Dostawa autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkoły podstawowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkoły podstawowej w Zespole Szkolno–Przedszkolnym im. ks. prof. Józefa Tischnera w Sidzinie, ul. Radziechowska 3, 48-320 Skoroszyce oraz przeprowadzenie warsztatów w ramach projektu „Akademia Efektywnej Nauki – wsparcie kształcenia ogólnego w Szkole Podstawowej w Sidzinie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa - 09 – Wysoka jakość edukacji; Działanie 09.01 - Roz-wój edukacji; Poddziałanie 09.01.01 - Wsparcie kształcenia ogólnego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Euro-pejskiego Funduszu Społecznego dla Instytucji Pośredniczącej – Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w sprawie organizacji i przeprowadzenia na terenie Zespołu Szkolno–Przedszkolnego - Szkoły Podstawowej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Sidzinie, ul. Radziechowska 3, 48-320 Skoroszyce.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkoroszyce
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Skoroszyce
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-29
  • Numer ogłoszenia774002-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 774002-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.

Gmina Skoroszyce: Dostawa autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkoły podstawowej w Zespole Szkolno–Przedszkolnym im. ks. prof. Józefa Tischnera w Sidzinie, ul. Radziechowska 3, 48-320 Skoroszyce oraz przeprowadzenie warsztatów w ramach projektu „Akademia Efektywnej Nauki – wsparcie kształcenia ogólnego w Szkole Podstawowej w Sidzinie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa - 09 – Wysoka jakość edukacji; Działanie 09.01 - Roz-wój edukacji; Poddziałanie 09.01.01 - Wsparcie kształcenia ogólnego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Euro-pejskiego Funduszu Społecznego dla Instytucji Pośredniczącej – Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w sprawie organizacji i przeprowadzenia na terenie Zespołu Szkolno–Przedszkolnego - Szkoły Podstawowej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Sidzinie, ul. Radziechowska 3, 48-320 Skoroszyce.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa - 09 – Wysoka ja-kość edukacji; Działanie 09.01 - Rozwój edukacji; Poddziałanie 09.01.01 - Wsparcie kształcenia ogólnego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla Instytucji Pośredniczącej – Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w sprawie organizacji i przeprowadzenia na terenie Zespołu Szkolno–Przedszkolnego - Szkoły Podstawowej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Sidzinie, ul. Radziechowska 3, 48-320 Skoroszyce.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skoroszyce, krajowy numer identyfikacyjny 53141294100000, ul. ul. Powstańców Śląskich  17 , 48-320  Skoroszyce, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4318505 w. 36, , e-mail inwestycje@skoroszyce.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.skoroszyce.pl www.bip.skoroszyce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.skoroszyce.pl www.bip.skoroszyce.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.skoroszyce.pl www.bip.skoroszyce.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkoły podstawowej w Zespole Szkolno–Przedszkolnym im. ks. prof. Józefa Tischnera w Sidzinie, ul. Radziechowska 3, 48-320 Skoroszyce oraz przeprowadzenie warsztatów w ramach projektu „Akademia Efektywnej Nauki – wsparcie kształcenia ogólnego w Szkole Podstawowej w Sidzinie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa - 09 – Wysoka jakość edukacji; Działanie 09.01 - Roz-wój edukacji; Poddziałanie 09.01.01 - Wsparcie kształcenia ogólnego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Euro-pejskiego Funduszu Społecznego dla Instytucji Pośredniczącej – Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w sprawie organizacji i przeprowadzenia na terenie Zespołu Szkolno–Przedszkolnego - Szkoły Podstawowej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Sidzinie, ul. Radziechowska 3, 48-320 Skoroszyce.
Numer referencyjny: GZEASiP-AEN.2600.3/JD/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest:A) dostawa autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkoły podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sidzinie w ramach projektu „Akademia Efektywnej Nauki – wsparcie kształcenia ogólnego w Szkole Podstawowej w Sidzinie”B.1 - opracowanie programu 40-godz. warsztatów przygotowujących uczestników do prowadzenia projektowych zajęć pozalekcyjnych, wspomaganych e-learningiem, zgodnych z programami efektywnej nauki:Programy projektowych zajęć pozalekcyjnych dostosowane do wieku i możliwości percepcyjnych uczniów klas 1 – 8 szkoły podstawowej (wymagany jest odrębny program dla każdego poziomu klasowego czyli 8 programów) przewidujące realizację metodami aktywizującymi (metoda projektów edukacyjnych, quiz’ów, eksperymentów itp.). Każdy program musi być rozpisany na 26 jednostki tematyczne zblokowa-ne po 2 godziny lekcyjne i mieć na celu rozwijanie kompetencji matematyczno-przyrodniczych, naukowo-technicznych i informatycznych oraz umiejętności uczenia się (m.in. szybkiego uczenia się, zapamiętywania, szybkiego czytania itp.). Realizacja programów dla uczniów musi być wspomagana e-learningiem i wykorzystywać dedykowaną dla nich obudowę techno-dydaktyczną (minimum podręczniki dla uczniów i sce-nariusze zajęć dla nauczycieli, zestawy materiałów i pomocy dydaktycznych do przeprowadzania tematycznych eksperymentów edukacyj-nych, edukacyjne gry planszowe do nauki realizowanej indywidualnie i w grupie. Platforma e-learningową wspomagająca nauczanie musi być dostępna zarówno na komputery z systemem operacyjnym Windows jak i na smartphone’y funkcjonujące na systemie IOS i Android). B.2 - przeprowadzenie stacjonarnego (na terenie Zespołu Szkolno–Przedszkolnego - Szkoły Podstawowej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Sidzinie, ul. Radziechowska 38, 48-320 Skoroszyce) stacjonarnego 40-godz. weekendowego szkolenia wstępnego (w dwóch turach – każda po 3 dni: piątek 6h + sobota 8 h + niedziela 6h) dla 15 nauczycieli w zakresie programów efektywnej nauki dla uczniów – każdy w łącznym wymiarze 52 godz., przy czym co najmniej 26 godz. w każdym programie to eksperymenty z wykorzystaniem dedykowanych zestawów:Programy projektowych zajęć pozalekcyjnych dostosowane do wieku i możliwości percepcyjnych uczniów klas 1 – 8 szkoły podstawowej (wymagany jest odrębny program dla każdego poziomu klasowego czyli 8 programów) przewidujące realizację metodami aktywizującymi (metoda projektów edukacyjnych, quiz’ów, eksperymentów itp.). Każdy program musi być rozpisany na 26 jednostki tematyczne zblokowa-ne po 2 godziny lekcyjne i mieć na celu rozwijanie kompetencji matematyczno-przyrodniczych, naukowo-technicznych i informatycznych oraz umiejętności uczenia się (m.in. szybkiego uczenia się, zapamiętywania, szybkiego czytania itp.). Realizacja programów dla uczniów musi być wspomagana e-learningiem i wykorzystywać dedykowaną dla nich obudowę techno-dydaktyczną (minimum podręczniki dla uczniów i sce-nariusze zajęć dla nauczycieli, zestawy materiałów i pomocy dydaktycznych do przeprowadzania tematycznych eksperymentów edukacyj-nych, edukacyjne gry planszowe do nauki realizowanej indywidualnie i w grupie. Platforma e-learningową wspomagająca nauczanie musi być dostępna zarówno na komputery z systemem operacyjnym Windows jak i na smartphone’y funkcjonujące na systemie IOS i Android). B.3 - wsparcie nauczycieli, realizujących programy w średnim wymiarze 15 h/m-c przez 20 miesięcy nauki szkolnej (razem 300 h) w zakre-sie w/w. programów w formie e-learningu i video-konsultacji.

II.5) Główny kod CPV: 39162000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39162110-9
80000000-4
80420000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
22.01.2021
22.01.2021
14.02.2021
30.06.2022

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1B ustawy Pzp, dotyczące:posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru (potwierdzający posiadanie uprawnień do wyko-nywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1B ustawy Pzp, dotyczące:są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. i przedstawią opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpie-czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 tys. PLN;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1B ustawy Pzp, dotyczące:posiadają zdolność techniczną lub zawodową nabytą w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie wykonał, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonuje na-leżycie, co najmniej;- trzy usługi szkoleniowe przeprowadzone dla nauczycieli o łącznej wartości co najmniej 50 000,00 zł. – trzy dostawy materiałów i pomocy dydaktycznych o łącznej wartości co najmniej 150 000 zł. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym - internetową aplikacją treningową, zgodną z programami wskazanymi w pkt 3 ppkt A.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru (potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem po-datków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termi-nu składania ofert.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzy-skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a. Oświadczenia RODO wszystkich osób zaangażowanych w realizację zlecenia – według wzoru stanowiącego zał. Nr 3.b. Aktualny odpis z właściwego rejestru (potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.c. Wykaz usług i dostaw wykonanych z uwzględnieniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których owe usługi i dostawy zostały wykonane ,z załączonymi dowodami określającymi, czy te usługi i dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych –są wykonywane; a je-żeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie Wykonawcy (jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest do podania przyczyn braku możliwości uzyskania poświad-czenia); w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdza-jące należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: w przypadku gdy przedmiotem wykazanej usługi lub dostawy nie był wyłącznie zakres wymagany przez Zamawiającego, należy go wyodrębnić, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych niezakończonych –należy wykazać realizację usługi, dosta-wy w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, w przypadku usług, dostaw wykonanych (zakończonych), Wykonawcy mają obowiązek przedstawić dokument wystawiony po zakończeniu realizacji usługi. Wykonawca nie może legitymować się poprawnością wykonania usługi, dostawy o której mowa powyżej, poprzez załączenie do oferty referencji dotyczących niezakończonych usług, dostaw w przypadku gdy Wykonawca przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zakończenia realizacji zamówienia, potwierdzającego posiadanie przez wykonawcę wymaganego przez zamawiającego doświadczenia;d. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem po-datków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termi-nu składania ofert.e. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzy-skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.f. Opłaconą polisę (wraz z dowodem jej opłacenia), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną co najmniej 200 tys. PLN.g. Oświadczenie o posiadaniu lub dysponowaniu internetowej aplikacji treningowej, zgodną z programami wskazanymi w pkt 3 ppkt A (załącznik nr 7)h. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składają dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 30 grud-nia 2009 r. (Dz.U. Nr 226, poz. 1817).i. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświad-czonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817) - kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów mogą być po-świadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.j. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, pełnomocnictwa potwier-dzającego ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamó-wienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
c. Wykaz usług i dostaw wykonanych z uwzględnieniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których owe usługi i dostawy zostały wykonane ,z załączonymi dowodami określającymi, czy te usługi i dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych –są wykonywane; a je-żeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie Wykonawcy (jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest do podania przyczyn braku możliwości uzyskania poświad-czenia); w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdza-jące należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: w przypadku gdy przedmiotem wykazanej usługi lub dostawy nie był wyłącznie zakres wymagany przez Zamawiającego, należy go wyodrębnić, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych niezakończonych –należy wykazać realizację usługi, dosta-wy w zakresie wymaganym przez Zamawiającego, w przypadku usług, dostaw wykonanych (zakończonych), Wykonawcy mają obowiązek przedstawić dokument wystawiony po zakończeniu realizacji usługi. Wykonawca nie może legitymować się poprawnością wykonania usługi, dostawy o której mowa powyżej, poprzez załączenie do oferty referencji dotyczących niezakończonych usług, dostaw w przypadku gdy Wykonawca przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień zakończenia realizacji zamówienia, potwierdzającego posiadanie przez wykonawcę wymaganego przez zamawiającego doświadczenia;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zawartość oferty.a. Wypełniony Formularz Ofertyb. Zobowiązania:- do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,- do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie określonym w niniejszym SIWZ.c. Oświadczenia RODO wszystkich osób zaangażowanych w realizację zlecenia – według wzoru stanowiącego zał. nr 3.d. Oświadczenia składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udzia-łu w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego,e. Projekt szczegółowego programu szkoleń.f. Innych dokumentów(jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym: - pełnomocnictwa do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy(o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumen-tów), - zobowiązania podmiotu trzeciego, UWAGA–do zobowiązania należy dołączyć stosowny dokument, potwierdzający zasady reprezentacji podmiotu trzeciego (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów)– pisemnego uzasadnienia odnośnie do charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji –tajemnicy przedsiębiorstwa,- pisemnej informacji Wykonawcy zawierającej: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowa-dzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku (zgod-nie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp),g. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświad-czonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817) - kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów mogą być po-świadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą, pełnomocnictwa potwier-dzającego ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamó-wienia. h. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7do SIWZ). Składając oświadczenie, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiąza-nia z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA –oświadczenie należy wypełnić i przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informa-cji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.i. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.UWAGA–pisma przesłane faksem lub skan pisma przesłany pocztą elektroniczną nie stanowią formy pisemnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
atrakcyjność programowa 10,00
doświadczenie wykładowców/trenerów w prowadzeniu szkoleń tematycznych dla nauczycieli 15,00
deklaracja Wykonawcy dotycząca ilości dni na dokonanie napraw gwarancyjnych 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 06.01.2021, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę wodomierzy statycznych elektromagnetycznych iPerl - Tarnów Grodkowski
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę wodomierzy statycznych elektromagnetycznych iPerl z zintegrowanym rejestratorem danych oraz modułem radiowym RF o transmisji jedno i dwukierunkowej w ilości 1430 szt. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI