IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w przypadku:- zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie. Zmiana cen spowodowana wprowadzeniem ustawowej zmiany stawki podatku VAT.- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości przedmiotu zamówienia lub rezygnacji z niektórych jego pozycji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
11.01.2021, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
zadanie nr -zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4. Opis przedmiotu zamówienia4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, tuszów do drukarek,rolek do faksów oraz bębnów i materiałów konserwujących do drukarek, odbiór pustych opakowań i poddanie ich recyklingowi lub utylizacji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.Oferowane materiały eksploatacyjne dla zaznaczonych w zał. Nr 1 do SIWZ urządzeń będących na gwarancji muszą być:-oryginalne, fabrycznie nowe, co oznacza, że można udokumentować fakt wyprodukowania ich przez podmiot wskazany jako producent urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony (logo producenta urządzenia do którego materiał jest przeznaczony, opakowanie pierwotne producenta z symbolem lub numerem katalogowym umożliwiającym zweryfikowanie zgodności dostawy z zamówieniem). Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikowania oryginalności, i pełnej sprawności i producenta lub dystrybutora materiałów eksploatacyjnych.-przez produkt fabrycznie nowy, równoważny Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem lub tuszem.Tonery i tusze kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamawiane, o parametrach takich samych lub lepszych ( pojemność tuszu lub tonera, wydajność i jakość) w stosunku do zamawianego produktu fabrycznie nowego, pochodzącego od producentaStosowanie materiałów równoważnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane użyciem zaoferowanych materiałów. W przypadku uszkodzenia, którego przyczyna będzie użycie dostarczonego materiału eksploatacyjnego I / lub dodatkowych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia , a w przypadku takiej konieczności- zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy. Zamawiający będzie opierał się na ekspertyzie, naprawie lub innych czynnościach związanych z naprawą sprzętu wykonanych tylko i wyłącznie na podstawie opinii, pracy itp. autoryzowanego serwisu danego sprzętu. Zgodnie z obowiązującymi zasadami praw gwarancji w Polsce, ekspertyzy oraz opinie powinny wykonywać autoryzowane serwisy producentów.- tonery refabrykowanie, nieregenerowanePod pojęciem „materiały eksploatacyjne refabrykowane” mamy na myśli materiały eksploatacyjne produkowane z wykorzystaniem zużytych materiałów eksploatacyjnych oryginalnych (OEM), z których wyselekcjonowuje się elementy pełnowartościowe, plastikowe (głównie obudowy)lub elementy metalowe, wzbogacając je o elementy fabrycznie nowe, jak: bębny OPC, wałki, proszki, chipy, plomby. W świetle obowiązujących przepisów prawnych (ochrona własności intelektualnych) jest to jeden z dwóch legalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Oferowane materiały refabrykowane są wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają testy wydajnościowe ISO. Ponadto posiadają dożywotnią gwarancję
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30125100-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5188,20
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
zadanie nr 2-zgodnie z załącznikem nr 1 do SIWZ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4. Opis przedmiotu zamówienia4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, tuszów do drukarek,rolek do faksów oraz bębnów i materiałów konserwujących do drukarek, odbiór pustych opakowań i poddanie ich recyklingowi lub utylizacji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.Oferowane materiały eksploatacyjne dla zaznaczonych w zał. Nr 1 do SIWZ urządzeń będących na gwarancji muszą być:-oryginalne, fabrycznie nowe, co oznacza, że można udokumentować fakt wyprodukowania ich przez podmiot wskazany jako producent urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony (logo producenta urządzenia do którego materiał jest przeznaczony, opakowanie pierwotne producenta z symbolem lub numerem katalogowym umożliwiającym zweryfikowanie zgodności dostawy z zamówieniem). Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikowania oryginalności, i pełnej sprawności i producenta lub dystrybutora materiałów eksploatacyjnych.-przez produkt fabrycznie nowy, równoważny Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem lub tuszem.Tonery i tusze kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamawiane, o parametrach takich samych lub lepszych ( pojemność tuszu lub tonera, wydajność i jakość) w stosunku do zamawianego produktu fabrycznie nowego, pochodzącego od producentaStosowanie materiałów równoważnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane użyciem zaoferowanych materiałów. W przypadku uszkodzenia, którego przyczyna będzie użycie dostarczonego materiału eksploatacyjnego I / lub dodatkowych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia , a w przypadku takiej konieczności- zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy. Zamawiający będzie opierał się na ekspertyzie, naprawie lub innych czynnościach związanych z naprawą sprzętu wykonanych tylko i wyłącznie na podstawie opinii, pracy itp. autoryzowanego serwisu danego sprzętu. Zgodnie z obowiązującymi zasadami praw gwarancji w Polsce, ekspertyzy oraz opinie powinny wykonywać autoryzowane serwisy producentów.- tonery refabrykowanie, nieregenerowanePod pojęciem „materiały eksploatacyjne refabrykowane” mamy na myśli materiały eksploatacyjne produkowane z wykorzystaniem zużytych materiałów eksploatacyjnych oryginalnych (OEM), z których wyselekcjonowuje się elementy pełnowartościowe, plastikowe (głównie obudowy)lub elementy metalowe, wzbogacając je o elementy fabrycznie nowe, jak: bębny OPC, wałki, proszki, chipy, plomby. W świetle obowiązujących przepisów prawnych (ochrona własności intelektualnych) jest to jeden z dwóch legalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Oferowane materiały refabrykowane są wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają testy wydajnościowe ISO. Ponadto posiadają dożywotnią gwarancję
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30125100-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10479,60
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
zadanie nr 3-zgodnie z załacznikiem nr 1 do SIWZ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4. Opis przedmiotu zamówienia4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, tuszów do drukarek,rolek do faksów oraz bębnów i materiałów konserwujących do drukarek, odbiór pustych opakowań i poddanie ich recyklingowi lub utylizacji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.Oferowane materiały eksploatacyjne dla zaznaczonych w zał. Nr 1 do SIWZ urządzeń będących na gwarancji muszą być:-oryginalne, fabrycznie nowe, co oznacza, że można udokumentować fakt wyprodukowania ich przez podmiot wskazany jako producent urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony (logo producenta urządzenia do którego materiał jest przeznaczony, opakowanie pierwotne producenta z symbolem lub numerem katalogowym umożliwiającym zweryfikowanie zgodności dostawy z zamówieniem). Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikowania oryginalności, i pełnej sprawności i producenta lub dystrybutora materiałów eksploatacyjnych.-przez produkt fabrycznie nowy, równoważny Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem lub tuszem.Tonery i tusze kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamawiane, o parametrach takich samych lub lepszych ( pojemność tuszu lub tonera, wydajność i jakość) w stosunku do zamawianego produktu fabrycznie nowego, pochodzącego od producentaStosowanie materiałów równoważnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane użyciem zaoferowanych materiałów. W przypadku uszkodzenia, którego przyczyna będzie użycie dostarczonego materiału eksploatacyjnego I / lub dodatkowych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia , a w przypadku takiej konieczności- zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy. Zamawiający będzie opierał się na ekspertyzie, naprawie lub innych czynnościach związanych z naprawą sprzętu wykonanych tylko i wyłącznie na podstawie opinii, pracy itp. autoryzowanego serwisu danego sprzętu. Zgodnie z obowiązującymi zasadami praw gwarancji w Polsce, ekspertyzy oraz opinie powinny wykonywać autoryzowane serwisy producentów.- tonery refabrykowanie, nieregenerowanePod pojęciem „materiały eksploatacyjne refabrykowane” mamy na myśli materiały eksploatacyjne produkowane z wykorzystaniem zużytych materiałów eksploatacyjnych oryginalnych (OEM), z których wyselekcjonowuje się elementy pełnowartościowe, plastikowe (głównie obudowy)lub elementy metalowe, wzbogacając je o elementy fabrycznie nowe, jak: bębny OPC, wałki, proszki, chipy, plomby. W świetle obowiązujących przepisów prawnych (ochrona własności intelektualnych) jest to jeden z dwóch legalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Oferowane materiały refabrykowane są wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają testy wydajnościowe ISO. Ponadto posiadają dożywotnią gwarancję
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30125100-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4225,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
zadanie nr 4- zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4. Opis przedmiotu zamówienia4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, tuszów do drukarek,rolek do faksów oraz bębnów i materiałów konserwujących do drukarek, odbiór pustych opakowań i poddanie ich recyklingowi lub utylizacji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.Oferowane materiały eksploatacyjne dla zaznaczonych w zał. Nr 1 do SIWZ urządzeń będących na gwarancji muszą być:-oryginalne, fabrycznie nowe, co oznacza, że można udokumentować fakt wyprodukowania ich przez podmiot wskazany jako producent urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony (logo producenta urządzenia do którego materiał jest przeznaczony, opakowanie pierwotne producenta z symbolem lub numerem katalogowym umożliwiającym zweryfikowanie zgodności dostawy z zamówieniem). Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikowania oryginalności, i pełnej sprawności i producenta lub dystrybutora materiałów eksploatacyjnych.-przez produkt fabrycznie nowy, równoważny Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem lub tuszem.Tonery i tusze kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamawiane, o parametrach takich samych lub lepszych ( pojemność tuszu lub tonera, wydajność i jakość) w stosunku do zamawianego produktu fabrycznie nowego, pochodzącego od producentaStosowanie materiałów równoważnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane użyciem zaoferowanych materiałów. W przypadku uszkodzenia, którego przyczyna będzie użycie dostarczonego materiału eksploatacyjnego I / lub dodatkowych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia , a w przypadku takiej konieczności- zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy. Zamawiający będzie opierał się na ekspertyzie, naprawie lub innych czynnościach związanych z naprawą sprzętu wykonanych tylko i wyłącznie na podstawie opinii, pracy itp. autoryzowanego serwisu danego sprzętu. Zgodnie z obowiązującymi zasadami praw gwarancji w Polsce, ekspertyzy oraz opinie powinny wykonywać autoryzowane serwisy producentów.- tonery refabrykowanie, nieregenerowanePod pojęciem „materiały eksploatacyjne refabrykowane” mamy na myśli materiały eksploatacyjne produkowane z wykorzystaniem zużytych materiałów eksploatacyjnych oryginalnych (OEM), z których wyselekcjonowuje się elementy pełnowartościowe, plastikowe (głównie obudowy)lub elementy metalowe, wzbogacając je o elementy fabrycznie nowe, jak: bębny OPC, wałki, proszki, chipy, plomby. W świetle obowiązujących przepisów prawnych (ochrona własności intelektualnych) jest to jeden z dwóch legalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Oferowane materiały refabrykowane są wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają testy wydajnościowe ISO. Ponadto posiadają dożywotnią gwarancję
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30125100-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6450,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
zadanie nr 5-zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4. Opis przedmiotu zamówienia4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, tuszów do drukarek,rolek do faksów oraz bębnów i materiałów konserwujących do drukarek, odbiór pustych opakowań i poddanie ich recyklingowi lub utylizacji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.Oferowane materiały eksploatacyjne dla zaznaczonych w zał. Nr 1 do SIWZ urządzeń będących na gwarancji muszą być:-oryginalne, fabrycznie nowe, co oznacza, że można udokumentować fakt wyprodukowania ich przez podmiot wskazany jako producent urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony (logo producenta urządzenia do którego materiał jest przeznaczony, opakowanie pierwotne producenta z symbolem lub numerem katalogowym umożliwiającym zweryfikowanie zgodności dostawy z zamówieniem). Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikowania oryginalności, i pełnej sprawności i producenta lub dystrybutora materiałów eksploatacyjnych.-przez produkt fabrycznie nowy, równoważny Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem lub tuszem.Tonery i tusze kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamawiane, o parametrach takich samych lub lepszych ( pojemność tuszu lub tonera, wydajność i jakość) w stosunku do zamawianego produktu fabrycznie nowego, pochodzącego od producentaStosowanie materiałów równoważnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane użyciem zaoferowanych materiałów. W przypadku uszkodzenia, którego przyczyna będzie użycie dostarczonego materiału eksploatacyjnego I / lub dodatkowych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia , a w przypadku takiej konieczności- zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy. Zamawiający będzie opierał się na ekspertyzie, naprawie lub innych czynnościach związanych z naprawą sprzętu wykonanych tylko i wyłącznie na podstawie opinii, pracy itp. autoryzowanego serwisu danego sprzętu. Zgodnie z obowiązującymi zasadami praw gwarancji w Polsce, ekspertyzy oraz opinie powinny wykonywać autoryzowane serwisy producentów.- tonery refabrykowanie, nieregenerowanePod pojęciem „materiały eksploatacyjne refabrykowane” mamy na myśli materiały eksploatacyjne produkowane z wykorzystaniem zużytych materiałów eksploatacyjnych oryginalnych (OEM), z których wyselekcjonowuje się elementy pełnowartościowe, plastikowe (głównie obudowy)lub elementy metalowe, wzbogacając je o elementy fabrycznie nowe, jak: bębny OPC, wałki, proszki, chipy, plomby. W świetle obowiązujących przepisów prawnych (ochrona własności intelektualnych) jest to jeden z dwóch legalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Oferowane materiały refabrykowane są wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają testy wydajnościowe ISO. Ponadto posiadają dożywotnią gwarancję
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30125100-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5055,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
zadanie nr 6-zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4. Opis przedmiotu zamówienia4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, tuszów do drukarek,rolek do faksów oraz bębnów i materiałów konserwujących do drukarek, odbiór pustych opakowań i poddanie ich recyklingowi lub utylizacji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.Oferowane materiały eksploatacyjne dla zaznaczonych w zał. Nr 1 do SIWZ urządzeń będących na gwarancji muszą być:-oryginalne, fabrycznie nowe, co oznacza, że można udokumentować fakt wyprodukowania ich przez podmiot wskazany jako producent urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony (logo producenta urządzenia do którego materiał jest przeznaczony, opakowanie pierwotne producenta z symbolem lub numerem katalogowym umożliwiającym zweryfikowanie zgodności dostawy z zamówieniem). Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikowania oryginalności, i pełnej sprawności i producenta lub dystrybutora materiałów eksploatacyjnych.-przez produkt fabrycznie nowy, równoważny Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem lub tuszem.Tonery i tusze kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamawiane, o parametrach takich samych lub lepszych ( pojemność tuszu lub tonera, wydajność i jakość) w stosunku do zamawianego produktu fabrycznie nowego, pochodzącego od producentaStosowanie materiałów równoważnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane użyciem zaoferowanych materiałów. W przypadku uszkodzenia, którego przyczyna będzie użycie dostarczonego materiału eksploatacyjnego I / lub dodatkowych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia , a w przypadku takiej konieczności- zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy. Zamawiający będzie opierał się na ekspertyzie, naprawie lub innych czynnościach związanych z naprawą sprzętu wykonanych tylko i wyłącznie na podstawie opinii, pracy itp. autoryzowanego serwisu danego sprzętu. Zgodnie z obowiązującymi zasadami praw gwarancji w Polsce, ekspertyzy oraz opinie powinny wykonywać autoryzowane serwisy producentów.- tonery refabrykowanie, nieregenerowanePod pojęciem „materiały eksploatacyjne refabrykowane” mamy na myśli materiały eksploatacyjne produkowane z wykorzystaniem zużytych materiałów eksploatacyjnych oryginalnych (OEM), z których wyselekcjonowuje się elementy pełnowartościowe, plastikowe (głównie obudowy)lub elementy metalowe, wzbogacając je o elementy fabrycznie nowe, jak: bębny OPC, wałki, proszki, chipy, plomby. W świetle obowiązujących przepisów prawnych (ochrona własności intelektualnych) jest to jeden z dwóch legalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Oferowane materiały refabrykowane są wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają testy wydajnościowe ISO. Ponadto posiadają dożywotnią gwarancję
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30125100-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12492,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
zadanie nr 7-zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4. Opis przedmiotu zamówienia4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, tuszów do drukarek,rolek do faksów oraz bębnów i materiałów konserwujących do drukarek, odbiór pustych opakowań i poddanie ich recyklingowi lub utylizacji, których asortyment oraz ilości określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.Oferowane materiały eksploatacyjne dla zaznaczonych w zał. Nr 1 do SIWZ urządzeń będących na gwarancji muszą być:-oryginalne, fabrycznie nowe, co oznacza, że można udokumentować fakt wyprodukowania ich przez podmiot wskazany jako producent urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony (logo producenta urządzenia do którego materiał jest przeznaczony, opakowanie pierwotne producenta z symbolem lub numerem katalogowym umożliwiającym zweryfikowanie zgodności dostawy z zamówieniem). Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikowania oryginalności, i pełnej sprawności i producenta lub dystrybutora materiałów eksploatacyjnych.-przez produkt fabrycznie nowy, równoważny Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem lub tuszem.Tonery i tusze kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamawiane, o parametrach takich samych lub lepszych ( pojemność tuszu lub tonera, wydajność i jakość) w stosunku do zamawianego produktu fabrycznie nowego, pochodzącego od producentaStosowanie materiałów równoważnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane użyciem zaoferowanych materiałów. W przypadku uszkodzenia, którego przyczyna będzie użycie dostarczonego materiału eksploatacyjnego I / lub dodatkowych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia , a w przypadku takiej konieczności- zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy. Zamawiający będzie opierał się na ekspertyzie, naprawie lub innych czynnościach związanych z naprawą sprzętu wykonanych tylko i wyłącznie na podstawie opinii, pracy itp. autoryzowanego serwisu danego sprzętu. Zgodnie z obowiązującymi zasadami praw gwarancji w Polsce, ekspertyzy oraz opinie powinny wykonywać autoryzowane serwisy producentów.- tonery refabrykowanie, nieregenerowanePod pojęciem „materiały eksploatacyjne refabrykowane” mamy na myśli materiały eksploatacyjne produkowane z wykorzystaniem zużytych materiałów eksploatacyjnych oryginalnych (OEM), z których wyselekcjonowuje się elementy pełnowartościowe, plastikowe (głównie obudowy)lub elementy metalowe, wzbogacając je o elementy fabrycznie nowe, jak: bębny OPC, wałki, proszki, chipy, plomby. W świetle obowiązujących przepisów prawnych (ochrona własności intelektualnych) jest to jeden z dwóch legalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Oferowane materiały refabrykowane są wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają testy wydajnościowe ISO. Ponadto posiadają dożywotnią gwarancję
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30125100-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12270,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: