DOSTARCZENIE SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTARCZENIE SPRZĘTU MEDYCZNEGO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-31
  • ZamawiającySZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00021460
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTARCZENIE SPRZĘTU MEDYCZNEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adudzinska@rydygierkrakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Szpital Sp. z o.o.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTARCZENIE SPRZĘTU MEDYCZNEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9aada61-8bb9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021460

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w rozdz. XII), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).3. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust.6 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdz. XIX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdz. XIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 76/ZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie sprzętu medycznego do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1A do specyfikacji.2. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia (w zakresie części, której dotyczą) zostaną odrzucone.3. Pozostałe warunki zamówienia określają projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do Specyfikacji.WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA1. Termin dostarczenia: • do 5 tygodni od daty zawarcia Umowy – dotyczy pakiet 12. Dostarczenie, zamontowanie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o., 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %CENA 90 %OKRES GWARANCJI 10 % Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 90 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)Kryterium OKRES GWARANCJI:  24 miesiące: 0 pkt 36 miesięcy: 5 pkt 48 miesięcy i więcej: 10 pktZa ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w obu kryteriach (Cena + Okres gwarancji).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %CENA 90 %OKRES GWARANCJI 10 % Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 90 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)Kryterium OKRES GWARANCJI:  24 miesiące: 0 pkt 36 miesięcy: 5 pkt 48 miesięcy i więcej: 10 pktZa ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w obu kryteriach (Cena + Okres gwarancji).

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie sprzętu medycznego do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1B do specyfikacji.2. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia (w zakresie części, której dotyczą) zostaną odrzucone.3. Pozostałe warunki zamówienia określają projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do Specyfikacji.WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA1. Termin dostarczenia: • do 3 tygodni od daty zawarcia Umowy – dotyczy pakiet 22. Dostarczenie, zamontowanie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o., 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %CENA 90 %OKRES GWARANCJI 10 % Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 90 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)Kryterium OKRES GWARANCJI:  24 miesiące: 0 pkt 36 miesięcy: 5 pkt 48 miesięcy i więcej: 10 pktZa ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w obu kryteriach (Cena + Okres gwarancji).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %CENA 90 %OKRES GWARANCJI 10 % Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 90 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)Kryterium OKRES GWARANCJI:  24 miesiące: 0 pkt 36 miesięcy: 5 pkt 48 miesięcy i więcej: 10 pktZa ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w obu kryteriach (Cena + Okres gwarancji).

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie sprzętu medycznego do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1C do specyfikacji.2. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia (w zakresie części, której dotyczą) zostaną odrzucone.3. Pozostałe warunki zamówienia określają projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do Specyfikacji.WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA1. Termin dostarczenia: • do 4 tygodni od daty zawarcia Umowy – dotyczy pakiet 32. Dostarczenie, zamontowanie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o., 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %CENA 90 %OKRES GWARANCJI 10 % Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 90 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)Kryterium OKRES GWARANCJI:  24 miesiące: 0 pkt 36 miesięcy: 5 pkt 48 miesięcy i więcej: 10 pktZa ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w obu kryteriach (Cena + Okres gwarancji).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %CENA 90 %OKRES GWARANCJI 10 % Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 90 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)Kryterium OKRES GWARANCJI:  24 miesiące: 0 pkt 36 miesięcy: 5 pkt 48 miesięcy i więcej: 10 pktZa ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w obu kryteriach (Cena + Okres gwarancji).

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie sprzętu medycznego do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1D do specyfikacji.2. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia (w zakresie części, której dotyczą) zostaną odrzucone.3. Pozostałe warunki zamówienia określają projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do Specyfikacji.WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA1. Termin dostarczenia: • do 4 tygodni od daty zawarcia Umowy – dotyczy pakiet 42. Dostarczenie, zamontowanie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o., 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %CENA 90 %OKRES GWARANCJI 10 % Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 90 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)Kryterium OKRES GWARANCJI:  24 miesiące: 0 pkt 36 miesięcy: 5 pkt 48 miesięcy i więcej: 10 pktZa ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w obu kryteriach (Cena + Okres gwarancji).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %CENA 90 %OKRES GWARANCJI 10 % Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:Kryterium CENA: Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 90 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie)➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)Kryterium OKRES GWARANCJI:  24 miesiące: 0 pkt 36 miesięcy: 5 pkt 48 miesięcy i więcej: 10 pktZa ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w obu kryteriach (Cena + Okres gwarancji).

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, Wykonawca przedkłada:a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2a do Specyfikacji b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 2 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed dniem ich złożenia. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienia ust. 4 stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada:a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2b do Specyfikacji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

 Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

 Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

IV. Dokumenty składające się na ofertę:a) formularz ofertowy, według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji,b) szczegółowa oferta cenowa (wg wzoru tabeli zamieszczonej w rozdz. XV ust. 2 Specyfikacji),UWAGA! W przypadku nie dołączenia do Oferty Szczegółowej Oferty Cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy,c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia (wymienione w rozdz. IX Specyfikacji),d) dokumenty wskazane w rozdz. X Specyfikacji (jeśli dotyczy),e) podpisany i wypełniony załącznik nr 1A-1D do Specyfikacji,f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo,g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie, o którym mowa w ust. 5),c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 7 lit. b),d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekt umowy § 73. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, z zastrzeżeniem zapisów § 7 ust. 4 niniejszego paragrafu. 4. Mając na uwadze obecny stan epidemii oraz związane z tym implikacje natury logistyczno-ekonomicznej, Nabywca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie terminu dostarczenia lub wysokości kar pieniężnych po uprzednim udokumentowaniu okoliczności wypływających na w/w zmianę lub nazwy lub numeru katalogowego Przedmiotu Umowy, przy zachowaniu jego parametrów.5. Powyższe zmiany powinny być uprzednio, pisemnie (pod rygorem nieważności) zaakceptowane przez Nabywcę, nie mogą skutkować zwiększeniem wartości Umowy i nie mogą być niekorzystne dla Nabywcy. 6. Ewentualne spory rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Nabywcy. 7. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 8. Sprzedawca nie może bez pisemnej zgody Nabywcy zbywać żadnych wierzytelności wynikających z niniejszej Umowy. 9. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-31 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-29

2021-03-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam miłej Pani do prowadzenia domu oraz opieki nad rodzicami - Łęg Tarnowski
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam miłej sympatycznej Pani do prowadzenia domu oraz opieki nad rodzicami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI