZ,c) dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i do używania oraz oznakowanie CE zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186 ze zm. ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są nie kompletne, Zamawiający wezwie do złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 , składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 , składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany w treści niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej i mogą być dokonywane w zakresie postanowień art. 454 ustawy z dnia 11 września 2019 r., Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. kodeks cywilny.2. Zamawiający dopuszcza zmianę treści Umowy w następujących przypadkach:1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w takim zakresie, aby w razie wzrostu obciążeń podatkowych nie uległa wzrostowi kwota brutto wynagrodzenia, zaś w przypadku obniżenia należności podatkowych, aby kwota brutto została zmniejszona o nominalną równowartość umniejszenia należności podatkowych wykonawcy,2) zmiany organizacyjnej Wykonawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Wykonawcy,3) przestojów i opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, 4) zmiany terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności mających wpływ na prawidłową realizację umowy w pierwotnym terminie, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy,5) z powodów niezależnych od Wykonawcy np. zaprzestania produkcji, niemożności dostarczenia urządzeń opisanych w ofercie i konieczności zamiany tych urządzeń na analogiczne z zastrzeżeniem, że będą to urządzenia o nie gorszych parametrach i nie wyższej cenie w stosunku do oferty, 6) w razie zmian obowiązującego prawa mających wpływ na zasady realizacji umowy w zakresie koniecznym dla dostosowania zasad przyjętych w umowie do obowiązującego prawa,7) zmian podwykonawców - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.3. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o każdej możliwości opóźnienia wykonania przedmiotu umowy.4. Wszelkie zmiany treści umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ssg.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-22 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

UWAGA: z powodu braku możliwości zaznaczenia okresu realizacji zamówienia w tygodniach podano okres 2 miesięcy. Zamawiający oczekuje realizacji do 6 tygodni od daty zawarcia umowy. Taki zapis widnieje w SWZ. 1. Środki ochrony prawnej określone w Dziale IX ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 oraz Dz. U. 2020 poz. 288, 1492, 1517,2275 i 2320) , przysługują Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. oraz2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam kursu świecowania uszu i stawiania baniek ogniowych-Wiązów
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam kursu świecowania uszu i stawiania baniek ogniowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI