„Sukcesywna dostawa trumien i sarkofagów w 2021 roku na potrzeby Brzeskich Zakładów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Sukcesywna dostawa trumien i sarkofagów w 2021 roku na potrzeby Brzeskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrzesko
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-07
  • ZamawiającyBrzeskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00025972
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa trumien i sarkofagów w 2021 roku na potrzeby Brzeskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Brzeskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850035397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@bzk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

spółka gminna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa trumien i sarkofagów w 2021 roku na potrzeby Brzeskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54e1fe87-9214-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/bzk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortalu, który dostępny jest podadresem: http://miniportal.uzp.gov.pl• ePUAPu • poczty elektronicznej( email): zarzad@bzk.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający zaleca składanie wszelkich dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznychkopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na adres email zarzad@bzk.com.plza wyjątkiem oferty, która musi zostać przekazana Zamawiającemu w sposób określony w rozdziale 17SIWZ We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postepowaniem Zamawiający i Wykonawcyposługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). Korespondencję uważa się zaprzekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każdaze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej. Wprzypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, iżpismo wysłane przez Zamawiającego zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie sięWykonawcy z treścią pisma.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa trumien i sarkofagów na potrzebyzamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku Nr 6 do SIWZ. Podana w załączniku nr 8 łączna ilość trumien i sarkofagów może zostać zwiększone w poszczególnych pozycjach (prawo opcji). Maksymalny zakres prawa opcji wynosi dodatkowe:50 sztuk które zamawiający może wykorzystywać na dowolnie wybrane rodzaje trumien i sarkofagów (w zależności od potrzeb). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie w Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb – po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia w danym rodzaju trumien lub sarkofagów. Zamawiający przekaże pisemną informację Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający maprawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Zamówienie trumien lub sarkofagów w ilości przekraczającej prawo opcji wymaga zmiany umowy.Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli. Trumny o niestandardowych wymiarach Wykonawca będzie dostarczał w cenie zaoferowanej dla danego wzoru trumny o standardowych wymiarach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39296000-3 - Wyroby pogrzebowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39296100-4 - Trumny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 91

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 9

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOkreślenie warunku: Zamawiający nieokreśla szczegółowego warunku w tym zakresie8.2.Uprawnienia do prowadzenia określonejdziałalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Określeniewarunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie8.3. sytuacjaekonomiczna lub finansowaOkreślenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowegowarunku w tym zakresie8.4.Zdolności techniczne lub zawodoweZamawiający uzna powyższywarunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresiewykonał lub wykonuje co najmniej 2 podobne dostawy trumien i akcesoriów pogrzebowych.Zadostawy podobne Zamawiający uzna dostawy trumien i krzyży o wartości brutto minimum 30.000 zł brutto każda

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne postanowienia umowy określa projekt umowy załącznik nr 7 do niniejszej SpecyfikacjiIstotnych Warunków Zamówienia .

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postepowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI