Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy produktów spożywczych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Warszawie-Białołęce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320495
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ciupagi 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-016
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223217601
1.5.8.) Numer faksu: 228111537
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_as_warszawa-bialoleka@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy produktów spożywczych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfc6ac26-b30e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017872/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Produkty spożywcze: kiszonki, warzywa sezonowe, buliony, woda, mrożonki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/as_warszawa_bialoleka3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/as_warszawa_bialoleka
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcjeZamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale 26 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale 26 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
woda niegazowana 1,5 litra - 7000 litrów; woda gazowana 1,5 litra - 1500 litrów; wafle ryżowe - 170 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia gwarantowanego o zamówienia opcjonalne, zgodnie z ilościami wskazanymi w załączniku nr 1 do SWZ. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy. Skorzystanie z prawa opcji odbywać się będzie w oparciu o skierowane do wykonawcy w formie oświadczenia, a wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia w zakresie z niego wynikającego. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Prawo opcji obowiązywać będzie w okresie obowiązywania umowy. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na warunkach, w terminach oraz wg cen jednostkowych przewidzianych jak dla zamówienia gwarantowanego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tzn. uzyska największą łączna ilość punktów przyznaną w poszczególnych kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tzn. uzyska największą łączna ilość punktów przyznaną w poszczególnych kryteriach oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kotlet sojowy - 600 kg; granulat sojowy - 400 kg; kostka sojowa - 400 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia gwarantowanego o zamówienia opcjonalne, zgodnie z ilościami wskazanymi w załączniku nr 1 do SWZ. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy. Skorzystanie z prawa opcji odbywać się będzie w oparciu o skierowane do wykonawcy w formie oświadczenia, a wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia w zakresie z niego wynikającego. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Prawo opcji obowiązywać będzie w okresie obowiązywania umowy. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na warunkach, w terminach oraz wg cen jednostkowych przewidzianych jak dla zamówienia gwarantowanego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tzn. uzyska największą łączna ilość punktów przyznaną w poszczególnych kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tzn. uzyska największą łączna ilość punktów przyznaną w poszczególnych kryteriach oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kalafior różyczki - 1400 kg; fasola szparagowa - 600 kg; leczo warzywne - 1000 kg; knedle truskawkowe - 1500 kg; pyzy ziemniaczane - 700 kg; truskawki mrożone - 350 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia gwarantowanego o zamówienia opcjonalne, zgodnie z ilościami wskazanymi w załączniku nr 1 do SWZ. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy. Skorzystanie z prawa opcji odbywać się będzie w oparciu o skierowane do wykonawcy w formie oświadczenia, a wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia w zakresie z niego wynikającego. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Prawo opcji obowiązywać będzie w okresie obowiązywania umowy. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na warunkach, w terminach oraz wg cen jednostkowych przewidzianych jak dla zamówienia gwarantowanego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2021-12-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tzn. uzyska największą łączna ilość punktów przyznaną w poszczególnych kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tzn. uzyska największą łączna ilość punktów przyznaną w poszczególnych kryteriach oceny ofert.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8