Zakup i dostawa papieru kserograficznego A4 oraz artykułów biurowych, galanterii

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa papieru kserograficznego A4 oraz artykułów biurowych, galanterii biurowej i kopert biurowych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2022-02-16
  • ZamawiającyProkuratura Krajowa
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00050845
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa papieru kserograficznego A4 oraz artykułów biurowych, galanterii biurowej i kopert biurowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Krajowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363918998

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Postępu 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-676

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.pk.baf@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/prokuratura-krajowa

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa papieru kserograficznego A4 oraz artykułów biurowych, galanterii biurowej i kopert biurowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eecda839-88c6-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zostały zawarte w rozdziale VII, X i XXIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1001-10.261.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i sukcesywne dostawy papieru kserograficznego formatu A4 na potrzeby Prokuratury Krajowej wraz z rozładowaniem oraz dostarczeniem do wskazanego miejsca w budynku Zamawiającego przy ul. Postępu 3 w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości oraz wymagania przedstawiono w Załączniku nr 1a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

§2 Projektu umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania Umowy w przypadku niewykorzystania całej kwoty wartości Umowy określonej w § 3 ust. 1 w okresie, o którym mowa w ust. 1, jednak nie dłużej niż o kolejne 3 miesiące i nie dłużej niż do wykorzystania kwoty wartości Umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o przedłużenie okresu obowiązywania Umowy.
3. Przez wykorzystanie kwoty wartości Umowy rozumie się osiągniecie przez łączne wynagrodzenie należne Wykonawcy wykonania Przedmiotu Umowy, kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1.
4. Przedłużenie terminu obowiązywania Umowy następuje z chwilą złożenia oświadczenia przez Zamawiającego i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych, galanterii biurowej oraz kopert biurowych na potrzeby Prokuratury Krajowej do siedziby przy ul. Postępu 3 w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości oraz wymagania przedstawiono w Załączniku nr 1b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30199230-1 - Koperty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

§2. Projektu umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania Umowy w przypadku niewykorzystania całej kwoty wartości Umowy określonej w § 3 ust. 1 w okresie, o którym mowa w ust. 1, jednak nie dłużej niż o kolejne 3 miesiące i nie dłużej niż do wykorzystania kwoty wartości Umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o przedłużenie okresu obowiązywania Umowy.
6. Przedłużenie terminu obowiązywania Umowy, o którym mowa w ust. 2 następuje z chwilą złożenia oświadczenia przez Zamawiającego i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
7. Przez wykorzystanie kwoty wartości Umowy rozumie się osiągniecie przez łączne wynagrodzenie należne Wykonawcy wykonania Przedmiotu Umowy, kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Rozdział V SWZ.
9. W zakresie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
1) Dla część I zamówienia:
a) posiada niezbędne doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób należyty co najmniej 3 dostawy/ zamówienia (rozumiane jako umowy), porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, każda o wartości minimum 10 000,00 zł brutto;
b) posiada niezbędny potencjał techniczny, tzn. dysponuje samochodem wyposażonym w windę towarową.
2) Dla części II zamówienia:
a) posiada niezbędne doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób należyty co najmniej 3 dostawy/zamówienia (rozumiane jako umowy), porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, każda o wartości minimum 30 000,00 zł brutto;
b) posiada niezbędny potencjał techniczny, tzn. dysponuje samochodem wyposażonym w windę towarową.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział V SWZ.
23. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest przedłożyć – na wezwanie Zamawiającego – następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 4a/4b do SWZ – odpowiednio dla części zamówienia);
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu samochodów stanowi załącznik nr 5a/5b do SWZ – odpowiednio dla części zamówienia).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Rozdział V SWZ.
1. Wymagania dotyczące przedmiotowych środków dowodowych:
1) Część I – W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą jako przedmiotowego środka dowodowego Specyfikacji technicznej producenta określającej parametry oferowanego papieru kserograficznego. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowego środka dowodowego wraz z ofertą lub złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny, Zamawiający wezwie do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
2) Część II – Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Specyfikacja techniczna producenta określająca parametry oferowanego papieru kserograficznego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

R. X SWZ 12. Dokumenty składane wraz z ofertą:
1) Ofertę dla części I zamówienia należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik nr 3a do SWZ. Ponadto do oferty należy załączyć:
a) Specyfikację techniczną producenta określającą parametry oferowanego papieru kserograficznego (Rozdział V ust. 1 pkt 1 SWZ),
b) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale V ust. 17 SWZ dotyczące Wykonawcy (każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy) oraz podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z ust. 20 rozdział V SWZ (jeżeli dotyczy),
c) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale V ust. 12 SWZ,
d) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach;
2) Ofertę dla części II zamówienia należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik nr 3b do SWZ. Ponadto do oferty należy załączyć:
a) Kalkulacja ceny oferty (Załącznik nr 1b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia). UWAGA! Kalkulacja ceny oferty jest elementem składowym oferty dla części II zamówienia – należy ją złożyć według takich samych zasad jak Formularz ofertowy – w przeciwnym wypadku oferta będzie podlegała odrzuceniu,
b) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale V ust. 17 SWZ dotyczące Wykonawcy (każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy) oraz podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z ust. 20 rozdział V SWZ (jeżeli dotyczy),
c) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale V ust. 12 SWZ,
d) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
R. V SWZ 34. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
35. Postanowienie ust. 34 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
36. Postanowienia ust. 34 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w ust. 11-13 lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
R. XIII SWZ 3. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zostały opisane szczegółowo w Projektach umów (§12).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI