Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa serwisu oraz naprawy urządzeń dźwigowych
na pojazdach marki JELCZ HIAB
Znak postępowania 531/2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa serwisu oraz naprawy urządzeń dźwigowych
na pojazdach marki JELCZ HIAB
Znak postępowania 531/2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dff471a-5415-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017355/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Usługa serwisu oraz naprawy urządzeń dźwigowych na pojazdach marki JELCZ HIAB
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.16wog.wp.mil.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.16wog.wp.mil.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany złożyć ofertę sporządzoną w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej (w szczególności w jednym z formatów: .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv.) pod rygorem nieważności i podpisaną w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej. szczegółowe zapisy w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ZAWARTO W SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 531/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu oraz naprawy urządzeń dźwigowych na po-jazdach marki JELCZ HIAB
a) wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać umowę autoryzacyjną lub dea-lerską upoważniającą do wykonywania czynności obsługowych i naprawczych w urzą-dzeniach objętych przedmiotem zamówienia.
b) wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać decyzję wydaną przez UDT w zakresie nadanych uprawnień do modernizacji, montażu i naprawy urządzeń dźwigowych
c) zakres czynności obejmował będzie w szczególności: sprawdzenie stanu technicznego konstrukcji żurawia i jego urządzeń dodatkowych oraz naprawę stwierdzonych usterek.
d) pojazdy kierowane do Wykonawcy usługi będą przekazywane w siedzibie Wykonawcy.
e) usługa będzie wykonywana w odległości nie większej niż 190 km
(w linii drogowej) od miejsca stacjonowania pojazdów.
d) Szczegółowe informacje zostały zawarte w:
- opisie przedmiotu zamówienia;
- projekcie umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 Ustawy Pzp w ramach, którego zakłada, że szacowana wielkość prawa opcji nie przekroczy 90% zamówienia podstawowego, przy czym prawo opcji realizowane będzie na takich sa-mych warunkach jak zamówienie podstawowe w czasie trwania umowy, cena jednostkowa asortymentu prawa opcji będzie na takich samych warunkach jak zamówienia podstawowego określona w formularzu cenowym dołączonym do oferty przez Wykonawcę, o zamiarze sko-rzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego wa-runku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadcze-nia.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający żąda:
a) posiadania dokumentu potwierdzającego umowę autoryzacyjną lub dealerską upoważniającą do wykonywania czynności obsługowych i naprawczych w urządzeniach objętych przedmiotem zamówienia. Na etapie prowadzonego postępowania Wykonawca złoży oświadczenie.
b) posiadania decyzji wydanych przez Urząd Dozoru Technicznego, które są niezbędne do wykonywania czynności serwisowych i naprawczych dotyczących urządzeń dźwigowych.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający żąda:
a)przedstawienia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem dokumentu w wysokości minimum 50000,00zł. Na etapie prowadzonego postępowania Wykonawca złoży oświadczenie.
b)posiadania opłaconej polisy (ubezpieczenia od prowadzonej działalności gospodarczej).
Wykonawca zobowiązany jest do jej okazania na każde żądanie zamawiającego. Na etapie prowadzonego postępowania Wykonawca złoży oświadczenie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek jeżeli wykaże, że:
a) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 2 pracowników zatrudnionych na umowę o pracę posiadających wykształcenie lub kwalifikacje uprawniające do naprawy/serwisu urzą-dzeń dźwigowych na pojazdach marki JELCZ HIAB.
b) przedstawi wykaz usług (maksymalnie 3 usługi na naprawę urządzeń dźwigowych na pojazdach marki JELCZ HIAB o łącznej wartości nie mniej niż 50000,00zł) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń:
1) oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowa-nie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej sa-mej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych oświadczeń lub dokumentów składa-nych przez Wykonawcę w postępowaniu, poprzez platformę zakupową w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Składane na wezwanie Zamawiającego potwierdzających spełnianie warunków udziału w po-stępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia
1) W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawo-dowej Zamawiający żąda:
a) wykazu osób – minimum 2 pracowników skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za realizację usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wy-konania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
b) wykaz usług
2) W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub fi-nansowej
Wykonawca złoży oświadczenie na okoliczność:
a) posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy.
b) posiadaniu polisy (ubezpieczenia od prowadzonej działalności gospodarczej)
3) W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zamawiający żąda złożenia:
a) dokumentu potwierdzającego umowę autoryzacyjną lub dealerską upoważniającą do wy-konywania czynności obsługowych i naprawczych w urządzeniach objętych przedmiotem zamówienia. (wykonawca złoży oświadczenie)
b) decyzje wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, które są niezbędne do wykonywania czynności serwisowych i naprawczych dotyczących urządzeń dźwigowych. (kopia doku-mentu potwierdzona za zgodność z oryginałem)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-17 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: PLATFORMA ZAKUPOWA
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni