Dostawa artykułów łazienkowych oraz sprzętu do sprzątania w ramach zadań inwestycyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów łazienkowych oraz sprzętu do sprzątania w ramach zadań inwestycyjnych pn.: "Budowa stołówki, przedszkola iżłobka w Szkole Podstawowej w Jarosławcu" oraz "Żłobek dla Gminy Postomino"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPostomino
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Postomino
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-30
  • Numer ogłoszenia556411-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 556411-N-2020 z dnia 2020-06-30 r.

Gmina Postomino: Dostawa artykułów łazienkowych oraz sprzętu do sprzątania w ramach zadań inwestycyjnych pn.: "Budowa stołówki, przedszkola iżłobka w Szkole Podstawowej w Jarosławcu" oraz "Żłobek dla Gminy Postomino"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Na realizację w/w zadania Gmina Postomino otrzymała dofinansowanie: 1) ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej VI Rynek Pracy, Działanie 6.6 Programy zapewnienia i zwiększenia dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, Projekt „Żłobek dla Gminy Postomino!” nr wniosku RPZP.06.06.00-32-K020/19, 2) ze środków finansowych Funduszu Pracy w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch +” realizowanym w roku 2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Postomino, krajowy numer identyfikacyjny 77097989000000, ul. Postomino  30 , 76-113  Postomino, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 0-59 810 85 93, e-mail zp@postomino.pl, faks 0-59 810 85 84.
Adres strony internetowej (URL): www.postomino.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.postomino.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Gminy Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino, pokój nr 19 - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów łazienkowych oraz sprzętu do sprzątania w ramach zadań inwestycyjnych pn.: "Budowa stołówki, przedszkola iżłobka w Szkole Podstawowej w Jarosławcu" oraz "Żłobek dla Gminy Postomino"
Numer referencyjny: ZP.271.26.2020.SS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów łazienkowych oraz sprzętu do sprzątania w ramach realizacji zadań inwestycyjnych pn.: „Budowa stołówki, przedszkola i żłobka w Szkole Podstawowej w Jarosławcu” oraz „Żłobek dla Gminy Postomino”. 3.2. Na realizację w/w zadania Gmina Postomino otrzymała dofinansowanie:1) ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej VI Rynek Pracy, Działanie 6.6 Programy zapewnienia i zwiększenia dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, Projekt „Żłobek dla Gminy Postomino!” nr wniosku RPZP.06.06.00-32-K020/19,2) ze środków finansowych Funduszu Pracy w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch +” realizowanym w roku 2020.3.3. Dostawy realizowane będą do budynku Szkoły Podstawowej w Jarosławcu, ul. Bałtycka 65B, 76-107 Jarosławiec.3.4. W ramach otrzymanego dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej VI Rynek Pracy, Działanie 6.6 Programy zapewnienia i zwiększenia dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, Projekt „Żłobek dla Gminy Postomino!” nr RPZP.06.06.00-32-K020/19 realizowane jest zamówienie na następujące artykuły: szczotka łazienkowa do wc 5szt, wózek z mopami 1szt, zestaw szczotek i szufelek 2szt, podajnik na mydło w płynie 5szt, pojemnik na papierowe ręczniki 3szt, zawieszki do papieru toaletowego 5szt, kosz na śmieci 6szt, kosz na śmieci trzykomorowy 2szt, suszarka do rąk 3szt, półka porządkowa 1szt, lustro łazienkowe 1szt,wkład do brodzika antypoślizgowy 2szt, podest do toalety 2szt, kosz na pampersy 2szt, nocnik 16szt, ręcznik 32szt, śliniak 32szt.l.p. Przedmiot zamówienia, ilość Zdjęcie poglądowe Opis1 szczotka łazienkowa do wc 5szt wolnostojąca, biała, pojemnik wykonany z ceramiki, uchwyt pokryty chromem2 wózek sprzątający z mopem1szt 1/ wózek do sprzątania, dwuwiadrowy, wiadra o pojemności min. 20l, prasa do wyciskania mopów, koszyk metalowy na akcesoria do sprzątania, stelaż na gumowych kółkach samoskrętnych2/ zestaw do sprzątania - przeznaczony do mycia i dezynfekcji powierzchni zmywalnych, kompatybilny z wózkiem do sprzątania, stelaż CLICK/CLIP 40cm do mopa płaskiego, mop bawełniany 40cm,aluminiowy drążek3 zestaw szczotek, szufelek 2szt zestaw do zamiatania, miotła z długim kijem umożliwiająca zamiatanie bez schylania + szufelka zamykana pokrywą4 podajnik na mydło w płynie 5szt dozownik do mydła w płynie, pojemność 0,5l, kolor biały lub jasnoszary, z tworzywa ABS, wizjer do kontroli mydła, zawór niekapek, zamykany na kluczyk, montaż naścienny5 pojemnik na papierowe ręczniki 3szt przeznaczony do składanych ręczników typu ZZ (listki), materiał plastik ABS, pojemność min. 300 listków, zamykany na kluczyk, okienko do kontroli poziomu papieru w podajniku, kolor biały/szary, montaż naścienny6 zawieszka do papieru toaletowego 5szt naścienny metalowy uchwyt na papier toaletowy, z klapką w kolorze białym, 7 kosz na śmieci 6szt kosz na śmieci z uchylną pokrywą, z tworzywa sztucznego, z pedałem, pojemność 20-25l, kolor szary8 suszarka do rąk 3szt przeznaczenie – publiczna toaleta w żłobku, naścienna, wykonana z tworzywa ABS, bezdotykowa, o mocy 1800-2000W, osuszenie rąk 25-30sek, temperatura powietrza 40-540C, poziom hałasu 50-65dB , kolor biały9 półka porządkowa 1szt półka łazienkowa o dł. 54-60cm, ścienna, szkło matowe, wykończenie ze stali szczotkowanej10 lustro łazienkowe 1szt o wymiarach szer. 54-60cm, wysokość 70cm, wykończenie fazowane, w zestawie system mocowania (poprzez wywiercenie otworów)11 wkład antypoślizgowy do brodzika 2szt mata antypoślizgowa do brodzika, wykonana z PCV, przyssawki od spodu, otwory umożliwiające odpływ wody, wymiary 52/52cm ±2cm, kolor niebieski12 kosz na śmieci 2szt pojemnik trzykomorowy do segregacji odpadów (dopuszcza się trzy łączone kosze), łączna pojemność komór od 35-40l, z tworzywa sztucznego, trzy różne kolory pokryw, otwieranie za pomocą pokrywy uchylnej lub przycisku, 13 podest 2szt podnóżek z elementami antypoślizgowymi od spodu oraz na powierzchni, z bezpiecznego tworzywa sztucznego, kolor szary, z grafiką dziecięcą lub bez14 kosz na pieluchy 2szt kolor biały lub biało-szary, tworzywo sztuczne, ekologiczny pojemnik na 30-40 pieluch, podwójny systemem uszczelniający zapobiegający wydostawaniu się nieprzyjemnych zapachów na zewnątrz, higieniczne użytkowanie i opróżnianie, przystosowany do wkładów wymiennych, wyposażenie – min. 1 wkład wymienny na pojemnik15 nocnik 16szt z bezpiecznego tworzywa sztucznego, kolor biały 8szt i szary 8szt, antypoślizgowy, z grafiką dziecięcą lub bez16 ręcznik 32szt ręcznik frotte, 100% bawełna, o wymiarach 30/44-50cm, zawieszka na haczyk, dwa kolory 16szt żółty i 16szt zielony17 śliniak 32szt śliniak z wysokiej jakości bawełny frotte, wiązany lub na rzep, od spodu podszyty ceratką, różne wzory i kolory3.5. W ramach uzyskanego dofinansowania ze środków finansowych Funduszu Pracy w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch +” w 2020r. realizowane jest zamówienie na następujące artykuły - kosz na pranie 2szt, kosz na śmieci 2szt, podest do toalety 2szt.l.p. przedmiot zamówienia, ilość zdjęcie poglądowe opis1 kosz na pranie 2szt brudownik z pokrywą, z tworzywa sztucznego, pojemność 60l, zapewniający dobrą cyrkulację powietrza, lekki, łatwy w przenoszeniu, kolor biały lub jasnoszary2 kosz na śmieci 2szt kosz na śmieci ze stali nierdzewnej, otwieranie przy użyciu pedała, pojemność 10-12l, kolor srebrny3 podest 2szt podnóżek z elementami antypoślizgowymi od spodu oraz na powierzchni, z bezpiecznego tworzywa sztucznego, kolor szary, z grafiką dziecięcą lub bez3.6. W ramach środków własnych realizowane jest zamówienie na następujące urządzenia: ręcznik- 16szt, śliniak 16szt, nocnik – 8szt.l.p. przedmiot zamówienia, ilość zdjęcie poglądowe opis1 ręcznik 16szt ręcznik frotte, 100% bawełna, o wymiarach 30/44-50cm, zawieszka na haczyk, dwa kolory 8szt żółty i 8szt zielony2 śliniak 16szt śliniak z wysokiej jakości bawełny frotte, wiązany lub na rzep, od spodu podszyty ceratką, różne wzory i kolory3 nocnik 8szt z bezpiecznego tworzywa sztucznego, kolor biały 4szt i szary 4szt, antypoślizgowy, z grafiką dziecięcą lub bez4 lustro łazienkowe okrągłe 13szt lustro łazienkowe okrągłe, średnica 40-50 cm. Możliwość powieszenia na ścianie. Bezpieczne krawędzie.5 pojemnik na papier toaletowy 16szt Pojemnik na papier toaletowy wykonany z trwałego tworzywa sztucznego ABS zapewniającego bezproblemowe utrzymanie pojemnika w czystości. Wyposażony w zamykaną kluczykiem komorę na papier. Kolor biały, papier toaletowy w rolkach o rozm. 18-23 cm; zamek z kluczem; wizjer kontrolny; ścienny; przykręcany.6 podajnik na mydło w płynie 12szt dozownik do mydła w płynie, pojemność 0,5l, kolor biały lub jasnoszary, z tworzywa ABS, wizjer do kontroli mydła, zawór niekapek, zamykany na kluczyk, montaż naścienny7 pojemnik na papierowe ręczniki 12szt przeznaczony do składanych ręczników typu ZZ (listki), materiał plastik ABS, pojemność min. 300 listków, zamykany na kluczyk, okienko do kontroli poziomu papieru w podajniku, kolor biały/szary, montaż naścienny. Opakowanie zawiera zestaw wkrętów z kołkami. Sposób dozowania: wyciągnięcie jednej sztuki papieru o wymiarach 25 x 23 cm powoduje wysunięcie się kolejnej. 8 szczotka łazienkowa do wc – 16szt wolnostojąca, biała, pojemnik wykonany z ceramiki, uchwyt pokryty chromem9 kosz na śmieci 8szt. kosz na śmieci ze stali nierdzewnej, otwieranie przy użyciu pedała, pojemność 10-12l, kolor srebrny10 Kosz z klapą samozamykającą 15L – 10 szt. kosz na śmieci wykonany z bezpiecznego tworzywa w kolorze szarym/siwym, poj. 15l, z klapą samozamykającą się11 Lustro prostokątne 60 x 90 cm – 10 szt. lustro mocowane do ściany, fazowane krawędzie. Wym. 60 x 90.12 wózek sprzątający z mopem1szt 1/ wózek do sprzątania, dwuwiadrowy, wiadra o pojemności min. 20l, prasa do wyciskania mopów, koszyk metalowy na akcesoriado sprzątania, stelaż na gumowych kółkach samoskrętnych2/ zestaw do sprzątania - przeznaczony do mycia i dezynfekcji powierzchni zmywalnych, kompatybilny z wózkiem do sprzątania, stelaż CLICK/CLIP 40cm do mopa płaskiego, mop bawełniany 40cm,aluminiowy drążek3.7. Z uwagi na realizację zamówienia w ramach w dwóch projektów oraz ze środków własnych poza projektami rozliczenie zamówienia nastąpi na podstawie trzech faktur z podziałem według w/w zestawienia.3.8. Dostarczone artykuły winny być fabrycznie nowe, wolne od wad, posiadać atesty i certyfikaty. 3.9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia niezbędnych kart gwarancyjnych i instrukcji w języku polskim.3.10. Kody CPV: 39290000-1 wyposażenie różne3.11. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały zapewniające uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.3.12. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 39290000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 28
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
11.5. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie składa aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1:11.5.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.12.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:12.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.11.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5.1. Dokumenty oraz załączniki do SIWZ składane przez wszystkich Wykonawców w terminie składania ofert:1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ,3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia – jeżeli dotyczy,6) Oryginał zobowiązania, o którym mowa w pkt 8.2. – jeżeli dotyczy.5.2. Załącznik do SIWZ składany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert:Oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie - zmiany wynagrodzenia Wykonawcy spowodowana w szczególności w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie 300 m2 regipsów - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie 300 m2 regipsów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI