DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W HUCIE DĄBROWIE

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W HUCIE DĄBROWIE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrzywda
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGminna Biblioteka Publiczna
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-08
  • Numer ogłoszenia595200-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 595200-N-2020 z dnia 2020-10-08 r.

Gminna Biblioteka Publiczna: DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W HUCIE DĄBROWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminna Biblioteka Publiczna, krajowy numer identyfikacyjny 30801596000000, ul. Ul. Łukowska  20 , 21-470  Krzywda, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 25 755 16 78, e-mail bib_krzywda1@op.pl, faks 25 755 16 78.
Adres strony internetowej (URL): https://gbpkrzywda.bip.lubelskie.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielna Samorządowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://gbpkrzywda.bip.lubelskie.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://gbpkrzywda.bip.lubelskie.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Gminna Biblioteka Publiczna w Krzywdzie, ul. Łukowska 20, 21-470 Krzywda

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W HUCIE DĄBROWIE
Numer referencyjny: 272.1.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do biblioteki publicznej w Hucie Dąbrowie, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dodatku nr 1 w § 33 SIWZ.Przedmiot zamówienia podzielono na części tak, by umożliwić wykonawcom złożenie oferty na dowolną część zamówienia wskazaną w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca może złożyć ofertę na część zamówienia, której lub których może być wykonawcą. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.Część 1 zamówienia – sprzęt AGDCzęść 2 zamówienia – mebleCzęść 3 zamówienia – meble ze stali nierdzewnejCzęść 4 zamówienia – meble pod wymiarCzęść 5 zamówienia – wyposażenie łazienekCzęść 6 zamówienia – stoły do gierZamówienie objęte niniejszą specyfikacją są oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem nr 213/2008 z dn. 28 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV, (Dz. Urz. UE L 74 z 15.03.2008):42513200-7 Urządzenia chłodnicze 39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe39715100–8 Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe42959000-3 Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym39100000-3 Meble39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni39121200-8 Stoły39112000-0 Krzesła37461000-7 Gry stołowe i wyposażenie39141100-3 Regały44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne39712300-9 Aparaty do suszenia rąk39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane39151200-7 - Stoły robocze37533500-8 Stoły bilardowe37461500-2 Stoły do tenisa stołowegoJeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia.Jeśli w opisach występują: normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń, które winny być objęte min. 24 miesięczną gwarancją.

II.5) Główny kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 70
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy, Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy, Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na postawie oświadczenia Wykonawcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Zamawiający nie wymaga przedkładania dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca składa oświadczenie zgodne z załączonym do SIWZ formularzem. b) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.Zgodnie z art. 24 ust. 11 PZP wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i okresu gwarancji zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik do SIWZ (dodatek nr 5).(W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie takie każdy z Wykonawców składa oddzielnie)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie wymaga dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej i zawodowej, Wykonawca składa oświadczenie zgodne z załączonym do SIWZ formularzem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Pełnomocnictwo, jeżeli pełnomocnik - jeżeli został ustanowiony. 2. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, określonych przez zamawiającego, polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin Realizacji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Charakter zmian oraz warunki wprowadzania zmian określono w § 16. SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-16, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sprzęt AGD
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na wskazane miejsce oraz rozpakować, zamontować i uruchomić – stosownie do potrzeb danego elementu zamówienia, następujące elementy zamówienia w ilościach i charakterystyce zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - sprzęt AGD.1. Czajnik elektryczny Szt. 22. Lodówka mała1-5 Szt. 13. Kuchenka mikrofalowa do zabudowy1-5 Szt. 14. Kuchnia gazowa z piekarnikiem Szt. 15. Ekspres do kawy Szt. 26. Lodówka na ciasta Szt. 17. Lodówka duża 2-7 Szt. 18. Warnik do wody Szt. 19. Zestaw garnków Kpl. 110. Zastawa stołowa Kpl. 411. Salaterka Szt. 4812. Komplet deserowy Kpl. 813. Zestaw sztućców Kpl. 414. Cukiernica Szt. 6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39220000-0, 42513200-7, 39715100-8, 42959000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin Realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Meble
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na wskazane miejsce oraz rozpakować, zamontować i uruchomić – stosownie do potrzeb danego elementu zamówienia, następujące elementy zamówienia w ilościach i charakterystyce zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - meble.1. Fotel 1-1 FDS Szt. 22. Komoda 1-1 KO szt. 23. Kosz na śmieci szt. 64. Krzesło 1-1K szt. 405. Krzesło biurowe 1-1 FO Szt. 66. Pufa 1-1 PU szt. 37. Sofa 1-1 SO szt. 18. Stojak na płyty 1-1 SCD szt. 69. Stolik pomocniczy 1-1 ST szt. 410. Stół konferencyjny na stelażu z uchylnym blatem 1-1 SK szt. 2611. Wieszaki 1-1 WI szt. 312. Krzesła 1-3 K szt. 613. Pufa mała 1-3 PM szt. 214. Pufa duża 1-3 PD szt. 215. Stolik mały 1-3 SK szt. 216. Stół 1-3 ST szt. 117. Worek do siedzenia 1-3 SW szt. 218. Dywan 1-3 D szt. 119. Fotel biurowy 1-3 KO , 1-6 szt. 220. Mała biblioteczka 1-3 BIM, 1-20 BIM Szt. 221. Pufa trapez 1-3 PTR Szt. 622. Gablota Szt. 123. Hokery 1-5 H Szt. 224. Szafka na klucze 1-5 Szt. 125. Biurka 1-9 B Szt. 226. Fotel biurowy 1-9 F, 1-19 F Szt. 1027. Komoda 1-9 K Szt. 128. Siedzisko 1-13 SI, 1-20 ŁAW Szt. 529. Ramki Szt. 1030. Biurko 1-19 BIU 1-20 BIU Szt. 231. Daszek duży 1-20 DAD Szt. 432. Daszek mały 1-20 DAS Szt. 633. Krzesło 1-19 K Szt. 1234. Materac 1-19 MAT Szt. 135. Pufy 1-19 P, 1-20 P Szt. 1536. Regał 1 1-19 ROW Szt. 137. Regał 2 1-19 ROS Szt. 138. Regał 3 1-19 REG Szt. 139. Regał 4 1-19 ROP Szt. 140. Regał 5 1-19 RON Szt. 241. Siedzisko półkole Szt. 242. Stół 1-19 ST 1-20 ST Szt. 443. Szafka na rzeczy osobiste 1-19 SUO Szt. 144. Szuflada 1-19 SZU Szt. 245. Wieszaki 1-19 WI Szt. 246. Krzesło 1-20 K Szt. 1247. Domek siedzisko 1-20 DOM Szt. 148. Front szafy 1-20 FDW Szt. 249. Regał 1 1-20 BEZ Szt. 150. Regały 2 1-20 ROP Szt. 151. Regały 3 1-20 RON Szt. 152. Regał biblioteczka 1-20 BIB Szt. 153. Regał narożny 1-20 NAR Szt. 154. Regał rzeczy osobiste 1-20 DO Szt. 155. Regał szuflady 1-20 DOP Szt. 256. Szafa 1-20 DAR Szt. 157. Wieszaki 1-20 WI Szt. 258. Wieszaki chmurki Szt. 359. Wieszaki króliki Szt. 360. Kosz na śmieci - segregacja Szt. 461. Wieszaki Szt. 562. Fotel 2-7 F Szt. 163. Krzesło 2-7 K 2-9 K Szt. 1264. Tablica Szt. 165. Stolik Kawowy 2-7 SM Szt. 166. Stolik 2-7 S Szt. 467. Fotel 2-9 F Szt. 268. Narożnik Szt. 169. Sofa duża 2-9 SFS Szt. 170. Sofa mała 2-9 SFM Szt. 171. Stolik kwadratowy 2-9 SD Szt. 172. Stolik okrągły 2-9 SM Szt. 173. Komoda 2-12 KOM Szt. 274. Krzesło 2-12 K Szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39141000-2, 39121200-8, 39112000-0, 39141100-3, 39143110-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 70
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin Realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Meble ze stali nierdzewnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na wskazane miejsce oraz rozpakować, zamontować i uruchomić – stosownie do potrzeb danego elementu zamówienia, następujące elementy zamówienia w ilościach i charakterystyce zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - meble ze stali nierdzewnej.1. Metalowa szafa 1-9 MET, 1-6 MET Szt. 22. Szafa magazynowa Szt. 13. Stół z półką Szt. 14. Stół wyładowczy Szt. 15. Stół załadowczy Szt. 16. Stół przyścienny z dwiema półkami Szt. 17. Szafa chłodnicza Szt. 18. Wózek kelnerski Szt. 19. Zlew dwukomorowy Szt. 110. Zmywarka gastronomiczna Szt. 111. Regał porządkowy 1-14 Szt. 212. Regał porządkowy 1-16 Szt. 213. Regał porządkowy 2-4 mag Szt. 514. Okap Szt. 115. Szafka wisząca 7 Szt. 116. Stół z szufladami 6 Szt. 117. Stół przyścienny z półką 1 Szt. 118. Stół przyścienny z dwoma półkami 2 Szt. 119. Stół ze zlewem dwukomorowym z lewej strony z szafką i półką 3 Szt. 120. Podstawa do zmywarki 4 Szt. 121. Zmywarka gastronomiczna Szt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39141000-2, 39141100-3, 39151200-7, 42513200-7, 42959000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin Realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Meble pod wymiar
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na wskazane miejsce oraz rozpakować, zamontować i uruchomić – stosownie do potrzeb danego elementu zamówienia, następujące elementy zamówienia w ilościach i charakterystyce zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ - meble pod wymiar.1. Blat pod oknem z przegrodami 1-1 BD Szt.. 12. Blat pod oknem z przegrodami 1-1 BM Szt. 13. Osłona z blatem Szt. 14. Regał przyścienny 1-3 RSN Szt. 15. Regał wolnostojący 1-3 RSW Szt. 26. Zabudowa słupa 1-3RST Szt. 17. Zabudowa z siedziskami 1-3RDS Szt. 18. Lada 1-3LOB Szt. 19. Regał niski na kółkach 1-3NRK Szt. 210. Zabudowa ściany dla dzieci 1 – 3 DRK Szt. 111. Blat z szafką bhp 1-5 O Szt. 112. Zabudowa kuchenna 1-5 Z Szt. 113. Biurko 1-6 B Szt. 114. Zabudowa 1-6 R Szt. 115. Regał 1-9 S Szt. 116. Zabudowa szafa 1-10 S Szt. 117. Zabudowa 1, 1-13 SW 18. Zabudowa 2, 1-13 SB 19. Drzwi wahadłowe Szt. 120. Lada Szt. 121. Regał 2-9 GRY Szt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39141100-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 70
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin Realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Wyposażenie łazienki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na wskazane miejsce oraz rozpakować, zamontować, następujące elementy zamówienia w ilościach i charakterystyce zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ – wyposażenie łazienek.1. Mydelniczka Szt. 92. Poj. na ręczniki Szt. 23. Kosz na śmieci Szt. 84. Lustro Szt. 105. Poj. na papier toaletowy Szt. 96. Suszarka do rąk Szt. 57. Bateria Szt. 28. Wózek do sprzątania Szt. 29. Lustro ozdobne królik Szt. 310. Mydelniczka Szt. 411. Poj. na papier toaletowy Szt. 412. Poj. na papier do rąk Szt. 213. Lustro ozdobne Szt. 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44410000-7, 39712300-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin Realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Stoły do gier
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakresie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na wskazane miejsce, następujące elementy zamówienia w ilościach i charakterystyce zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ – stoły do gier.1. Bilard Szt. 12. Stół do tenisa stołowego Szt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 37461000-7, 37533500-8, 37461500-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin Realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż wkładów kominowych- Tarnogród
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż wkładów kominowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI