Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawę artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ˜Wielkopolski Oddział Regionalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Aleja Jana Pawła II 70
1.5.2.) Miejscowość: ˜Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜00-175
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜wielkopolski@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://www.arimr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
˜Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
˜Pozostałe formy udzielania kredytów
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: ˜Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜10613083001300
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: ˜Strzeszyńska 36
1.11.4.) Miejscowość: ˜Poznań
1.11.5.) Kod pocztowy: ˜60-479
1.11.6.) Województwo: wielkopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.11.9.) Numer telefonu: ˜618453833
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ˜wielkopolski@arimr.gov.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: ˜www.arimr.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Dostawę artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-90be2b67-c9ce-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://platformazakupowa.pl/pn/arimr3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://platformazakupowa.pl/pn/arimr
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Określono w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Informacje dotyczące RODO przedstawiono w Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜BOR15.2618.1.2021.KS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜sprzedaż, dostarczenie i wniesienie artykułów biurowych, zgodnie z asortymentem opisanym w szczegółowej kalkulacji ofertowej, stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający wymaga wykonania dostawy w terminie do 45 dni od podpisania umowy.W przypadku wystąpienia zastrzeżonych nazw własnych producentów lub produktów, dopuszcza się oferowanie produktów w pełni równoważnych do wymaganych. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego co do zaoferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy, pod rygorem odrzucenia oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22850000-3 - Skoroszyty i podobne wyroby
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
39292400-9 - Przybory do pisania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Cena oferty na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT, w złotych polskich. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny jednostkowej netto i wartości netto dla każdej pozycji, a także wartości netto razem w szczegółowej kalkulacji ofertowej stanowiącej załącznik nr 2vdla części 1 załącznik nr 2, dla części 2 załącznik nr 3.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Cena oferty na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT, w złotych polskich. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny jednostkowej netto i wartości netto dla każdej pozycji, a także wartości netto razem w szczegółowej kalkulacji ofertowej stanowiącej załącznik nr 2vdla części 1 załącznik nr 2, dla części 2 załącznik nr 3.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Sprzedaż, dostarczenie i wniesienie papieru, zgodnie z asortymentem opisanymw szczegółowej kalkulacji ofertowej, stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga wykonania dostawy w terminie do 30 dni od podpisania umowy. W przypadku wystąpienia zastrzeżonych nazw własnych producentów lub produktów, dopuszcza się oferowanie produktów w pełni równoważnych do wymaganych. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego co do zaoferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy, pod rygorem odrzucenia oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Cena oferty na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) dla części 2 powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT, w złotych polskich. Wykonawca zobowiązany jest do podania: ceny jednostkowej netto i wartości netto dla każdej pozycji, a także wartości netto razem w szczegółowej kalkulacji ofertowej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Cena oferty na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) dla części 2 powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT, w złotych polskich. Wykonawca zobowiązany jest do podania: ceny jednostkowej netto i wartości netto dla każdej pozycji, a także wartości netto razem w szczegółowej kalkulacji ofertowej4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4