Dobudowa wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dębowiec

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dobudowa wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dębowiec
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDębowiec
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Dębowiec
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-28
  • Numer ogłoszenia772255-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 772255-N-2020 z dnia 28.12.2020 r.

Urząd Gminy Dębowiec: Dobudowa wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dębowiec
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Dobudowa wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dębowiec
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dębowiec, krajowy numer identyfikacyjny 53875100000000, ul. Dębowiec   101 , 38-220  Dębowiec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 413 730, e-mail debowiecug@pro.onet.pl, faks 134 413 028.
Adres strony internetowej (URL): www.debowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dębowiec
Numer referencyjny: RG 271.12.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie realizowane jest ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych pod nazwą: „Dobudowa wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dębowiec”. Nazwy zadań inwestycyjnych:1) „Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej „Na Wickowskich” dz. nr ewid. 2261 w miejscowości Dębowiec”.2) „Oświetlenie uliczne wzdłuż drogi Zapłotniej nr 113271 R w miejscowości Dębowiec”.3) „Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej nr 2241 „Na Kozaczkę” w miejscowości Dębowiec”.4) „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Folusz gm. Dębowiec”.5) „Dobudowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 1943 i 1928 w Zarzeczu, Gmina Dębowiec”.6) Dobudowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 1974, 1938, 1937 w Zarzeczu, Gmina Dębowiec”.7) „Budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego drogi gminnej w obrębie dz. nr ewid. 212 w miejscowości Radość, Gmina Dębowiec”.8) „Budowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 466 w Woli Cieklińskiej gm. Dębowiec”.Łączna wartość zamówienia 8 zadań inwestycyjnych wyżej wymienionych nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części. Podział na części oznacza, że Wykonawcy mogą złożyć swoje oferty na dowolnie wybrane części.1. Opis przedmiotu zamówienia dla części (1) „Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej „Na Wickowskich” dz. nr ewid. 2261 w miejscowości Dębowiec”.W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (1) przewidziano wykonanie linii oświetleniowej kablowej ( w ziemi) o długości ok. 314 m, montaż 6 sztuk słupów i 6 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót .2. Opis przedmiotu zamówienia dla części (2) „Oświetlenie uliczne wzdłuż drogi „Zapłotniej” nr 113271 R w miejscowości Dębowiec”.W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (2) przewidziano wykonanie linii napowietrznej o długości ok. 792 m oraz linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 382 m, montaż 32 sztuk słupów, montaż 33 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający część robót wykonał w pierwszym etapie. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.3.Opis przedmiotu zamówienia dla części (3) „Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej nr 2241 „Na Kozaczkę” w miejscowości Dębowiec”.W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (3) przewidziano wykonanie linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 264 m, montaż 5 sztuk słupów, montaż 5 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.4. Opis przedmiotu zamówienia dla części (4) „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Folusz gm. Dębowiec”.W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (4) przewidziano wykonanie linii oświetleniowej kablowej (w ziemi) o długości ok. 93 m, montaż 2 sztuk słupów, montaż 3 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający część robót wykonał w pierwszym etapie. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.5. Opis przedmiotu zamówienia dla części (5) „Dobudowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 1943 i 1928 w Zarzeczu, Gmina Dębowiec”.W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (5) przewidziano wykonanie linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 1164 m, montaż 20 sztuk słupów, montaż 21 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.6. Opis przedmiotu zamówienia dla części (6) „Dobudowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 1974, 1938, 1937 w Zarzeczu, Gmina Dębowiec”.W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (6) przewidziano wykonanie linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 301 m, montaż 5 sztuk słupów, montaż 5 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami , wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.7. Opis przedmiotu zamówienia dla części (7) „Budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego drogi gminnej w obrębie dz. nr ewid. 212 w miejscowości Radość, Gmina Dębowiec”.W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (7) przewidziano wykonanie linii oświetleniowej napowietrznej o łącznej długości ok. 317 m, montaż 7 sztuk słupów, montaż 4 sztuk lamp z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający część robót wykonał w pierwszym etapie. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.8. Opis przedmiotu zamówienia dla części (8) „Budowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 466 w Woli Cieklińskiej gm. Dębowiec”.W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (8) przewidziano wykonanie linii oświetleniowej napowietrznej o łącznej długości ok. 295 m oraz linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 75 m, montaż 7 sztuk słupów, montaż 5 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.Pełny zakres robót został określony został w dokumentacji tj. przedmiarach robót, STWIORB, które stanowią załącznik nr 5 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
31520000-7
34928510-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.09.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/cy spełniający niniejszy warunek. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część zdolność kredytowa Wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/cy spełniający niniejszy warunek). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych budowy oświetlenia, o wartości robót co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część wartość robót Wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz minimum 1 wykonanej roboty budowlanej budowy oświetlenia, o wartości zamówienia co najmniej 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz dowody określające, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część wartość robót Wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, (uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem) odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o zobowiązaniu osoby lub posiadaniu osoby z wymaganymi kwalifikacjami zawodowymi, (kierownik budowy w branży elektrycznej sieci i urządzenia, posiadający co najmniej 5-letni staż na stanowisku kierownika budowy lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności i zakresie pozwalającym na wykonanie niniejszego zamówienia).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
9. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:a) Wykazu przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie, budowie bądź przebudowie drogi, o wartości zamówienia co najmniej 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto wraz z podaniem, wartości, daty, miejsca robót, na rzecz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy robota została wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana prawidłowo, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (protokół odbioru). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część wartość robót Wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).b) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część zdolność kredytowa Wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).c) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty tylko na jedną część ubezpieczenie Wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).d) Oświadczenie o zobowiązaniu osoby lub posiadaniu osoby z wymaganymi kwalifikacjami zawodowymi, lub kserokopia uprawnień kierownika budowy; (kierownik budowy w branży elektrycznej sieci i urządzenia, posiadający co najmniej pięcioletni staż na stanowisku kierownika budowy lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności i zakresie pozwalającym na wykonanie niniejszego zamówienia).e) „Oświadczenie Wykonawcy” o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.f) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. g) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi od¬setkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić w przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych także w następujących przypadkach:a. zmiany w dokumentacji projektowej, w tym wystąpienia rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej - zmiana może powodować zarówno zmianę terminu realizacji umowy jak i sposobu i zakresu wykonania robót,b. zmiany terminu rozpoczęcia oraz zakończenia robót w sytuacji gdy wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w § 2 z uwagi na np. warunki techniczne, organizacyjne robót o czas proporcjonalny do wstrzymania robót,c. wstrzymania prac z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, o czas proporcjonalny do wstrzymania robót,d. zmiany terminu zakończenia robót w przypadku wystąpienia zdarzeń o charakterze siły wyższej takich jak: klęski żywiołowe ( powódź, pożar, trzęsienie ziemi itp.), długotrwale utrzymujące się niesprzyjające warunki atmosferyczne, działania wojenne, strajki niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które uniemożliwiają lub istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli. Przedłużenie terminu wykonania robót następuje o czas obejmujący ilość dni niewykonania robót z wyżej wymienionych przyczyn,e. ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia związanego z zaniechaniem wykonania robót, zamianą robót lub zmniejszeniem ilości robót będących przedmiotem zamówienia – tym przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, przy uwzględnieniu cen wskazanych w kosztorysie ofertowym przedłożonym przez Wykonawcę w dniu przekazania placu budowy,f. zaistnienie okoliczności będących następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, w szczególności brak właściwych i wymaganych prawem opinii, uzgodnień, zgód, postanowień i decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji zadania,g. wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, niezawinionych przez niego opóźnień w dostawie materiałów, urządzeń,h. wystąpienia kolizji z niezinwentaryzowaną infrastrukturą zakrytą uniemożliwiającą wykonanie robót zasadniczych,i. zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,j. koniecznością wykonania zamówień powiązanych lub robót dodatkowych, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia - zmiana może powodować zarówno zmianę terminu realizacji umowy (bądź poszczególnych odcinków) jak i sposobu i zakresu wykonania robót,k. wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranność,l. zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeń wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających taką zmianę2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zakresie jakości lub innych parametrów technicznych charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu umowy lub zmianę technologii uzasadnionych postępem technologicznym lub zmianą obowiązujących przepisów, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 3. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą warunki określone w ustępach poprzedzających wraz z tą propozycją przedłoży: 1) opis proponowanych zmian, 2) propozycję dotyczącą wszelkich koniecznych modyfikacji oraz oszacowanie w jaki sposób zakładane zmiany wpłyną na termin realizacji przedmiotu umowy lub wynagrodzenie.4. Po otrzymaniu propozycji, o której mowa w ust. 4, druga strona obowiązana jest ustosunkować się w terminie do 7 dni. Wprowadzenie zmian wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej „Na Wickowskich” dz. nr ewid. 2261 w miejscowości Dębowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (1) przewidziano wykonanie linii oświetleniowej kablowej ( w ziemi) o długości ok. 314 m, montaż 6 sztuk słupów i 6 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 31520000-7, 34928510-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Oświetlenie uliczne wzdłuż drogi „Zapłotniej” nr 113271 R w miejscowości Dębowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (2) przewidziano wykonanie linii napowietrznej o długości ok. 792 m oraz linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 382 m, montaż 32 sztuk słupów, montaż 33 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający część robót wykonał w pierwszym etapie. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 31520000-7, 34928510-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa oświetlenia drogowego wzdłuż drogi gminnej nr 2241 „Na Kozaczkę” w miejscowości Dębowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (3) przewidziano wykonanie linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 264 m, montaż 5 sztuk słupów, montaż 5 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 31520000-7, 34928510-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Folusz gm. Dębowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (4) przewidziano wykonanie linii oświetleniowej kablowej (w ziemi) o długości ok. 93 m, montaż 2 sztuk słupów, montaż 3 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający część robót wykonał w pierwszym etapie. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 31520000-7, 34928510-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dobudowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 1943 i 1928 w Zarzeczu, Gmina Dębowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (5) przewidziano wykonanie linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 1164 m, montaż 20 sztuk słupów, montaż 21 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 31520000-7, 34928510-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Dobudowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 1974, 1938, 1937 w Zarzeczu, Gmina Dębowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (6) przewidziano wykonanie linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 301 m, montaż 5 sztuk słupów, montaż 5 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami , wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 31520000-7, 34928510-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego drogi gminnej w obrębie dz. nr ewid. 212 w miejscowości Radość, Gmina Dębowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (7) przewidziano wykonanie linii oświetleniowej napowietrznej o łącznej długości ok. 317 m, montaż 7 sztuk słupów, montaż 4 sztuk lamp z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zamawiający część robót wykonał w pierwszym etapie. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 31520000-7, 34928510-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Budowa oświetlenia ulicznego w obrębie działki nr ewid. 466 w Woli Cieklińskiej gm. Dębowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie prac przewidzianych do realizacji części (8) przewidziano wykonanie linii oświetleniowej napowietrznej o łącznej długości ok. 295 m oraz linii kablowej (w ziemi) o długości ok. 75 m, montaż 7 sztuk słupów, montaż 5 sztuk lamp oświetleniowych z oprawami, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Całość robót została określona w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45310000-3, 31520000-7, 34928510-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace brukarskie
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje brygad oraz pracowników indywidualnych do prac brukarskich. Poszukuje również operatora koparko-ładowarki. Inwestycje to głównie zamówienia publiczne, drogi, chodniki. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Praca na terenie woj. podkarpackiego i małopolskiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI