Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Całodobowa obsługa techniczna urządzeń oddziału dializ, stacji uzdatniania wody, produkcji koncentratów i ich transportu oraz rozdziału przez okres 6 miesięcy
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoWałbrzych
WojewództwoDolnośląskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Termin składania wniosków2021-04-30
ZamawiającySpecjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
Data publikacji ogłoszenia2021-04-16
Numer ogłoszenia2021/BZP 00034351
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034351 z dnia 2021-04-16
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Całodobowa obsługa techniczna urządzeń oddziału dializ, stacji uzdatniania wody, produkcji koncentratów i ich transportu oraz rozdziału przez okres 6 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całodobowa obsługa techniczna urządzeń oddziału dializ, stacji uzdatniania wody, produkcji koncentratów i ich transportu oraz rozdziału przez okres 6 miesięcy
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.zdrowie.walbrzych.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów : .pdf .doc .xls .xlsx .jpg (.jpeg) .rtf .odt ze szczególnym wskazaniem na .pdf.2. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów : .zip .7Z3. Wśród formatów powszechnych a nie występujących w Rozporządzeniu występują : .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostną uznane za złożone nieskutecznie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/14/TP-14/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na codziennej obsłudze technicznej urządzeń oddziału stacji dializ producenta B.Braun, stacji uzdatniania wody, produkcji koncentratów i ich transportu, określonych w wykazie aparatury i sprzętu (Tabela 1) stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.Zamawiający wymaga stacjonarnej obecności osoby przydzielonej do obsługi technicznej stacji przez 7 dni w tygodniu w godzinach 07.00-15.00 oraz zapewnienia doraźnej obsługi w pozostałych godzinach z czasem reakacji od momentu zgłoszenia nie dłuższym niż 1 godzina.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena:Cena najniższa otrzymuje automatycznie 60 pkt.Przeliczenie punktów dla oferty o wyższej cenie:Cena najniższa z oferty a--------------------------------- x 60 pkt = ilość punktów dla oferty ocenianej Cena wyższa z oferty ocenianej o wyższej cenie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu w zakresie obsługi technicznej urządzeń oddziału stacji dializ lub innej aparatury medycznej (co najmniej 1 osoby)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy P.z.p.1. Oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.2. Dysponowanie osobami posiadającymi:- uprawnienia energetyczne (własne świadectwa kwalifikacyjne) E grupa 1 w zakresie –urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetycze o napięciu nie wyższym niż 1 KV,- uprawnienia (posiadanie poświadczenia o odbyciu szkolenia z zakresu obsługi aparatów sztucznej nerki firmy B.Braun wydanych przez upoważnione serwisy producentów lub ich przedstawicieli na urządzenia posiadane przez stację dializ (zgodnie z załączonym wykazem aparatury i sprzętu ujętego w załączniku nr1 ),- co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie obsługi technicznej urządzeń oddziału stacji dializ lub innej aparatury medycznej.3. Sytuacja ekonomiczna:na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 150 000,00 zł. 4. Potwierdzenie, że wykonywane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:na podstawie oświadczenia, że osoby biorące bezpośredni udział w wykonywaniu przedmiotowej usługi zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione są na podstawie stosunku pracy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 poz. 1040, 1043 i 1495).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4,5,7 i 8 ustawy Pzp, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.2. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy P.z.p.1. Oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.2. Dysponowanie osobami posiadającymi:- uprawnienia energetyczne (własne świadectwa kwalifikacyjne) E grupa 1 w zakresie –urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetycze o napięciu nie wyższym niż 1 KV,- uprawnienia (posiadanie poświadczenia o odbyciu szkolenia z zakresu obsługi aparatów sztucznej nerki firmy B.Braun wydanych przez upoważnione serwisy producentów lub ich przedstawicieli na urządzenia posiadane przez stację dializ (zgodnie z załączonym wykazem aparatury i sprzętu ujętego w załączniku nr1 ),- co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie obsługi technicznej urządzeń oddziału stacji dializ lub innej aparatury medycznej.3. Sytuacja ekonomiczna:na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 150 000,00 zł. 4. Potwierdzenie, że wykonywane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:na podstawie oświadczenia, że osoby biorące bezpośredni udział w wykonywaniu przedmiotowej usługi zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione są na podstawie stosunku pracy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 poz. 1040, 1043 i 1495).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4,5,7 i 8 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-30 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: plaatformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-30 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferta musi zawierać:Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym – załącznik nr 1 i 2 do SWZ.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4,5,7 i 8 ustawy Pzp, oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SWZ. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zasobach innego podmiotu zgodnie z art.118 Pzp, zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik 4a) o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.Oświadczenie innego podmiotu do oddania zasobów wykonawcy art.118 ust.3 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SWZ.Tabela podwykonawcy – załącznik nr 8 do SWZ.Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej - załącznik nr 9 do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę ekspresu ciśnieniowego do kawy - Lubań
Lokalizacja zleceniadolnośląskie
Data dodania25-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę ekspresu ciśnieniowego do kawy firmy Krups
Proszę o przesłanie oferty cenowej.