Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej nr 4 w ramach projektu pn. „Razem możemy więcej w Szkole Podstawowej nr 4 w Kętrzynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKętrzyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-08
  • ZamawiającyGmina Miejska Kętrzyn
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-29
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej nr 4 w ramach projektu pn. „Razem możemy więcej w Szkole Podstawowej nr 4 w Kętrzynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kętrzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48897520572

1.5.8.) Numer faksu: +48897520531

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.czepulonis@miastoketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastoketrzyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej nr 4 w ramach projektu pn. „Razem możemy więcej w Szkole Podstawowej nr 4 w Kętrzynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89fe77d4-20fe-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004326/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup i dostawa nagród dla uczestników konkursu ekologicznego w ramach projektu pn. „Ochrona i zrównoważone wykorzystywanie wodnych obiektów rekreacyjnych w miastach przygranicznych ”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Razem możemy więcej w Szkole Podstawowej nr 4 w Kętrzynie” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:- Martyna Czepulonis
w zakresie spraw formalnych, email: j.bednarska@miasoketrzyn.pl - Andrzej Głusiec w zakresie spraw merytorycznych, email: a.glusiec@miastoketrzyn.pl 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAPma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP). 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
dedykowanych formularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. Zamawiający przekazuje link do
postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można
wyszukać również naLiście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla
Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Kętrzyn;
2.) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej Kętrzyn jest Pani Monika Zygmunt - Jakuć e - mail: iod@miastoketrzyn.pl
2.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wraz z montażem do Szkoły Podstawowej nr 4 w ramach projektu pn. „Razem możemy więcej w Szkole Podstawowej nr 4 w Kętrzynie”, znak sprawy: SO.271.30.2021 prowadzonym w trybie podstawowym.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
6. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
7. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SO.271.30.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach tej części zakupione zostaną m.in.: bryły, figury geometryczne, ułamki, przybory tablicowe, liczmany tablicowe, oś liczbowa, zegar demonstracyjny, kalkulatory proste, waga wielofunkcyjna, magnesy tablicowe,
nakładka suchościeralna, zagadki logiczne, suwak układu dziesiątkowego, przyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowych, filmy edukacyjne, tangram tablicowy, termometry, klimatyzator, zestaw mebli, ławki szkolne, krzesło biurowe, materiały piśmienniczo-biurowe, monitor interaktywny, zestaw komputerowy z oprogramowaniem, wizualizer, sieciowe urządzenie wielofunkcyjne, zakup rolet, itp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

31630000-1 - Magnesy

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

38310000-1 - Wagi precyzyjne

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38412000-6 - Termometry

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39143310-2 - Stoliki

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert są; A. cena brutto oferty - 60% B.rękojmia za wady i gwarancja jakości - 40% 2. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która uzyska największą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów z wymienionych kryteriów. Maksymalna ilość punktów do uzyskania wynosi 100. 3. W kryterium „cena brutto oferty” punktacja zostanie obliczona według poniższego wzoru (w którym najkorzystniejsza oferta otrzyma 60 punktów): C =(Cnro/Cbo)x100x60%gdzie : C- liczba pkt. przyznanych ofercie; Cnro -cena najniższa rozpatrywanych ofert; Cbo - cenabadanej oferty.4. W kryterium "rękojmia za wady i gwarancja jakości" punktacja zostanie obliczona wgponiższego wzoru ( w którym najkorzystniejsza oferta otrzyma 40 punktów): G=(Go-Gmin)/(Gmax-Gmin)x100x40% gdzie G- liczba pkt. przyznanych ofercie; G o – okres rękojmi i gwarancji jakości zadeklarowany w ofercie ocenianej; G min - najkrótszy możliwy okres rękojmi i
gwarancji (24 miesiące);G max - najdłuższy możliwy okres rękojmi i gwarancji (60 miesięcy)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia za wady i gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach tej części zakupione zostaną m.in.: Mapy ścienne, plany miasta, kompasy, taśmy miernicze, wskaźniki lub mierniki do badania odczynu PH gleby, przewodniki (klucze) do rozpoznawania roślin i zwierząt, aparat fotograficzny, atlasy, globusy uczniowskie, okazy skał i minerałów, Multimedialny Geograficzny Atlas Świata, wózek na mapy, stojak do zawieszania map i plansz, deszczomierz, kwasomierz glebowy, teleskop, zestaw meblowy, ławki szkolne, biurko, krzesło obrotowe, wizualizer, monitor interaktywny z oprogramowaniem i systemem mocowania na ścianie, materiały piśmienniczo-biurowe, sieciowe urządzenie wielofunkcyjne, rolety, itp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22114200-4 - Atlasy

22114300-5 - Mapy

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

38635000-5 - Teleskopy

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39298600-3 - Globusy

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert są; A. cena brutto oferty - 60% B.rękojmia za wady i gwarancja jakości - 40% 2. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która uzyska największą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów z wymienionych kryteriów. Maksymalna ilość
punktów do uzyskania wynosi 100. 3. W kryterium „cena brutto oferty” punktacja zostanie obliczona
według poniższego wzoru (w którym najkorzystniejsza oferta otrzyma 60 punktów): C =
(Cnro/Cbo)x100x60%gdzie : C- liczba pkt. przyznanych ofercie; Cnro -cena najniższa rozpatrywanych
ofert; Cbo - cena badanej oferty.4. W kryterium "rękojmia za wady i gwarancja jakości" punktacja
zostanie obliczona wg poniższego wzoru ( w którym najkorzystniejsza oferta otrzyma 40 punktów): G=
(Go-Gmin)/(Gmax-Gmin)x100x40% gdzie G- liczba pkt. przyznanych ofercie; G o – okres rękojmi i gwarancji jakości zadeklarowany w ofercie ocenianej; G min - najkrótszy możliwy okres rękojmi i gwarancji (24 miesiące);G max - najdłuższy możliwy okres rękojmi i gwarancji (60 miesięcy)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia za wady i gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach tej części zakupione zostaną m.in. :
mikroskopy, taśmy miernicze, stopery, termometry, wagi, stetoskop, suszarka na szkło laboratoryjne, czajnik elektryczny, globusy, model szkieletu człowieka, tułów człowieka, atlasy przyrodnicze, anatomiczne, mikroskop z podłączeniem do komputera z kamerą USB, mały sejf do przechowywania odczynników chemicznych, apteczka, okulary ochronne, rękawiczki lateksowe, fartuchy, mikroskopy optyczne, wagi laboratoryjne, lupa z podświetleniem LED, ciśnieniomierz naramienny,
czerpak do pobierania próbek wody, naczynia perforowane do przechowywania obiektów żywych,
drewniane uchwyty do probówek, odczynniki Fehlinga, preparaty mikroskopowe (protisty, tkanki roślinne, tkanki zwierzęce), modele (serca, skóry człowieka, budowy anatomicznej człowieka),
materiały piśmienniczo-biurowe, zestaw komputerowy z oprogramowaniem, pakiet biurowy, monitor interaktywny z oprogramowaniem i systemem mocowania na ścianie, wizualizer, sieciowe urządzenie wielofunkcyjne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38635000-5 - Teleskopy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38510000-3 - Mikroskopy

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert są; A. cena brutto oferty - 60% B.rękojmia za wady i gwarancja jakości - 40% 2. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która uzyska największą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów z wymienionych kryteriów. Maksymalna ilość
punktów do uzyskania wynosi 100. 3. W kryterium „cena brutto oferty” punktacja zostanie obliczona
według poniższego wzoru (w którym najkorzystniejsza oferta otrzyma 60 punktów): C =
(Cnro/Cbo)x100x60%gdzie : C- liczba pkt. przyznanych ofercie; Cnro -cena najniższa rozpatrywanych
ofert; Cbo - cena badanej oferty.4. W kryterium "rękojmia za wady i gwarancja jakości" punktacja
zostanie obliczona wg poniższego wzoru ( w którym najkorzystniejsza oferta otrzyma 40 punktów): G=
(Go-Gmin)/(Gmax-Gmin)x100x40% gdzie G- liczba pkt. przyznanych ofercie; G o – okres rękojmi i
gwarancji jakości zadeklarowany w ofercie ocenianej; G min - najkrótszy możliwy okres rękojmi i
gwarancji (24 miesiące);G max - najdłuższy możliwy okres rękojmi i gwarancji (60 miesięcy)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia za wady i gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach tej części zakupione zostaną m.in.: szafa (metalowa z odciągiem) na odczynniki,
dygestorium, fartuchy laboratoryjne, apteczka, palniki spirytusowe, rękawiczki lateksowe, statywy, wagi laboratoryjne, łapy do probówek, łyżki laboratoryjne, korki do próbówek, kolby, moździerze, modele do budowania cząsteczek, okulary ochronne, tryskawki, metale i niemetale, tlenki, materiały piśmienniczo-biurowe, zestaw komputerowy z oprogramowaniem, pakiet biurowy, wizualizer, urządzenie wielofunkcyjne, zestaw do demonstracji ruchu, stoper, dźwignia dwustronna, zestaw odważników, termometry, rozszerzalność metali, bimetal, zestaw do przewodnictwa cieplnego, kula Paskala, zestaw Prawo Archimedesa, zestaw -indukcja elektromagnetyczna, zestaw ze zwojnicą-indukcja, obwody elektryczne, zestaw igieł magnetycznych, sprężyna -fala poprzeczna, zestaw optyka, palnik laboratoryjny, kartusz do palnika,
stalowe szczypce, pompka pipetowa, probówki,
szkiełko zegarkowe, paski ph, pipeta wielomiarowa, statyw, łyżeczka do spalań, zestaw odczynników.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

38341300-0 - Przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert są; A. cena brutto oferty - 60% B.rękojmia za wady i gwarancja jakości - 40% 2. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która uzyska największą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów z wymienionych kryteriów. Maksymalna ilość
punktów do uzyskania wynosi 100. 3. W kryterium „cena brutto oferty” punktacja zostanie obliczona
według poniższego wzoru (w którym najkorzystniejsza oferta otrzyma 60 punktów):C(Cnro/Cbo)x100x60%gdzie : C- liczba pkt. przyznanych ofercie; Cnro -cena najniższa rozpatrywanych ofert; Cbo - cenabadanej oferty.4. W kryterium "rękojmia za wady i gwarancja jakości" punktacja zostanie obliczona wg poniższego wzoru ( w którym najkorzystniejsza oferta otrzyma 40 punktów): G=(Go-Gmin)/(Gmax-Gmin)x100x40% gdzie G- liczba pkt. przyznanych ofercie; G o – okres rękojmi i
gwarancji jakości zadeklarowany w ofercie ocenianej; G min - najkrótszy możliwy okres rękojmi i
gwarancji (24 miesiące);G max - najdłuższy możliwy okres rękojmi i gwarancji (60 miesięcy)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia za wady i gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach tej części zakupiony zostanie: monitor interaktywny z podstawą jezdną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert są; A. cena brutto oferty - 60% B.rękojmia za wady i gwarancja jakości - 40% 2. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę, która uzyska największą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów z wymienionych kryteriów. Maksymalna ilość
punktów do uzyskania wynosi 100. 3. W kryterium „cena brutto oferty” punktacja zostanie obliczona
według poniższego wzoru (w którym najkorzystniejsza oferta otrzyma 60 punktów): C =
(Cnro/Cbo)x100x60%gdzie : C- liczba pkt. przyznanych ofercie; Cnro -cena najniższa rozpatrywanych
ofert; Cbo - cena badanej oferty.4. W kryterium "rękojmia za wady i gwarancja jakości" punktacja
zostanie obliczona wg poniższego wzoru ( w którym najkorzystniejsza oferta otrzyma 40 punktów): G=
(Go-Gmin)/(Gmax-Gmin)x100x40% gdzie G- liczba pkt. przyznanych ofercie; G o – okres rękojmi i
gwarancji jakości zadeklarowany w ofercie ocenianej; G min - najkrótszy możliwy okres rękojmi i
gwarancji (24 miesiące);G max - najdłuższy możliwy okres rękojmi i gwarancji (60 miesięcy)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie
wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do
reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i warunki zmian zawartej umowy - kwestie odnoszące się do umowy są uregulowane
we wzorze umowy (Załączniku nr 5 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ocieplenia domu 4 rodzinnego- Morąg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ocieplenia domu 4 rodzinnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI