Dostawa sprzętu RTV i AGD w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa stołowki, przedszkola...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu RTV i AGD w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa stołowki, przedszkola i żłobka w Szkole Podstawowej w Jarosławcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPostomino
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Postomino
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-23
  • Numer ogłoszenia553807-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 553807-N-2020 z dnia 2020-06-23 r.

Gmina Postomino: Dostawa sprzętu RTV i AGD w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa stołowki, przedszkola i żłobka w Szkole Podstawowej w Jarosławcu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Na realizację w/w zadania Gmina Postomino otrzymała dofinansowanie: 1) ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej VI Rynek Pracy, Działanie 6.6 Programy zapewnienia i zwiększenia dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, Projekt „Żłobek dla Gminy Postomino!” nr wniosku RPZP.06.06.00-32-K020/19, 2) ze środków finansowych Funduszu Pracy w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch +” realizowanym w roku 2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Postomino, krajowy numer identyfikacyjny 77097989000000, ul. Postomino  30 , 76-113  Postomino, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 0-59 810 85 93, e-mail zp@postomino.pl, faks 0-59 810 85 84.
Adres strony internetowej (URL): www.postomino.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.postomino.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Gminy Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino, pokój nr 19 - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu RTV i AGD w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa stołowki, przedszkola i żłobka w Szkole Podstawowej w Jarosławcu
Numer referencyjny: ZP.271.25.2020.SS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV i artykułów gospodarstwa domowego do budynku (części żłobkowej) przy Szkole Podstawowej w miejscowości Jarosławiec w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa stołówki, przedszkola i żłobka w Szkole Podstawowej w Jarosławcu”. 3.2. Na realizację w/w zadania Gmina Postomino otrzymała dofinansowanie:1) ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej VI Rynek Pracy, Działanie 6.6 Programy zapewnienia i zwiększenia dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, Projekt „Żłobek dla Gminy Postomino!” nr wniosku RPZP.06.06.00-32-K020/19,2) ze środków finansowych Funduszu Pracy w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch +” realizowanym w roku 2020.3.3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu karty urządzeń z opisem parametrów technicznych. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w/w kart urządzeń w terminie nie później niż na dwa dni przed upływem terminu realizacji umowy. W terminie 2 dni od daty przedłożenia kart urządzeń, Zamawiający dokona weryfikacji zgodności opisu w/w parametrów z zapisami oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.3.4. Dostawy realizowane będą do budynku Szkoły Podstawowej w Jarosławcu, ul. Bałtycka 65B, 76-107 Jarosławiec. 3.5. W ramach otrzymanego dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej VI Rynek Pracy, Działanie 6.6 Programy zapewnienia i zwiększenia dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, Projekt „Żłobek dla Gminy Postomino!” nr RPZP.06.06.00-32-K020/19 realizowane jest zamówienie na następujące urządzenia: telewizor 2szt, pralko-suszarka 1szt, odkurzacz do pracy na sucho i mokro 1szt, żelazko parowe 1szt, deska do prasowania 1szt.l.p. Przedmiot zamówienia, ilość Zdjęcie poglądowe Opis1 Telewizor LED 40cali – 2szt. typ LED, przekątna ekranu min. 40 cali, matryca 4K Ultra HD 3840x2160, komunikacja WIFI, łączność Bluetooth, Smart TV, złącze min. 2xUSB, złącze min. 3xHDMI, nagrywanie na USB, cyfrowe wyjście optyczne, moc głośników min. 20W, montaż ścienny i na podstawie, menu w jęz. polskim, pilot na wyposażeniu, instrukcja obsługi w języku polskim.2 pralko-suszarka – 1szt. wielkość załadunku prania 8kg, wielkość załadunku suszenie min. 4kg, min. 8 programów prania, min. 3 programy suszenia, maksymalna prędkość wirowania min,. 1400obr/min, regulacja prędkości wirowania, blokada przed dziećmi, silnik inwerterowy, funkcja parowa (wyposażona w generator pary), rodzaj suszarki kondensacyjna, wyświetlacz elektroniczny, opóźnienie startu pracy, dobór wody do wielkości załadunku automatyczny, instrukcja w języku polskim, klasa prania, wirowania i energetyczna A, kolor biały3 odkurzacz do pracy na mokro i sucho – 1szt. możliwość odkurzania na sucho i mokro, moc silnika min. 1200W, rodzaj worka – pojemnik (19-30l) oraz papierowy/tekstylny, zasilanie sieciowe, typ filtra tekstylny lub papierowy, na wyposażeniu rura teleskopowa, wąż ssący oraz komplet szczotek i ssawek (w tym uniwersalna i szczelinowa)4 żelazko – 1szt. Parowe, z wbudowaną wytwornicą pary od 50 g/min, rodzaj stopy ceramiczna, o mocy min. 2600W, pionowy wyrzut pary, dodatkowy wyrzut pary min. 200 g/min, regulacja strumienia pary, z funkcją automatycznego wyłączenia żelazka, funkcja samooczyszczenia, system antywapienny, blokada kapania, spryskiwacz, długość przewodu sieciowego min. 2 metry5 deska do prasowania – 1szt. Wymiar blatu – dł.127-130cm, szer. 38-43cm, regulacja wysokości min. do 97cm, podstawka pod żelazko, wtyczka z przewodem zasilającym, antypoślizgowe nakładki na nóżki3.5. W ramach uzyskanego dofinansowania ze środków finansowych Funduszu Pracy w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch +” w 2020r. realizowane jest zamówienie na następujące urządzenia: zmywarko-wyparzarka 1szt., zestaw muzyczny 2szt., czajnik elektryczny 2szt, telefon bezprzewodowy 1szt, bramka voip do telefonu 1szt, niszczarka do dokumentów 1szt, uchwyt ścienny do telewizora 2szt., termometr dziecięcy 2szt, zestaw dziecięcy - naczynia i sztućce 16kpl, zestaw naczyń kawowych 18-el. 1kpl, zestaw – cukiernica i mlecznik + 6szt łyżeczek.l.p. Przedmiot zamówienia, ilość Zdjęcie poglądowe Opis1 Zmywarka z funkcją wyparzania, z dozownikiem płynu myjącego, z podestem pod zmywarkę – 1szt Zmywarka – wymiary zewnętrzne 56,5-60cmx60-63,6cm5x82-85cm, moc 6,2-6,65kW, napięcie 400V, materiał stal nierdzewna, kolor INOX, funkcja wyparzania, pompa spustowa, dozownik płynu myjącego, min. 2 cykle pracy, sterowanie elektroniczne lub elektromechaniczne, min. dwa kosze do zmywarki 50x50cm na szkło i talerze, pojemnik/i do sztućców, przewód zasilający. Podest – kompatybilny ze zmywarką, ze stali nierdzewnej, kolor INOX, z min. dwiema prowadnicami do przechowywania koszy 2 zestaw muzyczny – 2szt odtwarzanie płyt CD i CD-R/RW, obsługiwany format audio MP3, radio analogowe z pamięcią i cyfrowe, moc znamionowa RMS min. 2x20W, złącze USB i AUX, łączność Bluetooth, pilot na wyposażeniu, instrukcja obsługi w języku polskim.3 Bramka voip do telefonu – 1szt urządzenie umożliwiające rozmowę przy użyciu aparatu telefonicznego analogowego poprzez połączenie internetowe; możliwość samodzielnej konfiguracji; interfejs telefoniczny – min. 2 porty FXS (dla telefonów analogowych); interfejs sieciowy – min. 1 port LAN RJ-45; kodeki głosu G.711, G.726, G.729; kompatybilność faksu T.38, identyfikacja dzwoniącego; obsługiwane protokoły sieciowe Ipv4, DNS, DHCP; szyfrowanie/bezpieczeństwo SSL/TLS; metoda autentyczności SIP; filtrowanie adresów MAC; 4 telefon bezprzewodowy – 1szt identyfikacja numeru przychodzącego, wbudowana książka telefoniczna min. 50 wpisów, wyświetlacz LCD, podświetlenie wyświetlacza, automatyczna sekretarka, menu w języku polskim, liczba słuchawek do współpracy z innymi producentami (GAP) min. 4,zasilanie słuchawki – 2 akumulatory AAA, czas rozmowy min 10-16 godz., czas czuwania min. 144godz., zasięg słuchawki w pomieszczeniach 50m, zasięg słuchawki w terenie otwartym 300m, wyposażenie ( baza, słuchawka, kabel tel. 1,5m, słuchawka, zasilacz)5 uchwyt ścienny – 2szt do telewizora LED o przekątnej ekranu od 32 „do 55”, uchylny – regulacja w pionie w dół do 15 stopni, z wbudowaną poziomicą, obsługujący normy VESA do 400 x 400.6 czajnik elektryczny – 2szt czajnik elektryczny ze stali nierdzewnej INOX, pojemność 1,7l -2l, moc grzałki 2200-2400W, płaska grzałka płytowa, automatyczne wyłączenie po zagotowaniu wody, zabezpieczenie przed włączeniem czajnika bez wody, lampka kontrolna, pokrywa otwierana przyciskiem, filtr antyosadowy, wskaźnik poziomu wody.7 niszczarka do dokumentów – 1szt Rodzaj cięcia - ścinki, pojemność kubła min. 18l, niszczarka do papieru, płyt CD/DVD, zszywek, ilość kartek niszczonych jednorazowo min. 10szt A4/70gram, poziom bezpieczeństwa DIN min. 3, funkcja cofania/automatyczny rewers, zabezpieczenie przed przegrzaniem, wyjmowany pojemnik na ścinki.8 termometr dziecięcy - 2szt urządzenie medyczne/lekarskie, bezdotykowy, na podczerwień, elektroniczny, certyfikowany, odpowiedni dla dzieci, zakres pomiarowy od 35-420C, warunki pracy od 16-350C, dokładność pomiaru od ±0,1 do ±0,20C, wynik pomiaru w ciągu 1 do 2 sekund, pomiar jednym przyciskiem, alarm gorączki, automatyczne wyłączenie, wymienne baterie9 zestaw dziecięcy - naczynia i sztućce – 16kpl 1/ W skład zestawu naczyń wchodzi:- talerz deserowy o śr. 15-16cm- talerz obiadowy o śr. 19-21cm- miseczka obiadowa – pojemność 500-510ml- kubek – pojemność 250ml.Szkło hartowane/porcelana, możliwość mycia w zmywarce, materiał nieporowaty, kolorystyka biała z dziecięcym motywem (dopuszcza się naczynia białe z obwolutą w kolorach mix - niebieski, zielony, żółty)2/ W skład zestawu sztućców wchodzi:- łyżeczka- łyżka- widelec- nożykZestaw wykonany ze stali nierdzewnej 18/10, przystosowany do obsługi przez dzieci, grawerowany – motyw dziecięcy10 zestaw naczyń kawowych 18-el.– 1kpl zestaw kawowy 18elementowy – filiżanka pojemność 250-350ml, spodek pod filiżankę o śr. 15,5-17,5cm, talerz deserowy o śr. 17-20,5cm,zestaw w kolorze białym z szarymi/srebrnymi dodatkami 11 zestaw – cukiernica i mlecznik + 6szt łyżeczek 1/ zestaw cukiernica i mlecznik, kolor biały lub biały z szarymi/srebrnymi dodatkami, gładki lub z tłoczeniami, porcelanowy, pojemność po 250ml – 375ml każdy, zaleca się dostosowanie zestawu do naczyń kawowych2/ zestaw 6szt. łyżeczek deserowych (do kawy, herbaty), stal nierdzewna 18/10, z ornamentem lub bez, możliwość mycia w zmywarce, dł. łyżeczki 11-14cm 3.6. W ramach środków własnych realizowane jest zamówienie na następujące urządzenia: Lodówka na próbki żywności 1 szt., lodówka podblatowa 1 szt., czajnik elektryczny 2 szt., kuchnia indukcyjna z piekarnikiem 1 szt.l.p. Przedmiot zamówienia, ilość Zdjęcie poglądowe Opis1 lodówka na próbki żywności – 1 szt. O pojemności użytkowej 42-50 l, klasa energetyczna A+ lub wyższa, w kolorze białym, posiada co najmniej 2 półki.2 lodówka podblatowa – 1 szt. W klasie energetycznej A+ lub wyższej, w kolorze srebrnym/stali nierdzewnej, wymiary: wysokość 84-85cm szerokość 48-50cm głębokość 50-55cm 1 szuflada na warzywa i owoce, 2 półki szklane w chłodziarce, Wyposażenie: 3 półki w drzwiach, instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna3 czajnik elektryczny – 2szt czajnik elektryczny ze stali nierdzewnej INOX, pojemność 1,7l -2l, moc grzałki 2200-2400W, płaska grzałka płytowa, automatyczne wyłączenie po zagotowaniu wody, zabezpieczenie przed włączeniem czajnika bez wody, lampka kontrolna, pokrywa otwierana przyciskiem, filtr antyosadowy, wskaźnik poziomu wody. Kuchnia indukcyjna z piekarnikiem – 1 szt. W klasie energetycznej A lub wyższej. Rodzaj piekarnika: elektryczny,Rodzaj płyty grzewczej: indukcyjna,Kolor frontu: srebrny/stali nierdzewnej,Termoobieg. Podstawowe akcesoria w zestawie.4 zestaw dziecięcy - naczynia i sztućce 4kpl 1/ W skład zestawu naczyń wchodzi:- talerz deserowy o śr. 15-16cm- talerz obiadowy o śr. 19-21cm- miseczka obiadowa – pojemność 500-510ml- kubek – pojemność 250ml.Szkło hartowane/porcelana, możliwość mycia w zmywarce, materiał nieporowaty, kolorystyka biała z dziecięcym motywem (dopuszcza się naczynia białe z obwolutą w kolorach mix - niebieski, zielony, żółty)2/ W skład zestawu sztućców wchodzi:- łyżeczka- łyżka- widelec- nożykZestaw wykonany ze stali nierdzewnej 18/10, przystosowany do obsługi przez dzieci, grawerowany – motyw dziecięcy3.7. Z uwagi na realizację zamówienia w ramach w dwóch projektów oraz ze środków własnych poza projektami rozliczenie zamówienia nastąpi na podstawie trzech faktur z podziałem według w/w zestawienia.3.8. Dostarczony sprzęt winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać atesty i certyfikaty. 3.9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia niezbędnych kart gwarancyjnych i instrukcji w języku polskim.3.10. Kody CPV: 39700000-9 sprzęt gospodarstwa domowego, 39710000-2 elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego.3.11. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały zapewniające uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.3.12.W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 39700000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39710000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 28
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
11.5. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie składa aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1:11.5.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.12.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:12.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.11.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5.1. Dokumenty oraz załączniki do SIWZ składane przez wszystkich Wykonawców w terminie składania ofert:1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ,3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia – jeżeli dotyczy,6) Oryginał zobowiązania, o którym mowa w pkt 8.2. – jeżeli dotyczy.5.2. Załącznik do SIWZ składany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert:Oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie - zmiany wynagrodzenia Wykonawcy spowodowana w szczególności w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę wejścia / portu do ładowania w detektorze do RTG- Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania08-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę wejścia / portu do ładowania w detektorze do RTG. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI