Dostawa sprzętu komputerowego w ramach wdrożenia e-usług dla mieszkańców Gminy Chłopice...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach wdrożenia e-usług dla mieszkańców Gminy Chłopice - cyfryzacja oraz podniesienie cyberbezpieczeństwa w sieci LAN.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChłopice
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-11-09
  • ZamawiającyGMINA CHŁOPICE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00414222
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach wdrożenia e-usług dla mieszkańców Gminy Chłopice - cyfryzacja oraz podniesienie cyberbezpieczeństwa w sieci LAN.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHŁOPICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chłopice 149A

1.5.2.) Miejscowość: Chłopice

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-561

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chlopice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.chlopice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego w ramach wdrożenia e-usług dla mieszkańców Gminy Chłopice - cyfryzacja oraz podniesienie cyberbezpieczeństwa w sieci LAN.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d991c308-560f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052480/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach wdrożenia e-usług dla mieszkańców Gminy Chłopice - cyfryzacja oraz podniesienie cyberbezpieczeństwa w sieci LAN

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 - 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT - EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 344 ze zm.).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl; ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal adres ePUAP /UG_Chlopice/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej przetargi@chlopice.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Chłopice;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektorochronydanych@chlopice.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem na „Dostawa sprzętu komputerowego w ramach wdrożenia e-usług dla mieszkańców Gminy Chłopice – cyfryzacja oraz podniesienie cyberbezpieczeństwa w sieci LAN”; znak: RG.271.11.2022 o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją skanowania, serwera, systemu serwerowego, serwera NAS z dyskami, stacje robocze oraz rozbudowę zabezpieczeń logicznych. Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2021 roku, który będzie fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad, pochodzący z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających realizację uprawnień gwarancyjnych w Polsce. Wykonawca dostarczy również wymagane prawem certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu , dokumenty gwarancyjne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego

30213300-8 - Komputer biurkowy

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48620000-0 - Systemy operacyjne

48820000-2 - Serwery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na Komputer biurkowy AiO

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na Jednostkę serwerową

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: jedno (1) świadczenia polegające na wykonaniu dostawy, której przedmiotem zamówienia była dostawa co najmniej 10 szt. zestawów komputerowych i/lub komputerów typu AiO i/lub komputerów przenośnych oraz jedno (1) świadczenia polegające na wykonaniu dostawy, której przedmiotem zamówienia była dostawa co najmniej 1 szt. jednostki serwerowej (serwera) wraz z oprogramowaniem systemowym. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez Wykonawcę wykaz dostaw stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 4 do SWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania - zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 4 do SWZ;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na dostawie co najmniej 10 szt. zestawów komputerowych i/lub komputerów typu AiO i/lub komputerów przenośnych oraz co najmniej 1 szt. jednostki serwerowej (serwera) wraz z oprogramowaniem systemowym (zgodnie z opisem w pkt. XXI. 1 4) SWZ) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert – zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 5 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, składane wraz z ofertą obejmują:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – specyfikacja techniczna – zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 1a do SWZ wraz z wymaganymi deklaracjami, certyfikatami i oświadczeniami, w szczególności:
- karta katalogowa producenta potwierdzająca parametry wskazane w załączniku nr 1a do SWZ dla wszystkich oferowanych urządzeń;
- wydruk z przeprowadzonych testów potwierdzający wydajność oferowanego urządzenia na poziomie co najmniej 17628 pkt. w teście Passmark ZPU Mark – dla Komputera biurkowego AiO oraz co najmniej 23 580 pkt. teście Passmark ZPU Mark dla Jednostki serwerowej oraz co najmniej 1713 pkt. teście Passmark ZPU Mark dla Urządzenia NAS wraz z dyskami;
- certyfikat Microsoft potwierdzający zgodność z systemem operacyjnym Windows 10 64 bit dla Komputera biurkowego AiO;
- deklaracja zgodności CE lub równoważny dla wszystkich oferowanych urządzeń;
- oświadczenie Wykonawcy o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA dla Jednostki serwerowej zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 1a do SWZ;
- oświadczenie Wykonawcy, że Jednostka serwerowa/serwer jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – specyfikacja techniczna – zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 1a do SWZ wraz z wymaganymi deklaracjami, certyfikatami i oświadczeniami, w szczególności:
- karta katalogowa producenta potwierdzająca parametry wskazane w załączniku nr 1a do SWZ dla wszystkich oferowanych urządzeń;
- wydruk z przeprowadzonych testów potwierdzający wydajność oferowanego urządzenia na poziomie co najmniej 17628 pkt. w teście Passmark ZPU Mark – dla Komputera biurkowego AiO oraz co najmniej 23 580 pkt. teście Passmark ZPU Mark dla Jednostki serwerowej oraz co najmniej 1713 pkt. teście Passmark ZPU Mark dla Urządzenia NAS wraz z dyskami;
- certyfikat Microsoft potwierdzający zgodność z systemem operacyjnym Windows 10 64 bit dla Komputera biurkowego AiO;
- deklaracja zgodności CE lub równoważny dla wszystkich oferowanych urządzeń;
- oświadczenie Wykonawcy o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA dla Jednostki serwerowej zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w zał. nr 1a do SWZ;
- oświadczenie Wykonawcy, że Jednostka serwerowa/serwer jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w UE;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) oświadczenie, o którym mowa w SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w SWZ (jeżeli dotyczy) – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) – pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik lub pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 4) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. XXII. 5 SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 1a do SWZ; 5) wykaz rozwiązań równoważnych z opisem przedmiotu zamówienia (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1, pkt. 1) – 4) i ust. 2ustawy Pzp lub co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty (opisu przedmiotu zamówienia/opisu oferowanego towaru), na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 2) w razie zmiany terminu wykonania umowy z powodu: a) siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniu szkody w znacznych rozmiarach (wojna, działania wojenne, stan zagrożenia epidemiologicznego wprowadzony przez organy państwa, itp.), b) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-09 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie oraz dostawę mebli na wymiar oraz krzeseł i biurek - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie oraz dostawę mebli na wymiar oraz dostawę krzeseł biurowych i biurek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI