Dostawa – sukcesywny zakup i dostawa materiałów technicznych oraz materiałów eksploatacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa – sukcesywny zakup i dostawa materiałów technicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek Znak postępowania 514/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOleszno
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-15
  • Zamawiający16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00285073
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa – sukcesywny zakup i dostawa materiałów technicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Znak postępowania 514/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1

1.5.2.) Miejscowość: Oleszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa – sukcesywny zakup i dostawa materiałów technicznych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Znak postępowania 514/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5ac7e1f-4e83-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017355/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa - sukcesywny zakup i dostawa materiałów technicznych orza materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.16wog.wp.mil.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.16wog.wp.mil.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany złożyć ofertę sporządzoną w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej (w szczególności w jednym z formatów: .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv.) pod rygorem nieważności i podpisaną w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej. Dokładny opis w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ZAWARTO W SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ZAWARTO W SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 514/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 105691,05 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego - klasycznego w trybie podstawowym polegające na wyborze najkorzystniejszej oferty bez przeprowa-dzenia negocjacji (art. 275 pkt. 1 Ustawy pzp) oraz art. 311 ust. 1 pkt 2. W wyniku prze-prowadzenia postępowania z maksymalnie trzema Wykonawcami zostanie zawarta umowa ramowa na podstawie której będą zawierane, umowy/zamówienia wykonawcze z Wykonawcami.1. Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej na sukcesywne zakupy i dostawy materiałów technicznych oraz eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń drukujących, faksów, ploterów, urządzeń wielofunkcyjnych których to potrzeb Zamawiający w bieżącej działalności nie był w stanie przewidzieć

4.2.6.) Główny kod CPV: 30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 Ustawy Pzp w ramach, którego zakłada, że szacowana wielkość prawa opcji nie przekroczy 80 % zamówienia podstawowego, przy czym prawo opcji realizowane będzie na takich sa-mych warunkach jak zamówienie podstawowe w czasie trwania umowy, cena jednostkowa prawa opcji będzie na takich samych warunkach jak zamówienia podstawowego określona w formularzu cenowym dołączonym do oferty przez Wykonawcę, o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocena wstępna wszystkich Wykonawców na podstawie złożonych dokumentów
i oświadczeń wg. załączników do SWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca posiada:
opłaconą polisę ubezpieczeniową OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, Wyko-nawca złoży oświadczenie, że na każde wezwanie Zamawiającego okaże dokument, o któ-rym mowa powyżej.

4) zdolności technicznej lub zawodowej
1) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę, polegające na dostawie adekwatnej do przedmiotu za-mówienia o wartości nie mniejszej niż: 80000,00 zł/brutto (z potwierdzeniem należytego wykonania dostaw).

2) w przypadku produktów równoważnych Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek jeżeli złoży oświadczenie na potwierdzenie przedmiotowych środków dowodowych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów podmiotowych środków dowodowych).

2) oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowa-nie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej sa-mej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Wykaz podmiotowych środków dowodowych oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, poprzez platformę zakupową w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Składane na wezwanie Zamawiającego po-twierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wyklucze-nia
1) W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawo-dowej Zamawiający żąda:
a) przedstawienia wykazu dostaw wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania
2) W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finan-sowej Zamawiający żąda
a) złożenia oświadczenia o posiadaniu polisy OC

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z art. 107 ust. 1 Pzp, W przypadku gdy w postanowieniach SWZ, zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa je wraz z ofertą.
2. Zamawiający w ww. postępowaniu żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych w przypadku gdy wykonawca w formularzu cenowym zaproponuje produkty równoważne.
3. W oparciu o art. 106 uPzp Zamawiający może żądać innych niż wskazane w art. 104 i art. 105 uPzp przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
4. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy, spełniają określone przez zamawiającego wymagania w zakresie równoważności zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu oświadczenia producenta lub specyfikacji technicznej /certyfikatów/ producenta, że oferowane produkty są równoważne z wyrobami fabrycznymi nowymi, nieregenerowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o takich samych parametrach co produkty stanowiące przedmiot zamówienia, których wydajność zgodnie z normą ISO/ICE jest co najmniej taka sama jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta sprzętu - załączone do oferty z zaznaczeniem, że dokumentacja będzie do okazania na każde żądanie Zmawiającego

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu oświadczenia producenta lub specyfikacji technicznej /certyfikatów/ producenta, że oferowane produkty są równoważne z wyrobami fabrycznymi nowymi, nieregenerowanymi

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Pzp. Szczegóły zawarto w projekcie umowy papragraf 10.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-15 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam chust kolonijnych z nadrukiem - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam chust kolonijnych - proszę o wycenę z nadrukiem i bez 25 szt. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI