392. Dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby Narodowego Centrum Promieniowania

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
392. Dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby Narodowego Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS (adres dostawy: NCPS SOLARIS, ul. Czerwone Maki 98, Kraków), w podziale na 3 części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-10-17
  • ZamawiającyUNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00381199
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
392. Dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby Narodowego Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS (adres dostawy: NCPS SOLARIS, ul. Czerwone Maki 98, Kraków), w podziale na 3 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jolanta.szymanek@uj.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

392. Dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby Narodowego Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS (adres dostawy: NCPS SOLARIS, ul. Czerwone Maki 98, Kraków), w podziale na 3 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f484ae36-4541-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381199

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00255776/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.8 Dostawa mebli standardowych oraz laboratoryjno-warsztatowych dla NCPS Solaris

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. Informacja
o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych- dotyczy wykonawcy będącego osobą fizyczną.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych- dotyczy wykonawcy będącego osobą fizyczną.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.392.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Dostawa wyposażenia meblowego.
Dostawa obejmuje również wniesienie, złożenie i rozdysponowanie wyposażenia meblowego w pomieszczeniach NCPS Solaris zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39121100-7 - Biurka

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39134100-1 - Stoły komputerowe

39112000-0 - Krzesła

39113100-8 - Fotele

39130000-2 - Meble biurowe

39157000-7 - Części mebli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prawo opcji będzie polegało na rozszerzeniu zakresu zamówienia dla części I
w odniesieniu do następujących pozycji opisu przedmiotu zamówienia (część I) oraz w poniżej wskazanych maksymalnych ilościach (tj. Zamawiający może zamówić ilości mniejsze) ponad te ilości, które są wskazane z Załączniku A (zamówienie podstawowe):
Załącznik A, część 1 pkt. 1 - Kontener pod biurko (z kółkami) - 5 szt.
Załącznik A, część 1 pkt. 2 - Krzesło komputerowe z mechanizmem synchronicznym (na kółkach, obrotowe z możliwością regulacji wysokości siedziska i kąta oparcia ze wsparciem odcinka lędźwiowego) - 10 szt.
Załącznik A, część 1 pkt. 8 - Biurko komputerowe - 2 szt.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Dostawa i montaż mebli według projektu stanowiącego załącznik do SWZ. Dostawa obejmuje również wniesienie, złożenie i rozdysponowanie wyposażenia meblowego w pomieszczeniach NCPS Solaris zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39157000-7 - Części mebli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych i specjalnego przeznaczenia.
Dostawa obejmuje również wniesienie, złożenie i rozdysponowanie wyposażenia meblowego w pomieszczeniach NCPS Solaris zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych parametrów technicznych i funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39141100-3 - Regały

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1.1 Część I zamówienia.
1.1.1Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a. dokumenty producenta oferowanego kontenerka pod biurko (np. opisy techniczne sporządzone lub potwierdzone przez producenta lub wydruki
ze stron internetowych producenta lub ulotki / katalogi / broszury producenta) zawierające między innymi:
 markę/typ/model/symbol producenta pozwalający na jednoznaczną identyfikację oferowanego kontenerka pod biurko,
 kolorowe zdjęcie lub rysunek kontenerka pod biurko,
 rodzaje użytych materiałów;
b. dokumenty producenta materiału (tkaniny) siedziska fotela (np. opisy techniczne sporządzone lub potwierdzone przez producenta lub wydruki ze stron internetowych producenta lub ulotki / katalogi / broszury producenta) lub certyfikaty niezależnych jednostek – potwierdzające i zawierające parametry techniczne i funkcjonalne dotyczące co najmniej:
 odporności na ścieranie,
 kolorowe zdjęcie lub rysunek krzesła/fotela,
 gramatury zastosowanej tkaniny;
c. dokumenty producenta oferowanego stołu/biurka (np. opisy techniczne sporządzone lub potwierdzone przez producenta lub wydruki ze stron internetowych producenta lub ulotki / katalogi / broszury producenta) zawierające między innymi:
 markę/typ/model/symbol producenta pozwalający na jednoznaczną identyfikację oferowanego stołu,
 specyfikację mebla,
 kolorowe zdjęcie lub rysunek stołu;
d. dokumenty producenta oferowanych ekranów akustycznych (np. opisy techniczne sporządzone lub potwierdzone przez producenta lub wydruki ze stron internetowych producenta lub ulotki / katalogi / broszury producenta) zawierające między innymi:
 markę/typ/model/symbol producenta pozwalający na jednoznaczną identyfikację oferowanych ekranów akustycznych,
 kolorowe zdjęcie lub rysunek ekranów akustycznych,
 rodzaje użytych materiałów.
e. dokumenty producenta oferowanego biurka (np. opisy techniczne sporządzone lub potwierdzone przez producenta lub wydruki ze stron internetowych producenta lub ulotki / katalogi / broszury producenta) zawierające między innymi:
 markę/typ/model/symbol producenta pozwalający na jednoznaczną identyfikację oferowanego kontenerka pod biurko,
 kolorowe zdjęcie lub rysunek kontenerka pod biurko,
 rodzaje użytych materiałów;
f. dokumenty producenta oferowanych szafek wiszących i szaf (np. opisy techniczne sporządzone lub potwierdzone przez producenta lub wydruki ze stron internetowych producenta lub ulotki / katalogi / broszury producenta) zawierające między innymi:
 markę/typ/model/symbol producenta pozwalający na jednoznaczną identyfikację oferowanego kontenerka pod biurko,
 kolorowe zdjęcie lub rysunek kontenerka pod biurko,
 rodzaje użytych materiałów;
1.2 Część II przedmiotu zamówienia.
1.2.1 Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a. atest/certyfikat/oświadczenie wystawione przez producenta materiałów lub niezależną jednostkę certyfikującą/oświadczenie wykonawcy - potwierdzający klasę trudnopalności użytych materiałów dopuszczoną przez obowiązujące przepisy ochrony Ppoż (Inspektorat Ochrony Ppoż).
1.3 Część III przedmiotu zamówienia.
1.3.1 Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a. dokumenty producenta oferowanych mebli stalowych (np. opisy techniczne sporządzone lub potwierdzone przez producenta lub wydruki ze stron internetowych producenta lub ulotki / katalogi / broszury producenta) zawierające między innymi:
 markę/typ/model/symbol producenta pozwalający na jednoznaczną identyfikację oferowanych biurek,
 kolorowe zdjęcie lub rysunek biurka,
 rodzaje użytych materiałów,
 certyfikaty zgodności ze wskazanymi normami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wskazane w Rozdz. IV ust. 1 pkt. 1.1 SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez wykonawcę, wedle treści postanowień niniejszej SWZ i jej załączników, a w szczególności musi zawierać:
1. formularz oferty wraz z załącznikami, w tym:
2. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
– w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców,;
3. kalkulację ceny oferty, uwzględniającą wymagania i zapisy SWZ,
4. pełnomocnictwo (zgodnie z ust. 5-7 powyżej) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
5. wykaz podwykonawców;
6. przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w treści niniejszej SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowo określono w Rozdziale XII - Opis sposobu przygotowywania ofert.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowo określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy użyciu narzędzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu. Składanie i otwarcie ofert odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem ww. platformy zakupowej, na zasadach określonych w SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-17 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy wykonawcę w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI