Przygotowanie i produkcja filmów promocyjno-edukacyjnych, dotyczących działalności...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie i produkcja filmów promocyjno-edukacyjnych, dotyczących działalności ekologicznej Województwa Małopolskiego oraz prowadzenie fanpage’u ekoMałopolska TV na portalu społecznościowym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-20
  • ZamawiającyWOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00052775
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
przygotowanie i produkcja filmów promocyjno-edukacyjnych, dotyczących działalności ekologicznej Województwa Małopolskiego oraz prowadzenie fanpage’u ekoMałopolska TV na portalu społecznościowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

przygotowanie i produkcja filmów promocyjno-edukacyjnych, dotyczących działalności ekologicznej Województwa Małopolskiego oraz prowadzenie fanpage’u ekoMałopolska TV na portalu społecznościowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7904a570-b15b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003369/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.34 Kompleksowa obsługa i prowadzenie Telewizji Małopolskiej i Telewizji ekoMałopolska

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach projektu zintegrowanego / LIFE IP MAŁOPOLSKA „Wdrażanie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego – Małopolska w zdrowej atmosferze” / LIFE-IP MALOPOLSKA / LIFE14 IPE PL 021i

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portaloraz poczty elektronicznej – adres e-mail: przetargi@umwm.malopolska.plKontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego”).Elektroniczna skrzynka podawcza: /947ts6aydy/SkrytkaESP. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty, ani żadnego dokumentu czy oświadczenia wskazanego w pkt. 7.1) swz składanego wraz z ofertą, przy użyciu poczty elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i 14 RODO ujęte są w załącznikach nr 1A i nr 1B do swz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SR.IV.272.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 699186,99 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 404257,12 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i produkcja filmów promocyjno-edukacyjnych, dotyczących działalności ekologicznej Województwa Małopolskiego w liczbie co najmniej 2, a maksymalnie 3 tygodniowo, o czasie trwania od 1,5 do 5 minut każdy, publikowanych od poniedziałku do piątku oraz prowadzenie fanpage’u ekoMałopolska TV na portalu społecznościowym.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 1D do swz i będzie on wprowadzony jako załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do siwz (zwane są dalej wzorem umowy).4. Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji.W ramach opcji, po wykonaniu zamówienia podstawowego, Wykonawca będzie kontynuował obsługę TV EkoMałopolska, opierająca się na przygotowaniu i produkcji filmów informacyjno-edukacyjnych, dotyczących działalności ekologicznej Województwa Małopolskiego, wraz z prowadzeniem fanpage’u na portalu społecznościowym, przez okres kolejnych 20 tygodni. Zamówienie w ramach prawa opcji wykonywane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.5. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji.W ramach opcji, po wykonaniu zamówienia podstawowego, Wykonawca będzie kontynuował obsługę TV EkoMałopolska, opierająca się na przygotowaniu i produkcji filmów informacyjno-edukacyjnych, dotyczących działalności ekologicznej Województwa Małopolskiego, wraz z prowadzeniem fanpage’u na portalu społecznościowym, przez okres kolejnych 20 tygodni. Zamówienie w ramach prawa opcji wykonywane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane według poniższych kryteriów:1. Ocena ofert w kryterium „Cena wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:Cena=(Najniższa cena wykonania zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu)/(Cena wykonania zamówienia oferty ocenianej) x 40 pkt2. Ocena ofert w kryterium „Protfolio: 5 filmów o tematyce informacyjnej i/lub edukacyjnej i/lub promocyjnej, o długości min. 1 min. – max. 5 min” zostanie dokonana według zasad: I. Właściwa realizacja materiału filmowego w kontekście tematu: Max 10 pkt, II. Jakość filmów: Max 15 pkt, III. Montaż materiału filmowego: Max 5 pkt, IV. Jakość ścieżki dźwiękowej: Max 10 pkt, V. Oprawa graficzna, belki podpisy, ikonografika: Max 5 pkt, VI. Jakość nagrania lektorskiego (off): Max 5 pkt,SZCZEGÓŁOWY SPOSÓB OCENY OFERT W TYM KRYTERIUM ZOSTAŁ OPISANY W PKT 15 LIT. B) SWZ.3. Ocena ofert w kryterium „Czas publikacji na kanale YouTube każdego gotowego materiału, (w godzinach) licząc od momentu zakończenia filmowania wydarzenia, którego dotyczy materiał” zostanie dokonana według zasad:Jeżeli wykonawca zadeklaruje termin opublikowania na kanale YouTube każdego gotowego materiału filmowego licząc od momentu zakończenia filmowania wydarzenia:• do 5 godzin, jego oferta otrzyma 5 pkt.• do 8 godzin jego oferta otrzyma 2 pkt.• do 12 godzin jego oferta otrzyma 0 pkt. SZCZEGÓŁOWY SPOSÓB OCENY OFERT W TYM KRYTERIUM ZOSTAŁ OPISANY W PKT 15 LIT. C) SWZ.4. Ocena ofert w kryterium „Czas (w godzinach) na zorganizowanie obsługi do filmowania każdego wydarzenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego” zostanie dokonana według zasad:Jeżeli wykonawca zadeklaruje termin na zorganizowanie obsługi filmowania każdego wydarzenia liczony w godzinach od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego:• do 3 godzin - jego oferta otrzyma 5 pkt;• do 5 godzin - jego oferta otrzyma 2 pkt;• do 7 godzin - jego oferta otrzyma 1 pkt;• do 12 godzin - jego oferta otrzyma 0 pkt;SZCZEGÓŁOWY SPOSÓB OCENY OFERT W TYM KRYTERIUM ZOSTAŁ OPISANY W PKT 15 LIT. D) SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Portfolio: 5 filmów o tematyce informacyjnej i/lub edukacyjnej i/lub promocyjnej, o długości min. 1 min. – max. 5 min

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas publikacji na kanale YouTube każdego gotowego materiału, (w godzinach) licząc od momentu zakończenia filmowania wydarzenia, którego dotyczy materiał

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas (w godzinach) na zorganizowanie obsługi do filmowania każdego wydarzenia od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy,2) spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:a) warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę polegającą na realizacji produkcji filmowej, rozumianej jako nagranie, zmontowanie i opatrzenie niezbędnymi planszami oraz napisami materiału filmowego (w tym także produkcji w odcinkach, np. cyklu relacji z wydarzenia) o charakterze informacyjnym i/lub edukacyjnym i/lub promocyjnym, o wartości usługi nie mniejszej niż 150 tys. zł brutto.Przez usługę Zamawiający rozumie jedną umowę/zamówienie/zlecenie. Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej 3 różnymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, w tym:i. co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję operatora kamery, która posiada: • doświadczenie w nagraniu przynajmniej 5 filmów informacyjnych i/lub edukacyjnych i/lub promocyjnych, które zostały opublikowane w mediach o zasięgu minimum regionalnym lub telewizji internetowej podczas ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert; • umiejętności: obsługa kamery, znajomość profesjonalnych narzędzi do edycji, obróbki i montażu filmów, umiejętność kluczowania (chromakey) także „na żywo”; zapewni filmowanie z drona. ii. co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję reportera, która posiada:• doświadczenie w pracy na stanowisku reportera (udokumentowane min. 5 materiałami dziennikarskimi, które zostały opublikowane w mediach o zasięgu minimum regionalnym lub telewizji internetowej podczas ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;• umiejętności: sprawne wyszukiwanie informacji (reaserch), łatwy kontakt z odbiorcą, łatwość pisania i redagowania tekstów, umiejętność przeprowadzania wywiadów, nagrywania komentarzy w tle (tzw. offów) oraz pisania podprowadzeń, nienaganna dykcja i prezencja.iii. co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję montażysty, posiadającą:• doświadczenie w montażu filmów wideo (udokumentowane min. 5 realizacjami materiałów video wyemitowanych w telewizji o zasięgu przynajmniej regionalnym lub telewizji internetowej podczas ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym funkcje operatora kamery i montażysty mogą być połączone; iv. co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika projektu odpowiedzialnego za koordynowanie produkcji materiałów EkoMałopolska TV, posiadającą:• min. 2 letnie doświadczenie kierownicze w pracy w telewizji (o zasięgu przynajmniej regionalnym lub telewizji internetowej przy produkcji, przygotowaniu materiałów informacyjnych lub promocyjnych.• doświadczenie: w kierowaniu zespołem redakcyjnym, umiejętność sprawnego reaserch’u, kreacji tematów, pisania i redagowania tekstów, przeprowadzaniu wywiadów, nagrywaniu off’ów oraz pisaniu podprowadzeń.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie:1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:1) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz usług wykonanych stanowi załącznik nr 4 do swz. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług wykonanych, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.Wykaz usług stanowi załącznik 4 do swzb) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobamiWykaz osób stanowi załącznik 5 do swz

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wraz z ofertą Wykonawca winien jest złożyć przedmiotowe środki dowodowe, tj. portfolio.Szczegółowe informacje odnośnie przedmiotowych środków dowodowych określone zostały w pkt. 11 ust. 4 SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 7, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.3. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 7, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.4. Zapis ust. 9 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.5. Zapis ust. 7 – 9 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.6. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 540 z późniejszymi zmianami/)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 ust. 4.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwości zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy i ponadto dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Szczegółowy sposób złożenia oferty jest podany w pkt 8.2) swz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-20 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie należy wykonać w terminie do 32 tygodni od daty podpisania umowy, z prawem opcji, w ramach którego przedmiot umowy może być realizowany przez okres kolejnych 20 tygodni od dnia zakończenia zamówienia podstawowego, na warunkach takich samych jak przewidziane w niniejszej umowie dla zamówienia podstawowego.
2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę łożyska w pralce ze zgrzewanym zbiornikiem- Michałowice-Osiedle
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania14-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę łożyska w pralce ze zgrzewanym zbiornikiem. Po przecięciu zbiornika i wymianie łożyska trzeba zespawać plastikiem lub skręcić śrubami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawy produktów spożywczych.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Dostawa sprzętu informatycznego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Produkcja filmów promujących turystykę rowerową na Dolnym Śląsku
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI