Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wydzierżaw. 22 szt kserokop. kolor A3/A4 z system. komputer. zapewniającym tzw. wydruk podążający wraz z dostawą wszelkich materiał. eksploatacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 443 87 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydzierżaw. 22 szt kserokop. kolor A3/A4 z system. komputer. zapewniającym tzw. wydruk podążający wraz z dostawą wszelkich materiał. eksploatacyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a21ed26f-0bce-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000089/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Wydzierżawienie 24 szt. kserokopiarek z sys.komputerowym zapewniającym tzw. wydruk podążający wraz z dostawą mat. eksploatacyjnych oraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-25/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 411382,11 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wydzierżawienie 22 sztuk kserokopiarek kolor A3/A4 z systemem komputerowym zapewniającym tzw. wydruk podążający wraz z dostawą wszelkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru oraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych dla ww. kserokopiarek. Zakres zamówienia obejmuje:
1. Dostawę, instalację, uruchomienie, skonfigurowanie w tzw. systemie wydruku podążającego 22 sztuk kserokopiarek A3/A4 spełniających wymagania zawarte w załączniku nr 2a i zgodnych z wypełnionym przez Wykonawcę załącznikiem nr 2d do SWZ.
2. Uruchomienie na serwerze dostarczonym przez Wykonawcę oprogramowania tzw. wydruku podążającego spełniającego wymagania zawarte w załączniku nr 2b, zaimportowanie użytkowników z systemu Activ Directory Zamawiającego, uruchomienie systemu zliczania wydrukowanych stron (będącego podstawą do wystawiania faktur za wydruki).
3. Przeprowadzenie szkolenia z administrowania systemem tzw. wydruku podążającego w siedzibie Zamawiającego.
4. Kserokopiarki i system wydruku podążającego muszą spełniać warunki techniczne wyszczególnione z załącznikach 2a i 2b stanowiących opis przedmiotu zamówienia i których rok produkcji jest nie wcześniejszy niż 2018.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42960000-3 - System sterowania i kontroli, sprzęt drukujący, graficzny, automatyzujący prace biurowe i przetwarzający informacje
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: określone w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość oferowanych kserokopiarek - rok produkcji wydzierżawianych kserokopiarek koloro-wych A3/A4
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej.
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna wykonawcę, który wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwóch zamówień których przedmiotem było wydzierżawienie lub wypożyczenie co najmniej 10 kserokopiarek razem z systemem tzw. wydruku podążającego z dostawą materiałów eksploatacyjnych wraz ze świadczeniem usług serwisowych ww. kserokopiarek o wartości minimalnej 100 000.00 (słownie: sto tysięcy) zł brutto każde zamówienie. W przypadku zamówienia wykonywanego uznany zostanie zakres już wykonany o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy) brutto.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany przez Zamawiającego, do złożenia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu dostaw wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu i dat wykonania oraz podmiotu na rzecz, którego dostawy zostały wykonane lub są wykony-wane, zgodnie z warunkiem określonym w Dziale VI ust. 1 SWZ – wg wzoru stanowiącego Za-łącznik nr 6 do SWZ;
2) dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia powtarzające się lub ciągłe, dopuszcza się wskazanie nie tylko zamówień wykonanych (zakończonych), ale również wykonywanych. W takim przypadku część dostaw już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
4) Wypełniony formularz oferowanych kserokopiarek kolorowych A3/A4 zgodny ze wzorcem stanowiącym załącznik nr 2d do SWZ potwierdzający spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego i wyspecyfikowanych w załączniku 2a do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
W przypadku gdy Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 107 ust. 2 ww. ustawy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zawartość oferty, oświadczenia lub dokumenty wymagane w postępowaniu:
1) Wypełnienie zdefiniowanego przez Zamawiającego w systemie formularza oferty
2) Wypełniony formularz cenowy zgodny ze wzorcem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ
3) Wypełniony formularz do oceny kryterium „jakość oferowanych kserokopiarek” – rok produkcji wydzierżawianych kserokopiarek kolorowych A3/A4 zgodny ze wzorcem stanowiącym załącznik nr 2c do SWZ
4) Wypełniony formularz oferowanych kserokopiarek kolorowych A3/A4 zgodny ze wzorcem stanowiącym załącznik nr 2d do SWZ potwierdzający spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego i wyspecyfikowanych w załączniku 2a do SWZ
5) Wypełnione i załączone do oferty oświadczenie wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 3 do SWZ;
6) Wypełnione i załączone do oferty oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ
7) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, załączenie do oferty oświadczeń, o których mowa w pkt. 5 i pkt. 6 dotyczy każdego podmiotu
8) W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, załączenie do oferty oświadczeń, o których mowa w pkt. 5) i 6) dotyczących każdego podmiotu wraz z zobowiązaniem każdego podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby (tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniony),
b) sposób wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego przy wykonywaniu zamówienia,
9) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy;
10) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – doku-ment zawierający dowody, o którym mowa w ust. 6;
11) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia – oświadczenie, z którego wy-nika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak
6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://zamowienia.um.warszawa.pl
6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:
Kryterium oceny ofert w aukcji elektronicznej jest cena brutto – 60%. Ceną wyjściową
w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto za realizację całego
zamówienia zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie.
W toku aukcji elektronicznej Zamawiający będzie na bieżąco przekazywał każdemu Wykonawcy
biorącemu w niej udział informacje, o których mowa w art. 233 ustawy.
Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone co najmniej 2 oferty
niepodlegające odrzuceniu. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane
drogą elektroniczną na adres e-mail użytkownika, który złożył ofertę w systemie.
Informacje dotyczące parametrów wykorzystywanego podczas aukcji elektronicznej sprzętu
elektronicznego, rozwiązań technicznych w zakresie połączeń zostały określone w Dziale VIII SWZ.
Warunki, na jakich Wykonawcy będą brać udział w aukcji są następujące:
a) termin rozpoczęcia i zakończenia aukcji zostanie przekazany przez Zamawiającego wzaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej,
b) Zamawiający zamyka aukcję elektroniczną:
- jeśli w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta, lub
- po upływie czasu ustalonego jako „czasu dogrywki”, tj. 3 minut liczonych
od rozpoczęcia kolejnej minuty następującej po tej, w której złożono ostatnią ofertę – jednak nie
wcześniej niż po upływie czasu podstawowego aukcji,
c) Zamawiający ustala wysokość postąpienia na minimum 4 000,00 zł brutto.,
d) oferta składana w toku aukcji elektronicznej w zakresie danego kryterium nie może być mniej korzystna od poprzedniej oferty złożonej dla danego kryterium.
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy)
2) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do repre-zentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umo-wy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3) Dokument pełnomocnictwa musi być załączany do oferty, w postaci elektronicznej, zgodnie z zasadami określonymi w ust. 1.
4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocni-kiem, który w imieniu wykonawców występujących wspólnie złoży ofertę w systemie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
określony w zał. nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-10 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-10 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferta musi zostać złożona w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Przekazanie oferty wymaga do wykonawcy
zarejestrowania się i zalogowania w Systemie dostępnym pod adresem:
https://zamowienia.um.warszawa.pl, zgodnie z poniższą kolejnością.