Produkcja edukacyjnych materiałów filmowych wraz z kompanią w mediach społeczno

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Produkcja edukacyjnych materiałów filmowych wraz z kompanią w mediach społecznościowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOborniki
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNadleśnictwo Oborniki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-29
  • Numer ogłoszenia772929-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 772929-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.

Nadleśnictwo Oborniki: Produkcja edukacyjnych materiałów filmowych wraz z kompanią w mediach społecznościowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Oborniki, krajowy numer identyfikacyjny 63001152700000, ul. Dąbrówka Leśna, ul. Gajowa  1 , 64-600  Oborniki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-61 2971302, 2971303, e-mail r.klossowski@poznan.lasy.gov.pl, faks 0-61 2961361.
Adres strony internetowej (URL): http://oborniki.poznan.lasy.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://oborniki.poznan.lasy.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://oborniki.poznan.lasy.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkcja edukacyjnych materiałów filmowych wraz z kompanią w mediach społecznościowych
Numer referencyjny: NB.270.15.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
jedna


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: a) opracowanie koncepcji (z elementami koncepcji kreatywnej) i scenariusza do filmu/-ów edukacyjnych, b) produkcja filmu/-ów oraz c) przeprowadzenie kampanii edukacyjnej w mediach społecznościowych. Kampania będzie ulokowana na kanałach youtube i w/na profilach w mediach społecznościowych Wykonawców z możliwością dalszego przetwarzania/wykorzystania przez Nadleśnictwo Oborniki. W ramach kampanii w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) i na kanałach youtube zostaną wyprodukowane i opublikowane materiały (m. in.: zdjęcia, filmy, tekst) służące z jednej strony podniesieniu świadomości o gospodarowaniu zasobami naturalnymi, a z drugiej - zwiększeniu zainteresowania opinii publicznej współczesnymi problemami środowiskowymi. Zadanie będzie realizowane w pakietach.Filmy mają w sposób nowoczesny i budzący zainteresowanie przedstawić opisaną niżej w szczegółach problematykę. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji filmów dowolną techniką filmową z wyjątkiem filmu rysunkowego. Filmy będą emitowane w internecie i wykorzystywane wielokrotnie przez Zamawiającego podczas zajęć edukacyjnych i wydarzeń promocyjnych.

II.5) Główny kod CPV: 92111250-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2023

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.2. jeżeli wykonawca: Wykaże:Pakiet I - widz dojrzały – 25-44 lata.Sumaryczny udział widowni powyżej 45% (na podstawie statystyk prowadzonego kanału)Ilość subskrypcji – powyżej 200 000Dysponowanie przynajmniej jedną osobą z 5 letnim doświadczeniem aktorskim/reporterskim w produkcjach na kanale youtube.Przynajmniej jeden film, które Wykonawca posiada na swoim kanale youtube dotyczy tematyki z następujących obszarów: las, leśnictwo, gospodarka leśna, zdrowe/ekologiczne nawyki społeczne*. * zdrowe/ekologiczne nawyki społeczne rozumie się jako propagowanie: zdrowego stylu życia (np.: zdrowych nawyków żywieniowych), behawior pro środowiskowy, działania kształtujące tzw. inteligencję ekologiczną, wskazywanie niewłaściwych ekologicznie postaw społecznych (np.: złych nawyków żywieniowych), Pakiet II - dla młodzieży – 18-24 lata Sumaryczny udział widowni powyżej 50% (na podstawie statystyk prowadzonego kanału)Ilość subskrypcji – powyżej 200 000Dysponuje przynajmniej jedną osobą z 5 letnim doświadczeniem aktorskim/reporterskim w produkcjach na kanale youtube.Przynajmniej jeden film, które Wykonawca posiada na swoim kanale youtube dotyczy tematyki z następujących obszarów: las, leśnictwo, gospodarka leśna, zdrowe nawyki społeczne*. * zdrowe/ekologiczne nawyki społeczne rozumie się jako propagowanie: zdrowego stylu życia (np.: zdrowych nawyków żywieniowych), behawior pro środowiskowy, działania kształtujące tzw. inteligencję ekologiczną, wskazywanie niewłaściwych ekologicznie postaw społecznych (np.: złych nawyków żywieniowych), Pakiet III - dla młodzieży i widza dojrzałego 18-44 lataSumaryczny udział widowni powyżej 75% (na podstawie statystyk prowadzonego kanału)Ilość subskrypcji – powyżej 200 000Dysponuje przynajmniej jedną osobą z 4 letnim doświadczeniem aktorskim/reporterskim w produkcjach na kanale youtube.Przynajmniej jeden film, które Wykonawca posiada na swoim kanale youtube dotyczy tematyki z następujących obszarów: las, leśnictwo, gospodarka leśna, zdrowe nawyki społeczne*. * zdrowe/ekologiczne nawyki społeczne rozumie się jako propagowanie: zdrowego stylu życia (np.: zdrowych nawyków żywieniowych), behawior pro środowiskowy, działania kształtujące tzw. inteligencję ekologiczną, wskazywanie niewłaściwych ekologicznie postaw społecznych (np.: złych nawyków żywieniowych),
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: dotyczy osób z doświadczeniem aktorskim/reporterskim w produkcji na kanale youtube
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1). Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków.2) Zaświadczenie z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wygenerowane dane statystyczne prezentujące strukturę klas wieku subskrybentów kanału, ilość subskrypcji oraz datę zarejestrowania kanału. Powyższe należy wygenerować w formie wydruków/zrzutów ekran. 2. Wykaz osób – załącznik nr 6 3. Wykaz filmów – załącznik nr 7
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) ZOBOWIĄZANIE do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Zał. nr 4 do SIWZ) - jeżeli dotyczy2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależność do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 50,00
Jakość 50,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w przypadkach i na warunkach szczegółowo określonych w art. 144 PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Widz dojrzały – 25-44 lata
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) opracowanie koncepcji (z elementami koncepcji kreatywnej) i scenariusza do filmu/-ów edukacyjnych, b) produkcja filmu/-ów oraz c) przeprowadzenie kampanii edukacyjnej w mediach społecznościowych. Kampania będzie ulokowana na kanałach youtube i w/na profilach w mediach społecznościowych Wykonawców z możliwością dalszego przetwarzania/wykorzystania przez Nadleśnictwo Oborniki. W ramach kampanii w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) i na kanałach youtube zostaną wyprodukowane i opublikowane materiały (m. in.: zdjęcia, filmy, tekst) służące z jednej strony podniesieniu świadomości o gospodarowaniu zasobami naturalnymi, a z drugiej - zwiększeniu zainteresowania opinii publicznej współczesnymi problemami środowiskowymi. Zadanie będzie realizowane w pakietach.Filmy mają w sposób nowoczesny i budzący zainteresowanie przedstawić opisaną niżej w szczegółach problematykę. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji filmów dowolną techniką filmową z wyjątkiem filmu rysunkowego. Filmy będą emitowane w internecie i wykorzystywane wielokrotnie przez Zamawiającego podczas zajęć edukacyjnych i wydarzeń promocyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92111250-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2023
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Jakość 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dla młodzieży – 18- lata 24
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: a) opracowanie koncepcji (z elementami koncepcji kreatywnej) i scenariusza do filmu/-ów edukacyjnych, b) produkcja filmu/-ów oraz c) przeprowadzenie kampanii edukacyjnej w mediach społecznościowych. Kampania będzie ulokowana na kanałach youtube i w/na profilach w mediach społecznościowych Wykonawców z możliwością dalszego przetwarzania/wykorzystania przez Nadleśnictwo Oborniki. W ramach kampanii w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) i na kanałach youtube zostaną wyprodukowane i opublikowane materiały (m. in.: zdjęcia, filmy, tekst) służące z jednej strony podniesieniu świadomości o gospodarowaniu zasobami naturalnymi, a z drugiej - zwiększeniu zainteresowania opinii publicznej współczesnymi problemami środowiskowymi. Zadanie będzie realizowane w pakietach.Filmy mają w sposób nowoczesny i budzący zainteresowanie przedstawić opisaną niżej w szczegółach problematykę. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji filmów dowolną techniką filmową z wyjątkiem filmu rysunkowego. Filmy będą emitowane w internecie i wykorzystywane wielokrotnie przez Zamawiającego podczas zajęć edukacyjnych i wydarzeń promocyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92111250-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2023
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Jakość 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dla młodzieży i widza dojrzałego – 18-44 lata
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: a) opracowanie koncepcji (z elementami koncepcji kreatywnej) i scenariusza do filmu/-ów edukacyjnych, b) produkcja filmu/-ów oraz c) przeprowadzenie kampanii edukacyjnej w mediach społecznościowych. Kampania będzie ulokowana na kanałach youtube i w/na profilach w mediach społecznościowych Wykonawców z możliwością dalszego przetwarzania/wykorzystania przez Nadleśnictwo Oborniki. W ramach kampanii w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) i na kanałach youtube zostaną wyprodukowane i opublikowane materiały (m. in.: zdjęcia, filmy, tekst) służące z jednej strony podniesieniu świadomości o gospodarowaniu zasobami naturalnymi, a z drugiej - zwiększeniu zainteresowania opinii publicznej współczesnymi problemami środowiskowymi. Zadanie będzie realizowane w pakietach.Filmy mają w sposób nowoczesny i budzący zainteresowanie przedstawić opisaną niżej w szczegółach problematykę. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji filmów dowolną techniką filmową z wyjątkiem filmu rysunkowego. Filmy będą emitowane w internecie i wykorzystywane wielokrotnie przez Zamawiającego podczas zajęć edukacyjnych i wydarzeń promocyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92111250-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2023
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Jakość 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię palety z AGD, Szamotuły
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania28-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Kupię palety z AGD. Pozdrawiam, Marcin
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Oborniki: Świadczenie usługi pralniczej dla SP ZOZ Oborniki.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Przetarg nieograniczony na opracowanie koncepcji, scenariuszy oraz produkcji i montażu: A) 4 odcinków cyklicznego spotu filmowego (Webinariów) B) 9 materiałów filmowych w postaci reportażu C) 1 produkcji filmowej oraz D) organizacji MINIGALI z zachowaniem wszelkich wytycznych dotyczących bezpieczeństwa ze względu na zagrożenie spowodowane koronawirusem wraz z wynajmem sali, nagłośnieniem i profesjonalnym prowadzeniem, oprawą graficzną i muzyczną gali, świadczeniem wielokamerowej usługi transmisji wideo online (streaming) na potrzeby projektu pn. „Ekobohaterzy – jako przykład podnoszenia poziomu świadomości ekologicznej i aktywizacji społeczeństwa dla działań na rzecz zrównoważonego rozwoju” (nazwanego dalej „projekt” lub „Ekobohaterzy”) realizowanego przez Główny Instytut Górnictwa w ramach programu priorytetowego „Edukacja ekologiczna” dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI