Dostawa doposażenia pracowni przedmiotowych w ramach projektu pt. Nowoczesna edukacja...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa doposażenia pracowni przedmiotowych w ramach projektu pt. Nowoczesna edukacja w szkołach Gminy Przygodzice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzygodzice
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-09
  • ZamawiającyGMINA PRZYGODZICE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00026020
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa doposażenia pracowni przedmiotowych w ramach projektu pt. Nowoczesna edukacja w szkołach Gminy Przygodzice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYGODZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 2

1.5.2.) Miejscowość: Przygodzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-421

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 73 74 111

1.5.8.) Numer faksu: 62 592 70 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugp@przygodzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa doposażenia pracowni przedmiotowych w ramach projektu pt. Nowoczesna edukacja w szkołach Gminy Przygodzice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2528170f-9208-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002817/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie pracowni przyrodniczych oraz wyposażenie gabinetów logopedycznych w szkołach Gminy Przygodzice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Oś Priorytetowa 8 „Edukacja”, Działanie 8.1 „Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej”, Poddziałanie 8.1.2 „Kształcenie ogólne – projekty konkursowe” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 dla projektu pt. „Nowoczesna edukacja w szkołach Gminy Przygodzice”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 5. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. 6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (poza składaniem ofert – rozdz. 19 SWZ) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal na skrytkę:/3017052/skrytkaESP (lub /3017052/skrytka) oraz udostępnionego przez miniPortal, dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/. Zamawiający i Wykonawca mogą komunikować się za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zampubliczne@przygodzice.pl . Oferta musi zostać przekazana Zamawiającemuw sposób określony w rozdziale 19 SWZ.7. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny po stronie Zamawiającego dotyczy danych osobowych Wykonawców, danych osób trzecich (pozyskanych przez Wykonawców i przekazanych Zamawiającemu). Informacja RODO znajduje się w rozdziale 28 SWZ Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Rg.271.11.2021.ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia pracowni przedmiotowych dla szkół Gminy Przygodzice, w tym:- Probówki ze statywem – 7 szt., - Kolba okrągłodenna do 500 ml – 7 szt., - Kolba stożkowa – 7 szt., - Zlewka niska szklana – 7 szt.,- Zlewka duża szklana – 7 szt., - Cylinder miarowy plastikowy wysoki – 7 szt., - Cylinder miarowy plastikowy niski – 7 szt., - Moździerz porcelanowy z tłuczkiem 100 mm – 7 szt., - Palnik gazowy – 7 szt., - Palnik spirytusowy – 7 szt., - Rurki gumowe - 3 m – 7 szt., - Rurki silikonowe - 3 m – 7 szt., - Zaciski - 12 szt. – 7 zestawów, - Pipety Pasteura - 500 szt. – 7 zestawów, - Butelka z zakraplaczem z przeźroczystego (lub opcjonalnie z brązowego) szkła – 7 szt., - Butelka na roztwory – 7 szt., - Lejek plastikowy – 7 szt., - Szalki Petriego – 7 szt., - Bagietki – 7 szt., - Statyw – 7 szt., - Pęseta – 7 szt., - Igły preparacyjne – 7 szt., - Zestaw szkiełek nakrywkowych - 100 szt. – 7 zestawów, - Pudełko plastikowe na preparaty – 7 szt., - Bibuła laboratoryjna - opakowanie do 100 szt. – 7 zestawów, - Wskaźniki pH - 100 pasków – 7 zestawów, - Stearyna - 1 kg – 7 szt., - Kwas solny 31–38% - 1 l. – 7 szt., - Wodorotlenek sodu - 1 kg – 7 szt., - Tlenek wapnia - opakowanie 500 g – 7 szt., - Spirytus salicylowy - opakowanie 100 g – 7 szt., - Jod krystaliczny - opakowanie 100 g – 7 szt., - Siarka - opakowanie 500 g – 7 szt., - Gliceryna - opakowanie 1 l – 7 szt., - Kwas benzoesowy lub benzoesan sodu - opakowanie 250 g – 7 szt., - Siarczan miedzi - opakowanie 0,5 kg – 7 szt., - Woda utleniona - opakowanie 100 ml – 7 szt., - Manganian (VII) potasu - opakowanie 500 g – 7 szt., - Pożywka MS - opakowanie 1l – 7 szt., - Metale i stopy - zestaw 12 płytek – 7 zestawów, - Drut miedziany - około 3 m – 7 szt., - Zestaw akwarystyczny – 7 zestawów, - Przenośny zestaw do badania wody - 7 zestawów, - Odczynnik do oznaczania tlenu w akwarium - opakowanie na 50 pomiarów – 7 szt., - Odczynnik do oznaczania chloru w akwarium – 7 szt., - Kwasomierz glebowy klasyczny – 7 szt.,- Parafilm – 7 szt.,- Mata z włókniny chłonnej - 7 zestawów, - Okulary ochronne – 28 szt.,- Rękawiczki lateksowe/winylowe - 100 szt. - 28 szt.,- Rękawice do gorących przedmiotów - para - 28 szt.,- Fartuch – 7 szt.,- Suszarka na szkło laboratoryjne – 7 szt.,- Płyta ociekowa – 7 szt.,- Szczotka do mycia szkła – 7 szt.,- Wentylator biurkowy – 7 szt.,- Płyta grzejna – 7 szt.,- Lodówka z zamrażalnikiem – 7 szt.,- Czajnik elektryczny bezprzewodowy z regulacją temperatury – 7 szt.,- Ładowarka do baterii – 7 szt.,- Drążek teleskopowy – 7 szt.,- Naczynie/czerpak do pobierania wody – 7 szt.,- Sieć planktonowa podstawowa – 7 szt.,- Sieć workowa z drążkiem aluminiowym – 7 szt.,- Sitko o różnej wielkości oczek – 7 szt.,- Krążek Secchiego – 7 szt.,- Linka skalowana – nylonowa – 7 szt.,- Deska do krojenia – 28 szt.,- Nóż – 28 szt.,- Podgrzewacz – 7 zestawów,- Zraszacz – 7 szt.,- Termos – 7 szt.,- Sztywna podkładka z klipsem – 7 szt.,- Łopatka – 28 szt.,- Saperka – 28 szt.,- Pompka do balonów – 28 szt.,- Pojemniki na ziemię - o różnych pojemnościach – 7 szt.,- Wiadro – 28 szt.,- Akwarium – 7 szt.,- Terrarium – 7 szt.,- Małe akwarium – 7 szt., - Donica – 7 szt.,- Miska – 7 szt.,- Kuweta – 7 szt.,- Słoik - 0.5/ 1 l. – 28 szt., - Słoik - l0 l. – 7 szt.,- Pojemniki plastikowe z przykrywką, z uchwytem do przenoszenia sprzętu i materiałów - 30 l – 7 szt.,- Pojemniki plastikowe z przykrywką, z uchwytem do przenoszenia sprzętu i materiałów - 15 l – 7 szt.,- Listwa zasilająca – 7 szt.,- Globus indukcyjny – 7 szt.,- Globus fizyczny – 7 szt.,- Globus fizyczny duży – 7 szt.,- Globus konturowy – 7 szt.,- Globus konturowy podświetlany – 7 szt.,- Polska – mapa ścienna, fizyczna – 7 szt.,- Świat – mapa fizyczna – 7 szt.,- Europa – mapa fizyczna – 7 szt.,- Krajobrazy świata – mapa 1 – 7 szt.,- Ochrona przyrody w Polsce – mapa – 7 szt., - Mapa topograficzna okolic szkoły i regionu + plany – 7 szt.,- Obrotowa mapa nieba – 7 szt.,- Model szkieletu człowieka - skala 1:1 – 7 zestawów,- Szkielet człowieka z ruchomymi elementami - skala 1:2 – 7 szt.,- Modele: szkielet ryby, płaza, gada, ptaka, ssaka – 7 szt.,- Fantom – dziecięcy manekin ratowniczy – 7 szt.,- Sól kuchenna - 1000 g. – 8 szt.,- Sól peklowa - 50 g. – 7 szt.,- Cukier - 1 kg – 7 szt.,- Soda oczyszczona - 1 kg – 7 szt.,- Kwasek cytrynowy - 20 g. – 7 szt.,- Ocet spirytusowy - 500 ml – 7 szt.,- Denaturat - 500 ml – 7 szt.,- Spirytus rektyfikowany - 500 ml – 7 szt.,- Woda demineralizowana - 5 l – 7 szt.,- Rozpuszczalnik uniwersalny - 0,5 l – 7 szt.,- Zmywacz bezacetonowy - 50 ml – 7 szt.,- Węgiel lekarski - 15 kapsułek – 7 szt.,- Barwniki spożywcze - 9 sztuk x 4 g – 7 szt.,- Tacki jednorazowe - 100 szt. – 7 szt.,- Łyżeczki jednorazowe - 100 szt. – 7 szt.,- Słomki - 100 szt. – 7 szt.,- Nici, sznurek - 100 m – 7 szt.,- Żyłki różnej grubości - 150 m – 7 szt.,- Folia aluminiowa - 50 m – 7 szt.,- Torebki foliowe - 50 szt. – 7 szt.,- Patyczki do szaszłyków - 100 szt. – 7 szt.,- Wata, gąbka - 100 g – 7 szt., - Pojemnik plastikowy (moczówka) – 7 szt.,- Butelki plastikowe – 7 szt.,- Strzykawki jednorazowe – 7 szt.,- Balony - 100 szt. – 7 szt.,- Węgiel aktywowany - 1,7 l. – 14 szt.,- Tellurium model – 7 szt.,- Szkolny zestaw obwodów elektrycznych – 10 szt.,- Zestaw doświadczalny "Energia odnawialna" – 8 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31158100-9 - Ładowarki do baterii

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39298800-5 - Akwaria

39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)

42310000-2 - Palniki

44613400-4 - Pojemniki do przechowywania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na dostarczone przedmioty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga doświadczenie w wykonaniu dostaw w sposób należyty, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, których przedmiotem była dostawa pomocy dydaktycznych o wartości minimum 5 tys. zł., wykonywane w ramach jednej lub więcej dostaw. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie - składane w treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125ust. 1 ustawy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie - składane w treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zestawienie dokumentów wymaganych do złożenia w przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Dodatek nr 1 do niniejszej specyfikacji.2. Wypełniony kosztorys ofertowy.3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Dodatek nr 2 do SWZ).4. W przypadku podpisania oferty lub innych dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy – Pełnomocnictwo. 5. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - dokument ustanawiający pełnomocnika, upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu,- oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 118 ustawy Pzp – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, a także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:- ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,- zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; - pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;- jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, pełnomocnik przed zawarciem umowy przedstawi kopię umowy regulującą współpracę tych Wykonawców;- przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: a) zmiana terminu dostawy przedmiotu zamówienia powstałych z winy Zamawiającego, a spowodowanych okolicznościami, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy; b) zmiana warunków umowy w przypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia, c) zmiana terminu oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-08

2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do wykończeń wnętrz - Ostrów Wielkopolski
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma poszukuje ekipy do prac wykończeniowych na inwestycji W zakresie m.in. malowanie, szpachlowanie, zabudowy gk. Realizacja: w m. Ostrów Wielkopolski. Rozpoczęcie prac planowane w maju. Inwestycja to budynek użyteczności publicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI