Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
„Dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukowania dla Urzędu Gminy Michałowice”
1.2.1 „Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Gminy Michałowice”
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów biurowych oraz papieru do drukowania do budynku Urzędu Gminy Michałowice zlokalizowanego w Regułach ul. Aleja Powstańców Warszawy 1.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie, partiami wynikającymi z bieżących potrzeb Pracowników Zamawiającego.
3. Materiały biurowe objęte przedmiotem zamówienia określone są w Formularzu asortymentowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4. Papier do drukowania objęty przedmiotem zamówienia określony jest w Formularzu asortymentowym, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
5. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych artykułów biurowych oraz papieru do drukarek wskazanych w Formularzach asortymentowo-cenowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zakupy dokonane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w kalkulacji, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej maksymalnej wartości umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania materiałów biurowych oraz papieru do drukowania do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego i w terminach wskazanych w umowie.
7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia fabrycznie nowych, wysokiej jakości, nieużywanych artykułów biurowych pochodzących z bieżącej produkcji (z ostatnich 6 miesięcy) oraz wolnych od wad, posiadających dopuszczenie do użytkowania oraz niezbędne certyfikaty.
8. Wszystkie artykuły dostarczone do Zamawiającego muszą być w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta oraz opis zawartości w języku polskim, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z wyłączeniem opakowania asortymentu zamawianego w ilości różnej od opakowań zbiorczych stosowanych przez producenta lub dostawcę.
9. Dostarczony asortyment musi odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartymi w "deklaracji zgodności" lub "certyfikacie zgodności" producenta.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą papieru certyfikaty zgodności jakości. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/ wyrobu z arkusza ofertowego. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim.
11. Dostarczony asortyment musi być zgodny ze złożonymi przez Zamawiającego zamówieniami, tym samym Zamawiający nie dopuszcza dostarczania asortymentu wymienionego w jednym zamówieniu w częściach lub kilku dostawach, z wyłączeniem asortymentu dostępnego jedynie na specjalne zamówienie.
12. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego następnego dnia roboczego po dniu przesłania zamówienia o terminie dostawy asortymentu objętego specjalnym zamówieniem.
13. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu aktualnego katalogu produktów dostępnych w ofercie Wykonawcy w wersji papierowej, jak również przesłania powyższego katalogu w wersji elektronicznej (np. plik excel, pdf) oraz aktualnym cennikiem wszystkich produktów obowiązującym u Wykonawcy lub utworzenia konta na stronie internetowej Wykonawcy z dostępem do całej bazy produktów wraz z aktualnymi cenami. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że ceny asortymentu wskazane przez Wykonawcę w złożonej ofercie muszą odpowiadać cenom wskazanym w złożonej ofercie.
14. Wykonawca może udostępnić Zamawiającemu platformę internetową służącą zamawianiu produktów pod adresem www.
15. Udostępniona platforma internetowa musi zawierać ceny materiałów biurowych oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, szczegółowy opis tych materiałów oraz zdjęcia identyfikujące zaoferowany produkt.
16. Platforma internetowa musi udostępniać podgląd elektroniczny wszystkich zamówień dokonanych przez Zamawiającego.
17. Platforma internatowa musi posiadać funkcję odczytu wykorzystanej kwoty brutto z zawartej umowy.
18. Działanie platformy internetowej obligatoryjnie będzie opierać się na następujących założeniach:
1) utworzony na niej profil Zamawiającego obejmować musi wyłącznie katalog artykułów biurowych zgodny z Formularzem asortymentowo-cenowym;
2) zamawianie asortymentu spoza oferty, a zatem z pełnego katalogu Wykonawcy, musi być dostępne wyłącznie dla upoważnionego pracownika Zamawiającego;
3) zostanie utworzona zakładka dla upoważnionego pracownika Zamawiającego, która pozwoli mu na stały podgląd elektroniczny stanu realizacji umowy z uwzględnieniem wszystkich zrealizowanych zamówień.
19. Platforma internetowa za pomocą której dokonywane będą zamówienia obligatoryjnie musi zostać uruchomiona najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy dokona prezentacji sposobu działania platformy w siedzibie Zamawiającego.
20. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia artykułów biurowych innych niż wskazane w Formularzu ofertowo-cenowym, a dostępnych w bieżącej ofercie Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu ceny zamawianego asortymentu przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, celem zaakceptowania przez Zamawiającego, z założeniem, że cena za wskazany asortyment nie może być wyższa niż wskazana w przesłanym cenniku Wykonawcy. Zmiany asortymentu, jak również ilości poszczególnych rodzajów będą odbywały się z zachowaniem ogólnej wartości umowy.
21. Wykonawca oświadcza, iż ceny poszczególnych materiałów oraz papieru do drukowania są stałe przez cały okres obowiązywania umowy(w tym również udzielanych rabatów i promocji), nie podlegają negocjacji i waloryzacji cen oraz zawierają wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym transport, rozładunek i ubezpieczenie na czas transportu.
22. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego w formie pisemnej o możliwość dostawy materiałów innych od wskazanych w Formularzu ofertowo-cenowym, podając faktyczne uzasadnienie. Asortyment podlegający zamianie powinien być nie gorszy od wykazanych w Formularzu ofertowo-cenowym i spełniać wszelkie parametry techniczne i jakościowe.
23. Wykonawca w dostawie nie może zaoferować zamiennika materiałów, który nie został zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiającego zgodnie z ust. 22.
24. Zamówione artykuły za każdym razem należy dostarczyć do budynku Urzędu Gminy Michałowice w Regułach przy Al. Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice, w godzinach pracy Urzędu, tj. w pon. 10.00 - 17.00, wt. 9.00 – 16.00, śr. - czw. 9.00 - 15.00, pt. 9.00 – 13.00.
25. Wykonawca ponosi koszt pełnej dostawy (załadunek, transport wraz z rozładunkiem i z wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, ustawieniem we wskazanym miejscu przez Zamawiającego dostarczanych materiałów biurowych oraz papieru do drukowania).
26. Wykonawca zobowiązany jest do telefonicznego poinformowania Zamawiającego nie później niż na 30 minut przed planowaną dostawą o tym fakcie.
27. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi itp.
28. W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy.
29. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dostarczany asortyment do czasu odbioru przez Zamawiającego.
30. Dostawy muszą być wykonywane w sposób sprawny, dokładny i terminowy.
31. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 5 i załącznik nr 6 do SWZ.
32. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami niniejszej umowy.
33. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania prac z zachowaniem należytej dbałości ze szczególnym uwzględnieniem dbałości o mienie Zamawiającego (pomieszczenie i wyposażenie w budynku gdzie będzie dostawa).
34. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrządzonych w toku realizacji niniejszej umowy Zamawiającemu jak i w odniesieniu do osób trzecich, w tym wobec personelu Zamawiającego.
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów biurowych oraz papieru do drukowania do budynku Urzędu Gminy Michałowice zlokalizowanego w Regułach ul. Aleja Powstańców Warszawy 1.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie, partiami wynikającymi z bieżących potrzeb Pracowników Zamawiającego.
3. Materiały biurowe objęte przedmiotem zamówienia określone są w Formularzu asortymentowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4. Papier do drukowania objęty przedmiotem zamówienia określony jest w Formularzu asortymentowym, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
5. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych artykułów biurowych oraz papieru do drukarek wskazanych w Formularzach asortymentowo-cenowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zakupy dokonane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w kalkulacji, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej maksymalnej wartości umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania materiałów biurowych oraz papieru do drukowania do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego i w terminach wskazanych w niniejszej umowie.
7. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia fabrycznie nowych, wysokiej jakości, nieużywanych artykułów biurowych pochodzących z bieżącej produkcji (z ostatnich 6 miesięcy) oraz wolnych od wad, posiadających dopuszczenie do użytkowania oraz niezbędne certyfikaty.
8. Wszystkie artykuły dostarczone do Zamawiającego muszą być w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta oraz opis zawartości w języku polskim, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z wyłączeniem opakowania asortymentu zamawianego w ilości różnej od opakowań zbiorczych stosowanych przez producenta lub dostawcę.
9. Dostarczony asortyment musi odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartymi w "deklaracji zgodności" lub "certyfikacie zgodności" producenta.
10. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą papieru certyfikaty zgodności jakości. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/ wyrobu z arkusza ofertowego. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim.
11. Dostarczony asortyment musi być zgodny ze złożonymi przez Zamawiającego zamówieniami, tym samym Zamawiający nie dopuszcza dostarczania asortymentu wymienionego w jednym zamówieniu w częściach lub kilku dostawach, z wyłączeniem asortymentu dostępnego jedynie na specjalne zamówienie.
12. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego następnego dnia roboczego po dniu przesłania zamówienia o terminie dostawy asortymentu objętego specjalnym zamówieniem.
13. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu aktualnego katalogu produktów dostępnych w ofercie Wykonawcy w wersji papierowej, jak również przesłania powyższego katalogu w wersji elektronicznej (np. plik excel, pdf) oraz aktualnym cennikiem wszystkich produktów obowiązującym u Wykonawcy lub utworzenia konta na stronie internetowej Wykonawcy z dostępem do całej bazy produktów wraz z aktualnymi cenami. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że ceny asortymentu wskazane przez Wykonawcę w złożonej ofercie muszą odpowiadać cenom wskazanym w złożonej ofercie.
14. Wykonawca może udostępnić Zamawiającemu platformę internetową służącą zamawianiu produktów pod adresem www.
15. Udostępniona platforma internetowa musi zawierać ceny materiałów biurowych oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, szczegółowy opis tych materiałów oraz zdjęcia identyfikujące zaoferowany produkt.
16. Platforma internetowa musi udostępniać podgląd elektroniczny wszystkich zamówień dokonanych przez Zamawiającego.
17. Platforma internatowa musi posiadać funkcję odczytu wykorzystanej kwoty brutto z zawartej umowy.
18. Działanie platformy internetowej obligatoryjnie będzie opierać się na następujących założeniach:
1) utworzony na niej profil Zamawiającego obejmować musi wyłącznie katalog artykułów biurowych zgodny z Formularzem asortymentowo-cenowym;
2) zamawianie asortymentu spoza oferty, a zatem z pełnego katalogu Wykonawcy, musi być dostępne wyłącznie dla upoważnionego pracownika Zamawiającego;
3) zostanie utworzona zakładka dla upoważnionego pracownika Zamawiającego, która pozwoli mu na stały podgląd elektroniczny stanu realizacji umowy z uwzględnieniem wszystkich zrealizowanych zamówień.
19. Platforma internetowa za pomocą której dokonywane będą zamówienia obligatoryjnie musi zostać uruchomiona najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy dokona prezentacji sposobu działania platformy w siedzibie Zamawiającego.
20. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia artykułów biurowych innych niż wskazane w Formularzu ofertowo-cenowym, a dostępnych w bieżącej ofercie Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu ceny zamawianego asortymentu przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, celem zaakceptowania przez Zamawiającego, z założeniem, że cena za wskazany asortyment nie może być wyższa niż wskazana w przesłanym cenniku Wykonawcy. Zmiany asortymentu, jak również ilości poszczególnych rodzajów będą odbywały się z zachowaniem ogólnej wartości umowy.
21. Wykonawca oświadcza, iż ceny poszczególnych materiałów oraz papieru do drukowania są stałe przez cały okres obowiązywania umowy(w tym również udzielanych rabatów i promocji), nie podlegają negocjacji i waloryzacji cen oraz zawierają wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym transport, rozładunek i ubezpieczenie na czas transportu.
22. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego w formie pisemnej o możliwość dostawy materiałów innych od wskazanych w Formularzu ofertowo-cenowym, podając faktyczne uzasadnienie. Asortyment podlegający zamianie powinien być nie gorszy od wykazanych w Formularzu ofertowo-cenowym i spełniać wszelkie parametry techniczne i jakościowe.
23. Wykonawca w dostawie nie może zaoferować zamiennika materiałów, który nie został zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiającego zgodnie z ust. 22.
24. Zamówione artykuły za każdym razem należy dostarczyć do budynku Urzędu Gminy Michałowice w Regułach przy Al. Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice, w godzinach pracy Urzędu, tj. w pon. 10.00 - 17.00, wt. 9.00 – 16.00, śr. - czw. 9.00 - 15.00, pt. 9.00 – 13.00.
25. Wykonawca ponosi koszt pełnej dostawy (załadunek, transport wraz z rozładunkiem i z wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, ustawieniem we wskazanym miejscu przez Zamawiającego dostarczanych materiałów biurowych oraz papieru do drukowania).
26. Wykonawca zobowiązany jest do telefonicznego poinformowania Zamawiającego nie później niż na 30 minut przed planowaną dostawą o tym fakcie.
27. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi itp.
28. W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy.
29. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dostarczany asortyment do czasu odbioru przez Zamawiającego.
30. Dostawy muszą być wykonywane w sposób sprawny, dokładny i terminowy.
31. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 5 i załącznik nr 6 do SWZ.
32. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami niniejszej umowy.
33. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania prac z zachowaniem należytej dbałości ze szczególnym uwzględnieniem dbałości o mienie Zamawiającego (pomieszczenie i wyposażenie w budynku gdzie będzie dostawa).
34. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrządzonych
w toku realizacji niniejszej umowy Zamawiającemu jak i w odniesieniu do osób trzecich,
w tym wobec personelu Zamawiającego.
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
Druk offsetowy, druk cyfrowy, druk małoformatowy, druk wielkoformatowy
Raszyn (mazowieckie)
Adwokat Małgorzata Lewandowska
Ząbki (mazowieckie)
Bramki uchylne
Wólka Mińska (mazowieckie)
Optymalizacja strony,tworzenie stron internetowych,WordPress,SEO,AI
(mazowieckie)
Sprzątanie firm i biur
Warszawa (mazowieckie)
Usługi porządkowe
Warszawa (mazowieckie)
Kserokopiarka
(mazowieckie)
Czyszczenie kostki brukowej
Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie po remoncie
Warszawa (mazowieckie)