Dostawa jednego, nowego samochodu osobowo- dostawczego dla Urzędu Marszałkowskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa jednego, nowego samochodu osobowo- dostawczego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-17
  • ZamawiającyWOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00381092
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa jednego, nowego samochodu osobowo- dostawczego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa jednego, nowego samochodu osobowo- dostawczego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-617b0b34-4303-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036545/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup samochodów wraz z ubezpieczeniem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:
miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej – adres e-mail: przetargi@umwm.malopolska.pl
Kontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego”).
Elektroniczna skrzynka podawcza: /947ts6aydy/SkrytkaESP
2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzule informacyjne z art. 13 i 14 RODO ujęte są w załącznikach nr 1A i nr 1B do swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DG-VI.272.13.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 114460,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki nowego samochodu osobowo- dostawczego, 5-osobowego, typu kombivan lub minivan, 5 drzwiowego, spełniającego warunki techniczno-eksploatacyjne dla samochodów segmentów „kombivan” lub „minivan”..
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (sopz) stanowi załącznik: nr 3 do swz.
3. Zamawiający wymaga, aby samochód był wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 roku oraz kompletny i gotowy do używania.
4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia usługi ubezpieczeniowej dla oferowanego samochodu, na czas jednego roku w zakresie ubezpieczenia OC, AC, NNW, ZK, Asisstance.
5. Warunki gwarancji zamówienia:
a) Zamawiający wymaga, aby samochód objęty był minimum 24-miesięczną pełną gwarancją producenta na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, licząc od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru;
b) Zamawiający wymaga, aby samochód objęty był minimum 24-miesięczną gwarancją na lakier, licząc od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru, bez limitu kilometrów;
c) Zamawiający wymaga, aby samochód objęty był minimum 60-miesięczną gwarancją na perforację nadwozia, licząc od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru, bez limitu kilometrów.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla zamówienia – stanowi załącznik: nr 2 do swz (zwane dalej wzorem umowy).
7. Oznaczenie wg CPV:
34110000-1 samochody osobowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto wykonania zamówienia - 60 pkt-ów
2. Termin dostawy- 30 pkt-ów
3. Oferowany okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne -10 pkt-ów
a) Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:

Cena = Najniższa cena wykonania zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu x 60 pkt
Cena oferty ocenianej

b) Ocena ofert w kryterium „Termin dostawy” zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę do 19 dni, otrzyma 30 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę od 20 do 29 dni, otrzyma 25 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę od 30 do 39 dni, otrzyma 20 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę od 40 do 59 dni, otrzyma 10 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę w 60 dniu, otrzyma 0 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje dostawę powyżej 60 dni, jego oferta zostanie odrzucona.

c) Ocena ofert w kryterium „Oferowany okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne” zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres 48 miesięcy i więcej, otrzyma 10 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres 36 do 47 miesięcy, otrzyma 6 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres 25 do 35 miesięcy, otrzyma 3 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres 24 miesięcy, otrzyma 0 pkt,
 jeśli wykonawca zaoferuje gwarancję przez okres poniżej 24 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona.
Oferowany okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne liczony od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres gwarancji na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do swz.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, potwierdza brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 4, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
7. Zapis ust. 6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 540 z późniejszymi zmianami/) z zastrzeżeniem innych zasad opisanych w niniejszej swz lub wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzór umowy zawarte są w załączniku nr 2 do swz.
2. Zamawiający może dokonać zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-14 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam przewoźników plandek standard/mega/mulda 13, 6m - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry, Podejmę współpracę z przewoźnikami z całej Polski. Prowadzenie plandek standard/mega/mulda 13, 6m w systemie tygodniowym lub dłużej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI