„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów na potrzeby Prokuratury...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu i jednostek jej podległych.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-11-29
  • ZamawiającyPROKURATURA OKRĘGOWA W SOSNOWCU
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-17
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00500766
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu i jednostek jej podległych.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W SOSNOWCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388236041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Teatralna 9

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 296 28 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne.posos@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-sosnowiec

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu i jednostek jej podległych.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dbaa649-8539-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500766

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00146206/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu i jednostek jej podległych.”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0dbaa649-8539-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

Szczegółowe informacje dotyczące przygotowania i złożenia oferty zostały określone w SWZ.
ROZDZIAŁ IX – INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Sosnowcu.
Pozostałe informacje znajdują się w Rozdz. XXXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: 3048-7.261.5.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych marki: HP, Lexmark, Samsung oraz faksów marki Panasonic używanych w Prokuraturze Okręgowej w Sosnowcu i podległych jej jednostkach organizacyjnych, tj. w Prokuraturach Rejonowych

4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30192113-6 - Wkłady drukujące

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

30125100-2 - Wkłady barwiące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Cena brutto oferty (C) – waga kryterium 100 %.
Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium Cena (C) na podstawie ceny oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku zastosowania w ofercie rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty – dla każdego materiału eksploatacyjnego – informację o zaoferowanych rozwiązaniach równoważnych, uzasadnienie i dowody równoważności, o których mowa w rozdziale IV ust. 7 i nast. SWZ, tj.:
1)Ważnego certyfikatu ISO 9001 i ISO 14001 producenta asortymentu równoważnego w zakresie projektowania, wytwarzania i dystrybucji materiałów eksploatacyjnych;
2)Certyfikatu zgodności z normami:
•ISO/IEC 19752:2017 dla tonerów monochromatycznych,
•ISO/IEC 24711:2021 i ISO/IEC 24712:2007 dla wkładów atramentowych
wystawionego przez jednostkę oceniającą zgodność, posiadającą akredytację do certyfikacji wyrobów nadaną przez Polskie Centrum Akredytacji – zgodnie z art. 105 ust. 2 Ustawy Pzp
Na potwierdzenie statusu jednostki oceniającej zgodność Zamawiający żąda złożenia certyfikatu ISO 17065:2013
3)Raportu z testów do każdego oferowanego produktu równoważnego:
•ISO/IEC 19752 – dla wkładów drukujących z tonerem monochromatycznym,
•ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 – dla wkładów drukujących z atramentem
Raporty z badań muszą być wystawione przez jednostkę oceniającą zgodność, posiadającą akredytację laboratorium badawczego nadaną przez Polskie Centrum Akredytacji – zgodnie z art. 105 ust. 2 Ustawy Pzp
Na potwierdzenie statusu jednostki oceniającej zgodność Zamawiający żąda złożenia certyfikatu ISO 17025:2018
- wszystkie ww. dokumenty muszą być przedstawione Zamawiającemu w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
2. Jeżeli Wykonawca w treści formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ oświadczy, że do wykonania przedmiotu zamówienia zastosuje rozwiązania równoważne w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia i nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, a to stosownie do art. 107 ust. 2 Ustawy Pzp.
3. Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z art. 107 ust. 4 Ustawy Pzp.
4. Przedmiotowe środki dowodowe sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 57 ze zm.). Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .rtf .xls .xlsx .jpg (.jpeg).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1)Ważnego certyfikatu ISO 9001 i ISO 14001 producenta asortymentu równoważnego w zakresie projektowania, wytwarzania i dystrybucji materiałów eksploatacyjnych;
2)Certyfikatu zgodności z normami:
•ISO/IEC 19752:2017 dla tonerów monochromatycznych,
•ISO/IEC 24711:2021 i ISO/IEC 24712:2007 dla wkładów atramentowych
wystawionego przez jednostkę oceniającą zgodność, posiadającą akredytację do certyfikacji wyrobów nadaną przez Polskie Centrum Akredytacji – zgodnie z art. 105 ust. 2 Ustawy Pzp
Na potwierdzenie statusu jednostki oceniającej zgodność Zamawiający żąda złożenia certyfikatu ISO 17065:2013
3)Raportu z testów do każdego oferowanego produktu równoważnego:
•ISO/IEC 19752 – dla wkładów drukujących z tonerem monochromatycznym,
•ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 – dla wkładów drukujących z atramentem
Raporty z badań muszą być wystawione przez jednostkę oceniającą zgodność, posiadającą akredytację laboratorium badawczego nadaną przez Polskie Centrum Akredytacji – zgodnie z art. 105 ust. 2 Ustawy Pzp
Na potwierdzenie statusu jednostki oceniającej zgodność Zamawiający żąda złożenia certyfikatu ISO 17025:2018

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1)Pełnomocnictwo: gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy,
2)Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy,
b)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ),
c)wymagana forma: Wykonawcy składają oświadczenia w oryginale w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawców, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie,
d)Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) mają obowiązek SWZ „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu i jednostek jej podległych.”
Sprawa nr: 3048-7.261.5.2023
14ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego chyba, że pełnomocnictwo takie wynika z dołączonych do ofert dokumentów np. umowy konsorcjum,
e) pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oraz powinno mieć określony zakres,
f) Zamawiający żąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Ustawy Pzp. - jeżeli dotyczą

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia znajdująca się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż regałów do budynku magazynowego - Czechowice-Dziedzice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż regałów do budynku magazynowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.