Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Wyposażenie pracowni szkolnej w pomoce dydaktyczne w Szkole Podstawowej w Korczynie w ramach programu „Laboratoria przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. A.FREDRY W KORCZYNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: SP Korczyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000629755
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleksandra Fredry 2
1.5.2.) Miejscowość: Korczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-420
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134354025
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs.korczyna.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zs.korczyna.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wyposażenie pracowni szkolnej w pomoce dydaktyczne w Szkole Podstawowej w Korczynie w ramach programu „Laboratoria przyszłości”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-714ef555-51d0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00263942/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Wyposażenie pracowni szkolnej w pomoce dydaktyczne w Szkole Podstawowej w Korczynie w ramach programu „Laboratoria przyszłości”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://spkorczyna.bip.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniPortal.uzp.gov.pl/ za pośrednictwem ePUAP dostępnego
pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.
Wykonawcy mogą też komunikować się z zamawiającym przy użyciu poczty e-mail:
sekretariat@zs.korczyna.net.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Sposób poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej został określony w § 6 i 7 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452),
2) Wiadomości przekazywane droga elektroniczną wskazują w sposób jednoznaczny nr postępowania oraz dane identyfikujące wykonawcę,
3) Formaty plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U.2017, poz. 2247 ze zm.),
4) Zamawiający nie dopuszcza przesyłania plików w następujących formatach: .com; .exe; .bat; .msi,
5) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatu .pdf.
Wymagania techniczne określone są również na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GZEA.271.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu, określonego w formularzu cenowym do niniejszego SWZ do Szkoły Podstawowej w Korczynie w ramach programu „Laboratoria przyszłości” wraz z jego montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem nauczycieli.
2. Na oferowany przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji nie mniejszej niż gwarancja producenta pomocy dydaktycznych i sprzętu. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty i atesty dopuszczające go do obrotu. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nie noszący znamion jego użytkowania, pochodzący z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta zapewniających realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Pozostały zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Zamawiający, uzasadniając przyczyny braku podziału zamówienia na części, powołuje się na korzyści organizacyjne, wynikające z prowadzenia jednego, a nie większej liczby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Podział na części mógłby zakłócić koordynację działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Dostawa pomocy dydaktycznych chociaż z różnych grup CPV stanowi jednak wyposażenie konkretnej pracowni / laboratorium, które będzie wykorzystane do prowadzenia nauczania politechnicznego uczniów. Podział zadania na części nie jest także uzasadniony z powodów określonych w szczegółach programu „Laboratoria przyszłości” t.j. z powodu wymogu wydatkowania co najmniej 60% otrzymanego wsparcia finansowego do końca 2021 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
44510000-8 - Narzędzia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryterium
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania. Jeżeli oferta wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólną (konsorcjum), została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania zmiany zawartej umowy z uwzględnieniem art. 455 ustawy Pzp, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: wg §8 projektu umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniPortal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-09 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni